@marisha: fijn dat je wat kwaaltjes begint te krijgen, geeft je toch wat meer zekerheid! Foto's van Noortje in haar doopkleertjes post ik zeker op facebook, maar ik zal er hier ook enkele in mijn album zetten. Seves komt mijn nicht (een fotografe) een fotoreportage maken van Noor, zodat we op haar doopfeest fotoalbums als cadeau kunnen geven. Daarjuist naar kind en gezin geweest, Noor is weer goed bijgekomen en 1cm gegroeid. Gisteren is ze al een keer op haar buik gerold, en bij kind en gezin zeiden ze dat dit wel heel vlug is en waarschijnlijk een gelukstreffer.
Kom nog even snel langs. Ga morgen tot en met zondag weg, dus ben dan weer een aantal dagen afwezig. Vruchtje, fijn dat ze spoedig gaan kijken naar een revalidatielocatie voor je mams. Heb inderdaad al weer 2 dagen gewerkt deze week...pppfff en wat voor dagen. Laatste paar nachten nauwelijks geslapen en dat brak me op. Zondagnacht helemaal niet en om half 7 ´smorgen moest ik er eigenlijk uit maar viel ik in slaap met als gevolg om 8 uur wakker...meestal ben ik dan al op het werk (al hoor ik eigenlijk om half 9 te beginnen) Ben lij dat we nu even een aantal dagen weg gaan. Hebben we beide hard nodig voor dat we straks met het nieuwe huis, verbouwing etc zitten. Huis zou eigenlijk eind okt klaar zijn en onze planning was 1 mnd flink verbouwen...eeen deadline. Mijn mannetje neemt dan echt 4 weken vrij darvoor. Helaas kregen we vandaag het nieuws dat de oplevering pas rond 18 nov gaat worden. Damn....als dat maar goed gaat. Alles is casco en we gan zelfs kamers ombouwen, dus er zal zeker 1 mnd nonstop gewerkt moeten worden. Marisha, fijn dat je voor jezelf meer zekerheid hebt. Ik had hem al voor je dus dat moet helemaal goed komen. Ik zal zondagavond meteen komen kijken, hoop dat jullie zelf al een hartje kunnen zien. Wies, gelukkig dat je werkgever wat bij is getrokken. Hopelijk kan je nu een beetje bijkomen. Denk goed aan jezelf. Timonneke ik ben ook benieuwd naar de foto´s Ga snel wat spullen inpakken. Dikke knuffel voor jullie allemaal
Hoi meiden, hier morgen echo! Hoop zo dat we een kloppend hartje zien! Maar heb er zo'n schrik voor! Duimen jullie voor ons?
Hopefully: Wat heerlijk dat jullie er even lekker samen tussen uit gaan. Geniet ervan! Zo te lezen worden het straks drukke tijden voor jullie met gebouwen. Marisha: goed dat je geen bloedverlies meer hebt. En van kwaaltjes last hebben is ook alleen maar fijn. Volgens mij heb je morgen je echo? Veel succes alvast. timonneke: je meisje weer lekker gegroeid dus. En nu al omrollen wow wat een lekkere snelle meid. Misschien een toevalstreffen. Ik heb geen idee of het al zou kunnen of niet. Wies: hoe is het met jou? En de rest van de meiden? Met mijn moeder gaat het wel iets beter. Ze kan nu weer (kost heel veel moeite en pijn) zelf naar het toilet lopen met hulp. Ook heeft ze met hulp vanochtend sinds weken weer kunnen douchen. Ze voelde zich daarna weer helemaal lekker fris natuurlijk. We wachten nog steeds op nieuws of ze nu naar een revalidatiecentrum gaat waarschijnlijk en hopelijk alleen voor dagbehandeling. Naar huis mag ze pas als ze zelf goed kan lopen. zelf kan douchen en kan traplopen. Zal dus nog wel een week duren gok ik. Met Finn gaat het ook goed gisteren paar hapjes fruit gegeven. Hebben het gefilmd wel erg leuk! gr vruchtje
@hopefully: geniet van je daagjes er tussenuit! @marisha: veel succes met je echo morgen! Laat maar vlug weten hoe het geweest is! Tuurlijk duimen we voor je! Succes!! @vruchtje: fijn dat je moeder steeds meer kan, gaat de goede richting uit! Waarschijnlijk was het puur toeval dat ze een keertje omgerold is, want ze heeft het niet meer gedaan. Ze probeert nog wel, maar omdat ze haar hoofdje zo ver naar achteren doet, lukt het haar niet meer.
Ik heb deze morgen een goede echo gehad! Onze frummel kwam in beeld en er was ook een mooi hartje te zien. Geluid kon hij er nog niet op plakken, daarvoor was het nog te zacht maar goed, hartactivitieit was er wel! Ben zo gelukkig maar het blijft nog steeds zo onwerkelijk! De gyn sprak over een "evolutieve" zwangerschap dus alles ging goed volgens hem! Ben nu zooooooo gelukkig
Fantastisch nieuws Marisha. Ben helemaal happy voor jullie. Weer een zorg minder. Begrijp dat het onwerkelijk is maar er komt toch echt een broertje of zusje aan voor Noa
marisha, wat een geweldig nieuws! nu kun je er echt van genieten! wat leuk zeg, een broertje of zusje voor noa. Kan begrijpen dat het nog onwerkelijk klinkt, maar gelukkig heb je nog even de tijd om er aan te wennen!
Dank jullie wel meiden... Maar nu genoeg over mij, hoe gaat het daar bij jullie met jullie buiken en kindjes? Vruchtje, hoe is het met je mama nu? Heb je al bericht over dat revalidatiecentrum? Ik kan me voorstellen dat ze zich al helemaal beter voelde toen ze zich zelf kon douchen!
Maris, je bent weer zwanger, wauw!!! Van harte! Meiden, ik moet bizar veel bijlezen, heb effe wat berichtjes doorgekeken, maar nu te weinig tijd voor alles, maar ben jullie zeker niet vergeten hoor! Ik was alleen 2 weken in een huisje nabij mijn moeder, omdat manlief in buitenland zat voor werk. we hebben het allemaal gered met z'n drietjes, maar pittig was het wel! Maar gaat goed met de dametjes. Hier ook zo te zien met iedereen, alleen de mama van Vruchtje is zo te horen nog best zorgelijk, opnieuw veel sterkte meis. Ik ga ook even jullie buikfotos bewonderen, Hopefully en Wies! Doei, tot gauw
Nou, hier weer bange dagen geweest... was ik eidenlijk gerust gesteld met de echo donderdag, begon ik vrijdag toch wel niet weer bloed te verliezen Deze morgen was het even over en toen begon het opnieuw. Geen buikpijn of zo dus dat gaf me wel wat hoop maar toen het maar niet wou ophouden begon ik me toch zorgen te maken en heb ik de vk gebeld die Noa na zijn geboorte heeft opgevolgd (mijn eigen gyn is met vakantie dus die kon ik niet bereiken en naar het ziekenhuis wou ik niet omdat dat vandaag moeilijk bereikbaar is door de dodentocht)... en zij heeft me gezegd dat dat bloeden normaal is na een inwendige echo, het kan tot nog na het weekend duren voor het stopt dus daar moet ik me niet ongerust over maken... ik hoop toch dat het snel stopt! Nu begint het terug bruin te worden dus dat is al beter! Eva, kan me voorstellen dat het heftig is als je er alleen voorstaat voor je twee kleine meiden! Maar je ziet, dat gaat ook he!
@marisha: Erg dat je nu weer bloedverlies hebt, je was nu eindelijk gerustgesteld. Maar inderdaad, ik had ook dikwijls bloedverlies na een inwendige echo. Is het ondertussen al gestopt of nog wat minder? Hier alles goed. Onze flinke meid slaapt nu al 8 !!! uur aan stuk, echt zalig, en als we dan tegen de ochtend haar papje geven, ligt ze op een half uurtje terug in bed, en slaapt dan weer braaf verder. Gisteren in haar kleding kast gerommeld, heb er al 2 pamperdozen kleren uitgehaald die te klein zijn. En kleding in maat 56 of 1 maand begint nu ook krapper te zitten, ben al aan het overschakelen op 62. Het gaat zo vlug!!!
Evaz: fijn dat alles goed gaat met jou en de meiden en jullie lekker hebben genoten van een huisje nabij je moeder. Hoop dat je ondanks de drukte toch een beetje bent uitgerust. Marisha:vervelend dat je weer onnodig in onzekerheid wordt/bent gebracht. Maar na bloedverlies van de vorige keer had je ook een goede echo, dus ga er maar vanuit dat het niets ergs te betekenen heeft en dat het door de inwendige echo komt wat timonneke ook zegt. Is het al gestopt inmiddels? En wanneer mag je weer terug voor een echo? Als je dat te lang vindt duren vraag je toch of je eerder mag komen heb ik toen ook een keer gedaan en word je weer even gerustgesteld. timonneke: WAUW wat knap van Noor dat ze al 8 uur achter elkaar slaapt en lekker voor papa en mama. Snel gaat het hé met de maten van kleertjes. Finn past nu nog broekjes van maat 62 maar shirtjes van maat 62 worden al erg krap. Wij hebben dus gister wat shirtjes gehaald van maat 68. Wies hoe is het met jou lekker aan het genieten van het mooie weer? Hopefully: ben jij inmiddels alweer terug? Hoe hebben jullie het gehad? Hier gaat het met mijn moeder heel goed. Aankomende vrijdag mag ze naar huis. Zijn echt zo blij!! Ze loopt al een stuk de gang door, nog wel met steun maar dat maakt niet uit. Ook heb ik gisteren een paar treden trap gelopen met haar. Moest helemaal huilen van geluk dat het allemaal zo goed ging. Gisteren nog in een heel leuk winkeltje voor Finn een winterjas gekocht. Echt zo leuk stoer en schattig tegelijk en alweer maat 74 want gok dat 68 tegen die tijd te klein is. En nog een ander leuk stelletje bruin ribbroekje met gaaf shirtje. Echt zo leuk om te shoppen voor die kleine. Nog veel leuker dan shoppen voor mezelf. geniet allemaal van de zonnige dag ik ga lekker de tuin in en vanmiddag gaan we lekker wandelen met de kleine als hij wakker is. liefs vruchtje
Goedemorgen dames! Hier is het bloedverlies sinds gisteren weer over. Een mk kan ik niet gehad hebben (zou ik wel moeten gemerkt hebben) dus ik voel me wel sterk dat alles nog goed gaat! We blijven dus verder genieten! Timonneke, wat een flinke meid zeg, die Noor! 8 uur aan een stuk slapen is wel erg goed! En ik vond dat Noa al zo snel doorsliep (op een week of 9 is hij beginnen doorslapen)! Hopelijk blijft dit duren he! Ow ja, en dat groeien, da's verschrikkelijk he! Noa was hier met een maandje al door zijn 56's heen... echt niet normaal! Gelukkig gaat dat nu wel wat beter maar hij zit ook al op een maatje 80 nu! Vruchtje, wat geweldig dat het met je mama beter gaat en dat ze naar huis mag zeg! Echt schitterend nieuws! Kan voor jullie wel mee een vreugde dansje doen Ow en shoppen voor Noa vind ik ook al zo leuk! Vind altijd van die schattige dingetjes voor hem! Overlaatst nog een pyamaatje in de H&M gekocht... superschattig! Ow enne, wat die volgende afspraak betreft, ik heb op 10 september mijn volgende echo. Is dus nog wel even geduld hebben maar dat lukt wel (tenzij er nog gekke dingen gebeuren)!
Hey meiden, ik ben er weer hoor. Het was heerlijk om even weg te zijn. Lekker rustig aan gedaan. Moet nog wel even goed bijlezen, maar zag dat je een mooie echo hebt gehad Marisha....fantastisch. Ga nou maar proberen te genieten van alles...en hopelijk zonder bloed en al te veel kwaaltjes. Vruchtje ik las ook snel dat je mama vrijdag naar huis mag. Helemaal te gek. Wat zal dat heerlijk voor haar zijn. Voor de rest moet ik even goed lezen, maar ga nu eerst zwemmen...dus dat wordt iets later.
Hopefully: gezellig dat je weer terug bent. Hebben jullie het lekker gehad? Lekker dat je gaat zwemmen doe je aan zwangerschapszwemmen? Marisha: fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. Ik hoop dat dat nog steeds zo is? Lekker rustig aan doen. Hoe is het met Noa? all: hier gaat alles goed ben lekker gister en vandaag vrij geweest en vindt het moeilijker om dan weer te gaan werken als ik zo lang bij de kleine ben geweest. Wil het liefst iedere dag bij mijn mannetje zijn hij is zo lief. En morgen wordt het 30 graden zitten we dan op ons werk grr. Nog 3 nachtjes en dan komt mijn mama lekker naar huis. We gaan de boel donderdag lekker een beetje versieren. Op zich gaat het nog niet heel erg goed. Ze kan hooguit naar toilet lopen en zichzelf douchen (zittend) en moet dan alweer snel terug naar bed omdat ze pijn krijgt. Hopelijk gaat het straks thuis steeds wat beter en duurt dat niet te lang meer. Hoe is het met de rest van de meiden?
vruchtje, wat fijn dat je moeder thuis komt, hopelijk knapt ze dan snel op. Thuis zal d'r wel goed doen, toch? Lijkt me trouwens ook erg moeilijk om je ventje achter te laten, volgens wil je er het liefst de hele dag bij zijn! En dan net met dat mooie weer idd. hopefully, fijn je weer terug te zien hier. lekker uitgerust? en al bijna 20 weken alweer, wat gaat het toch snel hè. Op de helft kun je dan al zeggen. wanneer heb je de 20-weken echo? marisha, ik hoop dat het bloeden nog steeds gestopt is. Maar gelukkig heb je nu al wel de echo gehad, waar je het hartje zag kloppen, dat geeft wel iets rust lijkt me. En je gevoel zegt altijd erg veel toch? hier gaat het wel goed. vandaag heb ik wel de hele dag moeten werken, kon even niet anders, maar ik voel het wel gelijk. Het is alsof er van binnen iets scheurt, zo'n harde, gevoelige buik heb ik nu. de kleine is ook megadruk op het moment, duwt echt loeihard tegen mijn buik aan, niet echt prettig, maar ja, dat zal de reactie op vandaag zijn. Hij heeft ook vaak de hik trouwens (nu weer), de zuiplap,hahaha! de 30 weken ook gepasseerd, nu gaat het echt erg snel zeg. ik begin ook steeds meer over de bevalling na te denken, moet ik niet doen, maar ja, het gebeurt. eva, fijn je weer gehoord te hebben! het zal wel megadruk zijn met de meiden idd, zeker als je er even alleen voor stond. maar je moeder zal je wel gesteund hebben toch? geniet lekker van ze hoor! timonneke, wat gaat dat snel zeg, die eerste maten kleding. Maar een goed teken, dan groeit ze goed! En wat een lekkere slaper zeg, wauw, profiteer er van hoor, voor hetzelfde geld verandert het nog! Nee hoor, klinkt als een gezonde meid! morgen en overmorgen lekker vrij! prachtig weer, maar niemand heeft tijd/zin om mee naar zee te gaan. waarschijnlijk is het in de tuin te warm denk ik, alhoewel ik mijn zwembad wel heb staan nu. Heeft er van jullie niemand zin?