Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marisha, wat fijn te horen dat de echo in orde was. Nog 2 weekjes, dan heb je de mijlpaal van 12 weken alweer bereikt, wat gaat dat toch snel zeg.

vanmorgen naar de vk geweest, de kleine was inderdaad al helemaal ingedaald, dus dat was mijn gevoel waarschijnlijk. het lag lekker diep in het bekken en niet in de foetushouding maar erg gestrekt, vandaar dat ik echt een buik naar voren heb en er bij mijn flanken niets zit. ook mijn baarmoeder zit daardoor hoog, en dat verklaart ook het vele maagzuur. Verder was alles ok, over 2 weken nu de volgende controle.

xxx

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marisha: super joh dat de echo goed was:). Nu echt genieten hé

wies: fijn dat alles goed was bij de VK. En nu al ingedaald wauw wat optijd hi hi. zegt dat nu eigenlijk iets of je eerder gaat bevallen?

Hier nu lekker vakantie en maandag vertrekken we heerlijk naar België:)

3. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Pfff, wat gaat die week weer snel voorbij.

Marisha, super om te lezen dat de echo helemal top was. Een hele geruststelling...nu lekker genieten, zonder al te veel bijwerkingen.

Wies, vandaag je laatste werkdag. Zal wel vreemd zijn. Hopelijk is je laatste dag niet al te zwaar. Ik heb altijd het gevoel dat de laatste dag voor een vakantie of wat dan ook lager duurt dan normaal. Nog even snel dit doen en nog even snel dat. Morgen lekker met de benen omhoog. De kleine is al met zijn weg naar beneden bezig....:) Nog even en hij ligt in jullie armen. Ben je verder thuis een beetje klaar?

Timonneke, ik ben ook benieuwd naar foto´s van Noor haar doopfeest. Fijn dat het geslaagd was.

Vruchtje, jammer dat je zo´n ongeduldige fotograaf had. Dat verwacht je absoluut niet. Hopelijk hebben jullie wel onwijs leuke foto´s, zal eens spieken of ik ze al ergens kan spotten. Fijn dat je moeder goede therapie heeft. Bij Heliomare doen ze inderdaad heel veel met zwemmen...is ook overal goed voor. Ben zelf ook nog iedere week mijn baantjes aan het trekken.

SRB, met jou en Luca alles goed?
    Eva, hoe gaat het met je meiden en je nachtrust?

Hier gaat het prima. Van de week een nacht niet geslapen en dat merk je dan wel. Reed meteen met de auto tegen iemand zijn trekhaak aan ( zij hadden gelukkig niets en ik een miniscuul deukje) daarna vergat ik de auto toen hij in zijn vrij stond op de handrem te zetten...damn, dat ging net goed. Wordt af en toe gestoord van mijn onoplettenheid, helemaal niets voor mij. Verder mag ik echt niet klagen. Geniet iedere dag van mijn buik en onze kleine meid is flink aan het bewegen, ik zie mijn buik zelfs heen en weer gaan. Ook mijn mannetje en ouders hebben het intussen gevoeld...die zijn allemaal zo trots. Mijn mannetje trok meteen zijn hand terug en begon tegen mijn buik te praten: papa houdt van je....whahahaha ik wist niet wat ik zag en hoorde :)

Vandaag de hele dag bedrijfsuitje. Zal een latertje worden.

Vruchtje, mocht ik niet meer online komen. Geniet van jullie vrije dagen in Belgie!

x

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, wat kunnen die mannen toch veranderen dan hè, met zo'n kleintje op komst. Mijn man praat 's avonds voordat we gaan slapen ook tegen mijn buik, zo schattig. Dus jij hebt ook een lekker beweeglijk kindje in je buik, apart gevoel hè, ik vind het ook zo bijzonder.

vruchtje, een hele fijne vakantie gewenst. Hopelijk hebben jullie nog lekker weer, maar ik denk het wel, de vooruitzichten zijn goed! geniet er lekker van.

de vk zei er nog duidelijk bij dat het niets betekent dat het al ingedaald is, of dat het eerder komt of niet, dus helaas zegt het weinig. Maar ik ben al erg blij dat ie goed ligt, en niet in stuit ofzo. Nou, ik ga lekker genieten van mijn verlof nu, wel raar, maar ben er wel aan toe, ben echt vaak bekaf na een dag werken.

xxx

5. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ha lieve meiden, ben ik weer eens!
    Tot nu toe heb ik altijd alles gelezen wat jullie schrijven, maar vrees dat ik het niet meer helemaal bij houd, t blijft heel druk hier en wil weer gaan werken, rustig opbouwen. Bovendien wordt het tijd dat ik een deel van mijn normale leven weer eens oppak, want ben tot nu toe al 5 maanden met niks anders bezig dan de kindjes, wat op zich heerlijk is, maar je vergeet bijna wie je bent/was.
    In een flits in elk geval gezien dat Wies al 34 weken ver is en al ingedaald! Wauw wat gaat dat snel meid!!! En Hopefully een meisje! Geloof dat ik dat nog niet wist! Wat leuk joh om te weten! En Maris een goed echo van 2e kindje, fijn!
    Ik blader nog effe straks wat terug voor de overige nieuwtjes. Als het jullie allen maar goed gaat! ;)
    Hier prima. Al ruim 5 maanden onze wijffies. Kleine update: net weer bij kinderarts geweest. Die was erg tevreden. De vorige keer konden ze nog niet goed oprichten in buikligging en moesten we naar de fysio. Inmiddels doen ze dat uitstekend. Omrollen nog niet. Verder weer goed gegroeid. Inmiddels zitten ze - niet gecorrigeerd - op de middellijn, en nog wel gecorrigeerd dus boven het gemiddelde in lengte en gewicht. Onze oudste is 64cm en 6845 gram, de jongste 65cm en 6855 gram. Grappig hoe ze telkens precies gelijk op gaan in gewicht. Ik ben er erg blij om dat ze volgens de curves groeien, want soms twijfel je natuurlijk toch aan de borstvoeding, maar blijkbaar krijgen ze genoeg binnen nog steeds. Ik ga nog door tot 6,5 maand met uitsluitend BV en daarna starten met bijvoeding. Of misschien al iets eerder als ik zie dat ze belangstelling krijgen voor ons eten.
    Ik heb er eentje lekker op schoot nu, zucht... wat zijn ze toch vreselijk lief ;)
    OK meiden, geniet van jullie buikkies is ukkies. Liefs.
    Groetjes en tot gauw.

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    eva, wat ontzettend goed dat ze zo goed groeien. En nog steeds BV, respect hoor! Ik snap goed dat je op een gegeven moment je leven weer een beetje op wilt pakken, zeker met 2 kleintjes is het natuurlijk alleen maar de kinderen geweest afgelopen tijd. Wat tijd voor jezelf is niet verkeerd. Ik kan haast niet wachten als ik jou verhaal nu lees, wil ook zo'n ukkie op mijn schoot! ;)

Ik heb de laatste dagen dat ik ontzettend veel naar het toilet moet. (voor een grote boodschap) Geen diaree ofzo, maar gewoon vaak moeten, en wel makkelijk ook. Ook al heb ik een hartstikke lege maag, dan nog moet ik. Ik ben al sinds een uur of 6 wakker, moest toen ook al weer, en ben er net maar uit gegaan omdat ik zó'n honger had. Maar voordat ik nog kon eten moest ik weer eerst naar het toilet. raar hè. Heeft dat iets met de zwangerschap, of indalen ofzo te maken? Ik heb verder toch niets geks gegeten. Ik ga zo nog maar eens even terug naar bed, ben toch nog wel erg moe, en wat moet ik zo vroeg al gaan doen?? heb toch immers verlof! ;)

het is rustig hier verder, alles goed met jullie meiden?

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoihoi

ik kom even spieken hoe het hier is...

wies het schiet voor jou ook al ontzettend op zeg!
    Hopefully ook al over de helft...poeh wat gaat dat snel

hier loopt de kleine meid bijna een weekje of 2 helemaal los en nu mogen we er constant achter aan lopen haha
    maar zo worden ze snel groot als ze eenmaal beginnen te lopen

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Eva, wat leuk om weer een update te lezen. Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. We hebben het allemaal druk en dan heb jij er nog eens twee tegelijk...komt de een niet dan komt de ander wel. Moment voor jezelf is ook heel belangrijk. Kan me voorstellen dat je de draad weer een beetje wilt oppakken.

Jee Wies, jij bent dus ook al zo vroeg wakker. Dat heb ik dus ook. Hopelijk kan je een beetje tot rust komen nu je verlof hebt. Ik zou niet weten of je stoelgang in verband staat met je zwangerschap, het klinkt in ieder geval niet raar. Heb je nog plannen tijdens je verlof of heb je heerlijk niets gepland. Dat lijkt mij zo lekker, maar dat gaat mij nooit lukken, lukt me normaal al niet.

Vruchtje hoe gaat het bij jullie en hoe gaat het met je mama? Hopelijk zijn jullie lekker aan het genieten in Belgie.

Liesje, dat wordt dus rennen bij jullie in de woonkamer. Wat gaat dat hard he! Lijkt me wel helemaal geweldig.

Timonneke zijn er al foto´s van Noor haar doop?

Marisha, hoe gat het met je buik....al behoorlijk aan het groeien? Hopelijk weinig boven de wc hangen!?

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @Marisha: Leuk dat alles zo perfect gaat met je baby. Bijna de 12 weken voorbij, het gaat snel vooruit...

@Wies: Dat van die stoelgang heb ik niet gehad. Geniet maar lekker van je verlof. Moet je nog veel in orde brengen voor de komst van de baby of is alles al bijna klaar?

@hopefully: Fijn dat je meisje zo flink beweegt. Ik kon daar echt van genieten, hoewel het soms wat pijn deed als ze tegen mijn ribben duwde, toch vond ik dat zo'n speciaal gevoel. Geniet er maar van!

@vruchtje: Geniet van je vakantie!

Ik heb enkele foto's van het doopfeest in mijn album gezet, dus voor de nieuwsgierigen...
    Verder alles oké hier. Noor is echt een zalige baby, eet goed, is altijd goed gezind en lacht veel en slaapt ondertussen al het klokje rond, van 22u tot 10u. Ze begint nu ook interesse te tonen in het speelgoed dat in haar box ligt, en ze doet hele verhalen tegen ons en tegen haar knuffels.
    Volgende week vrijdag moet ze voor het eerst bij haar grootouders gaan logeren. Ik zie er wel wat tegenop om haar uit handen te geven, maar het moet er eens van komen. Ben benieuwd of ik men traantjes ga kunnen bedwingen... :)

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Eva: leuk dat je weer even komt buurten:). Heel begrijpelijk hoor dat je nu even niet zoveel tijd hebt voor deze site. Goed om te horen dat het zo goed gaat met de meiden. En goed van je dat je nog steeds bv geeft. Toch best pittig denk ik met 2.

Timonneke:ik heb de foto's bekeken erg leuk. En wat een schatje is Noor zeg!

Wies: lekker hé verlof? Geniet er maar van. Ik weet ook niet of je stoelgang te maken heeft met je zwangerschap. Ik denk het wel aangezien je darmen nu toch een beetje opzij worden geschoven door de kleine. Ik ben trouwens ook erg benieuwd wat jullie voor naam/namen hebben voor de kleine.

Hopefully: lees dat jij lekker druk bent. Denk je nog een beetje om je rust. Voel je je verder nog goed. Hier trouwens ook toen vroeg wakker tegen einde van de zwangerschap. Ik denk dat de natuur je alvast laat wennen aan de "nieuwe" tijden straks:)

Marisha: begint je buikje al te groeien? Ik dacht dat dat bij een 2e sneller groeide. Met Noa ook alles goed?

all: wij zijn vanmiddag terugggekomen van een heerlijk midweekje weg. Hebben echt genoten en met Finn ging het ook echt super. Hij is gewoon zo makkelijk en relaxed. Zonder problemen in campingbedje geslapen. We hadden het wel zelf meegenomen en zijn eigen matras, dus waarschijnlijk rook het voor hem nog lekker vertrouwd. Verder lekker gewandeld, gezwommen en uit eten geweest. We waren met een vriendenstel en ook dat ging super. Zij paste zich helemaal aan Finn en ons aan echt tof. Natuurlijk hadden we wel veel te veel spullen mee hihi. Ach dat gebeurd iedereen denk ik voor eerst met zo een kleine opstap.

Verder gaat het met mijn moeder beter. Ze krijgt veel therapieën en ze wandelt daar en fiets zelfs al 6 minuten op een hometrainer. Ook zwemt ze dus zit schot in. Ze streven er naar dat ze in november weer mag oppassen en dat soort dingetjes kan doen.

Geniet lekker van jullie weekend meiden.

liefs vruchtje

11. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Vruchtje wat fijn dat het beter gaat met je mams! Bedtijd al weer voor mij ;) Dag meiden!

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden hoe is het met jullie?

Wies: lekker aan het genieten van je verlof?
    Marisha: hoe gaat het met jou? Veel last van kwaaltjes en begin je al een buikje te krijgen:)
    Evaz: zeker fijn dat het met mijn moeder beter gaat. Wanneer ga jij weer beginnen met werken? Zal ook wel wennen zijn hé
    Hopefully: hoe is het met jou en je kleine meid? Is ze druk in je buik? En tel je stiekem al af naar je verlof.
    Timonneke: met jou en Noor ook alles goed?

all: Hier gaat alles goed. Vanochtend weer naar babyzwemmen geweest met de kleine. Echt zo gaaf, dat zouden jullie ook echt een keer of vaker:) moeten doen. Finn zat ook helemaal zo leuk naar de andere baby's te lachen. Hij vindt zijn groente en fruithapjes erg lekker en lust tot nu toe alles. Kortom het is en blijft een heerlijk makkelijk vrolijk ventje en ik kan hem af en toe wel opeten hi hi.

Mijn moeder heeft vandaag evaluatiegesprek gehad. En ze blijft nog 5 weken in revalidatiecentrum. Daarna zou ze weer goed moeten kunnen functioneren in de maatschappij. We gaan er dan ook maar positief vanuit dat ze misschien als het goed loopt allemaal ze over een week of 6 weer op kan passen. Natuurlijk bouwen we dat op eerst maar even 2 of 3 uurtjes en niet gelijk de hele dag. Zou het heel fijn voor haar vinden als dat lukt want ze kijkt er zo naar uit om op haar kleinkind te passen. En ook voor ons is het wat makkelijker natuurlijk.

Nou ik ga er van tussen.

doegie

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vruchtje, wat een goed en leuk nieuws allemaal, fijn dat het einde van de revalidatie in zicht is voor jemoeder. En op zo'n makkelijk ventje wilt natuurlijk iedereen wel passen! ;)

Ik heb een nieuwe buikfoto van 35 weken in mijn album gezet als jullie die willen zien. Verder hier nog af en toe wat indalingsweeén, voelt wel raar trouwens. Ik vraag me af of de echte weeen ook op die plaats en zo (alleen dan vele malen erger natuurlijk) zullen zijn. ZOmeteen naar de vk, ben benieuwd of ie nu echt helemaal vast in het bekken ligt.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wauwie wies wat een super mooie buik:). Je draagt echt heel mooi naar voren. Suc6 straks bij de VK. Laat je even weten hoe het was.

gr vruchtje

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    alles goed bij de vk, het kindje was wat verder ingedaald, maar nog niet helemaal vast. Maar het kan in ieder geval nietmeer keren. Heb heel de dag nog een onrustige buik gehad, en ook die steken, maar goed, het zal erbij horen. Ik heb ook heel de middag niets gedaan, dus mss zal ie daarom wat drukker zijn. ZOmeteen nog even wat proberen te blazen op de harmonie, ik ga meer voor de gezelligheid nu als voor de muziek, want heb niet veel lucht meer om trombone te spelen. fijne avond!

16. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Fijn dat jullie weekje weg zo is meegevallen. Wij zouden dit jaar nog graag een weekendje londen doen. Goed dat Finn zijn groente- en fruitpapje zo lekker vind, en makkelijk dat hij tot nu toe alles lust. Wij mogen binnen een kleine 3 weken met groentepapjes beginnen, ben benieuwd hoe dat zal gaan...

@Wies: Wat een mooie buik! Je kan nu echt al wel goed aftellen! En wel een fijn idee dat de kleine goed ligt en zich niet meer kan draaien.

@hopefully en marisha: Hoe gaat het met jullie en met de buikjes?

Hier alles goed. Ik ben deze week langs mijn werk geweest, en januari en februari ga ik nog in ploegen werken, en vanaf maart vaste nacht. Dan zou ik maar 13 nachten per maand moeten werken, en kunnen we beter de opvang regelen. Noor zou dan ook 2 dagen per week naar een creche gaan. Volgende week moet ik op 2 plaatsen gaan kijken om te zien waar ik haar het liefst laat gaan.
    Nu vrijdag gaat ze voor de eerste keer ergens anders slapen, ze gaat bij mijn schoonouders en binnen 3 weken een keertje bij mijn ouders. Ben benieuwd of het goed zal gaan, ik heb het er toch wat moeilijk mee om haar uit handen te geven.
    Verder gaat het heel goed met haar, gisteren haar 2de spuitjes gekregen en geen last van gehad. Ze was weer flink gegroeid en goed bijgekomen in gewicht. Ze is echt een vrolijk en makkelijk kind, ben echt gek op haar :).

17. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Prachtige buik Wies. Spannend joh, bijna zover!
    Vruchtje, over dat babyzwemmen, ik zou dat ook graag doen, maar maak me zo'n zorgen over negatieve berichten over chloor. Zeggen ze daar iets over bij jullie op zwemmen? Maar het lijkt me zo heerlijk voor de kindjes!

Mijn meisjes zijn over 2 weken 6 maanden oud, en dan beginnen we ook met groente en fruit! Lijkt me zo leuk!
    Verder nog altijd heel zware nachten hier. vannacht was het weer: 21:30 - 24:00 - 01:00 - 03:00 - 05:00 - 06:15 - 07:30. Ons onrustige reflux meisje komt stipt elke 3 uur en is ook nog wel eens een tijdje wakker. Ook overdag wil ze sinds een week haast niet slapen en vaak huilen zodra ze moe is, maar niet in slaap kunnen komen. De ander is nog altijd heel rustig en slaat ook wel eens een voeding over 's nachts, maar vannacht kwam zij dus weer 2x. Ik snap af en toe niet hoe een mens het volhoudt, maar je doet het gewoon... Ik blijf terug naar werk gaan uitstellen, omdat ik echt veel te moe ben door dit soort nachten al bijna 6 maanden lang. Maar goed, je doet dit maar 1x in je leven, dus ik geniet er gewoon van, zelfs van de nachten ;)

Groetjes allemaal!

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonneke, fijn dat alles goed geregeld is op je werk. En geniet lekker van je meid hoor, ze blijven zo kort maar klein.

eva, jee, alweer een half jaar, wat gaat dat toch snel zeg. wel vermoeiend zeg die nachten. ik begrijp dat je even niet aan werken hoeft te denken nu. hopelijk zullen ze binnenkort wat meer slapen, en wat meer ritme erin krijgen, want dit moet je toch wel opbreken op een gegeven moment. Maar wel fijn dat je er ook nog steeds goed van kunt genieten, het blijven wondertjes natuurlijk.

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: super dat alles goed was bij de VK. Nog eventjes en de kleien mag komen.

Timonneke: Fijn dat je het op je werk zo goed geregeld hebt. Toch weer een zorg minder. Spannend dat Noor uit logeren gaat voor de eerste keer. Hier is Finn eigenlijk nog niet uit logeren geweest en ik ben daar ook nog niet aan toe wat misschien een beetje suf klinkt.

evaz: ik wist helemaal niet van dat chloor verhaal. Ga gelijk even uitzoeken. RESPECT heb ik voor je/jullie. Lijkt me echt pittig van die gebroken nachten en dan nog er zo van genieten echt geweldig. 6 maaanden alweer snel gaat het hé:(. Soms TE snel. Leuk dat ze binnenkort ook fruit/groente mogen ben benieuwd hoe de meiden erop reageren.

hopefully: rustig rondom jou? Lekker druk?

Zo ik ben net wezen spinnen. Heb proefles gedaan bij andere sportschool, maar blijf toch bij mijn eigen. Soms moet je dat gewoon eens doen dan besef je in ene dat je eigen sportschool niet eens zo slecht is:). Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weekend en genieten van ons kleine manneke elke seconde van de dag. Mis hem nog wel steeds als ik op werk ben, maar toch is werken opzich ook wel leuk en lekker.

x vruchtje

20. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hey lieve meiden,

Ben ik weer een keer.
    Nu eindelijk een weekje vrij. Dinsdag gaan we in besloten kring trouwen :) Verder druk bezig geweest met alles rondom het nieuwe huis. Prognose is dat we er op 4 november in kunnen om te starten met de megaklussen.

Wies, wat een mooie buik. Ik moet er ook weer 1 maken, is alweer veel te lang terug...maar die dagen vliegen ook voorbij.
    Voor jou is het aftellen....de dagen zullen nu wel iets trager gaan????? Hopelijk heb/krijg je niet teveel last van voorweeen.

Vruchtje, goed om te lezen dat jullie weekje weg lekker was.
    Voor je moeder is het nu ook aftellen. Hopelijk gaat het allemaal lekker voorspoedig en kan ze straks heerlijk genieten van jullie mannetje.

Eva, hier ook respect. Wat moet jij er nog vaak uit´s nachts. Dat zou mijn humeur absoluut niet ten goede doen. Je stelt je er natuurlijk iedere keer op in, maar wat zou het heerlijk zijn als jij ook eens een nacht door kan slapen.

Timonneke, nog zolang verlof.....wauw, dat regelen ze toch wel goed in België. Wat super dat je de eerste 2 maanden nog wat rustiger kan opstarten dan. Noor straks uit logeren...spannend.

Marisha hoe gaat het met jou mannetje en het wondertje in je buik?

Hier verder alles in orde. Mag absoluut niet klagen en geniet iedere dag van de kleine kickboxer in mijn buik. Zo´n heerlijk gevoel. Donderdag naar de vk en volgende week donderdag voor 3d/4d....toch even spieken of ons meid nog steeds een meid is :)

Deel Deze Pagina