@wies: Ik ben ook bevallen op 38w 5d, dus wie weet... Hopelijk zet het snel door. En zoals vruchtje al zei, geniet nog van die zwangere momenten, want je gaat het echt nog missen. @vruchtje: En, is het werken wat meegevallen vandaag? Infra ligne is een afslankcentrum. Daar moet je oefeningen doen in een infraroodcabine en krijg je begeleiding van een diëtiste. @marisha: Ik vroeg me eigenlijk ook af hoeveel weken je nu zwanger bent. Leuk, weer een jongentje. Vertellen jullie het aan iedereen of enkel hier aan ons? Fijn, kun je de spullen van Noa nog een keertje gebruiken. En inderdaad, een naam vinden is moeilijk. Wij gaan naar cp in Lommel, Vossemeren. Dat is niet zo heel ver van hier, en het is er lekker warm binnen. Vandaag een dagje gaan shoppen in Maastricht, was echt de moeite voor pampers en babyvoeding, echt stukken goedkoper dan hier. Is de moeite om even de grens over te gaan. Noortje heeft goed geslapen in haar buggy en is heel de dag braaf en vrolijk geweest, was een leuke dag.
timonneke, fijn dat je een leuke dag hebt gehad, en het was ook heerlijk weer om te shoppen! Leuke stad is dat hè, maastricht! En het is natuurlijk ook spannend met een kleine erbij, maar gelukkig ging dat allemaal goed. Voor herhaling vatbaar dan toch? Hier een lekkere nacht gehad, goed geslapen, en rustig. de menstruatiekrampen zijn er nog wel, maar volgens mij hoort dat gewoon bij het voorwerk, ik pin me er maar niet teveel meer aan vast. Voor hetzelfde geld loop ik tot 42 wkn, dan duurt het wachten wel lang. Maar wat jullie zeggen idd, ik geniet ook nog zekek van de momenten dat ik hem weer voel in mijn buik, het is toch zo'n wonder dat dat allemaal kan.
Timonneke, wat jammer dat de babymassage is tegengevallen...het leek mij ook heel erg leuk. Aan de andere kant kan je er thuis lekker mee verder gaan. Dus de auto helemaal vol met pampers Marisha, weer een jongen...wat leuk zeg! Dat weten jullie vroeg. Goed om te lezen dat het verder goed met je gaat. Wies, lekker antwoord bij de vk...dat wil je dan echt niet horen, maar het is wel de waarheid. Ze proberen je natuurlijk voor te bereiden dat je niet een al te grote teleurstelling krijgt als je nog eens een week of 2 door moet lopen. De kleine komt wanneer hij er klaar voor is....het is alleen te hopen dat dat zonder al te veel voorweeen e.d. is en voor jezelf natuurlijk het liefste zo snel mogelijk. Ik kan ook niet wachten tot onze meid komt. Al moet die echt nog wel even blijven zitten...eerst verbouwen en verhuizen. We hebben eindelijk bericht dat we 4 november de sleutel krijgen. Vruchtje. wat jammer dat je man ziek was tijdens jullie vrije dagen. Is hij weer helemaal opgeknapt? Hier verder alles goed. Helaas nog geen tijd gehad voor foto´s op facebook (sorry meiden) Was erg druk met de filmcamera leeg te halen en op dvd te zetten....dat heeft het hele weekend geduurt incl de nachten. Van het weekend een nieuwe poging. X
hopefully, 4 november de sleutel, wat snel al. Ook erg leuk om naar uit te kijken. De tijd zal omvliegen voor je, je zult er je handen aan vol hebben! Pak wel op tijd je rust hè! Je mannetje snapt dat vast wel! xxx
Ben inderdaad bang dat mijn mannetje het wel snapt....alleen ik niet Mannetje wil het liefst dat ik een paar weken op vakantie ga...kan ik niet op zijn vingers kijken.....whahahahaha
haha, nou, gelukkig maar, dan zal hij je vast aansturen op tijd te gaan rusten. Of lekker met een vriendin een weekje weg, nog even de zon opzoeken ofzo, heerlijk!!! Kom je terug, je huisje al bijna klaar, wat wil je nog meer?
@wies: Maastricht was inderdaad gezellig, en zeker voor herhaling vatbaar! Hoe is het met je krampen? @hopefully: Hebben jullie nog veel verbouwingswerken aan jullie huisje? En voor wanneer is de verhuis gepland! En zoals wies al zei: RUSTIG aandoen, hè?! Zaterdag moeten we naar het huwelijksfeest van een vriendin, dus mag Noortje weer een keertje uit logeren gaan. Hopelijk gaat het zo goed als vorige keer, dit keer gaat ze bij mijn ouders. groetjes
timonneke, spannend lijkt me dat, de 1e keren it logeren. Maar bij opa en oma zijn ze altijd goed natuurlijk! Gniet er ook lekker van, zo'n avond uit! Vanacht weer wat voorweeen gehad, flinke rugkrampen/steken. Maar is alweer over nu, pppffff, wordt niet goed van dat loos alarm de hele tijd. Straks gebeurt het echt en dan geloof ik het ook niet meer, haha. Maar ja, hopelijk levert het allemaal al wat voorwerk op.
Timonneke: lekker goedkoper geshopt dus in Maastricht dat zou je eigenlijk vaker moeten doen. Fijn ook dat Noor zo lief is geweest in de wagen, dan loop je zelf ook wat relaxter vind ik altijd. hopefully: wordt een drukke tijd voor jullie. Leuk dat jullie 4 nov de sleutel krijgen dat schiet al op. Verder natuurlijk ook af en toe lekker je rust nemen hé. Mijn mannetje is in zoverre beter dat hij wel weer aan het werk is, maar nog steeds wel last van zijn buik. Zondag gaat hij ook niet voetballen wel gezellig dan is hij tenminste thuis. wies: wat irritant dat je steeds last hebt van voorweeën en dat het dan ook weer over gaat. Ik hoop dat het snel gewoon door gaat zetten nu. Zou heerlijk zijn als je snel je knulletje in je armen kan sluiten. Vandaag gaat heel veel fout. Heb me arm verbrand aan strijkbout, ging met vriendin lunchen was Finn zijn melkpoeder verspreidt door de hele tas. Werd dus een verkorte lunch omdat mijn schattie honger kreeg. En zal je altijd zien dat het ook nog eens eerder is dan normaal. Ga ik net boodschappen doen vergeet ik mijn portemonee. Kortom ik blijf thuis vandaag en doe maar niets meer hihi. Oja wel genieten van mijn kleine Finn. x
Hihihihi...Vruchtje, ik dacht dat ik alleen maar dat soort dingen heb, maar gelukkig heb jij er ook last van (al kan je op dat moment wel door de grond zakken). Wiesik heb met je te doen. Wat een gedoe. Het is niet erg dat die voorweeën er zijn, maar laat het dan doorzetten. Hoe is het verder met je nesteldrang Timonneke, wij moeten alles nog doen in het huis. Huis is helemaal casco...geen badkamer, geen keuken....helemaal niets. Was onze eigen keus, zodat we alles zo kunnen maken als we zelf willen. Gelukkig is het mannetje heel handig en hebben we veel handige hulpjes. De leidingen van de badkamer liggen nu nog in een andere kamer (vanuit de bouw) en die gaan we helemaal omleggen. Ik zal proberen om mijn rust te nemen, zal zeker niet doorgaan tot het te ver is, maar het gaat wel moeilijk worden ( ik ben geen stilzitter) Werk daarom ook door tot 4 weken van te voren, ook omdat het goed gaat maar ook omdat ik dan niet in de verbouwing zit. Eva, hoe gaat het met jou en de meiden. Zit er al meer progressie in en heb je al een nieuwe planning om te starten met werken. SRB hoe gaat het met jouw mannetje en natuurlijk met jezelf? Liesje, ook al een tijd niet meer gezien op dit topic, hoe gaat het met jou en je meissie?
Wies hoe is het meid......................je bent toch niet aan het bevallen hé? hopefully: lief je reactie bij foto op hyves. Kan straks ook lekker leuke reacties plaatsen bij fotos van jullie meisje
hey meiden, nee, nog rustig hier, vanacht ook niets gespookt. Morgen 39 weken alweer, wat gaat het snel! Hopelijk meldt ie zich volgende week! Heb vandaag nog een concert met de harmonie. Ik heb wel even gewisseld van insrument. Ik speel normaal altijd trombone, maar dat vergt te veel lucht en kracht. Van origine speel in dwarsfluit, en dat is veel lichter, dus ik mag fluit meespelen nu, ben ik er toch nog bij. Om nou te komen luisteren vindik niet leuk, dan kriebelt het altijd zo erg om mee te spelen. Misschien geeft dat wel de druppel voor ons manneke om eruit te komen. (of juist niet,haha) fijn weekend allemaal! xxx
Whahaha...je vliezen zullen maar breken tijdens het spelen. Ik liep trouwens van de week door de stad en moest al een poosje naar het toilet, maar ja vind er zo snel maar 1 waar je wilt. Moest ik toch op een gegeven moment, zo uit het niets, niezen. Had het gevoel alsof de sluizen opengingen. Ok, een beetje genant, maar niezen gaat dus niet meer met een volle blaas. Heb niet echt in mijn broek gepiest, maar ben wel een paar druppels verloren....volgende keer benen stijf bij elkaar als ik moet niezen. Niet te hard blazen Wies Vruchtje, het is ook zo leuk om de foto´s van jullie kleintjes te zien....kan niet wachten tot onze meid er is. Heb net 4 mappen met babykaartjes opgehaald om te kijken. Was van de week bezig met een ontwerpprogramma, maar iedere keer als ik net iets leuks had en aardig op weg was ging het mis en kon ik weer opnieuw.....ahhhhh.....dan maar even kant en klare kaartjes bekijken.
haha, ja, ik ken het hopefully, dat heb ik ook erg vaak. Ik had zoiezo al een zwakke blaas, pieste wel eens in mijn broek van het lachen bijvoorbeeld. (met carnaval vooral) En nu met hoesten,niezen, lachen, dan kan ik het ook niet laten iets te laten lopen. Maar goed, straks goede bekkenspieroefeningen doen! hie rnog rustig, wel wat krampjes. Alleen slecht nieuws wat betreft mijn schoonvader. Hij ligt in het ziekenhuis weer met een dwarslaesie erbij. Ook zijn er waarschijnlijk uitzaaiingen naar zijn botten. Hij kan zijn been al niet meer bewegen. He tgaat ineens zo snel. Hij zei al tegen mijn man dat ik maar op moet schieten met de kleine. Zo triest. Vind het zo zielig voor mijn man, die is de gelukkigste omdat ie papa wordt, en hij moet zijn eigen vader afstaan. Niet eerlijk toch? Ik hoop in ieder geval dat ie het nog mee kan maken, en nog even kan genieten van zijn kleinzoon. Het zou anders een heel andere kraamperiode gaan worden denk ik. heo is het verder met de meiden?
@wies: Wat erg van je schoonvader! Is inderdaad allemaal heel erg dubbel voor je man. Hopelijk kan hij nog een poosje genieten van zijn kleinkind. Hoe haat het nu met je? Nog steeds rustig in je buik? @hopefully: Lastig van dat niezen, ik had er ook last van. Leuk dat je kaartjes gaat kiezen, moeilijk ook vind ik, er is zo veel keuze in. Mooie foto's van je trouwdag! @vruchtje: Hoe gaat het nu met jou? Is de onhandigheid terug wat verdwenen? Vandaag Noortje terug gaan ophalen bij mijn ouders, en ze had zich voorbeeldig gedragen, wat is ze toch een schatje! Heb haar wel enorm gemist! Groentepap gaat er ook steeds makkelijker in, en worteltjes eet ze het liefst .
Wies: Oh wat verschrikkelijk dat het slechter gaat met je schoonvader en juist nu is niet leuk. Ik hoop heel erg dat hij nog een tijd van zijn kleinkind mag genieten anders zou het heel oneerlijk zijn. Maar laten we positief blijven er van uit gaan dat hij dat nog even mee kan maken. Voor je man is het inderdaad heel erg moeilijk en wordt vader en met zijn vader gaat het slecht. Ik hoop dat jullie straks kunnen genieten van een bijzondere kraamtijd en dat het met je schoonvader goed blijft gaan voor zover dat goed te noemen is. Verder alles goed met je en je buik? Heb je nog tijd om een mooie foto te plaatsen. timonneke: wat fijn dat Noor zich weer zo voorbeeldig heeft gedragen Heerlijk zo een kind. O leuk hé als ze zo smullen van eten. Hier is de onhandigheid gelukkig weer weg. Hier een zware dag gehad. Echt elke seconde van de dag met de kleine bezig geweest (niet erg natuurlijk ). Maar hij heeft bijna de hele dag gehuild, niet willen slapen wel heel moe. Ik denk dat hij last heeft van tandje dat aan het doorkomen. Echt heel zielig hoe overstuur hij was. Bijna de hele dag lekker tegen me aan gezeten en geknuffeld. Morgen moet ik aan het werk. S'ochtends is manlief thuis en s middags past mijn schoonmoeder op, maar als hij nog steeds niet lekker is morgen neem ik de middag vrij. Nou fijne avond nog allemaal. En wies ik hoop dat het vannacht mag gaan gebeuren. Ik ben ook zondagnacht bevallen wie weet jij ook!! eva: hoe is het met jou en de meiden? Krijgen ze ook al bijvoeding? En ben je alweer aan het werk? Hopefully, marisha en sbr met jullie ook alles goed?
O jee Wies waar ben je.........................? Ik zie een "gefeliciteerd" op je hyves oh wat spannend misschien ben je wel bevallen
Ben eerst maar even gaan hyven voordat ik een antwoord ging sturen.... Whaaaaaaaaa, wat spannend!!!!!!!!!!! Wies, van mij ook GEFELICITEERD....weet nog niet waarmee, maar hopelijk met jullie kleine nieuwe aanwinst. Jee, kan iemand ons uit die spanning verlossen????? Lang leve hyves, graag nog een paar berichten erbij Vruchtje, ben je helderziend....jij gaf in je laatste berichtje aan zondagnacht toch????? Wies ik hoop toch zo dat je nu lekker met die kleine aan het knuffelen bent.