Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey dames,

haha, ja, dat berichtje moet ik maar weghalen. Dat is een bericht van mijn neef, die dacht denk ik lollig te zijn! Er is helaas nog helemaal niets gaande. Had hem ook al gehyved, met wat?? Maar volgens mij wilt ie de boel een beetje in spanning brengen, en dat lukt hem aardig merk ik, haha.

het is nog niks dus, wel megaharde buiken vandaag, nu na een warm bad is het eindleijk wat ontspannen. Maar goed, het mag wel komen nu hoor, ben het wel zat, en ben zó nieuwschierig ook! hoe is het met jullie allemaal?

2. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik meteen mijn computer aan vanmorgen.....vals alarm.... nou lekkere neef heb jij :)
    De roddels worden zo aardig in het leven geroepen. Het is je neef gelukt, maar ook mede doordat jij nog niet op de site was geweest.

We gaan maar weer opnieuw in spanning afwachten. Wel lekker dat jullie een bad hebben, waar je in kunt ontspannen. In het nieuwe huis hebben wij straks ook lekker een bad.

Verder gaat het hier prima. Zondag had de kleine echt last van ADHD, geen 5 minuten rustig geweest, maar gister ging het gelukkig weer.

Geen rare grapjes meer he Wies!!!!!

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jeetje, was zelf ook al super happy :) Na ja, vals alarm dus! Hopelijk duurt het toch niet te lang meer he Wies! Het voorwerk is wel al even bezig nu... het echte werk mag gaan beginnen! Verschrikkelijk trouwens van je schoonvader... veel sterkte!

Vruchtje, wat zielig dat jullie ventje zo veel last van zijn tandje heeft! Maar ik vind het soms wel leuk als ze dan zo knuffelachtig zijn... soms zijn ze zo actief en willen ze niet bij jou blijven zitten en dan is het wel eens fijn als ze zo aanhankelijk zijn :D Hopelijk komt Finn's tandje snel door!

Timonneke, hoe gaat het met jullie kleine meid? Ze geniet van haar groetenpapjes las ik?

Hier alles goed trouwens. We zijn nu 16w3d ver. De tijd vliegt. Heb niet veel te melden. Heb wel al zo'n week of twee het gevoel dat ik ons kindje regelmatig voel. Is wel erg vroeg maar het kan wel heb ik gelezen. Ik heb zo'n ploppend gevoel ik mijn buik dus het is ofwel mijn kindje ofwel overijverige darmen... kan beide zijn ;) Ik heb wel de indruk dat mijn banner niet goed meer werkt :(

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sorry meiden, zal jullie voortaan niet meer te lang in spanning houden!

hopefully, hahaha, lekker druk kindje dus! ja, soms kun je dat ineens even beu zijn hè, dan kun je je amper concentreren op iets anders. Maar dan vermaakt ze zichzelf goed!;)

Marisha, dat is al vroeg idd, maar je hoort het wel vaker dat je bij de 2e het kindje sneller kan voelen. je weet nu goed hoe het kan voelen, dus is het wel wat herkenbaarder voor je. Willen jullie weten wat het gaat worden trouwens?

Hier een rustige nacht weer, maar werd wel vanmorgen wakker met ongikrampen in rug en buik. Het blijft gewoon aanhouden, vooral in mijn rug, hopelijk wordt het wat heftiger vandaag, en zet het door, maar ik reken maar nergens op. Morgen naar de vk, dus zal eens vragen wat het allemaal gedaan heeft.
    Mijn schoonvader is trouwens gisteren met spoed naar vlissingen gebracht voor bestraling. Ze hebben nieuwe plekken gevonden die accuut behandeld moeten worden zodat zijn zenuwen minder knel gaan zitten en hij mss weer kan lopen. Hij was zelf gisteren gelukkig weer wat minder angstig, waarschijnlijk omdat ze weer met iets bezig zijn. Weer afwachten dus, maar het ziet er naar uit dat ie de kleine nog wel mee gaat maken gelukkig.

fijne dag allemaal!!

5. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: De grap van je neef was wel geslaagd! Hopelijk mogen we je snel echt proficiat wensen. Heerlijk in bad gaan bij harde buiken, ik heb er ook vele uren in doorgebracht! Beetje last van zwangerschapsdementie? Marisha heeft al verteld dat Noa een broertje krijgt :D. Maar het is je vergeven hoor, het komt wel weer goed met je ;).

@hopefully: Leuk zo'n beweeglijk kindje, hopelijk kun je er nog door slapen.

@marisha: Over de 16 weken alweer, wat gaat het toch snel! Jullie wisten wel vroeg het geslacht dan! En heb je nog last van kwaaltjes?

@vruchtje: Hoe gaat het met jou en Finn? En hoe is het nu met je mama?

Vandaag met Noor naar kind en gezin geweest, en weer 2 prikjes gehad, maar nu is ze er vanaf tot ze een jaar is. Ze is nu 62,5cm en weegt 5880. Haar gewicht zit onder het gemiddelde en haar lengte iets erboven, maar ik moest me er geen zorgen over maken en haar zeker geen eten opdringen. Binnen 10 dagen mogen we ook proberen haar in de namiddag een fruitpapje te geven, benieuwd of ze dit lekker vind.

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Marisha, wat heerlijk dat je de kleine al voelt. Ik voelde onze kleine meid ook almet 16 weken, en dat terwijl ik laatst gehoord heb dat mijn placenta er ooknog voor ligt.

Wies, ik vind het nog steeds een giller. Je neef zo eens moeten weten....al horen we liever dat je echt bevallen bent.
    Wat een narigheid allemaal rondom je schoonvader. Hopelijk knapt hij snel op, zodat hij naar huis kan en je thuis lekker kunt opzoeken als de kleine er zometeen is. Hopelijk trek je het een beetje met die extra stress erbij.

Arme Noor, weer twee prikjes. Vind dat altijd zo zielig bij die kleintjes, maar het is voor een goed doel en voorlopig is ze er weer even vanaf.

Vruchtje, hoe gaat het met Finn zijn tandjes? Ben je gistermiddag nog thuis geweest?

Voor mij geen Turkse pizza meer. Deze hebben wij zaterdag gegeten en ik denk dat dat de oorzaak is van het ADHD gedrag van onze meid....hihihihi...ik denk dat ze meer bewogen heeft dan ik die dag gedaan heb. Had ook best last van maagzuur. Normaal gesproken is ze ook al niet bepaald rustig in mijn buik, maar daar kan ik echt van genieten. Zondag was het iets te veel.

Hoe gaat het met de rest?

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    oh,sorry hoor marisha, ik zal het maar op de zwangerschap steken idd dat ik dat vergeten was.

hopefully, waarschijnlijk had je dan maagzuur omdat ze zo beweeglijk was, dat heb ik ook altijd, en onze jongen is ook altijd zeer actief geweest.

Ach, en noor weer prikjes gehad. Wel leuk dat je met het fruithapje mag gaan beginnen, weer iets nieuws!

Ik ben vanmorgen trouwens mijn slijmprop nog verloren. Ik weet dat het niet veel zegt, dat het ook nog lang kan duren, maar vind het toch wel spannend. In mijn directe omgeving waren de meiden al dezelfde nacht of een nacht later begonnen. Nou ja, we wachten maar weer rustig af...

8. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ha meiden, kwam even kijken voor Wies ;) Nog niet! Spannend!!!!! Succes meissie! Denk aan je.
    Hier alles OK. Meiden aan fruit en groente en zelf op hypoallergeen dieet, wat zeer goed werkt voor mijn meisje met reflux/vermoedelijk koemelkallergie. Nachten blijven afzien, maar overdag is ze veel vrolijker en relaxed. Liefs!! Aan allemaal.

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: haha grappig achteraf iedereen in spanning en helaas nog voor niks. Wel goed toch dat je je slijmprop bent verloren hoop dat je snel met geboortenieuws komt:). Ben ook zo benieuwd naar de naam/namen.

Timonneke: hier gaat het gelukkig weer goed. Ook met mijn mama gaat het echt de goede kant op:). Volgende week woensdag mag ze naar huis. Durf nog niet te zeggen wanneer ze op kan passen want het moet natuurlijk wel verantwoordelijk zijn, maar hoop snel natuurlijk. Zielig altijd hé die prikjes bij die kleintjes. Is Noor er verder nog ziek van geweest? Inderdaad niet druk maken om lengte en gewicht trekt volgens mij vanzelf weer recht!

Eva: leuk van je te horen en fijn dat het zo goed gaat met de meiden qua eten. Jammer dat de nachten nog steeds afzien. Ik hoop dat dat beter gaat worden.

Marisha: 16,5 week alweer wel vroeg dan dat ze het geslacht hebben kunnen zien? En nu al beweging voelen is ook inderdaad snel, maar wel hartstikke leuk natuurlijk. Met Noa ook alles goed?

hopefully: grappig dat je meisje zo druk is geworden van de Turkse pizza hi hi. Kan ook best zwaar op je maag vallen vind ik. Ik eet het ook bijna nooit omdat het ook altijd zo op kan boeren. Maar als ze zo druk zijn in je buik kan dat best soms inderdaad even teveel zijn dat je denkt en nu even stil:). Met Finn zijn tandje gaat het beter. Hij heeft minder last nu. Maandag geen vrij hoeven nemen in de middag omdat hij gewoon goed sliep, at, en speelde ook niet huilerig. Ook de nacht ging weer perfect.

Deze week werk ik 3 dagen achter elkaar maandag, dinsdag en morgen laatste dag gelukkig. Ik vind dat ook niets zo achter elkaar mis Finn dan zo erg:(. Gelukkig na morgen bijna een week vrij.

Fijne avond allemaal.

10. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Hihi, hyperactief door pizza :). Laat haar dat dan ook maar niet zelf eten als ze wat groter is, wie weet wat voor effect dat geeft.

@wies: Inderdaad, het kan beginnen nu. Ik hoop het voor je! Probeer ons op de hoogte te houden, hè?! Is je man thuis of is hij nog aan het werk?

@Eva: Vreselijk dat de nachten zo afzien blijven. Wel goed dat het dieet goed werkt.

@vruchtje: Noor is niet ziek geweest van haar prikje, gelukkig maar. Nog een weekje en je mama mag naar huis, fijn vooruitzicht! En inderdaad niet zo leuk voor je dat je Finn 3 dagen na elkaar moet missen, maar na vandaag ben je lekker een poosje vrij en kan je volop van hem genieten.

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Bij de vk geweest vandaag, ze kon de buik moeilijk voelen omdat de bm heel hard was, maar ze schat het kindje ongeveer op 3200/3300 gram. Verder alles goed. Ze heeft niet gekeken naar ontsluiting ofzo, dat doen ze pas na de uitgerekende datum, maar ze verwacht dat dat niet nodig is. Ze denkt dat het snel komt omdat ik de slijmprop al had verloren en die harde buiken continu heb.
    Zo maar weer lekker in bad, lig er zowat iedere dag in nu, maar dat is de enige manier om die druk wat weg te krijgen, en te ontspannen. Ik denk ook echt niet dat het lang meer duurt nu.

vruchtje, lekker een weekje vrij nu? Geniet lekker van je mannetje! ;)Goed vooruitzicht idd voor je moeder, nog eventjes!

timonneke, gelukkig dat noor niet ziek is geweest van de prikjes, het is al zo zielig.

Nou, ik hou jullie op de hoogte, en geloof niet direct iets wat op hyves staat! ;)

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: nog eventjes geduld nog. Begint nu wel echt heel spannend te worden. Kan je je het al voorstellen een kleintje? Ik kon me dat niet voorstellen pas toen het in mijn arme lag besefte ik het. Wel fijn dat de VK ook denkt dat het niet lang meer doet en nog belangrijker fijn dat alles goed was.

timonneke: gelukkig inderdaad dat Noor er niet ziek van is geweest. Wanneer moet jij weer aan het werk december toch?

Ik hem nu lekker een weekje vrij! Nou vannacht heeft Finn weer behoorlijk lopen spoken. Gisteravond wilde ik bedtijds gaan slapen rond 22.15 lag ik gedoucht en wel in bed en om 22.30 begon hij keihard te huilen. Dat heeft geduurd tot 23.45. Toen kwam hij weer om 1 uur, 1.45, 2.30, 3 uur en om het af te leren 3.45. Pfff wat het nou geweest is weten we niet. We denk combinatie van tandje dat doorkomt en verlatingsangst ofzo want zodra we in zijn kamer waren en hij een van ons hoorde was hij stil en begon hij te keten. Vanavond dus lekker vroeg naar bed. Manlief heeft nachtdienst dus sta er ook alleen voor, maar hopen dat hij lekker doorslaapt:)

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou vruchtje, maar goed dat je vrij bent, kun je even bekomen van de onrustige nacht. Het klinkt als verlatingsangst ja, dat ie weer rustig is als 1 van jullie binnenkomt. Hopelijk is het een sprongetje, en zal het vanacht niet weer raak zijn.

Hier ook nog rustig. Heel goed geslapen weer, lekker uitgeslapen ook, expres, zodat ik goed uitgerust ben mocht het gaan gebeuren. Wel weer met ongigevoel wakker geworden, maar dat heb ik al een paar dagen, dus dat zegt weinig. Heb wel bijna heel de nacht een harde buik gehad, en nu is dat nog een beetje. Hij ontspant niet echt meer lijkt wel. Hopelijk vandaag of morgen wat meer nieuws!

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Je hebt je weer aan je meldplicht voldaan:). Ik hoop het voor jullie snel nieuws. Hoe is het nu met je schoonvader?

Ik ben net gaan babyzwemmen met de kleine. Hij vindt het prachtig. Nu slaapt hij want het vergt ook veel energie. Wel een gedoe dat aan en uitkleden voor half uur zwemmen. Vannacht trouwens heerlijk geslapen joehoe

15. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jee, Vruchtje...je bent flink in de weer geweest. Hopelijk is het 1 nacht en slaapt hij vannacht lekker door. Geniet lekker van je vrije dag/week. Lekker dat het goed gaat met je moeder en dat ze snel naar huis mag.

Wies, dat zijn leuke berichten van de vk....toch hoopvol dat ook zij denkt dat het niet lang meer gat duren. Fijn dat je lekker van het bad kunt ontspannen. Voor jou echt de laatste loodjes.....:)

Ik mag vanmiddag ook weer naar de vk. Mijn vader gaat mee en komt speciaal iets eerder uit zijn werk....hij is zo trots. Hopelijk valt het hem niet tegen dat we binnen 10 minuten weer buiten staan.

Timonneke, heb je alle luiers en voeding al een plekje gegeven in je huis. Voorraadkasten puilen uit? Hoe gaat het met Noor haar heup? Lukt het allemaal met de extra luiers?

Marisha hoe gaat het met al jouw mannen. Wat zullen zij jou later lekker verwennen, al die mannen om je heen :) Mama beschermen :) Ik denk dat mijn lief het juist zwaar gaat krijgen met 2 vrouwen in huis. Hij heeft nu al niets te zeggen, laat staan als onze dochter op mij gaat lijken ;) ....en een derde vrouw zal hij dan denk ik helemaal niet meer trekken....whahahaha.

Eva, wat fijn dat je dieet hulp biedt voor je meisjes. Is het zwaar of valt het mee wat je allemaal moet laten?

16. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Fijn dat je nog kunnen uitslapen hebt, kun je er inderdaad uitgerust aan beginnen als het echte werk begint. Hoe gaat het met je maagzuur? Nog veel last van? Raar dat ze nog niet nakijken of je al ontsluiting hebt. Bij mij hebben ze dat nagekeken vanaf week 30 ongeveer.

@vruchtje: Goed dat Finn weer een goede nacht heeft gehad. Van tandjes kunnen ze uit hun ritme zijn, hè?! Heb er al veel van gehoord bij vriendinnen. Hoeveel tandjes heeft Finn al? En begint hij al wat zelfstandig te zitten? Fijn dat het babyzwemmen weer leuk was. Wij gaan morgen voor het eerst zwemmen met Noor, ben haar net al een badpakje gaan kopen :). Ik moet 28 december terug gaan werken, nog 2 maanden thuis dus. Ik zie er echt tegenop om men meisje zo lang te moeten missen, als we het financieel niet nodig hadden, dan bleef ik zeker thuis tot ze naar school ging, maar het kan nu niet anders, ben al blij dat ik wat minder kan gaan werken dan voordien.

@hopefully: Leuk dat je vader een keertje meegaat naar de vk, laat je weten hoe het gegaan is? Jaja, de berging zit hier goed vol, we moeten direct geen pampers en voeding meer kopen. Met Noor haar heupje gaat het goed, ze heeft er geen last van. en ook het dubbel pamperen bezorgt haar geen last. Deze week op kind en gezin zeiden ze ook dat haar afwijking echt maar minimaal is.

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    leuk hè vruchtje, dat babyzwemmen, ik vind het er ook zo schattig uit zien. En lekker toch dat ie nu goed slaapt, kun jij ook een beetje bijkomen. Hopen dat ie vanacht ook weer goed slaapt.

hopefully, succes bij de vk. lief van je vader dat ie meegaat.

timonneke, dat deden ze al vroeg bij jou. nee, helaas kijken ze hier pas vanaf volgende week. maar ze zegt ook da thet weinig betekent als er eerder al ontsluiting is, daar doen ze dan toch niets mee. vanaf volgende week wel, dan strippen ze. ik hoop zo dat het niet zover komt, ben het echt wel beu nu, zeker omdat wij al die tijd dachten dat het een week of 2 eerder zou komen, hoe naief kun je zijn....;)
    Met mijn schoonvader gaat hetniet best. Hij heeft te horen gekregen dat de remmers niets meer doen en dat er verder geen medicijn meer is. Morgen de laatste bestraling, en dan volgende week kijken of dat iets gedaan heeft, maar dat is uiteindelijk alleen pijnbestrijding en het weghalen van de druk op zijn zenuw waardoor ie zijn benen weer kan bewegen. Ik heb het ook met vk besproken, en ze gaf dus aan volgende week wel te willen strippen als het nog nodig is. Zo dubbel allemaal, maar ik denk wel dat ie het nog mee gaat maken gelukkig. Alleen of dat heel de kraamperiode zal zijn weet ik niet, dat zal wel erg raar worden denk ik. Maar goed, eerst eens bevallen.:)

xxx

18. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Verdorie Wies, daar moet je toch echt niet aan denken dat jullie straks je (schoon)vader moeten missen en vooral in de kraamperiode. Het leven kan soms keihard zijn. Leven en dood ligt zo dicht bij elkaar en het is soms zo oneerlijk. Hopelijk maakt hij jullie kleine nog mee en het zou helemaal geweldig zijn als hij er lang van kan genieten.

Timonneke, fijn dat Noor geen last heeft van haar heup en ook niet van de extra luier.

Vruchtje, gelukkig weer een goed nacht gehad. Hopelijk krijgt Finn er niet al te vaak last van....al hoort het er wel allemaal bij. Merk je het ook aan zijn ontlasting? Je hoort vaak dat dat samen gaat.

Bij de vk alles prima. Mijn vader vond het leuk om mee te gaan en heeft het hartje gehoord. Hij vind het prachtig. Hij weet niet dat wij weten wat het wordt....hij heeft nl al een aantal keer te kennen gegeven dat hij dat niet wilt weten.
    De kleine groeit goed.

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefullie: leuk joh dat je vader is mee geweest. Nu al trotse opa:). Fijn ook dat alles goed was met de kleine meid. Hij heeft van de week wel meerdere keren spuitluier gehad wat ook lekker zuur rook hi hi. Nu alweer 2 dagen geen last van gehad.

Timonneke: leuk dat jullie morgen gaan zwemmen en schattig in zo een klein badpakje. Veel zwemplezier. Hier ook voornamelijk werken voor de financien hoor anders had ik ook wel de eerste 4 jaar thuismoeder willen zijn. Alhoewel ik ook wel merk dat het soms lekker is om er even een dagje uit te zijn.

wies: jeetje wat triest zeg van je schoonvader. Het is natuurlijk sowieso verschrikkelijk, maar toch extra domper als het in de kraamperiode gebeurd. Helaas is het leven soms hard en oneerlijk. Wel fijn dat vk wilt gaan strippen want hij moet de kleine natuurlijk wel meemaken en ik hoop van harte ook voor lange tijd.

Mijn zus en haar man gaan ook voor een kindje ( heb ik volgens mij al een keer verteld). Ze heeft vormen van PCO en zwanger worden gaat bij haar ook niet vanzelf:(. Nu heeft ze clomid gekregen en die slaat helaas weer niet aan. Nu moet ze volgende week terug naar gyn. Ik weet hoe zwaar de mmm is en ik vind het heel verdrietig dat zij dat nu ook moet ondergaan. Voor de zekerheid wordt manlief ook nagekeken, dat is wel goed. Zaterdag ga ik lekker met manlief uit eten (voor het eerst weer) en mijn zus past dan vanaf uur of 19.00 uur op. Net sms gekregen dat ze het super vindt.

nou fijn weekend weer allemaal xx

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vruchtje, wat triest voor je zus, zeker omdat wij weten hoe moeilijk dat allemaal is. Ik hoop voor ze dat het niet al te lang hoeft te duren. Geniet lekker van jullie avondje uit eten zaterdag!

hopefully, fijn dat alles weer goed is met de kleine! Leuk zeg, al zo'n trotse opa. Vind je het niet moeilijk het voor je te houden dat jullie weten wat het is? Gelukkig geeft ie zelf al aan het niet te willen weten, dat maakt het wel wat makkelijker.

hier vanacht weer loos alarm. Ik kon niet slapen, heel onrustig, krampen die op en af kwamen, ik dacht, vanacht gaat het gebeuren! Werd ik om 8 uur gewoon weer wakker met nog steeds de beebie in mijn buik!;) Stiekem hoop ik ook dat het overdag begint, 's ochtends ofzo, dan hebben we gewoon een nachtrucht achter de rug, zijn we lekker uitgerust. Maar goed, meestal gebeurt het toch 's nachts, en dat houdt het zo spannend.

Deel Deze Pagina