ik denk ik kom even spieken of de wies baby al naar buiten wilde komen maar helaas....nog niet wel aan het rommelen lees ik... ik wil je veel succes wensen wies!! Liesje
Vruchtje, wat naar dat je zus ook in de mmm is beland. Hopelijk voor hun geen lange lijdingsweg. Wel fijn dat ze toch op Finn wilt passen. Wij hadden destijds ook een hummeltje waar we op paste, ondanks dat het moeilijk was konden wij heel erg van haar genieten. Veel meer dan bij kids van anderen. Mijn nicht is ook net in de mmm beland. Haar vriend heeft een verminderde zaadproductie, maar niet schrikbarend laag en zij een onregelmatige ongi, maar volgens mij hebben ze de naam PCOS er niet aan gegeven. Ze heeft net en HSG gehad en die bleek goed te zijn. Timonneke, wat pittig he die badpakjes...ik kan ook niet wachten om het allemaal aan te schaffen. Wies hoe is je nacht geweest. Hopelijk een beetje door kunnen slapen en uit kunnen rusten....of juist de hele andere kant Werd vannacht wakker en moest meteen aan je denken, hopelijk heeft het geholpen. Liesje, wat leuk om je weer even te zien op het forum hier. Hoe gat het met je?
liesje, weer even geleden, leuk je weer gezien te hebben. Alles ok, ook met de kleine? Al bezig voor de 2e, of is je man er nog niet klaar voor? Hier een onwijs goed nachtrust gehad, werd om 7 uur pas voor het eerst wakker. Ik had liever gezien dat het begonnen was, maar een goede nachtrust is ook goud waard! Ben er nu helemaal klaar voor, en het is goed weer vandaag om te gaan bevallen, wat een rotweer! Maar goed, morgen D-day, en ik denk dat ik er overheen ga, had ik echt nooit gedacht vantevoren. Hopefully, hopelijk is je nichtje er niet al te lang mee bezig, je gunt het echt niemand. bedankt dat je aan me dacht vanacht, ik lag lekker met mijn oogjes dicht!
@wies: Zalig dat je nog zo goed kunt slapen, anders zouden het maar lange nachten zijn. Het zal inderdaad wel tegenvallen dat je morgen bent uitgerekend, en je toch steeds dacht dat je vroeger zou bevallen. Hopelijk moet je niet overtijd gaan, het kan nog steeds! @vruchtje: Wat erg dat het bij je zusje ook niet vlot wil gaan om zwanger te worden, jij weet wat het is en zal haar wel enorm goed begrijpen en kunnen steunen. Wel fijn voor je dat ze wil oppassen en het met plezier doet! Geniet van jullie avondje samen. Heeft Finn nog goede nachten gehad? @hopefully: Jij ook al een nichtje in de mmm! Als je het zo hoort zijn er toch velen die niet spontaan zwanger kunnen worden. Heb je al veel babykleding en andere spulletjes gekocht? Wij zijn gisteren een avondje naar center parks geweest. In het begin moest Noortje veel rondkijken, en toch een beetje huilen in het water, maar na een kwartiertje ofzo vond ze het leuk en kon ze echt lachen en genieten. In het grote zwembad waar de golven zijn was het wel wat te koud voor haar, het was zelfs voor ons wat frisjes. Maar in het peuterbad en in de jacuzzi vond ze het wel fijn. Vandaag krijgen we nog babybezoek, na 4 maanden zijn nog steeds niet alle mensen geweest. ik had niet verwacht dat het zo lang ging duren. groetjes en fijn weekend allemaal!
3% bevalt op de dag dat ze uitgerekend is. Toevallig mijn nicht nog dit jaar. De dag er voor niets aan de hand, stonden we nog samen op een feestje grapjes te maken dat het de volgende dag moest gaan gebeuren.....en ja hoor....nog gelukt ook. Ik zal proberen nog harder aan je te denken Timonneke, wat klinkt dat luxe, even een avond naar Center Parcs, lekker hoor zwemmen...hoe vond Noor haar badpak? Ik heb het gevoel dat ik het meeste toch wel gekocht heb of op afroep heb staan. Het nadeel is alleen dat ik met het oog op de verhuizing alles bij mijn schoonouders heb staan...zo houden we alles bij elkaar en schoon (stofvrij)....af en toe weet ik niet meer wat ik allemaal al heb en nog moet kopen, maar ga er vanuit dat ik daar nog de tijd voor heb in december. En anders....mocht onze uk zich eerder melden, dan hebben we de belangrijkste spullen.
timonneke, lekker zo'n avondje center parks, ik wist niet dat je daar ook gewoon voor een avond terecht kon. Leuk lijkt me dat, je kindje zo te zien genieten in het water. Lekker hoor. hopefully, jij hebt mss wel harder aan me gedacht, ik heb nóg beter geslapen, ben er geen 1 keer uitgeweest zelfs vanacht. Ben wel erg goed uitgerust nu, thanks! Nou, 40 weken vandaag, het is eindelijk zover! Maar goed, nog geen beeb! Hij vindt het wel best in mijn buik denk ik. Het zou nog kunnen om vandaag te bevallen, maar dan moet er wel rap wat gebeuren, en een vlotte bevalling moet het dan worden. Ik denk nu stiekem dat ik er goed overheen ga. Maar dan geef ik woensdag bij de vk wel aan dat we ivm mijn schoonvader niet lang willen wachten, dat begreep ze de afgelopen keer ook wel. Maar wie weet, meldt ie zich nog voor die tijd! Lekker weer trouwens vandaag, heerlijk! Eva, hoe is het met de meiden? Kun je een keer een foto plaatsen hier, ben eigenlijk erg benieuwd naar ze, of ze op elkaar lijken enzo. Weet iemand hoe het met srb is? lang geleden dat we ze gesproken hebben, maar ze zal het wel druk genoeg hebben met de kleine. ik zal ze nog eens op hyves opzoeken. fijne dag allemaal nog! dikke kus!
Wies: leuke tekst onderaan je banner. Hij vindt het inderdaad wel relaxed daar binnenin. Ik hoop (vooral met oog op je schoonvader) dat hij niet lang op zich laat wachten. Fijn dat je nog zo goed slaap s nachts en niet een keer eruit voor de wc super. Ik ging denk ik wel 4 keer per nacht er uit pfffff. timonneke: heerlijk gezwommen dus met Noor, leuk dat het goed is gegaan en jullie lekker hebben genoten. Werd Noor ook zo moe van het zwemmen? Finn wordt er altijd heel rozig van. hopefully: wel handig dat jullie spulletjes hebben opgeslagen bij je schoonouders. En ach mocht je iets net hebben is het toch zo gekocht. Als je het belangrijkste maar in huis hebt. En het schiet voor jou heb nog ongeveer 11 wkn hier gisteravond samen lekker uiteten geweest echt genoten van een avondje samen weg. Met de kleine ging ook alles goed. Hij ging heel lief slapen na zijn flesje. Kreeg een berichtje van mijn zus dat hij heel lief sliep en toen kon ik nog meer genieten van ons vrije avondje. We waren wel op tijd terug 23.00 uur want je wilt iemand ook niet te lang laten zitten in je huis. Doordat de klok terug ging was het 6 uur toen hij wakker werd. Maakte druk dat schema in de war zou komen, maar gelukkig niet het geval. a.s. dinsdagavond is mijn moeder lekker thuis. Helaas gaat het nog niet zo heel goed. Ze kan nog niet oppassen voorlopig en daar heeft ze het emotioneel gezien heel moeilijk mee wat ik ook goed begrijp. Nu kan ik straks lekker op mijn vrije dag met de kleine naar haar toe of zij lekker bij mij. fijne dag. xx
@wies: Vandaag is dus de dag waar je zo lang naar hebt afgeteld, hopelijk laat jullie mannetje niet te lang meer op zich wachten! Jaja, in center parks kun je ook gewoon een dag gaan zwemmen, en als je na 16u gaat, betaal je maar de helft van de prijs. @hopefully: Noor heeft niets gezegd van haar badpakje , maar mama vond het heel mooi en schattig . Fijn dat je alles bij je schoonouders kunt opbergen, zo blijft alles inderdaad proper en bij elkaar. @vruchtje: Noor was inderdaad heel moe na het zwemmen, ze viel al in slaap tijdens het omkleden . Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie avondje uit, en goed dat Finn zo flink is geweest bij je zusje.
Oh ja, was ik nog vergeten te vertellen dan Noor sinds gisteren continu van rug naar buik rolt en terug, alleen haar ene arm zit nog onder haar lichaam, die krijgt ze nog niet weg. En als ze op haar doomoo seat ligt, wil ze steeds zitten en duwt ze haar bovenlichaam omhoog, zo zal ze wel sterke buikspieren krijgen . Het is echt mooi hoe ze iedere dag nieuwe dingen leert en ontdekt. Zo, dit wou ik nog even kwijt, want ik ben echt fier op haar .
Wies: hoe is het met je? Denk toch iedere dag aan je of het al aan het gebeuren is. Timonneke: leuk he als ze steeds weer iets nieuws kunnen. Finn heeft nu ook goed door dat hij terug kan draaien. Hij draaide al van buik naar rug maar andersom begreep hij nog niet. En nu hij dat wel begrijpt doet hij dat continue. Zitten kan hij een beetje, maar we moeten hem wel goed vasthouden anders keepert hij naar voren. Morgen gaan wij naar consultatiebureau. Ik ben benieuwd wat meneertje nu weegt. Fijne dag allemaal.
timonneke, wat leuk zeg dat noor al draait. Lijkt me zo mooi om te zien dat ze iedere dag weer iets meer kunnen. Het gaat ook zo snel allemaal! vruchtje, nog 1 dagje, dan komt je moeder thuis eindelijk! Echt fijn voor d'r. Hopelijk knapt ze dan snel op en kan ze op Finn passen. Succes morgen op het cb. Hier vanacht weer loos alarm,ggggrrr,word er een beetje gek van dat het telkens niet doorzet. had nu echt het idee dat het ging gebeuren, het was ook heftiger dan anders. maar nee hoor, heb daarna weer geslapen en werd vanmorgen weer met een dikke buik wakker. Nog wel lichte krampen nu, maar niet meer net als vanacht, helaas. Dus nog steeds geen babynieuws vandaag. xxx
wies, zullen wel voorweeen zijn en dat kan nu natuurlijk helemaal echt elk moment overgaan in echte weeen. Wie weet heb je al wat ontsluiting. Jammer dat je pas woensdag naar VK mag.
ja, heb echt al veel voorweeen gehad afgelopen weken, hopelijk heeft het al wat opgeleverd. Ze zei afgelopen week dat ze komende woensdag wel wilt kijken en eventueel strippen, dus ben echt benieuwd. Maar iedere keer hoop je toch weer dat het overgaat in echte weeen idd. Ik ben ook een beetje sjaggie vandaag, echt schandalig, het is zoiets moois, en zeker in ons geval een wonder, maar kan er niks aan doen, wordt het gewoon beu. Wat kunnen die laatste weken/dagen lang duren zeg...
hey meid... hier is het niet zo, want ik ben al 2 maanden in de ziektewet, plus dat het bij mij op het werk niet leuk meer is, ziet mannetje het nog niet zo zitten om nu aan een 2e te beginnen ergens natuurlijk wel begrijpelijk als ik ander werk zou krijgen
liesje wat vervelend zeg dat je nu in de ziektewet zit. Heel veel sterkte! Balen natuurlijk ook dat het op je werk niet meer leuk is. Snap dat je man even wilt wachten met een 2e, maar snap ook wel als jij het liefst zou willen beginnen. wies: ik kan het wel begrijpen dat je het beu bent. Je wilt nu wel een keer je beebje in je armen sluiten na al die tijd. Ik heb dat toen ook wel een beetje gehad en dan ben ik zelfs nog vrij vroeg bevallen 38,5 week. Mocht het beginnen en je bent nog in staat om het hier te melden zou dat erg leuk zijn. Ben zowat zenuwachtig voor jou. En probeer (klinkt misschien raar) toch ook te genieten van je bevalling het is zo mooi. Althans zo heb ik het ervaren. Had dan ook niet een hele zware bevalling Ik heb net op hema.nl digitalefoto album van de kleine besteld. Pff eindelijk klaar gaat zoveel tijd inzitten en zoveel tijd heb je ook weer niet met een kleintje. Net lekker buiten gewandeld en daarna gespeelt met hem en nu slaapt hij lekker
Wies, wat een teleurstelling om weer met een dikke buik wakker te worden. Wat zou het geweldig zijn als je zo ineens wakker wordt van een kleintje die ineens op je buik ligt i.p.v. in je buik. Had het behoorlijk druk op mijn werk vandaag, maar probeer steeds even snel te spieken of er al nieuws is. Vruchtje, nog 1 nachtje slapen en dan mag je mama lekker naar huis. There´s no place like home, dus hopelijk zal dat hij herstel versnellen en kan ze snel weer oppassen op Finn. Wat goed van Noor dat ze al zo kan draaien. Lijkt me geweldig om al die ontwikkelingen straks mee te maken. Liesje,de ziektewet is niet leuk en als je werk dan ook niet meezit is het helemaal een domper. Hopelijk komt alles snel zoals jij het graag wenst.
Weer even spieken hier of er al nieuws is van Wies. Hier trouwens erg vroeg wakker 5.50 uur. Komt waarschijnlijk door die stomme klok pffff
Ben net wakker, was weer aan het nachtbraken. Weer veel voorweeen gehad, word er niet goed van dat het niet doorzet. Dus ben rond 7 uur teruggegaan en heb nog iets kunnen slapen gelukkig. Nu is het nog wat aan het zeuren, maar geen echt werk in ieder geval. Dus wéér geen babynieuws vandaag, zucht. Hopelijk kan de vk me morgen helpen, heb het echt gehad zo met die halve nachten. liesje, wat sneu voor je dat je in de ziektewet zit, en ook nog eens werk wat niet leuk is, bah, vervelend hoor. Hopelijk vindt je snel iets nieuws. Wel begrijpelijk van je man dat ie dan nog niet aan een 2e wilt beginnen. Sterkte meid. vruchtje, succes vandaag met de thuiskomst van je moeder! Zal wel een emotioneel moment zijn voor jullie. Verwen ze maar lekker! hopefully, jij ook al richting de 30 weken, dat klinkt al gelijk een heel stuk verder hè. voel je je nog allemaal goed?
Mocht het vandaag niet ineens doorzetten hoop ik dat ze morgen wat voor je kunnen betekenen Wies. Vruchtje, vandaag natuurlijk je mammie die naar huis mag. Heerlijk. Ja ja 29 weken nu...nog 2 maanden. Ben echt aan het aftellen Nu al....maar eerst nog even het huis....nog 8 nachtjes en dan krijgen we eindelijk de sleutel.