Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marisha: zou geweldig zijn als je nov of dec weer mag beginnen spannend. Vind het wel een leuke opmerking van wies dat we er voor zorgen dat er altijd iemand van ons clubje zwanger is :).

Timonneke: wat lekker dat Noor een nachtje heeft doorgeslapen en zo een relaxte baby is. Ik heb in je foto album gekeken en echt een mooi meisje hoor! Geniet lekker. Hoe was trouwens de gehoortest gegaan?

hopefully:jammer dat jullie huis nog niet verkocht is. Geeft het je heel veel stress? En wat leuk dat jullie een kinderwagen gekocht wat voor 1?

Wies: doe maar rustig aan hoor! Ik vind toch dat je uit moet kijken met harde buiken. Is echt een teken van je lichaam dat je rustiger aan moet doen. Ik kreeg het met een week of 30 en moest toen ook van gyn minder gaan werken. Is het kinderkamertje eigenlijk al af en zo ja ga je foto plaatsen of hou je het privé.

evaz: wat ontzettend leuk om weer wat van je te horen en leuk dat jullie "ons" niet vergeet ondanks je super drukke leventje met die 2 lieve meiden. Kan me voorstellen dat het even bleeehhhh is dat je man weg is voor zijn werk. Fijn als hij straks weer wat meer vrij is. Wanneer moet jij weer werken of ben je gestopt?

SBR: lang niet van je gehoord hoop dat alles goed is met jullie? Zeker ook alweer aan het werk?

all: hier goed nieuws wat betreft mijn moeder. 3e operatie lijkt toch geslaagd :). Het gaat elke dag een stapje vooruit. Hoe het er nu naar uitziet mag ze maandag naar huis. Eindelijk dan heeft ze ook ruim 3 weken in ziekenhuis gelegen en nog 2 verschillende ook. Met Finn gaat het ook super. Hij begint echt veel geluidjes te maken en lacht af en toe met geluid. Echt zo schattig.....smelt dan!! Gister was wel een bijzondere dag voor ons want gister een jaar geleden vond de IUI plaats waaruit Finn is ontstaan. Was ook best af en toe emotioneel. Hij lag lekker te slapen maar wordt nu wakker ga dus lekker naar hem toe.

liefs vruchtje

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden!

Hier even snel voor ik mijn bedje in kruip!

Wies, toch een beetje rustig aan doen met die harde buiken! Vooral als je rechtstaand moet werken zijn die warme dagen killing volges mij?

Hopefully, kinderwagen dus al gekocht? Ben benieuwd dewelke het geworden is! Hopelijk wordt jullie oude huis ook snel verkocht want die extra stress kan je nu wel missen he!

Eva, uit je berichtje kan je echt merken dat je ervan geniet! Wat fijn dat je twee meiden het zo goed doen! Het zal nog even zwaar zijn maar ook wel dubbel genieten he! Goed dat je al weet dat je meteen met IVF mag starten als de wens voor een derde ooit de kop op steekt! Ik heb het eigenlijk niet gevraagd toen ik nog onder behandeling was en bij de eerste echo (waarna ik doorverwezen werd) heb ik wel al lachend gezegd "tot de volgende keer, als we voor een tweede gaan" maar ik had er toen niet aan gedacht om te vragen wanneer dat mocht!

Vruchtje, wat goed dat de operatie nu toch geslaagd is! Hopelijk is ze nu ook snel weer helemaal beter! Ik kan me trouwens voorstellen dat je bij de IUI hebt stil gestaan hoor! Ik had dat ook rond die periode, je herinnert je de pijn en verdriet maar ook de hoop enz!

Timonneke, wat een heerlijke meid zeg, jullie Noor! Mooie foto's. Hopelijk blijft ze zo rustig! 6 uur aan een stuk slapen op 4 weken is wel heel goed!

X
    M

3. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Leuk dat jullie begonnen zijn met de eerste baby inkopen. Ik vond dat het toen allemaal zo "echt" begon te worden.

@eva: Fijn dat je meiden het zo goed doen. Wel grappig dat de kleinste van in het begin de andere heeft voorbij gestoken. :)

@vruchtje: Goed dat het beter gaat met je moeder en dat ze maandag waarschijnlijk naar huis mag. De gehoortest van Noor was prima, en ze was ook goed bijgekomen en gegroeid. Ze weegt nu 4,060 kg en is nu 53 cm. Ze was op 2 weken 540 g bijgekomen. :)

@de mama's: Hoe lang hebben jullie borstvoeding gegeven? Ik kolf nu, maar begin het stilaan wel beu te worden. Het is zo tijdrovend, en de dagen zijn al zo kort. :)

groetjes

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Timonneke, ik heb zelf 14 weken fulltime bv gegeven en ben dan beginnen afbouwen. Op 16 weken was hij van de bv af. Ik kan me wel voorstellen dat kolven zwaar is, je voed eigenlijk twee keer per voeding he, een keer fles en 1 keer kolven. Dat kruipt wel in je kleren he! Ik vond er eigenlijk niets meer aan, heb verschillende keren willen opgeven (omdat Noa door zijn reflux alleen maar rechtop mocht drinken en hij ook enorm snokte aan de borst - had nogal een sterke toeschietreflex)... maar ben toch telkens doorgegaan tot ik 1 voeding wilde afbouwen en Noa opeens de borst weigerde... dat was voor mij een teken om er maar snel mee te stoppen!

Als je er zelf geen plezier aan beleeft en de nadelen voor jou op wegen tegen de voordelen, is het tijd om te stoppen en daar kan je alleen zelf over beslissen. Ik ben zolang mogelijk doorggaan maar tenslotte werd hij even goed groot op flesvoeding... ;)

5. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ha meiden,

Wat leuk om hier een paar "bekende namen" tegen te komen. Na ja, leuk? Ik had hier verdorie ook moeten schrijven, maar helaas, het werd voor ons ietsje anders. Vorig jaar schreef ik mee in de mei-mama's maar het werd een miskraam. Het was leuk geweest om met jullie mee te krabbelen, maar ik vind het wel erg leuk om te lezen dat er zoveel mooie kindjes bijgekomen zijn!!

Wij zijn inmiddels bezig met ICSI-3 en hebben dinsdag de punctie. Misschien moeten jullie maar even voor me duimen, hoe meer duimen hoe beter en ik wil ook wel eens door naar de leuke kant an het forum in plaats van al die nare vruchtbaarheidsproblemen aan de overzijde :- ).

lieve groetjes, Annerie

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Timonneke, ik zie nu ook de foto´s van Noor. Wat een lekker koppie met haar zeg en hele mooie donkere ogen. Fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat.

Vruchtje, super nieuws over je moeder. Hopelijk kan ze gauw met haar kleinzoon rondrennen. Ik denk dat de dag dat het het uiteindelijk allemaal gelukt is je ook altijd bij blijft staan. De tp bij ons was op de verjaardag van mijn nicht, dus die vergeet ik inderdaad ook nooit meer.

Annerie, hier gaan de duimen heel hard draaien voor jou. Geef de moed niet op en hopelijk kan je je snel bij ons komen voegen, al ben je hier altijd welkom hoor. Ik hoop dat de punctie dragelijk is en een heel mooi resultaat zal geven of misschien wel 2. Ik ben zelf ook zwanger geraakt via ICSI, dus het is allemaal echt mogelijk. Good luck!!!

Wij hebben de Maxi-Cosi Mura gekocht. Vonden wij beide een hele fijne wagen. De volgende stap zal het kamertje worden, we zijn er al bijna over uit en hebben gehoord dat er een levertijd van 10 weken op zit, dus dan moeten we op een gegeven moment de stap wel gaan nemen.

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oh ja, Hopefully, dat is idd een geweldige wagen! Was bij ons ook de tweede keuze! Welke kleur heb je gekozen?

Annerie, succes met de punctie en de TP! We zullen hier ook duimen (een paar extra kan nooit kwaad, toch?)!

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Annerie: Ook ik ga keihard voor je duimen en hopelijk kom je snel hier met leuk nieuws. Suc6 morgen met de punctie.

Timonneke: ik heb helaas geen borstvoeding kunnen geven. Maar sluit me verder bij Marisha aan. Finn doet het ook fantastisch op flesvoeding.

hopefully: hebben even de wagen gegoogled en super mooi :). Ga maar snel kinderkamer bestellen want soms loopt het nog wel eens uit en wordt het zomaar 12 weken levertijd.

all: vandaag zou mijn moeder eindelijk naar huis mogen. Maar vanochtend had ze weer heel veel pijn en is ze door haar benen gezakt.....resultaat dus nog niet naar huis. Echt grote teleurstelling vooral voor haar want mijn vader was al in het ziekenhuis om haar op te halen. Haar spulletjes had ze ook al klaargezet. Nu even afwachten wat de arts zegt. Vandaag lekker ochtend gewerkt dat vliegt echt voorbij. Nu lekker met Finn thuis. Hij slaapt nu dus dacht even forummen.

x vruchtje

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

ik kom even spieken hoe het hier is!

Rihanna wordt volgende week maandag alweer 1 jaar! pffffff wat gaat dat snel zeg!
    ze is erg eigenwijs en wil op dit moment alleen maar lopen, wordt tijd dat ze zelf gaat lopen, want mama krijgt er last van de rug van....hihihi

10. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hi hi meiden,
    Wilde heel even reageren op Annerie, kan me jou natuurlijk nog heel goed herinneren, omdat we gelijktijdig bezig waren met de IVF, en weet nog goed je verdrietige miskraam, kon me daarin maar al te goed verplaatsen omdat ik het een jaar eerder ook had meegemaakt. Klinkt misschien onaardig naar alle vrouwen die dat mee moeten maken (10%), maar vind het persoonlijk toch altijd nog erger voor mensen die in de MMM zitten zoals jij. Ik heb daarna ook nog een jaar moeten wachten tot ik weer zwanger was, dus weet maar al te goed hoe zwaar jouw jaar geweest moet zijn. Ga onwijs voor je hopen dat jij net als ik toen ook precies een jaar laten weer zwanger bent!!! Geef de moed niet op meis, het kan! Dat heeft je lichaam al bewezen. Ik kan niet meer alles bijhouden hier en weet niet hoe het met de anderen is, zoals die andere Eva die gelijk met ons begon, maar zodra ik weer eens tijd heb, zal ik hen opzoeken! Sterkte, ik duim!!!

Vruchtje, wat naar van je mama zeg. Leuk dat Finn ook lacht en geluidjes maakt, mijn meisjes doen dat nu ook sinds kort. Eentje kletst echt hele verhalen en schatert soms een beetje bij het lachen. Echt te lief.

Andere meiden, een lieve groet! Doei

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier even kort een *ego* bericht. Mijn moeder is gisteren met spoed voor de 4e keer geopereerd. We zitten echt in een soort van horrorfilm en vragen ons allemaal af wanneer het goed komt. Nu eerst minimaal 10 dagen volledig plat liggen op de rug. Echt een hel dus voor haar de komende 10 dagen. Maar gelukkig heeft ze ons allemaal en gaan wij heel veel op bezoek met zijn allen. Heb het er ook moeilijk mee dat ze zoveel van Finn mist. Normaal had ze lekker op hem gepast en nu kan ze hem niet eens vasthouden maakt het allemaal nog verdrietiger. Maar gelukkig wordt ze wel heel gelukkig als ze hem toch nog even ziet en een knuffel kan geven.

Reageer van de week weer wat uitgebreider op iedereen.
    x vruchtje

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ow Vruchtje, wat een ellendig nieuws zeg! Ik dacht dat ze nu ondertussen wel aan de beterhand zou zijn maar nu lees ik dat ze weer geopereerd is. Ik kan me voorstellen dat je dit heel zwaar valt (en voor haar is het natuurlijk ook heel erg zwaar). Dikke knuffel meis en die tijd met Finn haalt ze over enkele weken wel dik en dubbel in!

13. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    jeetje Vruchtje wat een drama voor je moeder en jullie allemaal. Kan me voorstellen hoe naar het voor haar is dat ze deze eerste maanden van Finn zoveel in het ziekenhuis ligt en pijn heeft, maar eerst maar volledig de focus op beter worden. Heel veel sterkte!!!

14. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Vruchtje, sterkte meid, dit gaat je niet in de koude kleren zitten!!

Eva (en de anderen ook natuurlijk), wat lief, bedankt voor de lieve woorden. Gaat het met jou en je meiden ook goed? Aan je berichtjes te lezen wel gelukkig. Waar blijft de tijd toch he? Ik zie ook nog zoveel bekende namen, maar ik weet half niet meer wie wie is.... ik hoop dat jouw woorden uit mogen komen. Het is nog niet te laat en ik ben een hoopvol en positief ingesteld mens. Morgen weet ik weer meer en vanaf morgen middag hopelijk een paar mooie emmies aan boord...

ps. je had het over 'die andere Eva' maar was dat niet Eef16 die nu ook zwanger is???

liefs, Annerie

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    En annerie heb je goed nieuws gekregen vandaag wat betreft de emmies?

Lief meiden jullie reacties aangaande mijn moeder. Doet me goed! Vandaag is er een bacterie gevonden in haar bloed en daarbinnen in lekt het nog steeds hersenvocht helaas :(. Nu krijgt ze vanmiddag een ruggenprik en gaan ze een drain plaatsen zodat het vocht eruit kan. Dacht alweer meteen bij mezelf "waarom hebben ze niet meteen een drain geplaatst" was bij de eerste 2 operaties ook zonder drain en bij de 3 met drain wat veel beter ging. Echt vaag. Verder verwachten de artsen dat het allemaal goed komt straks, dus dat is wel positief nieuws natuurlijk.

Hier dus gewoon druk druk druk. Sta soms met de rug tegen de muur want wil natuurlijk heel graag op bezoek bij mijn moeder, maar kan ook niet altijd maar Finn meesleuren, dat vind ik ook zielig voor hem. Gelukkig heeft manlief paar dagen vrij en kan alles wat relaxter.

Hoe is het met jullie?

16. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Annerie, laat weten he, hoe het is gegaan! Ja, dat was inderdaad IVEef, nu Eef16, ben meteen even gaan zoeken en zag dat zij en Nikkie zwanger zijn. Geweldig nieuws. Bij jou gaat het vast ook goed komen! Iedereen zei tegen mij ook na de miskraam: in elk geval weet je dat je zwanger kunt worden. En dat is gebleken. Gaat voor jou ook gebeuren, het is alleen verdomd moeilijk dat het zo moet. Hopelijk deze maand al!!!

Vruchtje, wat een gedoe zeg voor jullie allemaal. Hopelijk komt het gauw helemaal goed met de Oma van Finn!!!

Hier steeds meer slapen overdag, wauw, wat heerlijk! Heb voor het eerst in 3,5 maand af en toe een uurtje voor mezelf, niet te geloven!

Hoe ist verder met iedereen? SRB, tijdje niks gehoord, alles OK?!

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vruchtje, wat een vreselijk nieuws zeg van je moeder. denk je ook dat het wat beter gaat krijg je dat. ik hoop dat het nu echt snel beter mag gaan met d'r, ook voor finn inderdaad. sterkte meid!

wij hebben de 3d echo gehad maandag, gaaf hoor! als het goed is zie je een foto bij mijn avator. gisteren voor het eerst naar de yoga geweest, wat heerlijk zeg, je ontspant helemaal. verder gaat het goed, slaap niet altijd geweldig, maar op zich gaat het redelijk. ik heb vandaag ook besloten straks een dag minder te gaan werken en mijn functie als bedrijfsleidster op te geven. in eerste instantie zou mijn man minder gaan werken, maar de omstandigheden lieten het anders lopen. nu ik de knoop door heb gehakt vind ik het toch wel een opluchting. lekker een dag meer thuis en de verantwoording kwijt, echt fijn.

annerie, succes meid, hopelijk hoor je snel iets over je emmies. wat goed dat je zo positief bent, dat zal het zeker allemaal te goede doen.

eva, fijn zeg dat je wat meer tijd voor jezelf hebt, en af en toe kunt rusten. je weet vast niet wat je meemaakt nu! ;)

18. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Wies, bijzonder he, zo'n 3D. Mooi hoor. Wat zal jij gaan genieten van je mannetje. Nog maar 92 dagen, gaat snel he!

Annerie, hoe gaat het?

Vruchtje nog nieuws over je mama?

19. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jee, Vruchtje ik weet niet wat ik lees. Alweer een operatie voor je moeder. Wat enorm heftig zeg. Het lijkt de mmm van onze oude topic wel. Hopelijk is dit dan echt de laatste geweest en kan ze snel weer genieten van Finn buiten het ziekenhuis.

Annerie, hoe is het gegaan. Ik zal zo even zoeken of ik elders een berichtje kan vinden. Hoop zo dat je een mooie emmy aan boord hebt of misschien wel 2.

Wies, ik probeer je foto te vergroten maar krijg het niet voor elkaar. Doe ik iets fout of kan het echt niet. Ben heel benieuwd hoe hij er groot uitziet. Wij willen ook een 3D gaan laten maken, maar eerst de 20 weken echo nog. Ik moet 6 augustus weernaar de VK en dan zal er wel een afspraak gemaakt worden voor rond week 20. Joepie, krijgen we eindelijk te weten wat het gaat worden :D
    Het is maar goed dat we dat nu nog niet weten en vooral goed dat mijn moeder dat niet weet. Ben net twee dagen met haar naar Londen geweest...ze is niet weg te slaan uit de baby winkels, ik ben de eerste die er wegloopt...hiihii. Daarbij ook nog mazzel dat ze daar van die leuke schooluniformpjes hebben, die ik toch niet wil :) Shoppen gaat echter niet zo makkelijk meer als dat het geweest is. Normaal race ik door winkels heen, maar heb nu meegemaakt wat bandenpijn is...auw! Dacht dat ik een blindendarmontsteking opliep, wat een naar gevoel...maar toen het van links naar rechts liep en het wegtrok als ik ging zitten en wat dronk, wist ik dat het echt de banden zijn.

Wies, lekker dat de beslissing over je werk een opluchting was. Ga je nu 4 of 3 dagen werken? Ik ga morgen denk ik maar even een gesprek met mijn baas aan. Hij is weer terug van vakantie, maar over 2 weken is hij weer even weg. Ik ben zijn persoonlijke ass.dus we moeten wel even gaan kijken hoe we dat gaan doen als ik met verlof ben.

Eva, wat lekker dat je wat meer tijd krijgt voor jezelf. Geniet daar maar lekker van, dat het je ´dubbel´ :D verdiend.

Marisha, Noa nog steeds perfect zonder de medicijnen? Wat zal dat ook heerlijk zijn dat je daar niet meer aan hoeft te denken en dat je kleine man dat niet meer dagelijks hoeft toe te nemen.

Liesje, Rihanna morgen alweer een jaar. Jeetje, ben je al zenuwachtig. Hoor van veel moeders dat ze dat zijn als hun kleine een jaar wordt. Hopelijk hebben jullie een hele leuke dag.

SRB, lekker aan het genieten van Luca!

Dikke knuffel aan allemaal.

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Evaz: wat heerlijk dat je nu ook een uurtje voor jezelf hebt! Je moet het ook maar net treffen dat de meiden tegelijk slapen natuurlijk. Wanneer ga/moet jij weer aan het werk?

wies:gaaf hé zo een 3D echo. Lukt mij ook niet om hem groter te zien, maar zo zie je al dat het een schatje is :). Fijn dat je het nu op je werk ook hebt geregeld en dat zoiets oplucht doen dan weer goed natuurlijk. Je zult zien straks niets is belangrijker dan je kindje dan merk je pas dat werk niet zo belangrijk is.

hopefully:toemaar lekker naar London geweest met je moeder! Je hebt gelijk nu is dat nog allemaal goed te doen zonder kleintje. Die banden pijn is inderdaad erg pijnlijk. Hoeveel dagen wil jij straks eigenlijk gaan werken.

En krijgen we nog buikfoto's te zien dames :)

Hoe is het met de rest van de meiden?

Met mijn moeder gaat het redelijk. Er valt nog niet heel veel te zeggen. Ze ligt nu plat zit op de 5e dag, dus nog 5 zeker te gaan vermoeden wij. Pijn is redelijk ondercontrole eindelijk doordat ze nu een goed en vast schema krijgt qua medicatie. Aankomende week is ze jarig en dan gaan we het daar maar gezellig maken. Ondanks alles genieten wij elke moment van ons kleine mannetje die al aardig de boel bij elkaar gilt echt zo leuk!

x vruchtje

ps hopefully kon jij niet meer slapen? Je post op zo een vroege tijd hi hi

Deel Deze Pagina