Oei da's minder nieuws van Wies, hopelijk knapt ze snel op! Hopefully, bij jullie wordt er wss druk geklust dit weekend (in jullie huisje he )! Vruchtje, gelijk heb je hoor, als je last van je rug hebt kan je beter wat hulp inroepen dan je te forceren en het nog erger te maken misschien. Ik ben zeker dat ze met plezier komen helpen! Hier toch iets positefs ontdekt aan de immobiliteit met mijn knie! Ik ben in actie geschoten voor de doopsuikers. We doen deze keer een chocoldate combinatie (choc-au-lait - mignonetten en chocolade repen met dan ook nog echte suikerbonen voor de traditionelen onder ons)! Ben vandaag begonnen aan het ontwerkp van de wikkels voor de chocolade producten (gaan we zelf maken)! Noa heeft veel bij mijn op bed gezeten. Hij wil in mijn buurt zijn maar kan niet stil zitten... een lastige combinatie!
Ik lijk wel een speurhond.................dit kwam ik ook nog tegen. Buddy nieuws van Wies31 wij zijn vanmorgen de trotse ouders geworden van onze zoon SAM!! Hij weegt maar 2580gr maar verder gezond. Het was erg heftig met vooral rug en beenweeen. Ook is de placenta operatief verwijderd groetjes Wies: meid dat is toch niet niks! Neem maar echt goed je rust. En wat een klein mannetje qua gewicht.
Jee, wat een klein hummeltje. Klein maar fijn!!!! Het zat Wies niet mee....eerst al weken met voorweeën en dan ook nog eens rug en beenweeën en de placenta operatief moeten verwijderen. Hang on Wies....als je straks thuis lekker met Sam aan het knuffelen bent, kan je alle nare dingen weer vergeten en wegwissen.
Tjonge, idd een klein mannetje! Er kan toch nogal verschil opzitten he (Noa was op ongeveer hetzelfde aantal weken 4,425)! Ook al zo'n zware bevalling met dan nog de placenta die niet loskwam Klinkt erg heftig! Gelukkig gaat alles goed met Sam. Hopelijk knapt Wies nu ook snel op!
Marisha: ik wist niet dat bij jou de placenta ook operatief verwijderd moest worden vervelend. Dat doen ze toch als die er vanzelf niet uitkomt of ook nog andere redenen? hopefully: super mooie buik joh en inderdaad je ziet heel goed verschil. Wij gaan vanmiddag heerlijk naar Noordwijk aan zee even lekker uitwaaien. Met mijn rug gaat het al stukken beter. Heb Voltaren K geslikt echt een aanrader mocht je ooit last krijgen.
Hihihi, mijn berichtje blijkt een beetje verwarrend Ik bedoelde alleen dat naast het feit dat ze overtijd ging, risico op zwangerschapsvergifiging heeft en ook nog eens een zware bevalling, ze ook nog eens haar placenta heeft laten moeten verwijderen... de mijne is ook operatief verwijdert... maar dan natuurlijk wel tijdens de keizersnede Have fun aan zee vandaag! Lekker uitwaaien... heerlijk (zeg ik terwijl ik in mijn bed lig)!
Oh marisha ik begreep je inderdaad even verkeerd en was ook even vergeten dat je ks hebt gehad, sorry! Waarom lig je in je bed ben je ziek of ivm je knie? Hier was het heerlijk aan zee. Finn is ook de hele tijd wakker geweest hij vond het allemaal veelste leuk en interresant wat er om zich heen gebeurde. Nu ligt hij lekker te slapen de schat. Fijne zondag nog allemaal!
hoi meiden, mijn excuses voor het lange wachten op een bericht. het was allemaal een hele roes en drukte de afgelopen dagen. het begon dus donderdagochtend toen ik een veter kreeg. in de avond kreeg ik al weeen, vnl in mijn rug. veel gedoucht,en was nog redelijk te doen. ik heb de hele avond aan de ctg gezeten, omdat de hartslag van sam een keer weggevallen was. moest op bed blijven dus. 's avonds rond een uur of 11 had ik nog maar 2 à 3cm ontsluiting, net als 's middags. kreeg pijnstilling voor de nacht,en heb geslapen tot 4uur 's nachts. toen aan de ctg weer, omdat de hartslag van sam hoog was. rond half 7 6 cm ontsluiting en de vliezen gebroken. toen werd het ware hel met rug- en beenweeen die niet op te vangen waren. mijn bloeddruk werd ook erg hoog en ze hadden de ok al klaargemaakt voor een eventuele keizersnede. bij 9 cm mocht ik het laatste randje mee wegpersen, en daarna gingen we naar de verloskamer. ik moest nog aan het infuus om de persweeen sterker te laten worden. sam lag met zijn hoofd anders dan hoorde (weet even niet meer hoe) en schoot telkens terug. ook hier weer de beenweeen, jeetje, wat heftig is dat zeg. na 5 kwartier persen en een knip werd sam om 12.08 geboren. het was zó'n klein mannetje, echt zo schattig. wat een onwijs mooi moment was dat toch zeg. hij heeft nog 3 kwartier op mijn borst gelegen, en daarna moestik naar de ok omdat mijn placenta niet wilde komen. Ik had veel bloed verloren en had een hoge bloeddruk, dus we moesten tot zondag blijven. sams temperatuur was wat laag, en ik kreeg nog bloed bij. nu zijn we lekker thuis. met sam gaat het goed, moet wel goed warm gehouden worden, omdat zijn temp nog wat schommelt, maar dat komt helemaal goed. ik ben zelf nog erg zwak, en heb veel pijn aan de wond. de kraamverzorgster vond dat het te strak gehecht is, en de vk komt morgen even kijken. hopelijk knap ik snel op zodat ik goed kan genieten van onze jongen! Ik zal nog even een fotootje spammen, maar zal niet veel online zijn denk ik. ben veel moe, en wil de tijd dat ik wakker ben en me goed voel zo veel mogelijk met ons drietjes doorbrengen. Ik heb ook niet veel teruggelezen,sorry meiden, dat komt wel weer. wel heeft hopefully ondertussen de sleutel wrs, heel veel plezier meid met het opknappen van jullie nieuwe woning en rustig aan hè. iedereen, heel erg bedankt voor jullie support en steun, ik kom gauw weer online! dikke kus.
Oh wies31 wat leuk om iets van je te horen. Je hebt best pittig gehad zo te lezen heel vervelend die been en rugweeen. En op een OK zit je ook zeker niet te wachten na zo een bevalling, balen is dat. Maar je hebt het heel goed gedaan want je hebt mooi een gezonde zoon op de wereld gezet ! Nu inderdaad lekker genieten van jullie mannetje en van het gezin. Forum is daarin tegen onbelangrijk. Eerst lekker genieten. Ben benieuwd naar foto van Sam!! x vruchtje
Oh Wies, zo fijn om iets van je te lezen... was al meteen gaan zoeken in je album op zoek naar een mooie foto van jullie mooie mannetje maar heb er nog geen gevonden! Idd, een heftig bevallingsverhaal maar gelukkig zijn jullie nu met zijn drietjes lekker thuis! Hopelijk geneest de knip snel zodat je er geen last meer van hebt... Geniet van jullie mannetje... het vliegt zo ongelooflijk snel. Dat je nu wat minder online zou zijn begrijpen we hier allemaal best... die eerste momenten zijn zo kostbaar dat je ze niet mag verliezen hoor!
Wies, wat fijn dat je weer thuis bent. Wat een heftig bevallingsverhaal. Hopelijk geneest alles snel. Hoe voelt het nou, je kleine mannetje lekker in je armen. Gaat het goed met voeden? Vruchtje hoe gaat het met je rug, is het weer helemaal over? Marisha, hoe gaat het met je knie. Nog erg veel last, kan je wel slapen 's nachts?
Geweldig wies! Geniet maar van je kleintje en je hele gezinnetje, het forum, dat komt wel weer. Genieten is nu het belangrijkste want ze zijn maar heel even klein. Hopelijk knap je snel op. @vruchtje: ik was ook even in wies haar album gaan spieken naar een foto, en zag bij de krabbels jouw telefoonnummer staan, iedereen kan het dus zien. Ik weet niet of dat de bedoeling was? Ik wou het maar even melden...
Dank jullie wel meiden voor de oplettendheid. Stom stom stom ik dacht dat ik prive bericht had gestuurd, maar ach heb het net verwijderd. Hopefully: met mijn rug gaat het gelukkig heel goed. Heel raar zo 2 dagen extreme last en zo is het weer weg. Maar het blijft een zwakke plek. Hier alles goed mexicaanse griep slaat om ons heen. Mijn moeder heeft het, oppaskindje van mijn moeder die op visite was en een directe collega van mij. Hopelijk slaat hij in ieder geval Finn over. Gaan jullie priknemen Hopefully? Weet niet of het voor jouw ook geld Marisha? Weet niet hoe dat in Belgie geregeld is? Ik had er wel voorgekozen in ieder geval ze bieden het tenslotte niet voor niets aan. Als je de mg krijgt weet je helemaal niet wat voor gevolgen dat heeft voor de baby.
Vruchtje, jouw moeder treft het ook niet zeg. Is ze eindelijk thuis.... Ik ben er nog niet over uit en vind het een moeilijke beslissing. Je hoort zoveel tegenstrijdige verhalen. Vandaag hoorde ik weer dat ze een link leggen met toendertijd het DES-syndroom. Donderdag moet ik naar de vk en zal ik het bespreken. Ik ben nog niet opgeroepen. Hopelijk is je moeder er niet te lang beroerd van.
Wies!!!!! Van harte gefeliciteerd met Sam!!!! Ik zie het nu pas, was een poosje ziek en wat minder hier om te checken of je al bevallen was. Heftige bevalling! Hoop dat het goed met jullie gaat en dat je enorm kunt genieten van je zoon, ondanks alle hectiek in het begin. Doe rustig aan meis. groetjes van ons drietjes
Hoi meiden, hier eindelijk een foto van de kleine Sam. Het lukt me niet om foto's te uploaden in mijn album, dus doe het even zo. vruchtje, ik las dat je je tel.nr had achtergelaten, sorry, heb dat niet meer gezien toen. wel bedankt dat je mijn buddy wilde zijn toen. wat vervelend trouwes voor je moeder zeg dat, ze treft hetn iet zeg. nu kan ze natuurlijk nog haar kleinzoon niet zien. hopelijk knapt ze wel snel op en slaat het niet over op jullie gezinnetje. bedankt allemaal voor jullie felicitaties! had nu eigenlijk pas goed tijd om even terug te lezen. ik heb een nogal drukke kraamvrouw. ze doet het heel goed, maar kletst de oren van mijn hoofd. ik ben erg snel moe, en word door haar geklets soms nog moeier, maar ja, nog 2 daagjes, daarna heeft mijn man een week vrij, lekker met zijn 3tjes. hopefully, gaat het goed met de verbouwing? hopelijk schiet het lekker op, en kunnen jullie er snel in. voel je je verder nog steeds goed? liefs wies
oh wies wat een schattige foto *smelt* geniet lekker van jullie mannetje. Rust goed uit en heerlijk vooruitzicht straks een weekje vrij met zijn drietjes Hoe is het met de rest van de meiden? Hopefully moest jij vandaag niet naar de vk? Succes als dat het geval is Als Finn zo wakker wordt ga ik met vriendin en haar zoontje van ook 7 maanden naar babyzwemmen altijd leuk! x vruchtje