@vruchtje: En, heeft Finn nog goed gedronken vandaag? En heeft hij nog koorts? Ik ben deze voormiddag ook met Noor naar de huisarts geweest, het is haar maag die wat gevoelig is. Voorlopig mag ik haar enkel flessen geven, omdat die wat lichter verteerbaar zijn dan haar groenten en fruit. Als ze haar melk goed verdraagt mag ik voorzichtig terug starten met groenten en fruit. Ze heeft suppo's gekregen tegen het braken, en vandaag is het goed gegaan, ze heeft nog wel wat melk terug gegeven, maar niet zo veel meer. Ook wil ze weer terug goed gaan slapen, en nu is ze vrolijk aan het spelen op haar speelmat.
He meiden, ben ik weer eens even, jullie zullen mij al wel bijna vergeten zijn, maar ik kom echt nauwelijks meer toe aan internetten, heb eindelijk mijn werk weer een beetje opgepakt, en vanaf januari ga ik 50% werken en krijg het heeeeeel druk vrees ik. Meiden vragen nog altijd heel veel aandacht, eentje heel zoet, de ander een hele pittige dame. Maar heerlijke vrouwtjes, geniet erg van ze, al weer 8 maanden! Nog altijd geen plek op de creche, zucht...... Krijgen ook nog alletwee borstvoeding en slapen nog altijd niet door. Maar ja, de gebroken nachten wennen, zelfs als je nooit langer dan een blokje van 2 uur slaapt. Pittig is het wel. Hopefully, ik zie dat jij al bijna zo ver bent, tjeeeee wat is de tijd snel gegaan!!! Ik ga morgen met vakantie, mocht je intussen bevallen zijn, dan nog even snel succes wensen van mij! Wies, wat fijn dat het met jou ook allemaal goed is gekomen, trotse mama van een zoon, super joh. Andere dames, heel veel groetjes. Komt SRB hier nog wel eens? Fijne kerstdagen en tot in het nieuwe jaar weer eens een keertje. Doeg!! Eva
Jee, ik moest heel wat bijlezen. Druk druk druk Hoezo is zw-verlof om uit te rusten Geen internet op het nieuwe adres, maar zit al een paar dagen bij mijn schoonouders in huis. Vanavond voor het eerst slapen in ons nieuwe huis...ben er wel aan toe. Wat zielig, zowel Finn als Noor ziek. Zijn ze beide al iets opgeknapt. Sneu hoor die kleine hummeltjes. Eva, natuurlijk ben ik je niet vergeten. Wat leuk om weer iets te horen. Pittig hoor....2 meiden....borstvoeding en je werk weer hervatten. Heb bewonderingGa maar lekker genieten van je vakantie. Blijf je in het land of ga je de grens over? Vanadaag zoals gewoonlijk weer een dagje klussen. Het einde is in zicht en dan kunnen we uitpuffen. Kleine is flink bewegelijk maar ligt volledig ingedaald en kan geen kant meer op Het enige waar ik last van het is een doos alsof ik op de stang van een herenfiets ben gevallen. X voor iedereen
@vruchtje: Hoe gaat het met Finn? Voelt hij zich al wat beter? @hopefully: Bijna 37 weken! Wat goed dat de kleine meid al helemaal is ingedaald en vast ligt. Niet lang meer en je kan je kleine meisje knuffelen! @marisha: Hoe gaat het met je buikje en met Noa? En hoe is het intussen met je knie? @wies: Hoe gaat het met je en de kleine Sam? Vole je je al terug wat fitter? Hier gaat het terug beter. Noor voelt zich al veel beter, en heeft gisteren al wat fruit gegeten en heeft het goed verdragen. Ik ga vandaag ook proberen om haar terug wat groenten te geven. Fijne zondag allemaal!
Evaz: hoe kunnen we jou nou vergeten. Heel leuk dat je af en toe nog komt buurten. En wat een respect heb ik voor jullie. Tis toch pittig 2 meiden die de nachten nog niet doorslapen en weer aan het werk. 8 mnd alweer wat gaat het snel hé. Geniet lekker van je vakantie! Timonneke: Wat lekker dat Noor zich weer beter voelt. Wat voel je je dan machteloos hé als ouder. hopefully: wauw je hebt het punt bereikt dat de baby veilig geboren mag worden. Ga je thuis bevallen of in ziekenhuis? Heerlijk dat jullie vanavond in jullie nieuwe huisje kunnen slapen geniet ervan. Eindelijk weer je eigen stekkie! Wies: hoe gaat het bij jullie? Slaapt Sam s'nachts goed? Geniet lekker van hem. En nog kerstplannen / oud en nieuw of lekker thuis met de kleine? Finn is sinds vrijdagavond weer wat opgeknapt. Godzijdank ging hij vrijdagavond weer drinken want als dat niet snel zou gebeuren zou die opgenomen moeten worden (van dinsdag tot vrijdagavond niet gedronken), maar niet meer aan de orde Net lekker in de sneeuw buiten gelopen en mooie foto's gemaakt van Finn en zijn 1e sneeuw. Volgende week krijgen we het nog druk want we moeten werken en kadootjes halen. En vooral veel boodschappen wat beide kerstdagen krijgen we eters (gezellig!!). 1e kerstdag zijn we bij schoonouders uitgenodigd voor kerstontbijt ook super leuk. Ze zij al dat ze was geslaagd voor leuke kleertjes voor de meiden en voor onze kanjer, leuk hoor! Fijne dag nog allemaal x
@vruchtje: En hoe gaat het met Finn? Weer helemaal terug de oude? Noor is ondertussen ook helemaal opgeknapt, ze geeft soms nog wel wat terug, maar echt braken doet ze niet meer en ze voelt zich ook weer goed. @hopefully: En hoe is het in jullie nieuwe huis? Is de babykamer al bijna in orde? Vandaag met Noor naar kind en gezin geweest. Ze is nu 64,5 cm en weegt 6,890 kg. Vanaf nu mag ze ook vis en vlees bij haar groenten eten, en we mogen beginnen met broodkorsten. Daarnet hebben we haar een korst gegeven, en ze zat er aan te likken en stak hem wel in haar mond, maar echt van eten deed ze niet. We hebben ook een citytrip naar Valencia (Spanje) geboekt voor over 2 maanden, benieuwd hoe het gaat gaan met ons meisje op het vliegtuig. groetjes
timonneke: wat super dat Noor weer helemaal de oude is. Finn is ook weer opgeknapt. Vannacht ook voor het eerst weer doorgeslapen. En hij drinkt weer goed zijn melk. Morgen denk ik laatste dag antibiotica dan is het op. Hij vindt het ook verschrikkelijk om te krijgen. Heerlijk vooruitzicht dat jullie over 2 maanden een citytrip gaan maken, altijd spannend voor eerst vliegen met zo een kleintje. Wij gaan in juni op vakantie en ds voor het eerst vliegen met Finn. Waarschijnlijk wordt het Tenerife maar zijn er nog niet 100% over uit. Weer een stap erbij dat Noor brood mag gaan eten en vlees/vis. Brood was even wennen hier, maar smullen dat hij nu doet, echt leuk. Hij eet gewoon al een hele boterham sinds vandaag ook korstjes. En ook weer heerlijk goed gegroeid zo te zien. Hopefully: hoe is het in jullie huisje? Je zal natuurlijk nu niet reageren omdat je internet eruit ligt. Marisha Wies en rest alles goed met jullie? Hier alles dus goed. Morgen en overmorgen werken en dan paar dagen vrij. Morgen op werk kerstlunch dus dat is sowieso gezellig. En donderdag mogen we allemaal paar uur eerder weg vanwege kerstavond. Nou fijne avond iedereen
@vruchtje: Fijn dat Finn weer goed zijn flessen drinkt, ben je zelf toch ook meer gerust. Knabbelt Finn echt op zijn boterhammen? Noor steekt het korstje in haar mond, maar eten doet ze niet. Ondertussen al een tandje zichtbaar bij Finn of nog niet? Gisteren was ik onze babyfoon terug naar de winkel gaan doen omdat hij soms niet doorgeeft, nu kregen we een vervangtoestel mee, maar dat is ook niet in orde denk ik. Deze morgend om half 7 werden we gewekt door gehuil, maar het was niet van Noor. Ik denk dat iemand in de buurt misschien hetzelfde toestel heeft, en dat het daarom doorgaf. Het kindje bleef maar huilen, en we dachten dat die ouders dat misschien niet hoorden omdat het doorgaf aan onze babyfoon, dus zetten we hem even uit, maar toen we hem na 10 minuten terug opzetten, was dat kindje nog steeds aan het huilen . We hebben de babyfoon dan maar terug uitgezet en de deuren op een kier gezet, zodat we Noor toch nog konden horen, anders konden we zelf ook niet meer verder slapen. Prettige kerstdagen iedereen!
hey meiden, sorry dat ik weer even niet ben geweest, het is nogal een rare tijd hier. ik zit nog in mijn verlof, met sam gaat het heel goed, die heeft vanacht zelfs tot 6.45 doorgeslapen, echt geweldig! Maar mijn schoonvader is de nacht van 23 op 24 december overleden. We hebben nog goed afscheid kunnen nemen van hem, en hij was in slaap gebracht, waardoor hij uiteindleijk heel rustig is overleden. Maar wel moeilijk hoor met deze dagen. Mijn man slaapt daar nu, en ik ben met sam alleen de nachten, dat is wel even anders. maar voor zijn moeder wel belangrijk. woensdag is de uitvaart, dus nog een aantal lange dagen voor de boeg. hij ligt ook thuis opgebaard, in een aparte ruimte wel, maar toch dichtbij, dus we kunen er naar toe wanneer we wilen.wel jammer dat sam zijn 1e kerst in het water valt, maar nog erger dat ie zijn opa niet zal kennen. hij had ook brieven geschreven voor het gezin en de familie, ook naar sam, erg heftig om te lezen. de 2 kleinkinderen zijn nu wel een lichtpuntje deze dagen, daar genieten we met zijn allen wel extra van nu. timonneke en vruchtje, wat sneu zeg dat noor en finn zo ziek zijn geweest, maar gelukkig gaat het nu beter las ik. zou zonde zijn als ze nog ziek zouden zijn met de feestdagen. hopefully, wooow, dik 37 weken alweer, wat gaat het snel! en idd, het mag al komen toch? bevalt je verlof je goed, of verveel je je al,haha. lekker in je nieuwe huisje nu met de kerst, heerlijk, geniet er lekker van! eva, jeetje, wat een respect zeg, nog steeds bv aan de 2 meiden, knap hoor. wat vervelend dat ze nog niet doorslapen, dat moet toch wel opbreken inderdaad. maar je went er ook aan ja, je hebt op een gegeven moment minder slaap nodig hè. allemaal nog fijne dagen, en vooral een gezond 2010, ook voor de kids! liefs wies
Lieve Wies, manlief en Sam gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd. liefs vruchtje
Wies, ook van hieruit gecondoleert met het verlies van je schoonvader. Met deze dagen valt dit verlies nog zwaarder. Heel veel sterkte aan jou en je familie.
Wies: succes morgen bij de uitvaart! Hoe is het met iedereen? Allemaal beetje bijgekomen van de kerstdagen? Wij zijn net terug van babyzwemmen. Manlief was ook mee echt heel erg leuk was het. Net zijn fruit half slapend op gegeten hi hi zo moe wordt ie van dat zwemmen. Wij zijn samen paar dagen vrij geweest. Morgen en overmogen moet ik werken bah en dan gelukkig weer vrij tot woensdag 7 januari Zijn er verder nog mensen met leuke plannen voor de komende dagen? Hopefully: hoe is het met jou? Laatste loodjes nu spannend hoor!
Joepie...eindelijk weer internet. O nee Wies....wat verschrikkelijk dat je schoonvader net zo voor de Kerstdagen is overleden. Ook al zagen jullie het aankomen, het is absoluut niet makkelijk en al helemaal niet in deze tijd waarin iedereen altijd gezellig samenzit. Hopelijk vinden jullie heel veel steun aan elkaar. Ga maar lekker veel met Sam knuffelen. Hang on!!!!!! Zal straks even goed de berichten teruglezen, maar zag dat er niet zo heel veel geschreven is. Hier nog geen teken van enige bevallingsperikelen. Onze kleine meid lag volledig ingedaald, maar is net zo dwars als haar moeder en is weer omhoog gekomen. Ze heeft zichzelf wat ruimte gegeven door met kont en benen nog meer onder mijn ribben te gaan zitten. Volgens de verloskundige heeft ze haar handen dwars bij haar hoofd. Was ook een favoriete houding tijdens de echo´s....maar hopelijk doet ze haar handje starks wel naar beneden als ze eruit komt. Het hoofdje alleen lijkt me al meer dan genoeg voor het gat......hihihihi Wel vreemd hoor dat het ieder moment kan starten. Mocht het nu gebeuren, moet ik meteen gaan liggen en de VK bellen en dan zal het het zh worden, maar het liefst wil ik thuis bevallen. Bed staat heel sexy op klossen. Nou lieve meiden, hopelijk hebben jullie leuke Kerstdagen gehad. Op naar 2010...maar voor die tijd kom ik jullie nog even stalken als het hier rustig blijft Wies voor jou een speciale knuffel. X
@wies: Sterkte met de uitvaart morgen! @hopefully: Inderdaad heel erg spannend dat het nu ieder ogenblik kan beginnen! Hopelijk kan je thuis bevallen zoals je wenst. @vruchtje: Leuk dat jullie met z'n drieën zijn gaan zwemmen! Geniet van je weekje vrij! Ik ben vandaag terug begonnen met werken. Het werken viel mee, maar Noor missen was veel erger. Ik had vroege dienst, en mijn man moest 's nachts beginnen, dus Noor was bij mijn schoonouders gaan slapen, en vandaag bij mijn ouders. Doet wel raar dat ik haar vandaag maar een paar uurtjes heb gezien, en ik mis haar nu weer enorm! Gelukkig kan ze de komende dagen thuis blijven! Ze was wel heel flink geweest en had goed geslapen. Ik had haar om 20.30u in haar bed gelegd, en ze werd deze ochtend pas om 9.45u wakker! Klein slaapkopje! Ik zal blij zijn als ik haar morgen namiddag weer kan gaan ophalen! groetjes
Timonneke: zal wel weer wennen zijn 1e dagje werken. Snap heel goed dat je je meisje mist hoor, maar dat komt goed het is een kwestie van wennen (altans zo ervaarde ik het). En des te meer geniet je weer als je bij haar bent hé En zeker een slaapkopje pas om kwart voor 10 wakker hihi. hopefully: wat fijn dat je weer internet hebt. Hoe bevalt het in je huisje? Kan nu inderdaad ieder moment komen de kleine spannend hoor. Maar wat moet/kan er nu nog veranderen wil je wel thuis mogen bevallen? En wat die klossen betreft vindt je dat ook eng zo hoog? Ik moest echt wennen en vond het doodeng. Zag al allemaal scenario's dat ik van die hoogte uit bed zou vallen met alle gevolge van dien. all: hier heeft Finn heel veel last van 8/9 maanden sprong. Bij jou bekend Marisha? Heel veel huilen vooral s'avonds als hij naar bed gaat en s'nachts. Hij probeert ons echt uit nu. We zijn vanaf vanavond ook heel consequent geweest en om de 5 minuten naar boven gegaan, aai over zijn bol en iets liefs gezegd en weggegaan. Na half uur heeft het toch geholpen. Ik vind het alleen gewoon heel moeilijk om hem dan zo overstuur te horen, maar we moeten er wel doorheen anders houden we dit straks iedere avond. Hij weet dan dat als hij huilt hij uit bed mag en dat moeten we niet hebben natuurlijk. Nou meiden fijne avond nog. Ik heb net gespind dacht 1 uurtje te gaan was het een speciale spinles van 1,5 uur pffffff.
Timonneke, aan alles komt een eind. Je verlof leek heel erg lang (voor ons was het dat ook), maar er komt een dag dat je weer moet beginnen. Wel vreemd lijkt me dat zo op 1 van de laatste dagen van het jaar. Ik dacht dat die 4 maanden lang zouden zijn, maar ik vind nu al dat het voorbij vliegt. Vruchtje het is zeker wennen, maar aangezien ik 30 keer per nacht uit mijn bed stap ben ik het inmiddels gewend. Kan alleen niet meer bij mijn glaasje water op mijn nachtkastje komen Vind het wel behoorlijk romantisch staan Onze meid moet weer indalen om thuis te bevallen. Mijn schaambotje voelt weer behoorlijk beurs, dus ik heb wel het gevoel dat ze weer gezakt is. Vanavond Oud en Nieuw. Gaan jullie nog iets leuks doen? Van mij mag deze dag heel snel voorbij gaan.....en 1 en 2 januari ook.....en dan mag het allemaal wel starten Meiden doe voorzichtig vanavond en niet met vuurwerk spelen. Ik verheug me op deze dag altijd op de zelfgemaakte appelflappen van mijn mams...die zijn zo lekker. Hoef verder niets meer te eten
Allemaal alvast een fijne jaarwisseling en voorzichtig!! Hopefully: dat wordt geen 2009 baby meer denk ik. Nog eventjes volhouden en geniet van de appelflappen van je mams. Ik ga als Finn zo wakker is naar mijn ouders en blijf daar met finn eten en slapen. Mannetje heeft nachtdienst bah ongezellig maar mogen niet klagen 1e keer in 10 jaar dat hij nachtdienst heeft met oud & nieuw. Hij heeft ook vanaf vanochtend vroeg al op de kleine gepast dus gaat dan even bijslapen als wij straks naar mijn ouders gaan. liefszzzzz