temperatuur vraag snap er niks meer van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door rujuma, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rujuma

rujuma Lid

6 apr 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik heb een vraag over je temperatuur tijdens de cyclus
    heb op dag 8 een positieve ovulatietest gehad denk ik 2 streepjes even donker temp 36,6 dag erna 1 donker streepje en 1 licht dus negatief temp 36,8 , maar nu zit ik op dag 15 en zit mijn temp op 36,6 deze daalt dus weer want dag 13 temp 36.85 en dag 14 36,7

mijn cyclus was altijd tussen 32 tot 36 dagen dus is dag 8 wel vroeg was voor een positieve ovu dacht ik , maar heb 28 mrt een curretage gehad en na 35 dagen is mn menstruatie gekomen

kan iemand hier wijs uit worden en misschien een idee heeft hierover

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik heb geen idee..... Misschien dat je dit beter kunt vragen in het temperatuurkaartjes topic....
    Dag 8 zou wel heel vroeg zijn voor een positieve ovulatietest met een cyclus van 32-36. Maar ja, na een miskraam kan je lichaam even helemaal van slag zijn... Misschien heb je wel een veel kortere cyclus nu.... Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan hoor, dat je een vroeg ei had. Lijkt wel het meest aannemelijk omdast je temp ook steeg daarna.
    Dat ie nu wat daalt hoeft niets te betekenen: hij is nog steeds hoog als ik je zo hoor, en pas als ie echt weer naar tempwaarden van voor je ei gaat zakken, betekent dat toch niet zwanger.
    Rond de innesteling hebben sommige vrouwen ook een dipje, dus dat kan het ook altijd nog zijn, (dan gaat ie daarna wel weer stijgen).

Kan dus nog alle kanten op...
    Hopelijk de goede ;)

Deel Deze Pagina