Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Timonneke: leuk dat je naar Maastricht gaat met je moeder. Nutrilon is inderdaad ook gewoon in de winkel te koop. Raar eigenlijk dat de Pampers hier goedkoper zijn, waarom is dat eigenlijk?

Hopefully: leuk dat jullie jullie meisje weer hebben gezien en dat je al denkt wat herkenning te zien. Wel een klein eigenwijsje met haar handjes voor het gezicht.

Wies: hou je het nog een beetje vol? Pfff ik weet nog wel dat de laatste loodjes erg zwaar kunnen zijn. Nog eventjes volhouden.

Marisha: hoe is het met jou en de zwangerschap? En met Noa ook alles goed?

Evaz: hoe is het met de meiden?

SBR: ik hoop nog eens wat van je toe horen. Ook hoe het met de kleine gaat natuurlijk.

Ik heb lekker weekend. Lekker 3 hele dagen met de kleine doorbrengen. Manlief is ook vrij van weekend dus extra gezellig.

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonneke, leuk zeg, maastricht, gezellig! meestal is in belgië alles goedkoper, tenminste, wij rijden hier altijd naar bels voor benzine en bier! :)

hopefully, geweldig dat je zo hebt kunnen genieten van de 3d/4d. was het een emotioneel moment, of heb je je nog in kunnen houden? Heb je foto's in je album staan, ben wel benieuwd.

vruchtje, geniet lekker van het weekend met zijn 3tjes, zulke dagen vliegen altijd om.

Ik heb lang getwijfeld over bv, en ik denk dat ik het wel eventjes ga doen, maar dan ook echt maar een week of 3 ofzo. Mocht het nu moeilijk op gang komen ofzo, dan gaan we gelijk op de fles, we gaan er niet te moeilijk voor doen. vanacht gelukkig weer een redelijke nacht gehad, zonder maagzuur. Vanavond weer wel, zeker nu na de joga, dus ik hoop dat het nog gaat zakken voordat ik naar bed ga.

Hoe is het verder met de meiden? allemaal druk waarschijnlijk met de kids, hopelijk gaat het jullie allemaal goed!

welterusten alvast!

3. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat goed om te lezen dat iets een keer goedkoper is in Nederland, heb normaal het idee dat wij overal duurder in zijn.

Heh me in kunnen houden met de echo, maar ik blijf genieten van ons wondertje. Heb trouwens gister wel behoorlijk gejankt, was naar de bios: My sisters keeper. Jee wat een aangrijpend verhaal.

Mijn mannetje was gister met de zaak borrelen en kwam helemaal emotioneel terug. Waar een borrel wel niet goed voor is. Ik vroeg bijna of er een kwijlbakje onder moest, maar hij bleef roepen: Ik ben zo trots op onze meid...met de tranen in zijn ogen.

Ik probeer van het weekend even de foto´s in te scannen.

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    haha, dat emotionele wordt alleen maar erger naarmate de bevalling in zicht komt hopefully, dus dan weet je alvast wat je te wachten staat. :) Ik heb dat de laatste weken ook heel erg, om het minste of geringste kan ik al janken.

Jeetje, wat een flutweer vandaag zeg. Het is hartstikke donker nog, heb alle lichten aan binnen. Nou ja, we maken er binnen maar weer iets gezelligs van! ;)

fijn weekend allemaal!

5. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    #365 Timonneke81, 10 okt 2009
    Laatst bewerkt: 10 okt 2009
    @vruchtje: Leuk dat jullie een weekendje thuis zijn met zen drieën. Hebben jullie leukde dingen gepland of gaan jullie lekker thuis van elkaar genieten?
    Geen idee waarom pampers in Nederland goedkoper zijn, volgens een vriendin van mij zijn ook de verzorgingsproducten bij jullie goedkoper. Ik zal met een volle auto terug naar huis gaan denk ik :).
    Volgende week dinsdag krijgt Noor haar (voorlopig) laatste prikjes, en dan mogen we eindelijk met haar gaan zwemmen. Ik denk dat we een avondje center parks gaan doen, daar is het lekker warm binnen. Heeft Finn geen last van de kou als jullie met hem uit het water komen?

@Wies: Ik ben ook begonnen met borstvoeding, maar had al snel door dat het toch niet mijn ding was. Mijn melkproductie kwam niet goed op gang door mijn bloedarmoede na de bevalling, en Noor moest al gauw flesjes bijkrijgen. Toen ik thuis kwam, ben ik beginnen kolven, zodat ik wist hoeveel ze dronk, en nog altijd moest ik flesvoeding bijgeven. Ik heb dat zo'n 6 weken volgehouden, het kolven ging iedere dag minder en minder. Wat ze gehad heeft, daar kan ze maar goed mee zijn, maar ze doet het even goed op flesvoeding alleen nu.

@hopefully: Leuk dat je de foto's gaat inscannen, zo kunnen we meegenieten van jullie wondertje.
    Ik was ook heel emotioneel tijdens mijn zwangerschap, heb heel veel gehuild. Nu nog trouwens, ik denk dat de hormonen nog niet uit mijn lichaam zijn. Soms zit ik naar Noor te kijken, en begin ik opeens te huilen omdat ik dan besef hoeveel geluk we hebben. Ook als ik verhalen hoor van mensen met vruchtbaarheidsproblemen, of er komt iets van op tv, dan nog begin ik steeds te huilen. De mmm is iets wat je voor je leven meedraagt denk ik.

Hier alles goed. Deze week was het een jaar geleden dat ik de pick up gehad heb, en dat ze embryo Noor hebben terug geplaatst. Ik heb deze week ook telefoon gekregen van het fertiliteitscentrum, om te vragen hoe het met Noor en mij gaat. Dat vond ik echt wel lief, dan voel je je toch geen nummer. Met haar geboorte had ik hen ook een kaartje gestuurd, en ze hebben toen ook een kaartje terug gestuurd, dat doet me wel wat.
    De kinderopvang voor Noor is geregeld, vanaf maart (als ik met vaste nacht begin), gaat ze 2 dagen per week naar de creche. Ben benieuwd of ze het leuk gaat vinden om met andere kindjes te spelen.
    Seves gaat ze groentepap eten, ben benieuwd...

groetjes, en fijn weekend iedereen!

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonneke, jeetje, wat attent zeg van het ziekenhuis. En bijzonder is dat zeg, een jaar terug zat je in de zenuwen nu of het allemaal wel aan zou slaan. En nu is ze er, wat een wonder toch!

Hier vandaag een heel harde buik, geen bal gedaan, maar toch. De kleine is ook heel stil, mss een voorbode?
    Ook mijn baarmoedermond ligt weer laag en is heel zacht. Ik kon er zelfs een opening in voelen. (sorry hoor voor de details, maar las daar ergens iets over en kon het niet laten dat ook te checken) Ik vraag woensdag aan de vk toch eens of ze wilt kijken, mss heb ik al wat ontsluiting door de voorweeen ofzo. Weten jullie daar iets over? Ik heb het idee, en mijn man nog meer, dat het begin komende week toch gaat gebeuren. Vind het nu wel erg spannend worden hoor! :)

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Timonneke: Inderdaad erg lief van het ziekenhuis dat ze contact met jullie hebben op genomen om te vragen hoe het gaat. Had je vorig jaar van niet gedacht hé dat je nu een dochtertje zou hebben:). Finn heeft/had er eigenlijk geen last van van de kou uit het water. Wikkelen hem wel gelijk in een badcape. Hier in het zwembad en ook in het zwembad toen we op vakantie waren centerparcs was het erg warm in zwembad zelf. Leuk hoor zwemmen voor de 1e keer met Noor.

wies: ohh wies wat is het toch spannend bij jou. Als ik het zo allemaal lees vermoedt ik ook wel dat de kleine eerder gaat komen. Als je hier een tijdje niet bent dan weten we genoeg. Alhoewel wij natuurlijk hopen dat je ons niet al te lang in spanning laat:). zou ook goed kunnen dat je al iets ontsluiting hebt inderdaad even vragen aan je VK. Geniet ook nog maar lekker van het zwanger zijn en het feit dat de kleine nog veilig in je buik zit want dat zal je wel gaan missen als hij straks eenmaal geboren is. Zelfs nu mis ik het nog wel eens.

Hier met zijn 3-en gezellig vrij zal je altijd zien; manlief is ziek geworden vrijdag:(. Gisteren met de kleine op pad geweest naar vriendin en langs mijn moeder geweest. Vandaag maar lekker dagje thuis met de regen. De kleine ligt nu heel lief te slapen (net gekeken zo schattig), dus ik dacht even de laptop aan en hier spieken of er al bevallingsnieuws is........hi hi!!

Fijn dag nog meiden. Met de rest ook alles goed?

8. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: spannend... Ik hoop voor je dat het snel doorzet! Ik had ook een goeie cm ontsluiting door de voorweeën, dus het kan...

@vruchtje: Erg dat je man nu net ziek moest worden. Hopelijk wordt hij snel beter.
    Hoe gaat het nu eigenlijk met je moeder?

Hier alles goed. Noor doet het heel goed met haar groentepap. Ze heeft nu al 3 dagen aardappelen met worteltjes gegeten, en vind het echt lekker, vanaf de 5 dag mogen we met een andere groente starten.
    Vanavond gaan we een avondje babymassage volgen, hopelijk kan ze ervan genieten.

groetjes

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonneke, fijn dat het goed gaat met noor. Heerlijk schijnt dat t ezijn die babymassage. Laat je weten hoe het was?

Ik ben net even naar de stad gelopen, paar honderd meter, en ik kreeg me toch een partij wee-achtige steken tijdens het lopen. Heel het stuk heen en terug. Nu thuis gaat het weer, heb wel een mega zware,harde buik, maar de steken zijn wat minder. Hoopte zo dat het door zou zetten...

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ojee wies spannend wie weet ben je NU wel aan het bevallen:).

Timonneke: leuke foto trouwens van Noor in je onderschrift echt een lief prinsesje om te zien. Met mijn moeder gaat het echt de goede kant op gelukkig. Ze zit nog wel doordeweeks in revalidatiecentrum en de weekenden is ze thuis en dat gaat super. 28 okt. is ze klaar als het goed is. Ze is nu heel hard aan het trainen met gewichten zodat ze snel op Finn kan passen wat ze natuurlijk zo leuk vindt. Waarschijnlijk als het zo doorgaat kan ze ergens november weer oppassen opbouwend natuurlijk. Fijn dat Noor haar groente hapje lekker vindt. Hier gaat het er ook met bakken in.

Fijne avond allemaal. Ik ga even bankhangen net lekker gesport. Morgen lekker vrij en genieten van de kleine. Manlief is weer wat opgeknapt gelukkig.

x

11. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: De babymassage is wat tegengevallen. In het begin ging het goed, maar dan begon er 1 baby te huilen, dan een 2de en toen alles 5... Ik heb wel de technieken kunnen oppikken, dus kan het nu rustig nog een keertje thuis doen als ze haar badje gehad heeft. En hoe is het met de steken? Volledig stilgevallen of houdt het wat aan?

@vruchtje: Mooi vooruitzicht dat je moeder binnenkort weer kan oppassen. Zal voor haar ook wel een stimulans zijn om goed door te zetten. Wat voor sport doe je? Ik ben ook net thuis, ik volg een cursus leren lopen, is vermoeiend maar zeer gezellig. Dit doe ik 2 keer per week, en dan ga ik ook nog 2 keer per week naar infra ligne.

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jammer timonneke dat het tegenviel. Ga je het nog ee keer proberen, of houd je het hierbij?

vruchtje, wat zal je moeder blij zijn dat ze op de kleine kan gaan passen! En jijzelf en finn natuurlijk ook. En wat timonneke zegt, dit zal een goede stimulans voor d'r zijn.

Nou, ik ben al sinds een uur of 2 wakker (vanaf half 4 ongeveer) met een lichte menstruatiekramp en vooral heel veel diareekrampen en diaree. Of ik word grieperig, of het is een ankondiging ofzo, maar heel mijn buik ligt op zijn kop. Het rommelt langs alle kanten. Ook het maagzuur blijft al de hele dag aanhouden, waardoor ik dus niet kan slapen. Zodra ik maar iets plat ga komt het al omhoog. Ik hoop dat het in ieder geval een voorbode is, en dat het straks over gaat in echte weeen ofzo, want op een griep zit ik nu niet te wachten! ;) (en wel op de beeb,hihi)
    Hopelijk kan ik straks nog wat slapen, want het is een heel kort nachtje nu. Mocht ik morgen (nou ja, vandaag eigenlijk) niets laten horen dan zal ik idd wel bezig zijn, anders kom ik hier zeker weer langs! (moet wat te doen hebben hè)
    xxx

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Spannend... Bij ons op de zwangerschapscursus zeiden ze dat je op 4 manier kan weten dat de bevalling zich aankondigt: weeën, je vliezen die breken, je slijmprop die je verlies of... een grieperig gevoel (braken en diarree zeiden ze). Hopelijk begint het dus snel! Go Wies, go Wies, go Wies...

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    helaas, hier ben ik weer. Het is gelukkig over, maar het is ook niet overgegaan in weeen. Wel heb ik nu een constante menstruatie pijn in mijn buik. Ik had dat dus ook gelezen, dus wie weet heeft het er wel mee te maken. Ik heb net weer gegeten en gedronken, en mijn maag reageert er niet gek meer op. Vanacht begon het gelijk te borrelen en te rommelen na 1 hap van een boterham. Ik hou jullie op de hoogte!
    Fijne dag allemaal!

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Even snel spieken voor Wies......maar helaas nog geen babynieuws. Hoop dat het snel gaat gebeuren. Denk dat die menstruatiekrampen wel goede voortekenen zijn.

timonneke: jammer dat de babymassage tegenviel. Wat is dat infra ligne eigenlijk?

Hier een dagje met zijn 3en eindelijk:). Finn was vanochtend vrij laat wakker 8 uur, maar wilde daarna niet meer slapen terwijl hij wel moe was. Begon echt keihard te huilen/krijsen zodra we hem in bed legde en normaal heeft hij daar nooit problemen mee. Misschien een sprongetje ofzo. Wel vermoeiend zo een dag maar verder was hij niet heel erg huilerig. Waren dan ook verbaasd dat hij pas om 19.30 ging slapen en nog was hij niet heel erg moe volgens mij. Morgen weer aan het werk bah.

x

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vruchtje, ik hoop dat finn vanacht goed geslapen heeft. het kan een sprongetje zijn natuurlijk. Nog een fijne dag met zijn 3en gehad?

Hier vanacht weer wakker van de menstruatiepijn in buik en rug, maar gelukkig geen diaree(en krampen). Nu nog steeds met hier en daar een steekje, maar verder niets. Ik moet zo naar de vk, ben benieuwd of ze mss kijkt of er al wat voorwerk is geleverd. ;)

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ow Wies, wat spannend zeg! Je leest wel eens dat je lichaam zich op voorhand zuivert om "leeg" van start te gaan dus... ik hoop dat het nu wel eens gaat doorzetten hoor! Wie weet heb je over enkele dagen jullie kindje in je armen (ook al kan het natuurlijk nog wel wat langer duren ook - wat ik natuurlijk niet hoop)! Hou dit topic wel in de gaten!

Timonneke, ik heb die babymassage cursus ook gevolgd! Hier hetzelfde hoor, na 20 minuutjes of zo lagen ze allemaal te huilen :) Niets aan te doen (en naar het schijnt heel normaal), die cursussen eindigen altijd in een huilpartij :D Maar je leert er wel de technieken zodat je het thuis fijn kunt herhalen. Wij deden 1 dag op twee een badje en de andere dag een fijne massage! Noa kon daar erg van genieten! Ow, en lekker gaan zwemmen in CP? Mij lijkt dat ook geweldig... spijtig genoeg wonen wij ver weg van een CP dus is dat niet echt haalbaar... denk over een jaartje misschien voor een weekje te gaan... of misschien tegen het einde van mijn zwangerschap (eerste week zwangerschapsverlof of zo)... mijn favo park is Erperheide... ken ik echt van binnen en vanbuiten!

Vruchtje, ik ben echt blij dat je mama het zo goed doet zeg! Super dat ze binnenkort weer (stilletjes aan) op Finn kan beginnen passen... dat zal ze wel heerlijk vinden!

Hopefully, jij bent ook al een eind weg zie ik! Niet te veel last van (buiten het emotionele)?

Hier alles goed! Vorige week was ons kindje al 10 cm groot en woog het 150 gr! We weten ondertussen ook dat het weer een jongetje is! Nu zijn we heel hard op zoek naar een jongensnaam want dat lijkt nog een hele opgave te worden!

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marisha, leuk weer een jongen! Ja, en weer een jongensnaam bedenken, dat is idd lastig. Maar wat gaat het toch snel zeg. Gaat het nog wel goed met Noa erbij, het lijkt me stukken vermoeiender.

Bij de vk geweest, net als anders was ik ook weer zo buiten. Alles goed, het kindje ligt echt vast in het bekken nu, dus klaar om te komen. Ik heb aangegeven van de diaree en krampen enzo, maar ja, dat waren dan voorweeen. Ik moet niet teveel wachten want de meesten komen tussen de 40 en 41 weken zei ze. Ppfff, dat is nu net niet het antwoord wat ik wilde horen, maar ja, wel de werkelijkheid. Ik moet gewoon wat meer geduld hebben. Hoe is het verder met de meiden hier?? Het is zo stil.

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marisha: wat leuk dat jullie weer een jongen krijgen, dan kunnen ze leuk samen spelen:). Maar hoeveel weken ben je nu dan? Toch nog niet de 20wkn echo gehad? Lijkt me ook moeilijk om weer een naam te verzinnen je wilt natuurlijk ook dat het goed past bij Noa.

Wies: fijn dat alles goed was bij de vk en het nu vastligt in je bekken. Ik ben bevallen met 38,5 wk dus ook eerder. Je weet het natuurlijk nooit maar toch denk ik dat je ook snel gaat bevallen omdat het al zo rommelt. Geniet ook nog maar van het zwanger zijn straks ga je het nog missen. Vindt je het erg zwaar? Ik weet nog wel dat ik het op het laatst ook echt goed zat was, maar toen kwam hij toevallig ook die dag erna. Ga je nog een nieuwe buikfoto plaatsen ?

inderdaar vrij rustig, hoe is het met de rest van de meiden ?

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou vruchtje, dat zou mooi zijn, met 38,5 weken, dat is vrijdag! Ik heb toevallig van de week nog een buikfoto gemaakt, ik heb hem net geplaatst. Maar het verschil is niet zo groot meer hoor.

welterusten!!

xxx

Deel Deze Pagina