Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, leuk zeg, die 3d. Vond ik ook erg mooi om te zien. Je kunt dan toch al wat trekjes zien van je partner en jou. Wij kregen het geslacht ook in 3d te zien, erg grappig. En leuk ook om de dvd terug te zien. Geniet van dat moment hoor! Ben erg benieuwd naar jouw buiik ook, die moet ook alweer een stuk gegroeid zijn ondertussen.

Hier alles ok, geen indalingsweeen meer gehad de laatste dagen. vandaag wel wat krampjes, maar ja, dat zegt ook weinig. We hebben 2 feestjes gehad van het weekend van vrienden van ons, waar de kleine een jaar van werd en van mijn nichtje iris die ook een jaar werd. Het was echt een creche. Als ik niet zwanger was geweest had ik dat echt niet getrokken, alles draait om de kids en gaat over de kids. Maar goed, gelukkig kunnen wij ons daar ook snel bij voegen. Mijn man heeft nog lekker zijn pilsjes kunnen drinken voor het laatst. vanaf volgende week, met 37 weken moet ie toch wel nuchter blijven zodat ie kan rijden. Ik heb voor as vrijdag kaartjes gekocht voor het theater als verrassing, voor de laatste keer voorlopig met zijn 2en even weg. As dinsdag hebben we joga met partner, wordt ook lachen denk. Dus nog leuke dingen van de week. Verder geniet ik van alle rust nu, en doe ik alles op het gemakje aan. Ik kan er gelukkig goed aan toegeven.

xxx

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden, hier ook nog eens snel even een berichtje van deze kant!

Vruchtje, wat super dat je mama over een goeie maand weer naar huis mag! Ze heeft al een lange weg afgelegd he! Enne, Noa vind zwemmen ook helemaal het einde! Zeker nu dat ie kan kruipen vind ie het heerlijk! Hoewel dat een klein uurtje toch wel het maximum is, dan is ie doodmoe! Qua chloor hier toch nog geen problemen ondervonden (en wij gaan toch ook wel om de 3 weken of zo zwemmen). We gaan wel enkel in het verwarmde plonsbadje voor de kleinsten, misschien dat het water ook aangepast is?

Wies, mooie buik zeg! Goed dat jullie kindje goed aan het indalen is ook! Vreemd he, dat je over enkele weekjes jullie kindje in je armen zal hebben!

Hopefully, Jij deze week ook erg leuke plannen zeg! Trouwen en vk! En volgende week ook nog een pretecho! Geniet ervan, en bij deze al gefeliciteerd he!

Eva, jeetje zeg, na 6 maanden nog steeds zo'n gebroken nachten. En dat neem je nog steeds even goed op, respect hoor! Ik zou zo na enkele maanden er wel helemaal doorgezeten hebben! Hier ook reflux dus ik weet wel wat je doormaakt, hopelijk is je meisje er vanaf eens ze met groentenpap begint!

Hier alles goed. Vandaag weer 13 weken, wat vliegt de tijd! Heb wel erg veel bekkenpijn dit weekend, ben vrijdag/zaterdag een beetje te actief geweest, vandaag maar wat rustiger aan gedaan! Heb dit weekend ook de rest van de familie op de hoogte gebracht! Voor de rest niet zo veel te melden! Over 1,5 week weer een echo, ik kijk ernaar uit om ons kindje weer te zien!

3. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Veel plezier dinsdag! Geniet ervan! Fijn dat je je meisje zo goed voelt bewegen!
    Hoe lang zijn jullie nog thuis na de bevalling?

@wies: Geniet nog van jullie avondje onder jullie tweetjes! Geniet van je rust, je heby het nodig in die laatste weken!

@marisha: 13 weken alweer! Gaat nogal vooruit! Hoe reageerde jullie familie? Erg verrast of wisten ze dat jullie snel een tweede kindje wilden?

Noor is vrijdag bij haar grootouders gaan slapen. Ze is heel braaf geweest en heeft goed geslapen. Voor Noor was het veel minder erg dan voor mij. Ben blij dat het goed verlopen is.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat een drukte op het forum.......gezellig hoor:)

Marisha: jeetje 13 weken alweer. Je bent de 3 maanden grens alweer lekker voorbij. Leuk dat je de rest ook op de hoogte hebt gebracht. Willen jullie eigenlijk het geslacht weten? Of hebben jullie het daar nog niet over gehad?

Hopefully: wat leuk en natuurlijk blijft het bijzonder dat jullie dinsdag gaan trouwen. Stiekem zijn jullie al een beetje met zijn drietjes. Suc6 bij de VK en leuk dat jullie ook een 3d echo laten doen.

wies: staat je vluchttas al klaar? Kan nu natuurlijk altijd gebeuren hé. Leuk dat je je nog even lekker met je mannetje een avondje weggaat. Grootgelijk want dat zal er straks wel even niet van komen. Denk je al veel na over de bevalling? En ga je nu in ziekenhuis bevallen?

timonneke: fijn dat het uit logeren zo goed is gegaan. Hebben jullie ook even kunnen uitslapen of niet ?

all: vandaag heerlijk genoten van het weer echt niet normaal voor de tijd van het jaar. Vandaag ook de Bugaboo omgebouwd en moest echt even slikken hoe snel het gaat. Woensdag is hij gewoon al een half jaar. Merk dat hij het in de reiswieg niet meer leuk vindt logisch want hij ziet niks. Wandelwagen kan helemaal plat dus dat durven we wel aan. Met mijn mams gaat het echt top!! Ze is zelfs vandaag even naar de winkels geweest met mijn vander zonder rolator:):).

liefs vruchtje

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vruchtje, wat goed van je moeder zeg! Gaat echt vooruit nu! En wat gaat datsnel idd, alweer een half jaar. En in het begin veranderen ze ook zoveel.

timonnke, ja, lijkt me erg spannend idd, de 1e keer uit logeren bij opa en oma. Fijn dat alles goed is gegaan, kun je daar binnekort weer eens gebruik van maken. ;)

marisha, 13 weken alweer, fijn zeg, die drie maanden voorbij. Oh, en je bekken, d's vervelend hè. Doe maar lekker rustig aan. Wat bij mij goed hielp voor mijn bekken is zo'n grote fitnessbal, en af en toe een lekker warm bad. Hopelijk trekt het wel weer snel weg.

Mijn vluchtkoffer is ook al ingepakt idd, tenminste, zover het kan, want er zijn nog genoeg spullen die meemoeten en die ik nu nog gebruik. Maar dat kan mijn man dan mooi doen als het zover is. Ik heb een lijstje voor hem klaargehangen. :)
    En ja, wij willen zoiezo naar het ziekenhuis, dus hij is al niet voor niets gepakt. Ik kijk er nu zo naar uit, kan echt niet meer wachten. Ik heb nog steeds sterk het gevoel dat ie een week of 11/2 à 2 eerder komt, dus hopelijk heeft mijn gevoel gelijk! :)

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: vandaag was natuurlijk "de dag". Gefeliciteerd!! Ik hoop dat het een mooie dag was om nooit te vergeten.

Wies: goede beslissing dat je in ziekenhuis wilt bevallen. En ik hoop het voor je dat je gevoel klopt dat je kindje eerder komt:). Ze zeggen wel dat jongens vaak wat eerder komen:). Bij mij klopte dat (misschien toevallig) ik beviel 9 dgn voor uitgerekende datum.

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Bij ons ging dat helaas niet op... hier 41+2 bevallen van een jongetje :D Langs de andere kant heb ik van in het begin het gevoel gehad dat ik overtijd zou gaan... en dat is uitgekomen!

Hopefully, ik hoop dat je hebt genoten van de dag gisteren! Hopelijk mogen we ook een fototje zien :)

8. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hopefully, een mooie bruiloft!!
    Wies, denk aan je, laatste loodjes!

Hier vannacht voor het eerst in maanden een relatief rustige nacht. Ons onrustige meisje heeft ons lekker bezig gehouden de afgelopen weken, omdat overdag slapen ook niet meer goed gaat. Ik zoek nog altijd naar oorzaken. Reflux, allergie? Ik weet het soms niet meer, maar ze groeit goed en heeft gelukkig ook haar vrolijke uurtjes op een dag.
    We hebben de eetstoeltjes net in huis, zo'n fijn gevoel, die twee stoeltjes aan onze eettafel! Voor altijd twee plekjes voor onze dochters aan tafel!!!
    Wij gaan volgende week beginnen met bijvoeding, leuk!

Groetjes allemaal.

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, gefeliciteerd!! hopelijk was het mooie dag. En met zijn drietjes is wel bijzonder lijkt me. Krijgen we idd nog een fotootje te zien?

eva, fijn dat je even een rustige nacht hebt gehad, kon je even een beetje bijtanken. wat leuk zeg, 2 van die kinderstoeltjes aan tafel, goh, wat gaat dat toch snel zeg.

hier gisteren de joga met partner gehad. Mijn man vond het heel leerzaam en deed het ook erg goed, dus laat maar komen nu die weeën! ;)

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies zie dat jij lekker de 36 weken voorbij bent:). Laat de kleine maar komen.....spannend hoor! Voel je je goed? En lekker aan het genieten van je verlof?

Evaz: fijn dat jullie eindelijk een beetje een rustige nacht hebben gehad. Hopelijk heeft dat jullie weer veel energie opgebracht:). Logisch hoor dat je naar oorzaken zoekt doet iedereen wel denk ik. Maar heb je het nooit ergens aangekaart bij CB of huisarts of zo?

Hier alles goed. Druk weekend veel plannen en 2 verjaardagen. Met Finn gaat het ook nog steeds super. Hij geniet echt van zijn fruit en groente. Hij begint dat zelfs nog lekkerder te vinden dan zijn flessen dus dat gaat goed.

Geniet van jullie weekend meiden!!

liefs vruchtje

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: ik heb jullie foto's gezien op hyves; wat zie je er onwijs mooi uit en een leuk stel.

12. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hey meiden,

Eindelijk weer tijd om even bij te lezen en een stukje te typen.

Dinsdag was een onvergetelijke dag. We dachten het heel stiekem te doen en dachten dat de meeste mensen er niet vanaf wisten....maar daar heeft mijn moeder een stokje voor gestoken.
    De bedoeling was dat wij het alleen zouden vieren met ouders en getuigen. Plechtigheid, daarna borrel en taart en daarna diner.

Uiteindelijk was het megadruk bij de plechtigheid. Hormonen hebben goed zijn best gedaan...lekker emotionele dag. Wij hebben echt genoten.

Heb foto´s op hyves staan :)
    Heb ze nog niet op facebook staan, omdat het daar nog lekker rustig is en ik geen slapende honden wil wakker maken :) Misschien dat ik ze wel even tijdelijk plaats.

Mijn moeder heeft een nieuwe buik foto gemaakt...dus die zal ik in mijn album zetten.

Marisha...wat heerlijk....je bent de beruchte 12 weken voorbij. Doe je wel voorzichtig met je bekken. Bij mij hielp het om wat rust te houden maar wel te blijven bewegen (rustig sporten) Helemaal stilzitten schijnt ook niet goed te zijn.

Wies wat leuk samen op cursus geweest. ...en je tas staat voor een gedeelte klaar :) Spannend hoor. Hoop voor je dat je kleine man inderdaad eerder komt.

Eva, wat lekker dat je een rustige nacht hebt gehad...hopelijk volgen er snel een heleboel meer. 2 extra stoelen erbij...gaaf he!!!

Vruchtje, goed nieuws wat betreft je moeder!!!!!!

Afgelopen donderdag naar de vk geweest. Heb het hoofdje kunnen voelen. Heb wel op mijn donder gehad dat ik geen contact met ze heb opgenomen na de trap in mijn buik tijdens het zwemmen. De vlg keer moet ik bellen en willen ze voor de zekerheid een echo. Ik ben niet zo snel een paniekschopper en dat ik de kleine weer goed voelde bewegen was een opluchting.
    Aankomende donderdag de 3d/4d Hopelijk dit keer betere beelden en ligt ze niet weer dwars :)

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, wat straalde je enorm zeg op je bruiloft, ik heb de foto's idd gezien op je hyves. Fijn dat alles goed was bij de vk, en komende week dus de 3d/4d echo, spannend!! als ze weer dwars ligt even gaan lopen, springen etc. Misschien draait ze dan wel. Voor de volgende keer wel een opluchting dat je je vk zo kunt bellen, dan hoef je niet te twijfelen. Maar we gaan er maar vanuit dat je dat geen 2e keer overkomt, lijkt me niet prettig zo'n trap tegen je buik nu. Ik ga zo je foto van je buik eens bekijken, maar zag op je trouwfoto's al wel dat ie goed groeit! ;)

Hier vanmiddag ongeveer een seconde of 10-20 kramp gehad. Dacht even dat het zou gaan beginnen, maar het trok weer weg, en heb het later niet meer gehad. Heb nu wel een hele harde, zware buik, en het is wat onrustig en zeurderig. Hopelijk is het zich allemaal aan het klaarmaken voor het echte werk, van mij mag het in ieder geval al! ;)

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat lijkt me dat spannend Wies....volgens mij denk je vanaf bij iedere kramp dat het gaat beginnen. Hopelijk krijg je weinig last van voorweeën e.d. en gaat het gewoon snel starten. O wat heerlijk he...nog even en dan hebben jullie een prachtmannetje in jullie armen.

15. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Spannend dat het nu iedere moment kan beginnen. Hebben ze al een schatting gedaan naar het gewicht van je mannetje? En durf je nog van huis gaan of blijf je veilig binnen voor het geval dat...

@hopefully: Fijn dat je huwelijksdag geslaagd was! En wat een mooie buikje zeg! We wachten op de foto's op facebook...

@vruchtje: Fijn dat Finn zijn groenten en fruit zo lekker vind. Wij mogen zaterdag starten met groenten en aardappelen, ben benieuwd hoe het zal gaan en of ze wel van een lepeltje kan eten... Ik denk dat jullie in Nederland later starten met bijvoedin, wanneer ben jij begonnen?
    En hoe gaat het nu met je moeder?

@marisha: Hoe gaat het met noa en met je buikje?

Hier minder goed nieuws, Noor heeft een kleine afwijking aan haar rechter heup. We moeten ze nu 3 maanden 2 luiers over elkaar aandoen zodat haar beentjes wat meer gespreid zijn, en na 3 maanden terug een echo ter controle. Ze heeft er gelukkig nu geen last of pijn aan, maar als er niks aan gedaan wordt zou ze er wel last van kunnen krijgen. Verder gaat alles echt prima met haar, en met mij ook. Ik ben aan het sporten gegaan sinds enkle weken en zit momenteel 4 kg onder men gewicht van voor men zwangerschap. Ben er echt trots op :).

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ach timonneke, wat sneu voor noor. gelukkig beseft ze het nog niet, en heeft ze er geen last van. Ik hoop voor jullie dat het met de luiers zo gaat helpen. En wat knap dat je al zoveel gewicht kwijt bent, daar mag je zeker trots op zijn! ;)
    Ik ga nog zeker de deur uit, maak nog steeds muziek, al heb ik wel minder lucht, maar goed, voor de gezelligheid alleen al. Verder zijn we vrijdagavond nog naar een concert geweest van racoon, maar had wel stoelen gereserveerd op de hoek,haha, voor het geval dat. Zo door de week kom ik niet ver, ja, iedereen werkt verder natuurlijk, en ik doe op mijn gemak mijn dingetjes thuis en soms loop ik even de stad in ofzo. Heb trouwens wel constant wat harde buiken sinds gisterenavond, terwijl ik toch rustig aan doe. Pppff, deze dagen kruipen echt zo voorbij, kan echt niet meer wachten nu! :)

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies spannend!! Zo te lezen rommelt het toch wel aardig bij je:). Denk je bijna meldplicht moet gaan doen hi hi. Fijn dat je verder gewoon nog lekker je dingen in huis doet en weggaat, des te sneller gaan de dagen voorbij. Nog even en jullie sluiten jullie wondertje in jullie armen. Ik ben echt benieuwd hoe hij gaat heten.

timonneke: ach wat vervelend voor Noor en jullie. Ook ik hoop dat het met 2 luiers over elkaar bij gaat trekken. Mijn nichtje heeft zelfs een spreidbroekje gehad. Zelf hebben ze er gelukkig helemaal geen last van. En wat lekker dat je weer zelfs onder je oude gewicht zit. Ik zit ook weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap heeft toch halfjaar geduurd. Hier is het wisselend wanneer ze beginnen met bijvoeding. Ik ben begonnen met 5 maanden. Ik ben benieuwd of Noor het net zo lekker vindt als Finn.

hopefully; veel plezier donderdag met de echo. Fijn dat alles weer goed was bij de VK

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ppppfff, wat een nacht, ik slaap echt zo slecht de laatste dagen, wordt er allemaal moe van. Zo'n maagzuur ook als ik ga liggen, had maar wat extra kussens gebruikt. Dus ben net uit bed, ben even wat langer blijven liggen. Straks naar de vk, het liefst zou ik willen dat ze me al stript ofzo, maar dat doen ze niet zomaar waarschijnlijk (helaas). Of ik moet mega gaan klagen, haha. Ach, het hoort allemaal bij de laatste loodjes, nog effekes! Mijn trouwring heb ik ook niet meer om, voelt zo kaal nu.
    Wat is het trouwens nog warm weer vandaag, ik ging even naar buiten voor de konijnen, en die lagen ook helemaal uitgeteld op de koele tegels. Straks even lekker naar buiten, zal me ook goed doen denk. sorry hoor meiden, voor mijn geklaag, en dat voor zo'n wondertje! (schaam,schaam)

19. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Timonneke, hoe zijn ze daar achter gekomen dat Noor een kleine afwijking heeft aan haar heup? Gelukkig heeft ze er zelf geen last van, hopelijk werken de pampers en krijgt ze op latere leeftijd niet alsnog last. Petje af zoveel kg onder je gewicht van voor de zw......en Vruchtje op haar oude gwicht....das erg fijn.

Wies wat spannend allemaal. Laatste loodjes wegen het zwaarst. Nog even volhouden!!!!!!!

Onze meid is echt een meid :) Vandaag een duidelijke bevestiging gehad. Was erg leuk om te zien 3d/4d. Ze ligt wel verkeerd om (in stuit), maar dat kan nog allemaal draaien. Armen en handen zaten weer constant bij het gezicht, maar dit keer konden we alles goed zien....zelfs haar voeten zaten bij haar gezicht en ik heb 1 foto waarop het lijkt alsof ze met haar teen in haar neus zit :) Volgens mij krijgt ze mijn neus en de lippen van mijn mannetje (vind ik totaal niet erg, heeft mooie volle lippen)

20. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Ik had op het einde van men zwangerschap ook heel veel last van maagzuur, vooral als ik in bed lag ook. Van zodra de kleine eruit is, ben je er vanaf! Hoe is het bij de vk geweest? Ga jij borstvoeding geven of flesvoeding?

@hopefully: Leuk dat je al kon zien op wie jullie meisje lijkt! En fijn dat je nu nog eens duidelijk hebt kunnen zien dat het echt wel een meid is. Hebben jullie eigenlijk al een naam vast staan?
    Bij kind en gezin hadden ze gezien dat Noor haar bilplooien niet gelijk waren, en dit kan wijzen op een heupafwijking. Vandaar da ik dus een echo heb laten nemen.

Ik ga volgende week met men moeder winkelen in Maastricht, en breng dan ineens wat pampers mee voor Noor, want in Nederland zijn ze toch wat goedkoper. En is Nutrilon 1 in Nederland gewoon in de winkel te krijgen, of is dat ook alleen in de apotheek? Op kind en gezin zeiden ze dat flesvoeding ook goedkoper was in Nederland.

Deel Deze Pagina