Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden,

Ik ben bij de dokter geweest. Nou het heeft wel heel veel moeite gekost om daar langs te mogen komen de assistente was echt een bitch! Alsof het zeg maar niet erg genoeg was ze nam me gewoon niet serieus. 2e keer weer gebeld omdat hij ook wat benauwder werd en toen deed ze nog moeilijk, heel triest. Na lang aandringen mochten we toch komen.

Wat Finn precies heeft en of het door die prik komt kan hij niet 100 procent zeggen. Wel heeft hij nu antibiotica kuur voorgeschreven. Heb ik ook gegeven en nu slaapt hij heel lief die schat. Heb het ook gezegd over hoe belachelijk zijn assistende deed en dat vond hij erg en zou hij wat van zeggen. En dat heeft hij ook gedaan van ze belde me net terug met excuses, dus dat is wel heel attent. Maar ja je kan niet zomaar afschepen toch helemaal met zo een kleintje. Hopelijk wordt het nu snel beter. Manlief is ook zo schattig die komt zo helemaal eerder van werk af naar huis voor de kleine en om mij te helpen:)

hopefully: ga jij die mexc. prik halen of niet?

timonneke: met Noor wel gewoon alles goed? En met jou?

2. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Zo zielig een kleintje dat zo ziek is, hopelijk voelt hij zich snel beter door de antibiotica. Die assistente kijkt me inderdaad een bitch, goed dat ze een keer op haar plaats gezet is, zal haar leren! Hoe ga je het de volgende dagen regelen voor opvang voor Finn? Of kan jij thuis blijven van je werk?
    Hier alles oké. Noor heeft wel de laatste dagen haar slaapritme omgegooid, maar das niet erg, we passen ons wel aan. Voor mij komt het werken steeds dichterbij, 28 december begin ik weer, nog een kleine 5 weken thuis dus. Ik zie er echt tegenop om terug te beginnen, ben 14 maanden thuis geweest, dus zal erg moeten wennen terug.
    Vruchtje, weet jij of ze in Nederland ook kartonnen dozen pampers verkopen? Want ik heb in Nederland alleen nog maar de plastic verpakkingen gezien. Begin december ga ik in Nederland nog eens een voorraad pampers en voeding inslaan, en ik vind die kartonnen dozen wel handig om kleding in te doen die Noor niet meer past.

groetjes

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ben ik weer aangezien de kleine weer lekker slaapt en alles in huis gedaan is:)

Ja ze verkopen hier ook luiers in kartonnen dozen er zitten dan geloof ik 2 plastic pakken in. Opvang is niet een probleem gelukkig behalve dat ik vandaag vrij moest regelen. Morgen is mijn man thuis en vrijdag ben ikzelf weer vrij. Gelukkig zijn ze op mijn werk ook heel makkelijk de meeste hebben zelf ook kids.

Wat die assistende betreft inderdaad goed dat de huisarts er iets van gezegd heeft want dit was niet de eerste keer maar de derde keer dat ze zo belachelijk deed. Oh 28 dec komt inderdaad in de buurt :( balen dat je dan weer moet werken. Helemaal als je al 14 mnd uit de running bent. Maar ben je zolang van te voren al gestopt dan met werken?

Hoe is het met de rest van de meiden?

evaz: hoe is het met jou en de meiden heb jij inmiddels alweer je werk hervat?

x

4. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Ja, ben met 5 weken zwangerschap moeten stoppen met werken omdat er een bloeding zat achter het vruchtje.
    Weet je toevallig in welke winkels ze die dozen verkopen? Vorige keer ben ik in de etos en kruidvat geweest en daar waren enkel de plastic pakken.
    Hoe gaat het ondertussen met Finn? Is de koorts al wat gezakt?

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vruchtje hoe gaat het met Finn....is de koorts al iets gezakt?
    Ik had vorige week voor de vaccinatie gemoeten en ik ben niet geweest. Heb tot het laatste moment getwijfelt, maar mijn gevoel zei dat ik het niet moest doen. Ik ben te bang voorde kleine en dan vooral op lange termijn.

Timonneke ik denk dat ik weet wat voor dozen jij bedoelt. Mijn ouders hadden die vroeger ook en bewaren er van alles in (het zijn hoge smalle dozen,lijkt op waspoederdoos). Uitermate geschikt voor bewaren van kleding en boeken. Ik moet je zeggen dat ik deze dozen hier niet meer zie. Er zijn andere dozen, maar of die geschikt zijn?????

Jee 14 mnd verlof.....wat zal dat moeilijk worden. Geniet nog mar even van je verlof.

Wies hoe gaat het met jou en Sam.

Ik ga er weer snel vandoor.

X

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    timonneke: oké vandaar dat je zolang verlof hebt gehad. Ik moest 1 week echt heel erg wennen, maar daarna had ik geen moeite om naar mijn werk te gaan. Nu heb ik nog steeds geen moeite om naar werk te gaan. Natuurlijk blijf ik liever thuis, maar dat is geen optie en dan mag ik met 24 uur werken al tevreden zijn want sommige moeten zelfs meer uren werken. Even over die dozen nu ik hopefully haar reactie lees twijfel ik of jij bedoelt welke ik bedoel:). Die ik bedoel zijn gewoon vierkant. Die kan je kopen bij albert heijn, etos dit is wat ik zeker weet.

hopefully: heel goed toch dat je naar je gevoel luistert, dat is altijd het beste. Verder alles goed?

wies: hoe is het met jullie en met Sam?

Finn is al wat opgeknapt gelukkig. Hij is in ieder geval koortsvrij. Nog wel huilerig en hangerig en zo is hij normaal nooit en veel hoesten. Hij slaapt ook veel dus dat is wel goed voor zijn herstel. Zodra die wakker is hangt ie lekker bij mij (stiekem vind ik dat ook heel fijn lekker knuffelen met hem:) want normaal wil hij niet meer zolang stil zitten op schoot.

fijn weekend allemaal. x

7. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Ik bedoel deze pampers dozen.

@vruchtje: Goed dat Finn weer wat beter is, voel je jezelf ook onmiddellijk beter denk ik. Ik ga 30 uren werken, in het begin met de shiften zal het nog zwaar zijn, maar wanneer ik alleen maar nachten ga werken komt dit op ongeveer 13 nachten per maand, dus dat valt nog mee dan.

@hopefully: Je gevoel volgen is inderdaad het beste. Hoe gaat het met de werken? Lopen ze op schema?

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Timonneke: dat zijn inderdaad de dozen die ik bedoel;). Ik heb ze sowieso gezien bij Etos en Albert Heijn, maar meer winkels zullen ze wel verkopen. Je werkt dus in soort van ploegendienst? Ook de nachtdiensten zal dan best even weer wennen zijn. Nu Finn weer wat beter is voel ik me zelf zeker ook veel beter. Net ook even lekker met hem naar buiten geweest we moesten ook nog wat inkopen doen voor Sinterklaas. Volgende week gaan we s'avonds met een hele grote groep dat dobbelspel doen, Finn gaat dan voor het eerst uit logeren wel spannen dus.

Alles goed met iedereen? Hopefully nog steeds druk in huis? Wanneer willen jullie ook alweer overgaan?

Wies: Sam natuurlijk alweer 3 weken:). Ik spiek af en toe even op je hyves of je al nieuwe foto's hebt hi hi.

gr vruchtje

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Spannend dat Finn voor de eerst keer uit logeren gaat! Bij ins is het iedere keer meegevallen. Noor is steeds braaf geweest en goed verwend bij de grootouders :). Wij zagen er meer van af dan Noor.
    Wij hebben onze sinterklaasinkopen een tijdje geleden al gedaan, toen was er vermindering in de speelgoedwinkel. Volgend weekend mogen we overal de kadootjes gaan ophalen, leuk :).
    Ja, ik werk in de verpleging, en werk met vroege en late shiften. Mijn man werkt ook onregelmatig, daarom dat ik vaste nacht wil doen, heeft er toch 1 van ons 2 wat regelmaat.
    Bedankt voor de info over de pampers, zal er naar op zoek gaan dan.

Hoe gaat het met de rest?

10. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hahaha, slim om er een plaatje bij te voegen Timonneke :)
    Deze hebben wij inderdaad, maar vroeger hadden we een soort waspoederdozen, die waren ook mega sterk en handig.

Fijn dat Finn weer is opgeknapt.

Wij hebben de 16e sleuteloverdracht. Alles goed voorspoedig, maar zal tot die tijd echt nog wel buffelen worden....er mag niets tegenzitten. Gister eindelijk eens tijd gehad om ´s avonds achter de pc te zitten om adreswijzigingen door te geven. Wij wouden eigenlijk overstappen naar een andere telefoon en internet profider, maar die heeft nog steeds geen dekking in onze nieuwe wijk...dus ikhad erg lang gewacht. Ik ging ik KPN regelen...en je raad het natuurlijk al, moet allemaal minimaal 30 dagen van te voren.....shit. Voor de telefoon heb ik me eruit weten te redden. Maar ik heb dus straks geen internet van 16 december tot 28 december. "#$%&_()')(_&%$...heb ik straks eindelijk verlof moet ik het nog zonder computer doen. Hoezo verslaafd? Ik zal hgewoon ouderwets een filpmje moeten gaan kijken of een boek gaan lezen. Zal af en toe wel bij mijn ouders achter de pc schuiven en ik zal proberen nog niet te bevallen....moet jullie toch op de hoogte houden he ;)

Nu eerst weer een weekje werken.

Eva, SRB, Wies en Marisha hoe gaat het met jullie en de wondertjes?

11. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Is Finn weer terug helemaal de oude?

@hopefully: De verhuis komt dichterbij... Hopelijk blijft alles volgens schema verlopen. Goed dat je af en toe bij je ouders op internet kan, we zouden je missen anders!

Noor begon gisteren te tijgeren, en vandaag ging het al wat vlotter. Vooral naar de dvd speler gaat het vlug, want het stand by lichtje vind ze reuze interessant. Zit ze met haar vingertje aan dat lichtje te prutsen :). Als we haar lokken met een speelgoedje, komt ze er naartoe, en trots dat ze dan is! Papa en mama ook natuurlijk!
    Kleine meisjes worden groot zeggen ze, maar ik schrik er van hoe snel dat gaat!

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Timonneke: ja finn is gelukkig weer helemaal de oude:). Gister laatste keer antibiotica gehad en gelukkig is dat nu ook klaar want hij vond het verschrikkelijk. Wat leuk dat Noor aan het tijgeren is wat je omschrijft is erg herkenbaar. Finn gaat al de hele woonkamer door en moeten hem soms al terug leggen omdat hij aan snoertjes gaat zitten etc. wat gevaarlijk kan zijn. Maar inderdaad wat gaat het snel hé.

hopefully: schiet nu echt op over 2 weken lekker de sleutel. Balen van je internet dat zal een goede test zijn om de kijken hoe verslaafd je bent:). Volgens mij valt dat wel mee toch ?

Marisha: hoe is het met je zwangerschap en vooral je knie? En met de 1 jarige Noa ook alles goed?

Wies, eva en de rest met jullie ook alles goed?

Finn was vanochtend vroeg wakker joh al om 5.45 whaawh. Om 8 uur wilde hij weer terug naar bed en daar zit ik dan met slaperige oogjes haha. Vanavond ga ik trouwens naar de bios naar die film Komt vrouw bij de dokter. Al mensen heen geweest en of boek gelezen. Ik ben benieuwd.

Fijne dag allemaal. x

13. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik wil daar ook naar toe in de bios....ben van plan om in mijn verlof te gaan. Nu toch weinig tijd en dan heb ik straks wat te doen....behalve schoonmaken :)

Ik heb het boek gelezen en wist van te voren precies hoe hij zou gaan en zou aflopen. Nou forget it...tranen met tuiten. Ik zat in de kamer met mijn mannetje en zwager en ben naar een andere kamer gegaan. Jee, ik kon niet meer stoppen. Geen boek om in de trein of op het strand te lezen :)

Ben heel benieuwd hoe de film is.

Morgen komen de babymeubeltjes......jihaaaa!!!!

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden!

Het is nogal stil geweest langs deze kant zo te zien... moest twee pagina's bij lezen en dat overkomt me anders nooit! :$

Vruchtje, erg dat Finn zo ziek is geweest zeg! Gelukkig is ie nu weer helemaal beter! En ja, soms kunnen ze zo opeens heel erg vroeg wakker worden he! Heeft Finn nog geen nachtmerries gehad? Noa is rond die leeftijd een paar keer krijsend wakker geworden dat hij onder geen beding terug in zijn bed wou. Na een uurtje kon ik hem pas terug in zijn bedje leggen...

Hopefully, ik moet er niet aan denken zeg... twee weken zonder internet! Lekker ouderwets filmpjes gaan doen :D Met de werken bij jullie thuis gaat alles dus goed vooruit? Enne, leuk hoor, de babymeubeltjes die eraan komen!

Timonneke, da's idd een moeilijke periode, als je terug aan het werk moet! Mijn man gaat wss binnenkort ook de vaste nacht doen. Kan hij een deel van de dag op Noa passen en de andere helft van de dag gaat ie naar een onthaalmoeder... het zal hem varen na een jaar thuis geweest te zijn (Noa dus he ;)).

Hier gaat het zijn gangetje. Ik mag nog steeds niet met de auto rijden en zit al zeker tot het einde van het jaar thuis. Gelukkig kan ik van thuis uit werken en komt 1x per week een collega me thuis ophalen zodat ik toch naar kantoor kan... maar het is wel lekker zo hoor, van thuis uit werken. Ik ben thuis dus Noa kan me regelmatig eventjes zien (soms komt hij boven een beetje spelen als ik geen conference calls of ander dringend werk heb)! Ik moet wss tot na mijn bevalling thuis blijven met een brace om mijn knie en na de bevalling zien ze wel hoe het verder gaat (scans, kijkoperatie,...).

Met de zwangerschap gaat alles goed! We zijn nu 23 weken en gaan morgen weer naar de gynaecoloog, lekker naar onze jongen gluren)! Ik ben wel de vaccinatie tegen de mexicaanse griep gaan laten zetten. Heb erg lang zitten twijfelen maar mijn mama en stiefpapa stonden erop dat ik het liet doen (lagen een aantal zwangere vrouwen met MG op intensieve)... heb het dan toch maar gedaan... heb er een dag of 4 een pijnlijke arm aan overgehouden maar voor de rest voel ik me kiplekker. Mijn ha zei me dat er geen schadelijke neveneffecten zouden zijn voor de baby omdat deze vaccin dezelfde elementen heeft als een gewone griepvaccin en die is ook niet schadelijk... ach ja, voor het zelfde geld loop ik volgende week de MG op en voel ik me de hele tijd schuldig mocht ik geen vaccin hebben genomen... ;)

Voor de rest nog heel veel te doen... nog steeds geen kinderkamer gekozen, kamer nog niet geschildert, geboortelijst nog niet gelegd, doopsuiker nog niet gekozen/besteld,... heel veel werk maar het meeste zal voor januari zijn (solden)!

Tis een lange tekst geworden maar ik had wat in te halen he :p

15. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: En, hoe was de film? Wow, Finn zo vroeg wakker, dat zal wel in je kleren kruipen!

@hopefully: Wat leuk dat ze de babymeubeltjes brenge, kun je alles gaan inladen binnenkort, en gezellig op de babykamer zitten dromen :). Ik heb uren op de babykamer doorgebracht toen ik zwanger was. Een beetje tussen de kleertjes snuffelen, en iedere avond voor we gingen slapen ging ik even in het zeteltje op de babykamer zitten, en mijn man zette dan de mobiel op :D.

@marisha: Het zal inderdaad aanpassen zijn voor Noa als hij naar een onthaalmoeder moet, maar ik denk wel dat het snel went. Goed dat alles oké is met de kleine man in je buik, en fijn dat je weer een echo krijgt, is altijd leuk om naar te kijken :).

Hier weer wat nieuws: Noor heeft een tandje, en trots dat we zijn :). Ze zit de hele tijd met haar tong aan haar tandje, best wel grappig :).

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: hoe bevallen de meubels?

Marisha: leuk weer wat van je te horen. Begrijp je wel hoor dat je je hebt laten inenten tegen de mg prik als er om je heen veel zwangere in z'huis liggen. 23 wk alweer wat gaat de tijd toch snel hoe was het gluren naar jullie jongen:)?

timonneke: wat leuk dat Noor een tandje heeft. Finn heeft het nog steeds niet. Wel steeds rode gloeiende wangen waarvan wij denken dat het daarmee te maken heeft, maar tot nu toe nog niks. Lijkt me erg leuk als hij tandje krijgt.

De film was goed. Carice van Houten is ook echt een top actrice. En wat is die Barry Atsma leuk/lekkerding:). Ik heb af en toe een traantje weggepinkt, maar niet veel. Mijn moeder had het een stuk moeilijker. Om ons heen hoorde je gewoon echt mensen snikken misschien zelf ook een verleden daarmee of bekenden en dan is het natuurlijk heel confronterend. Verder druk met van alles. Morgenochtend naar Sinterklaas op het werk. Finn heeft er nog niets aan maar collega's vonden het super leuk als ik ook kwam met Finn, dus dat doen we maar zie ik hun kids ook nog eens. S avonds met groepje sinterklaasdobbelspel doen. Finn gaat dan voor het eerst uit logeren........spannend hoor!! Moet hem echt nog wel loslaten hi hi. We eten ook bij mijn ouders dus vertrekken waarschijnlijk toch pas als hij al slaapt en dat is wel fijn. Zondag eind van middag naar schoonouders sinterklaas vieren met nichtjes van 3 en 5. Kortom kan denk ik geen sinterklaas meer zien.

Fijn weekend allemaal. Hier nog mensen leuke plannen met sinterklaas?

liefs

17. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Wij hebben ook sinterklaasdagen dit weekend. Gisteren was het bij mijn ouders, vanavond was het bij mijn schoonouders, morgen krijgt Noor hier thuis haar cadeautjes en bij haar peter, en zondag bij haar meter. Ze zal niet weten waar eerst te kijken met al haar nieuw speelgoed :).
    Fijn dat je Finn zelf in zijn bedje kan leggen als hij de eerste keer uit gaat logeren. Kan je met een gerust hart vertrekken als je kleine man ligt te slapen.
    Leuk zo'n filmpje kijken met je mams :).

Vandaag met mijn mama en Noor gaan shoppen in Eindhoven, weer veel pampers, natte doelkjes, melk en potjes gekocht. En natuurlijk ook wat kleding voor Noor, en een jas voor mij. Noortje was weer voorbeeldig en heeft flink geslapen in de wandelwagen.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Timonneke: lekker dat noor zo makkelijk is als je dagje uit gaat:). Lekker dus weer inkopen gedaan.

hopefully: hoe is het met je en schiet het al op het klussen in jullie nieuwe huis? Ben je nu met verlof of moet je nog 1 week? En hoe is het om die collega in te werken als jij weg bent, is het een leuk persoon?

Marisha, Wies, Evaz, SBR hoe is het met jullie?

Finn is vannacht uit logeren geweest pfff viel niet mee hoor! Gistermiddag waren we al naar mijn ouders gegaan en bleven daar gezellig mee eten. Toen Finn daar naar bed ging waren wij er dus ook gewoon bij. 19.00 uur lag hij in bed en was het stil, dus gingen wij lekker met een gerust hard weg om 19.15 mooi op tijd want we hadden 20 uur afgesproken omdat spel te doen met een groepje mensen. Mijn ouders lieten ons uit en we stonden nog even bij de voordeur te kletsen. Finn ligt daarboven en is blijkbaar erg gehorig want in ene begon hij te huilen omdat hij mij/ons hoorde praten. Al met al moesten wij echt om 19.40 weg dus Finn zat beneden bij mijn ouders en zij gingen het straks nog eens proberen. Als het echt niet zo gaan konden wij hem altijd weer ophalen. Maar ja met een echt heel lekker gevoel ga je niet weg.

Om 20.15 kregen wij het bericht dat hij lekker lag te slapen:). Toen zat ik ook pas lekker ontspannen want was steeds maar met mijn gedachten bij hem. Tot half 7 volgende ochtend hebben ze hem niet gehoord. Toen heeft mijn moeder fles gegeven en hij wilde daarna helemaal niets alleen maar huilen huilen huilen. 8 uur was ik wakker en toevallig belde mijn moeder toen ook of ik hem op wilde halen. Ontroostbaar en hij was moe maar wilde absoluut niet terug naar bed.

Nu ligt hij heerlijk in zijn eigen bedje te slapen. Wat het nou geweest is, geen idee. Zou hij ons al gemist kunnen hebben? Of is het gewoon nieuw voor hem. Mijn moeder zij ook dat hij alles in slaapkamertje aan het observeren was. We hadden wel eigen knuffel, slaapzak en deken mee. We dachten wel prettig en vertrouwd.

Nou sorry voor het lange verhaal maar wilde even delen met jullie. Ik ben er dus niet zo een held in om hem uit logeren te doen. Eind december heeft mijn man nachtdienst en ga ik met finn bij mijn ouders oud en nieuw vieren. We blijven daar dan samen slapen dus mooie oefening.

Verder alles goed met jullie? Wij gaan vanmiddag sinterklaas vieren bij schoonouders en daar eten. Ben benieuwd wat Finn krijgt want mijn schoonmoeder heeft het altijd wel feeling voor om leuke dingen uit te kiezen:)

groetjes

19. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Hoe erg dat Finn zo moest huilen 's ochtends. Het was voor hem de eerste keer dat hijn zonder jou/jullie wakker werd, misschien dat hij wat geschrokken is omdat jullie er niet waren. En ik denk wel dat het kan dat hij jullie mist, hij is toch al 8 maanden en ik denk wel dat dat kan op die leeftijd. Met oud op nieuw samen bij je ouders gaan logeren is inderdaad een goede oefening voor hem, hopelijk gaat het dan de volgende keer beter.
    Is je moeder haar rug nu al helemaal beter, of moet ze toch nog terug naar het revalidatiecentrum? Fijn dat ze nu al op Finn kan passen.

Wij gaan vandaag nog sinterklaas ophalen bij Noor haar meter, en dan hebben we alle cadeautjes gehad. We zijn gisteren al boxen gaan kopen om speelgoed op te bergen, want Noor verdrinkt bijna in het speelgoed nu :). Met kerst krijgt ze gelukkig niet alleen speelgoed, maar ook wat kleertjes. Ze weet niet waar ze eerst moet kijken met al dat speelgoed rond haar :)

Fine zondag nog!

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden!

Donderdag gluren naar de baby was weer fijn! Hij woog nu al 525 gr en lag mooi op schema! Verder zat alles erop en eraan en was het nog steeds een jongetje dus dat was ook wel fijn :) Over twee weekjes hebben we 3D echo bij de gyn (normaal gezien 4 weken maar met de feestdagen heeft hij verlof (en doet hij enkel dringende gevallen).

Vruchtje, wat zielig dat Finn zo moest huilen! Noa is nog nergens blijven overnachten dus ik kan er nog niet van meespreken (hij zal met Kerstavond voor de eerste keer bij mijn schoonouders blijven overnachten)! Ik denk wel dat het de combinatie zal zijn van zonder jullie wakker worden en niet in zijn eigen bedje liggen dat hem zo heeft doen huilen. Wij merken ook dat Noa bij mijn ouders voor zijn middagdutje soms ontroostbaar kan huilen (ze hebben er een apart kamertje voor hem waar ie slaapt). Ik ben daar 1x per week dus hij kent het kamertje wel goed ondertussen maar het is niet zijn eigen kamertje :)

Timonneke, jee, Noor begint ook vroeg aan haar tandjes! Is ze het al weer helemaal gewoon ondertussen? Ik kan me ook voorstellen dat Noor niet goed weet waar te kijken met al dat nieuwe speelgoed van de Sint.

Hier de sint een beetje in mineur gevierd. Noa is nog maar een jaar dus snappen doet ie dat toch nog niet. Verder heeft ie drie weken geleden nog maar een hele reeks nieuw speelgoed gehad en komen de kerstdagen er ook weer aan dus we wilden er zelf niet mee overdrijven... we hebben zelf voor de sint speeltjes voor in bad gekocht maar verder niets. Bij mijn ouders kwam de sint dit jaar nog niet (om dezelfde reden). Bij mijn schoonouders gaan we het volgende zaterdag pas ophalen (daar kwam ie dus wel). Volgend jaar is Noa twee en dan zal hij het wel snappen... het enige dat ie nu begreep was dat er weer iets nieuws was om mee te spelen :D

We zijn zaterdag al kerstpakjes gaan kopen en zijn in een winkel gestopt voor de babykamer/kinderkamer en we hebben hem gevonden! De nieuwe baby zal (zodra ie niet meer in een wieg op onze kamer slaapt) naar Noa's kamertje verhuizen en Noa zal een heuse piraten kamer krijgen! Mijn man gaat Piet Piraat op de muren schilderen (of toch een poging doen tot) en we hebben toffe meubeltjes in dat thema gevonden! We zullen de kids de eerste jaren ook samen op de kamer laten slapen (en dan wordt Noa's kamertje van nu een speelkamer/logeerkamer)! Nu nog even wachten tot de solden om te kijken of die kamer niet toevallig in afslag komt (we hebben de meubeltjes toch pas nodig tegen na de zomer of zo).

Hier nog een kleine twee weekjes werken (van thuis uit) en dan weer twee heerlijke weken verlof (en dan beginnen aftellen tot bevallingsrust)!

Deel Deze Pagina