Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Helaas nog geen nieuws wies, jammer!!

Reageer van het weekend weer wat uitgebreider. Beetje druk nu.

2. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Al even geen reactie van Wies? Dat is hoopvol!!!!!!

Hier is de batterij denk ik weer opgeladen, niet die van mij dan, maar van onze uk. Vannacht aardig lopen spoken, heb haast geen oog dicht gedaan, maar was superfijn om haar weer flink tekeer voelen gaan.

3. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Inderdaad al even geleden dat je je hier bent komen melden...

@hopefully: Zal wel schrikken geweest zijn dat je je meisjes minder voelde bewegen. Fijn dat ze nu terug lekker actief is. Ik voelde Noortje op het einde ook minder en anders bewegen, maar wet niet meer juist wanneer dat was.

@vruchtje:Fijn dat alles goed was met Finn op het cb, en goed dat je mama weer thuis is. Niet zo fijn dat ze in januari nog een keer terug moet, maar geniet maar eerst van haar nu ze thuis is.

@marisha: Leuk zo'n feestje voor Noa! Heb je veel volk om uit te nodigen? En begint Noa al wat te stappen?

Wij zijn gisteren nog een keertje gaan zwemmen met Noor, en deze keer moest ze niet meer wennen, ze vond het direct reuze fijn! Ook heeft ze gisteren voor de eerste keer fruitpap gegeten, en ze vond het lekker, want ze at het hele potje leeg!

groetjes en fijn weekend iedereen!!!

4. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Een foto van Noortje in haar badpakje :)

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonneke, how cute!!! Mijn geduld raakt helemaal op met het zien van zulke foto's! Fijn dat ze het nu gelijk leuk vond. En een fruithapje gehad, mmmmm!

hopefully, gelukkig dat je kleine vanacht weer actief was, ik kan me voorstellen dat je daar even ongerust over was. Waarschijnlijk wel een nachtje wakker gelegen,maar ja, je moet er wat voor over heben hè, haha;)

Ik had me trouwens gisteren nog netjes gemeld hier hoor meiden! :) Haha, wel erg lief dat jullie zo meeleven. Helaas is het nog steeds rustig. Ik heb iets beter geslapen vanacht dan de nachten voorheen, maar wel nog eruit geweest met weer die rugweeen. Volgens mij schrik ik daar straks nog van als het ineens wél doorzet in echte weeen, ik reken er nu al niet meer op. Nou geniet allemaal lekker van eht weekend, en van vandaag nog, want vanaf morgen schijnt het echt herfst te gaan worden,bbbrrr. (goed bevalweer;))

kus wies

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hihihihi, ik weet dat je je gister nog gemeld hebt....maar iedere 5 minuten die jij niet online bent zijn verdacht :)

Wat schattig zeg dat badpakje van Noor en met haar haar is toch helemaal niets mis.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    HopefullY: wat fijn dat je de klein meid flink te keer hebt voelen gaan. Daar wil je wel voor wakker liggen:). Ik heb dat toen ook wel eens gehad dat ik hem minder voelde en van alles in mijn hoofd haalde. En dan voelde ik hem weer en was ik zooooooooo blij!!

Wies: had gehoopt je niet meer online te zien vandaag:). Wat een geduld moet jij hebben maar dat wordt straks helemaal beloond.

Marisha: wauw noa alweer bijna 1 wat gaat het snel, maar wel ontzettend leuk. En alweer bijna 20 wkn. Leuk dat er dan toch niet zoveel leeftijdsverschil tussen de 2 spruitjes zit.

timonneke: oh wat een schatje heb jij ook. Echt een mooi meisje en een mooi badpakje:)

Hier gaat alles goed niet veel nieuws te melden behalve dat Finn vanmiddag paar stukjes brood op heeft. Heel erg wennen natuurlijk voor hem maar viel ons nog mee hoe het ging.

x

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    wies: kom je je nog melden vandaag..................anders weten wij genoeg;)

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: We hopen niks van je te horen vandaag!

@vruchtje: Leuk dat Finn nu ook al boterhammetjes mag eten. Hoeveel flessen krijgt hij nog? Nu Noor haar fruit zo goed eet, wil ze nog maar 2 flessen per dag, haar 3de weigert ze. Ben bang dat ze dan toch te weinig melk drinkt. Ik heb nu wel haar flessen verhoogt, ze drinkt nu 2 keer 210/7.

@hopefully: Hoe lang moet jij eigenlijk nog werken?

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    timonneke: hij krijgt nu 3 flessen van 180/6 en tot nu toe drinkt hij die nog op. Als het brood straks goed gaat zal er wel 1 fles afvallen. Ik was bij het CB afgelopen dinsdag en die mevrouw zij wel dat ze 500 a 600ml vocht binnen moeten krijgen per dag. Dus als dat niet met melk lukt mag/moet je wat anders geven zoals water, verdunde diksap of thee. Ik probeer Finn af en toe iets van dat te geven maar hij weigert tot nu toe nog. Als er straks fles af gaat en wij ook op 2 flessen zitten hoop ik dat hij inmiddels gewend is aan ander drinken.

Hij ligt nu te slapen en ik ging net even kijken echt lachen want hij ligt er weer heel raar bij. Schuin op zijn rug en hoofd zowat in het matras.....blijft zo schattig!!

Denk dat Wies het wel druk heeft anders had ze zich vast wel gemeld?

hopefully: jullie hebben zeker inmiddels de sleutel gekregen? Druk aan het klussen en wanneer zijn jullie van plan over te gaan?

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies vond het vandaag prima weer om te bevallen....dus ik hoop idd dat ze het druk heeft en dat de druk inmiddels van haar buik af is :)

Wat gaat dat snel meiden, zo met de voeding.

Vruchtje, leuk he al die aparte houdingen van kleintjes. Af en toe vraag je je af hoe ze het voor elkaar krijgen zo te slapen.

Woensdag krijgen we de sleutel. Vanmorgen naar Balance geweest voor nog wat oefeningen en ontspanning. Verder druk bezig de schuur op te ruimen en spullen klaar te zetten (maar moest even rust hebben en spieken of Wies eindelijk eens een dag niet online is). Woensdag de sleutel, dus vanaf dan zal ik iets minder online zijn. Mijn laatste werkdag is 10 december. Ik probeer zo lang mogelijk door te gaan, op mijn werk is het toch beter als het drukke klussen in het nieuwe huis.

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sorry meiden voor mijn late melding, was laat uit bed, en heb wat zitten gamen. Maar niets aan het handje hier, wel wat lichte krampen nu, maar geen echt werk. Het is er idd wel weer voor, bah, alle lichten aan binnen, het is zó donker! Hopefully, nog een paar daagjes dan de sleutel, leuk hoor! Logisch dat je dan minder online bent, je hebt het dan druk genoeg. Ik denk zelf ook dat ik een dezer dagen minder online zal zijn! :) Tenminste als ie eens een keer wilt,haha!

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Ik had liever gehad dat je je niet kon melden vandaag :). Wanneer moet je weer terug naar de vk?

@hopefully: Voor jou begint het ook dichterbij te komen, je verlof. Leuk dat jullie de sleutel bijna krijgen, alles in orde brengen, en ook alles klaar maken voor de komst van jullie kleine meid.

@vruchtje: Noor drinkt wel water bij haar eten, en ook 1 potje vruchtensap van olvarit. Finn ligt lekker te knorren dus, en inderdaad schattig welke houdingen die kleintjes allemaal aannemen.

Noortje ligt ook nog lekker te slapen nu, en als ze wakker is krijgt ze haar fruit, en daarna gaan we op bezoek bij mijn schoonouders.

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Hoi hoi,

Nou, even een vroege/late melding. Ben weer wakker met flinke voorweeen in mijn rug, niet normaal. Morgen/straks naar de vk, hopelijk hebben die korte nachten nog wat ontsluiting opgeleverd, wordt er een beetje moe van nu. Misschien zet het nog door, maar ik ben bang dat het hierbij blijft, en dat het zo afzwakt. Hopelijk kan ik nog wel wat uurtjes slaap meepakken.
    na de vk zal ik meer laten weten!!
    xxx

15. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hopelijk zet het door Wies...in ieder geval fijn dat je straks weer naar de vk moet....wie weet kunnen ze nog wat.

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies succes bij de VK. Ik hoop ook dat het nu gaat doorzetten je hebt lang genoeg moeten wachten nu:)

hopefully: jij bent ook lekker vroeg uit de veren, voel je je goed verder?

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, ja, jij was al vroeg op! Hopelijk geen last van nachtbraken!

Bij de vk geweest, ze heeft niet gespript. Ik gaf aan dat ik er alleen maar hevigere voorweeen van had, dus dat had weinig nu zei ze. verder het vaste ritueel, en een afspraak voor woensdag in het ziekenhuis voor een ctg en consult met gyn. Dan moet ik vrijdag weer voor een ctg, en dan zouden ze eventueel gaan praten over inleiden. Hopelijk hoeft het zover niet te komen, maar ik houd er alvast maar rekening mee. Ik kreeg geen slaapmedicatie, daar moet ik voor bij de huisarts zijn. Nou ja, we zien maar weer wat de komende nachten gaan brengen. Ik ga denk ik overdag gewoon wat meer slapen.

18. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Hopelijk moet het inderdaad niet tot inleiden komen, wij duimen hier allemaal voor je dat het snel mag beginnen. Het is inderdaad een goed idee om overdag wat bij te slapen, want als je 's nachts niet genoeg slaapt raak je doodop, en moet je uitgeput aan je bavalling beginnen. Goed rusten overdag dus!

19. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik braak niet 's nachts :)....maar slapen doe ik ook niet zoveel meer.
    Ik ben al geen uitslaper en nu helemaal niet meer. Gelukkig heb ik er overdag nog niet zo heel veel last van. Daarbij vind ik het heerlijk om 's morgens rustig aan te ontbijten bij het kijken van het nieuws voordat ik rond 07.40 de auto in stap om naar mijn werk te gaan.

Ik hoopte toch zo dat ze wat voor je konden doen Wies, maar ja wat??? Kon je maar even een knoppie omzetten. Als ze nu gaan rommelen krijg je straks alleen maar meer last en dat wil je ook niet. Geduld is een schone zaak. Je zal nog heel even vol moeten houden....en dat kan jij!!!! Probeer goed uit te rusten en laat je lekker door iedereen verwennen. Zal ik een chocoladetaartje komen brengen....net zoals op ons wachtbankje destijds :)

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mmmm, lekker hopefully! Goh, ja, dat wachtbankje destijds, wat een zenuwslopende periodes waren dat toch hè, en moet je ons nu toch allemaal zien. daar hadden we destijds niet aan durven denken. Geweldig dat het ons allemaal gelukt is hè. (schrijft een heel emotioneel, bijna in tranen barstende hoogzwangere vrouw;))
    30 weken alweer hopefully, nog maar 10 te gaan! Aftellen nu naar je verlof enzo. Maar eerst je huisje natuurlijk!

Deel Deze Pagina