oh wat spannend hopefully, echt leuk om naar uit te kijken! je kunt dan ook echt helemaal de babykamer naar je zin maken. Heb je al iets besteld van spulletjes of kijk je eerst even in het nieuwe huis waar het kamertje komt enzo?
@vruchtje: En, is je mama al thuis? En hoe was het op het cb? Finn flink gegroeid en bijgekomen? Leuk zo'n digitaal fotoalbum, een vriendin van mij heeft er ook zo enkele van haar kleintje, echt heel mooi. @wies: Hopelijk kunnen ze je morgen helpen. Hoe gaat het intussen met je schoonvader? Jij gaat in het ziekenhuis bevallen, hoe lang moet je dan daar blijven? @hopefully: Leuk dat jullie bijna de sleutel krijgen van jullie nieuwe woonst, kunnen jullie lekker nog wat in orde brengen voor de komst van jullie kleine meid. @marisha: Hoe gaat het met je? Al een flink buikje ondertussen? En hoe gaat het met Noa?
Het kamertje staat al op afroep....dus als de muren etc klaar zijn kan alles geleverd worden. Wies, mocht ik niet meer online kunnen komen ....heel veel succes morgen. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Hoe laat moet je naar de vk? Vruchtje, lekker bij je mams op bezoek? Is ze weer helemaal terug in haar vertrouwde omgeving?
here I am! Net terug van de vk, gestript en al! had al wel wat ontsluiting en ze voelde het hoofdje heel diep. Verder veel hogere bloeddruk, wat schijnbaar ook een bevalling aankondigt zei ze. Nu maar afwachten of het strippen gaat helpen. Voel nu wel dat er iets gedaan is, dus wie weet... vanacht 2x weer voorweeen gehad, om 2 uur, en vanmorgen rond 7 uur, dus ben wel bekaf nu. Zo nog even rusten, wie weet breekt het vanacht wel écht los. Ik hoop het! het is verder stil idd. Wel goed weer trouwens, bij jullie ook? Heerlijk! Ik ga denk ik zo nog wel even een stukje lopen, ik vind het zonde om binnen te blijven hangen met dit weer. Fijne dag allemaal! xxx
Super Wies dat ze je gestript heeft. Laat het nu maar snel gaan. Beetje touwtje springen etc. Het is inderdaad heerlijk weer....zie ik vanachter het raam op mijn werk Heb deze week weinig puf. Ben blij als ik morgen vrij heb. Mijn baas is net op het werk gekomen met de mededeling dat 1 van zijn kids de Mexicaanse griep heeft. Niet dat ik me meteen ongerust maak, ben best nuchter, maar voel me al een paar dagen anders en hoop niet dat ik straks ziek word. Marisha hoe speelt dat trouwens in Belgie? Hier in Nederland willen ze alle vrouwen die langer dan 13 weken zwanger zijn in inenten. Ik weet eigenlijk niet of ik dat wel wil....onlangs ging het over het nieuws dat ze daar helemaal op terugkwamen en het misschien wel niet zo goed zou zijn voor de ongeboren vrucht. Wat zouden jullie doen. Wies geniet nog even van het mannetje in je buik en haal ons snel uit die spanning
Haast geen tijd om te reageren. Reageer van de week uitgebreid op iedereen. Wilde alleen even spieken of er al nieuws was van wies. Goed dat je gestript bent. Bij mijn schoonzus heeft het 2 keer (2kindjes) geholpen. Na het strippen beviel ze binnen 24 uur. Spannend.................
hopefully, ja, moeilijk is dat. Ik weet ook niet of ik dat zou doen, ligt eraan of je veel in contact komt met mensen. Ik zelf werk in een kapsalon, en dan zie je op een dag heel veel mensen komen en gaan, dus ja, mss dat het in mijn geval wel verstandig was geweest. Maar het is idd een medicijn wat nog niet lang gebruikt wordt, waardoor je toch niet helemaal weet wat het doet met de vrucht. Erg moeilijke keuze die je toch zelf moet maken. Bespreek het ook goed met je man, en eventueel met je verloskundige, zij zal toch wel goed weten of het kwaad kan. vruchtje, lekker bij je moeder thuis nu? Hopelijk is ze fijn ontvangen thuis! Hier verder nog geen echte reactie op het strippen. het blijft een beetje zeuren, en had net een veegje bruinverlies, teken dat ze in ieder geval echt wat gedaan heeft, want ik voelde er echt helemaal niks van. Dan ga je zo twijfelen. Nou, hopelijk vanavond wat actie!
@wies: Goed dat je gestript bent, hopelijk zet het vannacht door. Ik duim voor je! @hopefully: Ik heb vorige week een inenting gehad tegen de mexicaanse griep, omdat ik binnen 2 maanden terug ga werken en in de berzorging werk. Ik heb het gedaan omdat het gevaarlijker is voor baby's jonger dan een jaar. Als ik zwanger was geweest weet ik niet of ik het gedaan zou hebben, denk het niet eigenlijk. Bespreek het in ieder geval met je verloskundige en denk er goed over na. @vruchtje: Alles goed met je mams? Ik heb me vandaag slecht gevoeld, zal even het verhaal doen. Noor had bij haar geboorte veel haar, en het was best al wel lang. Nu begon het heel erg uit te vallen, maar daar maakte ik me niet druk om, dat groeit wel weer. Alleen had ze vooraan een bles die niet uitviel, en al heel lang was. Iedereen sprak me er over aan, dus ik vandaag met haar naar de kapper om die bles te laten bijknippen. Ik dacht er een klein stukje af te laten knippen, maar mijn kapster vond het beter om die bles gelijk te knippen met de rest van haar haren (al nieuw gegroeide). Ik heb haar dan maar laten doen, met het gevolg dat Noor nu een echt jongenskapsel heeft, alle haren zijn nu ongeveer een halve cm. Volgens de kapster zouden ze nu beter groeien, en kunnen ze samen groeien zodat ze snel mooi haar krijgt. Toen ik thuis kwam was ik er gelijk niet goed van, ik heb de hele namiddag gehuild. Mijn man zei dat hij haar mooier vond nu, maar ik dacht dat hij dat zei om mij te troosten. Maar ook mijn schoonouders vinden haar "nieuwe kapsel" beter, en van hen geloof ik het . Nu ben ik er toch al een beetje over. Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt.
timonneke, ach, wat sneu voor je. Ik kan me voorstellen dat je je daar schuldig over voelt. Ik ben zelf kapster en het is idd wel beter voor het haar, het zal mooi en gelijkaan gaan groeien. En ook sneller, dus die bles zit er zo weer terug op! Het is waarschijnlijk even de schrik geweest, en wat je zegt, als je schoonouders het dan zeggen zal het wel zo zijn toch? Jezelf er niet te druk over maken, ze heeft het zelf ook niet in de gaten en krijgt er zo een prachtige bos haar voor terug! Ik kom hier ook even nachtbraken weer met mijn voorweeen. Ze zijn alleen heviger dan anders, maar het zijn geen weeen helaas. Ik denk dus weer dat het niks wordt vanacht...
@wies: En zijn ze nog steeds niet over gegaan in echte weeën? Fijn dat jij als kapster dezelfde mening hebt als mijn kapster, nu voel ik me gelijk nog beter . Hoe gaat het ondertussen met je schoonvader?
Hier net uit bed, heb vanaf 7 uur gelukkig nog wat kunnen slapen. Helaas niet doorgezet, en alles voelt nu beurs aan. Pppff, echt niet leuk zeg al dat voorwerk, laat het gewoon maar in 1 keer komen onverwachts, pats boem, vliezen breken en weeen, dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent. Dit was alweer de 4e nacht (wel de heftigste,wrs door strippen) en het breekt langzaamaan een beetje op. Mijn schoonvader mag vandaag naar huis. Hij krijgt dan wel geen remmers meer, dus medisch gezien is hij eigenlijk opgegeven, maar hij is mobieler nu als voordat ie naar het ziekenhuis ging. Hij heeft een rolstoel waar ie goed in kan zitten, voorheen kon ie echt alleen maar liggen, dus nu kunnen ze ook eens naar buiten enzo. En mss, hopelijk, kan hij ook mee naar hier komen voor de kleine straks. Hij moet nog wel over 2 weken onder de scan om te kijken wat de bestraling heeft gedaan in zijn botten, maar weet ook niet of ze daar mee verder gaan. In zijn longe,lever en darmen zit het toch ook, en dat is niet te bestralen. Even afachten dus. Maar goed, het gaat wel stukken beter als vorige week, dus wat dat betreft komt het mss goed uit dat ik nog niet bevallen ben. Nou, ik hoop dat er vandaag wat meer schot in komt, en dat ik morgen eindleijk eens goed nieuws mag brengen. Maar ik ga er bijna niet van uit dat het overdag kan beginnen, omdat je mmestal ziet dat ze 's avonds of 's nachts beginnen met weeen. hoe was dat bij jullie?
Jee wat een toestanden...je bent wel bezig zeg. Elke keer die valse hoop als je iets voelt lijkt mij ook helemaal niets. Wat fijn dat je schoonvader naar huis mag en dat hij straks toch een beetje mobiel is. Hopelijk geniet hij straks nog heel lang van zijn kleinzoon. Timonneke, ik zou dat denk ik ook hebben dat ik het zonde van het haar vind, maar het is inderdaad echt beter om het bij te laten knippen en zoals onze deskundige Wies zegt is het gezond het groeit het dan veel beter. Als Noor al zulke lange lokken had, groeit het vast weer snel. Ik heb geloof ik tot mijn 3e een jongenskapsel gehad omdat mijn haar niet wilde groeien. Daarna ging het als een speer en heb ik de meeste tijd lang haar gehad (zelfs tot op mijn billen).
@wies: Goed dat je schoonvader naar huis komt vandaag, en dat hij terug wat mobieler is. Hoe neemt je man het op? Het zal voor hem ook niet makkelijk zijn. @hopefully: Haar babyhaartjes groeiden inderdaad snel, hopelijk groeien deze haren even snel. Ze hebben trouwens wel een andere kleur nu, ze zijn licht blond. Staat haar goed met haar blauwe oogjes . Noor ligt nu lekker te knorren. Vandaag is ze terug goed gezind, na 2 lastige dagen gehad te hebben, de nachten gingen goed, maar overdag was ze huilerig. Op kind en gezin dachten ze dat ze snel tandjes zou krijgen, misschien had ze daar last van? Voorlopig zie of voel ik nog niks in haar mondje.
Even snel weer spieken voor Wies, maar nog geen nieuwd. Meid wat balen dat het niet doorzet zeg. Wie weet dat je nu bezig bent zo ja toi toi toi. Hopefully: inderdaad lastig wat dat inenten betreft. Maar ik zou het toch doen als het wordt aangeraden door gyn/VK. Ik zou me laten beinvloeden door hun omdat zij er toch het meeste verstand van hebben. timonneke: oh meid snap wel dat je even goed de schrik ervan hebt gehad dat haar haren in ene zo kort waren geknipt. Maar het zal heel snel groeien en alleen maar mooier worden. Dinsdag naar CB geweest alles was prima met de kleine. Hij groeit ok prima zit nog steeds op het gemiddelde van de groeicurve! We mogen hem brood gaan geven weer iets nieuws dus gaan daar van het weekend mee beginnen ben benieuwd. Ook is dinsdag mijn mama thuis gekomen. We hebben het huis leuk versierd en met elkaar gegeten was heel gezellig. Wel iets minder goed nieuws ze zijn nog niet uitbehandeld. Ze moet nu eerst tot eind van het jaar rusten en doorgaan met schema van nu qua beweging en in januari moet ze nog terug voor 6 weken. Ze heeft haar doel nog niet bereikt helaas want ze kan nog steeds niet tillen en dus ook niet oppassen. Ze zien daar wel in dat ze dat straks wel moet kunnen dus na die 6 weken kan ze wel oppassen, maar dan zitten we inmiddels alweer in februari:x. Heb het op het werk verteld en zij reageerde gelukkig wel begripvol. Ik kan nog steeds wisselende dagen werken. Werk dus als manlief thuis. Echt gezellig is het niet want we zien elkaar dan niet zoveel. Maar ja is niet anders. Willen we dingen met zijn 3en doen als gezin moeten we dat gewoon heel goed gaan plannen of af en toe lekker een dag vrij nemen. Weer een heel verhaal met jullie ook alles goed? Ik ga lekker mijn bedje in ben onwijs moe.
vruchtje, fijn dat alles weer goed was bij het cb. En een leuk onthaal gehad voor je moeder, leuk hoor. Vervelend wel dat ze nog niet klaar zijn met d'r. Tillen is idd wel voornaam als ze wilt oppassen, echt jammer dat dat niet gaat nu. Dat zal ze zelf ook wel ontzettend jammer vinden. Probeer d'r maar zoveel mogelijk te verwennen door er met Finn vaak langs te gaan. Ze heeft al zoveel moeten missen nu. Hier weer voor de 5e nacht aaneen wakker met die voorweeen, word er echt knettergek van nu. Ben het zo beu, en moe, en ik wil gewoon mijn mannetje zien! Wel heb ik er een ander soort steek/kramp bij die nieuw is voor me, wie weet is dat een wee die in aantocht is, maar ik durf het niet te zeggen. Nou ja, zo maar weer eens proberen te slapen met een pcm, of hopelijk zet het eens door! xxx
Hoi meiden, Hier nog snel eens een berichtje van mij! Tis weer al even geleden maar ik las wel elke dag mee... k was alleen te lui om in the loggen Wies, nog steeds niets zeg. Ik kan me voorstellen dat je het zo langzaamaan moe bent. Hopelijk zet het nu snel echt door! Enne, goed dat de papa van je man nu thuis is. Hopelijk blijft ie mobiel genoeg om tot bij jullie te komen als de kleine er (eindelijk) is. Vruchtje, de thuiskomst van je mama was dus een beetje dubbel begrijp ik. Hopelijk komt ze wel goed op krachten nu ze thuis is en helpen die 6 weken in januari. Gelukkig zal ze wel met de feestdagen thuis zijn... da's toch ook wel goed he! Timonneke, het kunnen idd de tandjes al zijn. Gelukkig is ze nu weer wat vrolijker he! Hier alles goed. Over twee weekjes wordt Noa 1 jaar! Weer een mijlpaal! We zijn vollop bezig met de uitnodigingen en het feestje te plannen dus ben ook wat minder online! Voor de rest niet veel te melden. We zijn rond en gezond! Volgende week "20 weken" echo (zal dan bijna 19 weken zijn).
Marisha, wat leuk dat je weer hier bent geweest! En Noa alweer een jaar, wat vliegt de tij dom zeg! Leuk, een feestje aan het organiseren, en ja, daar gaat zeker wat tijd in zitten. En spannend, de 20-weken echo, leuk! Hopelijk is alles allemaal goed dan met de kleine, het is dan wel een geruststelling toch? Als we je niet meer spreken, veel plezier met de voorbereidingen van het feestje, en natuurlijk het feestje zelf, en veel succes met de 20-weken echo volgende week! Hier niks doorgezet weer, alleen maar voorweeen die me dus weer een halve nacht hebben wakker gehouden. Pppfff, ik word er met de dag minder vrolijk op, het gaat een beetje opbreken. Als dit nóg een week zo moet, dan ben ik al kapot voordat ik echt aan de bevalling moet beginnen. Nou ja, hopelijk komt het niet zover. Jullie horen van mij!
Nu weet ik dat de tijden niet kloppen op het forum, maar als ik naar Wies haar tijden kijken klopt er zeker iets niet ..en dat ligt niet aan het forum. Op dat tijdstip hoor je inderdaad te slapen Wies. Niet dat mijn nachten zo florissant zijn, maar ik heb nog niet de weeën erbij, dus trek dat allemaal nog wel. Noa alweer bijna 1 jaar, de tijd vliegt. Wat leuk dat jullie er een echt feest van gaan maken. Het schijnt dat moeders altijd erg zenuwachtig zijn als hun kleine 1 jaar wordt. Ook binnenkort de 20 weken echo, weer iets leuks om naar uit te kijken. Geslacht is natuurlijk niet spannend meer, maar een bevestiging is altijd welkom en daarbij hoor je graag dat alles in orde is samen met een paar leuke beelden. Hopelijk niet zon dwarsligger als die van ons. Vruchtje, een kleine teleurstelling dat je mams in januari nog terug moet. Hopelijk doet het weer thuis zijn voor haar wonderen en gaat het wat sneller dan de doktoren verwachten. Herstel duurt jammer genoeg wel altijd langer dan dat je zelf verwacht en wenst. Hopelijk beschikt Finn over wat magische krachten en kan ze lekker van hem genieten. Hier een beetje ongerust over onze kleine. Het is de hele week al rustig in mijn buik. Normaal gaat mijn buik flink tekeer en gaf ik er de benaming ADHD aan, maar deze week voel ik wel getrappel, maar heel erg licht en ook niet meer de hele dag door. Wil niet meteen aan de bel trekken en ook omdat ik nog wel beweging voel ..maar toch ..iets zegt me dat dit te rustig is. Volgens mijn mannetje komt dat omdat de kleine groter wordt en minder ruimte heeft, maar dan zou ik het toch juist meer moeten voelen als er gedraaid wordt? Daarbij dacht ik dat ik de afgelopen week flink was aangekomen, had flink lopen bunkeren, maar vorige week zat ik op 4,3 kg en gister op 4,1 er is dus niets bijgekomen. Misschien laat ik me wel een beetje opfokken door alles hoor. Ben deze hele week al moe en heb geen griep, maar af en toe wel een beetje vol en rillerig. Een van de kinderen van mijn baas heeft de Mexicaanse griep, onbewust maak je je dan toch een beetje zenuwachtig. Ben er nog niet uit of ik voor een vaccinatie zal gaan. Ik ga het iig met de vk bespreken. Ik ben werkzaam op een bedrijf waar veel gasten komen voor vertier, dus wat dat betreft zou je zeggen van wel. Daarbij werkt mijn mams op een school, wat ook weer een risico is. Bij ons in de omgeving heerst het enorm .maar een spuit erin zetten, waarvan ze niet 100% weten wat het doet .Wat er met mij gedaan gebeurd zal me een worst zijn, zolang er maar niets met mijn kleine gebeurd.