Wies, ik kom wel bij je in het zwembad liggen. Morgen ook lekker een vrije dag. Vandag zalhet wel behoorlijk warm worden. Enige nadeel is dat ze morgen een aantal badkamerspullen komen leveren voor in het nieuwe huis. Zal je net zien dat ze halverwege de dag komen, waardoor je verder niets kan doen. 30 weken alweer...het gaat inderdaad aftellen worden. Maak je niet druk over de bevalling. Deze is bij iedereen weer verschillend. Ik heb vlg donderdag de 20 wkn echo. Timonneke, het gaat zeker snel met groeien. Ik krijg nu al heel veel spulletjes van iedereen, maar als je dan leest dat Noor daar niet meer inkomt en het dus binnen no-time weer uit de kast moet..... Eva, wel lekker dat je dichtbij je moeder bent gaan zitten toen je mannetje even weg was. In je eentje is dat niet te doen. SRB hoe gaat het met jou? PPppfff,, huo aan het werk
Hoi meiden! Vruchtje, nog even en je mama is weer thuis! Veel plezier met het versieren morgen hoor, is toch een belangrijk moment he! Hopelijk gaat ze nu ook verder goed vooruit en heeft ze niet te lang nog zo'n pijn! Ik kan me trouwens voorstellen hoor, dat je het moeilijk hebt om Finn achter te laten! Heb je geen groot verlof gepland binnenkort? Wies, al weer 30 weken zeg! Wat gaat dat snel! Over bevalling niet te veel nadenken! Ik had het boekje duik in je weeën gekocht... niet dat ik er veel aan gehad heb met mijn keizersnede maar goed... Ik heb wel een pijnloze bevalling gehad Hopefully, jij ook al weer zo ver! Nog een weekje tot de 20 weken echo dan? Spannend he! Geniet er maar van! Ow en van zwemmen kan ik ook zo genieten! Hier gaat alles goed! Geen last meer van bloed of bruinverlies dus da's positief. Verder sinds dit weekend wel last van mijn borsten dus da's ook positief Gek hoe je zo blij kan zijn met pijn of vervelende dingen he! We wachten rustig af, nog 3 weken tot volgende echo!
@vruchtje: Fijn dat je mama vrijdag naar huis mag, en tof van jullie dat je het huis gaat versieren, gaat ze zeker leuk vinden. Logisch dat je het moeilijk hebt om Finn weer achter te later als je een paar dagen bij hem bent geweest, hij is ook nog zo klein. Jij hebt dus ook al een winterjas gekocht, ik heb er voor Noortje ook al 2 gekocht (voor als er één in de was is). Ik hoorde dat de meeste moeders nu al winterjassen gingen kopen, duis heb ik dat ook al maar gedaan. Wel raar om met deze temperaturen in de winterkleding te zoeken @Marisha: Geen bloedverlies meer, das super! Goed dat je zwangerschapsverschijnselen krijgt, dan voel je je toch geruster, hè?! @Wies: Zalig om thuis te zijn met dit weer! En niet te veel nadenken over de bevalling, dan maak je je alleen maar zorgen... Laat het op je afkomen en zie wat komt, een bevalling is immers niet te plannen op welke manier ze gebeurt... @hopefully: Leuk dat je er weer even tussenuit bent geweest en dat je ervan genoten hebt. En fijn dat je al spulletjes gekregen hebt! Ga je er dikwijls naar kijken en in de dozen rommelen? Ik deed dat vaak en kon daar echt van genieten!
Hoi meiden, Alles goed hier? Lekker rustig op het forum zie ik. Mijn moeder is gister thuis gekomen uit het ziekenhuis. Was heel fijn om haar thuis te zien. We hadden leuk de boel versierd en haar met liefde thuis ontvangen. Het gaat redelijk goed met haar vergeleken met 2 weken geleden. Ze kan al kleine stukje lopen. Van zitpositie gaan staan is nog moeilijk maar met haar rolator helpt dat goed. Mijn zus heeft 2 middagen in de week zorgverlof gekregen van het werk dus dat is wel een fijn idee. Met de kleine man gaat alles ook prima hij krijgt nu een fruithapje en dat is dus smullen geblazen. Ook rolt hij nu heel goed van buik/rug en rug/buik erg leuk die ontwikkelingen. Marisha: hoe is het met jou? Al last van kwaaltjes en hopelijk geen rood meer gezien? Hopefully: lekker bijna de 20 wk echo. Leuk hoor en ik ben zo benieuwd naar het geslacht hi hi Wies: aftellen voor jou joh. Bevalt het om minder uren te werken? Timonneke: met Noor alles goed slaapt ze nog steeds achter elkaar door in de nachten? liefs vruchtje
Oh wat fijn om te lezen dat je moeder gister thuis is gekomen. Dat zal haar vast goed doen. Meestal herstellen mensen sneller in hun eigen omgeving. Als ze maar oppast dat ze niet teveel doet. Hihihi, nu al winterjassen kopen klinkt inderdaad erg warm, maar kan me er ook weliets bij voorstellen. Finn al aan een fruithapje en ook nog eens rollen. Hoe gaat het met Noor haar nachten....slaapt ze nog steeds zo goed door? Wanneer is haar doopfeest ook alweer? Wies, hopelijk heb je deze week genoten van wat meer rust en een lekker zonnetje. Na ja, lekker....af en toe was het veel te warm en benauwd. Ben je al aan het aftellen...hoeveel dagen moet je nog werken? Als het goed is is mijn eerste dag verlof op 14december. Zal heelhectisch worden want op 16 december gaan wij over (moeten wij over) naar het nieuwe huis. Marisha, hoe gaat het met je kwaaltjes en de hormonen? Eva ben jij eigenlijk alweer aan het werk en hoe ga je dat met de 2 meiden doen. SRB hoe gaat het met jou en Luca?
Super mooi buikie hopefully!! En inderdaad in 3 weken super gegroeid Voel je de kleine eigenlijk al bewegen?
@vruchtje: Wat goed dat je moeder eindelijk thuis is! Ze zal zich waarschijnlijk al een pak beter voelen nu ze terug in haar vertrouwde omgeving is! Leuk dat Finn zo kan rollen, je zal wel trots zijn op je kleine man! @hopefully: Mooi buikje, en inderdaad heel goed gegroeid op 3 weken! Ik ben superbenieuwd naar het geslacht van je kleine frummel! @marisha: Hoe gaat het met de kwaaltjes? @wies: Hoe gaat het nu met je? Al bekomen van je drukke dag op het werk? Hier alles oké. Noor heeft woensdag en donderdag nacht niet doorgeslapen, maar nu terug 2 nachten wel. Waarschijnlijk had ze last van de warmte toen. Haar doopfeest is over 2 weken, op 6 september, hopelijk is het weer dan nog mooi zodat we buiten kunnen eten.
vruchtje, wat een goed nieuws dat je moeder thuis is! fijn dat je zus ook bijspringt, dat geeft jou en finn ook wat rust. en al lekker aan het fruithapje, leuk hoor! timonneke, hopelijk lag het aan het warme weer en slaapt ze nu weer lekker door! komt al dichtbij het doopfeest, en als dit weer nu doorzet, heerlijk! jeetje hopefully, dat wordt wel een drukte zeg rond je verlof. maar echt helpen met de verhuis zal dan niet meer goed kunnen, kun je lekker aanwijzingen geven vanuit je luie stoel waar alles moet staan, hihi. Ik ben ook erg benieuwd naar het geslacht van jullie kleine. Voel je je verder nog goed? Ik moet nog 3 weekjes werken, gaat echt opschieten nu. Ik heb sinds 2 dagen geen maagzuur meer, dus mss is ie wel aan het indalen, zou fijn zijn. Ik had daarstraks in de auto wel ineens een pijnscheut heel laag in mijn buik, dus wie weet heeft dat er mee te maken. Verder erg moe nu, gisteren was het erg druk op het werk, en gisterenavond kregen we vrienden die kwamen eten. Dus dan ben je ook weer in de weer, en het was half 3 ofzo eer dat we op bed lagen. Vandaag naar zee geweest, erg lekker, maar dat heen en weer geloop van en naar het strand, pppff. Maar ja, was wel erg leuk weer, mijn neefje en nichtje waren mee, dus dolle pret! Zo lekker op de bank neerploffen en dan op tijd naar bed.
Hopefully prachtig buikkie hoor Marisha, fijn dat alles gewoon goed is! Wies, wat ben je al ver!!! Meiden, genieten hoor, dat zegt iedereen, maar echt doen van die zwangerschap. Klinkt misschien gek uit mijn mond na een loeizware zwangerschap, want dat is het toch wel geweest..., maar ik mis het soms. Zou mijn meiden voor geen goud meer kunnen missen maar het was toch ook wel heel bijzonder dat ze nog in mijn buik zaten en je zo kon fantaseren over hoe ze eruit zouden zien... Dit is ook geweldig, maar het zwanger zijn vond ik ook heel heel speciaal! Vruchtje wat fijn van je mama! Timmoneke, dat gaat al lekker met doorslapen! SRB, waar ben je?!! Hoe gaat ie? Hier nog altijd heel erg gebroken nachten, ik slaap al 4 weken nooit langer dan blokjes van 2 uur. Maar vannacht heeft een van onze meisjes 11 uur geslapen!!! Dat is ongekend. De ander kwam alleen wel gewoon om de 3 a 4 uur, dus moest er wel weer paar keer uit, ook nog een keer toen ze moest huilen. Maar goed, ik heb een blokje van 4 uur geslapen en dat was heeeeerlijk, ha ha ha. Groetjes weer.
o ja, over werken, ik ben tijdelijk ziekgemeld, ben vorige week nog gecuretteerd vanwege een rest placenta, dus ze snappen het wel op het werk. Sinds deze week begin ik weer een beetje zin te krijgen, dus ik ga misschien binnenkort beginnen met 2 dagen. Heb een fulltime baan, maar dat gaat niet meer lukken, ik ga denk ik 2 dagen ouderschapsverlof doen.
@hopefully: donderdag je 20 weken echo, spannend... Hoe laat moet je gaan? Heb je zelf een voorgevoel voor het geslacht? Ik was er van overtuigd dat wij een jongen zouden krijgen, goed mis dus... @Wies: Jij kunt echt beginnen aftellen om in verlof te gaan dan. Moet je nog veel in orde brengen voor de baby? @Eva: Wat een korte nachten heb jij zeg! Red je het nog een beetje? Wel fijn dat 1 van de meisjes al zo lang heeft kunnen slapen! Ik ben vandaag met Noortje weer naar kind en gezin geweest. Ze is weer goed gegroeid en bijgekomen. Ze is nu 57,5cm en weegt juist 5kg. Vandaag heeft ze ook haar eerste prikjes gekregen, was wel zielig om te zien. Ze heeft maar heel eventjes gehuild, dus ze is best wel flink geweest. Voorlopig heeft ze nog geen koorts, ze is alleen wat slaperig en ligt nu lekker bij papa in het grote bed te slapen (hij heeft vannacht gewerkt dus slaapt overdag). groetjes
Jee, wat gaat zo´n weekje weer hard. Voorlopig zal het wel even racen en vliegen blijven. Druk met alle voorbereidingen voor alles. Morgen om 16.00 uur pas de echo...nog een hele dag wachten. Gaan ´s morgens in ondertrouw dus zijn gezellig de hele dag samen. Spannend Wies, af en toe vraag je je echt af wat steekjes e.d betekenen. Had je maar een luikje. Eva, het lijkt mij ook dat ze daar op je werk rekening mee zullen houden. Heb je nog veel last van de curettage? Doe maar rustig aan en zorg dat je wat meer rust hebt voordat je gaat werken. 2 uurtjes slaap per nacht is bar weinig. Wel heerlijk dat 1 van de meiden 11 uur geslapen heeft. Hopelijk steekt ze de ander aan. O ja, of ik een voorgevoel heb. Nou momenteel denkt mijn hoofd vanalles. Ik heb altijd gedacht en gezegd dat ik een jongen zou krijgen. Dat gevoel is al jaren, maar sinds ik zwanger ben heb ik heel sterk het gevoel voor een meid....alleen de laatste paar weken weet ik het echt niet meer. Hopelijk weten we het morgen. Nu snel even eten en dan even naar de sportschool, blijven we nog een beetje fit.
Eva: wat leuk om weer wat van je te horen. Fijn dat het goed gaat met de meiden. 2 á 4 uur slapen is inderdaad heel weinig. Wel lekker dat eentje al 11 uur achtereen heeft geslapen hopelijk gaat de ander dat ook doen. Groot gelijk dat je ziek gemeld staat. Heb je nog veel last van je curettage? Geniet lekker van je meiden timonneke: zielig hé die prikjes. Is ze er verder niet ziek van geweest? Fijn dat ze zo goed groeit. Hopefully: heel veel succes morgen met de 20 wkn echo. Ik ben net zo nieuwsgierig al jou wat het gaat worden. Ik heb wel een gevoel voor een meisje, maar dat is natuurlijk gebaseerd op niet hi hi. En ook veel plezier met jullie ondertrouw. Wanneer gaan jullie ook alweer trouwen? Marisha: hoe gaat het met jou? Nog last van kwaaltjes? Wies: nog even volhouden met werken en dan lekker genieten van je verlof.....................JOEHOE!! Met mijn mama gaat het stukken beter. Je merkt echt wel dat ze thuis sneller hersteld dan in dat gekke ziekenhuis. Ze ligt nog wel veel in bed, maar dat is wel logisch. Wel wat hulp kan ze lopen en soms ook al zonder. Ze is zelfs al met de trap naar boven geweest. Met de kleine gaat het ook super. Het gaat nu wel echt heel snel. Hij ligt echt niet meer stil op de commode of speelkleed. Rolt alle kanten op van rug naar buiken en andersom. Echt opletten geblazen dus. Fijne avond nog allemaal. x vruchtje
De echo was onwijs leuk....alleen hadden we een dwarsligger. Alleen maar op de buik liggen, zodat we leuk de hele tijd tegen een ruggetje lagen aan te kijken. Als we het hoofdje zagen dan gingen de armen voor het hoofd...Echt zo van:....jullie mogen mij niet zien, ik ben er niet. Ook het geslacht was in het begin lastig te zien, we hebben het alleen van opzij kunnen zien en de onderkant, maar niet de van bovenkant. Maar het was toch duidelijk te zien. En het wordt...... een meisje ....
Super hopefully! Wat leuk zeg, zeker dat je een voorgevoel had! Ow, zo'n snoezige meisjeskleren! Heb er vandaag nog gezien en smolt helemaal weg! Als het onze een meisje wordt ga ik mij uitleven (al is een jongetje ook natuurlijk meer dan welkom)! Op de rest van de berichtjes reageer ik later, nu eerst eten maken!
Even een kort berichtje voor: Hopefully: Wauwie wat leuk een meisje grappig dat jouw gevoel ook klopte. En toen wij voor de 1e keer gingen voor 3d echo hadden we ook zo een dwarsligger. Heb je wel haar gezichtje kunnen zien? Echt leuk hoor een meisje inderdaad snoezige leuke meiden kleren aanschaffen. Geniet van het mooie nieuws. Was verder alles goed met de echo?
@hopefully: Een meisje, geweldig! Nu kun je inderdaad gaan shoppen voor leuke meisjeskleding en over namen gaan discussiëren
Heb wel even haar gezichtje gezien, maar ze was erg verlegen. Net haar moeder, die wou vroeger ook nooit op de foto....ze deed constant haar armen voor haar ogen. Wat heerlijk zeg, ik kan hier lekker vrij uit praten over zij...hoef me niet in te houden en niet op mijn woorden te letten. We zagen trouwens ook nog haar mondje een paar keer open en dicht doen, hapjes vruchtwater. Morgen met mijn moeder naar de stad, shoppen voor de wedding, maar ben bang dat dat niet het enige is. Hoe gaat het met jullie. Vruchtje, je mama al weer een week thuis...wat lekker dat het haar goed doet.