Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Leuk dat jullie verbouwingen gaan doen! Gaan jullie misschien plaats maken voor een tweede kindje of denken jullie daar voorlopig nog niet aan?

@wies: Nu al weer aan het werk? Dat is snel! Hopelijk bevalt het je en heeft Sam vlug een vast ritme. Gaat hij naar een kdv ofzo?

@hopefully: Vandaag is DE dag, en nog steeds geen kleine meid, hopelijk laat ze niet te lang meer op zich wachten.

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, oh jee, nog geen tekenen, spannend zeg. gaat het lichamelijk nog goed met je? of wordt het erg zwaar? nog even volhouden meid, het kan nu echt ieder moment gaan gebeuren, en dan heb je je kleine meid eindleijk in je armen. Wat een wonder is het toch hè....

timonneke, ja, het is best snel, maar toch gewoon 10 weken na de bevalling. uiteindleijk heb ik 18 weken gehad omdat ik ook nog eens 2 weken overtijd was. ik ga 3 dagen werken, waarvan de zaterdag, dan is mijn man thuis. de andere 2 dagen ga ie naar de oma's. vooral mijn schoonmoeder kijkt er nu erg naar uit, dan heeft ze weer wat leuke afleiding.

x

3. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    *meldplicht*

:( Alweer geen babynieuws. Heb zelfs redelijk geslapen vannacht. Wel een aantal keer wakker geworden en naar de wc geweest....maar werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik helemaal geen buik had. Dat is af en toe zo raar, dat je even niets voelt....je grijpt dan meteen naar je buik om te kijken of hij er nog wel zit. Ook geen voortekenen voor eventuele weeën. Lichamelijk hou ik het zeker nog vol......maar geestelijk :$

Wies, ik kan me voorstellen dat je schoonmoeder er naar uitkijkt. Ze zal het het afgelopen jaar absoluut niet makkelijk gehad hebben en hopelijk klaart ze helemaal op als ze straks lekker de hele dag met Sam kan tuttelen.

Vruchtje, hoe is het eigenlijk met de tekenaar afgelopen. Zijn jullie er een beetje uitgekomen?

Nou ik ga maar eens verzinnen wat ik vandaag kan gaan doen. Het is niet echt lekker wer om er op uit te trekken en om nou de hele dag suf op de bank te hangen.....dan ga ik mezelf heel snel irriteren.

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou hopefully, officieel ook overtijd nu. ik hoop niet al te lang voor jou. wel fijn dat je goed hebt geslapen, laat ze nu maar komen, je bent lekker uitgerust nu!

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik sluit me helemaal bij je aan :)
    Laat haar nu maar komen.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Helaas dus nog geen bevallingsnieuws. Ik hoop dat het nu niet lang meer duurt. Wij met zijn allen hebben al zo lang moeten wachten op überhaupt een zwangerschap en dan laat je baby je ook nog eens eens wachten haha. Heb je je nog wel een beetje vermaakt vandaag? Hier is het goed gegaan met tekenaar hij heeft wat foto's genomen en dingen genoteerd en gaat ermee aan de slag.

Ik heb vandaag gewerkt en Finn was samen met papa thuis. Finn is gewoon wakker geweest vanaf 9.45 tot s'avonds 19.00 uur echt niet normaal. Hij wilde gewoon niet slapen en oogde verder ook niet moe en gewoon vrolijk. Papa is dus lekker druk in de weer geweest.

Meiden ik ben ook nog steeds zo verliefd op Finn. Ga straks even nieuwe foto's op hyves zetten.

marisha, timonneke, evaz en wies met jullie ook alles goed?

gr vruchtje

7. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Onwijs leuke foto's van Finn. Zo zo....de hele dag zonder een slaapje tussendoor...je mannetje zal wel bekaf zijn en dan bedoel ik niet Finn ;)

Vandaag langs mijn werk geweest om even gezellig bij te kletsen. Uiteindelijk ben ik drie uur geweest...dood wel een beetje de tijd.

Ga zo lekker mijn bed in......hopelijk kom ik een beetje in slaap en word ik vannacht wakker met weeën :)

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoop dat je je niet hoeft te melden hier vandaag, dat zou toch eens een goed teken zijn:). Finn was vanochtend ook alweer vroeg wakker 5.30 en om 6.30 ging hij weer terug naar bed en papa ook heel begrijpelijk. Voor mij was het de moeite niet ik ga zo weg naar mijn werk.

Hopefully: heb je al een buddy? Ik wil je anders wel met telnr. via privébericht hyven.

Nou toedeloe allemaal

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nog niks gehoord van hopefully vandaag, hopelijk is ze vanacht wakker geworden met weeen!

ik wilde ook foto's van sam hier op de site zetten, maar het lukt niet. ik heb het ook via foto verkleinen geprobeerd maar daar werkt het al niet. zo raar, want de buik- en echofoto's lukten altijd wel. frustrerend, wil zo graag mijn ventje showen. :)

10. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Helaas meiden, daar ben ik weer.....inclusief buik.
    Mijn wilde plannen zijn niet uitgekomen. Was wel weer een lange nacht. Ondertussen al een marathon gelopen om iedere keer weer naar de wc te gaan. Tweemaal naar beneden geweest, 1x om te eten (had honger :)) en 1x om de Veronca gids van voor tot achter te spellen. Je gaat echt liggen wachten in je bed tot het eerste teken komt. ´s Morgens slaap ik nog het best. Normaal gesproken ben ik altijd heel vroeg uit de veren, maar deze laatste weken is half 10 heel normaal. Toch wel lekker om dan van een uurtje of 6 tot half 10 nog even helemaal weg te zijn.

Vruchtje.....ik heb sinds vanmorgen een Buddy ;)

Nou hopelijk brengt de 13e meer geluk voor mij en wie weet kan ik het nog wel komen melden als het gestart is.

Wies wat raar dat je de foto´s niet kunt plaatsen. Is er eigenlijk een limiet wat je kan toevoegen?

Vruchtje, wat lekker dat Finn dan na een uurtje toch weer kan gaan slapen....alleen voor jou even vroeg vanmorgen.

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Heb even gekeken of het mij lukt om een foto te plaatsen...het is gelukt.
    Heb de laatste buikfoto (inmiddels al weer 2 weken terug) in mijn album gezet.

12. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Nog steeds geen babynieuws... Morgen is een mooie dag om te bevallen, want dan is het mijn verjaardag :). Mooie buikfoto! Hopelijk horen we snel goed nieuws van jouw kant!

@vruchtje: Spijtig dat ik geen hyves heb, maar misschien kun je hier aan ons ook een foto van je kereltje tonen?

@wies: Ook van jouw kleine man zou ik graag nog eens een foto zien? Lukt het ook niet als je hem rechtstreeks in je bericht plaatst? Heb je er zin in om zaterdag terug te werken? Veel succes alvast, bij mij is het beter meegevallen dan verwacht.

Hier geen nieuwtjes. Noor is vandaag bij mijn schoonouders geweest, en ze heeft zich weer van haar beste kant laten zien :). Ze was aan het dansen met haar bompa, en plezier dat ze had! Het is echt fijn om haar te gaan halen als je ziet dat ze het naar haar zin heeft. Vanaf maart gaat ze ook naar de crèche, ben benieuwd of ze dat ook zo fijn zal vinden...

Groetjes

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
  14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
  15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mmm, wil hem eigenlijk zo plaatsen dat je hem gelijk ziet, maar lukt niet echt. nog 1 poging...

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ach ja, de links werken in ieder geval, dus je kunt hem zien als ie lacht. zal nog eens een paar leuke doen.
    ondertussen nog geen nieuws hier, vind het zo spannend nu, kijk wel 6 keer op een dag! :)

http://img11.imageshack.us/img11/1449/cimg0491cl.jpg

deze is samen met zijn nichtje iris, ik vind het net broer en zus!

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    en nog eentje lekker relaxed in bad, het kwaad kijken heeft ie trouwens van mij, haha. ik kan ook zo nors kijken. trouwens ideaal zo'n soort luchtbedje voor in bad, en hij vindt het zo leuk! (al zou je dat hier op de foto niet zeggen met zijn kwade blik,haha)

http://img94.imageshack.us/img94/9268/sam0140.jpg

18. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Timonneke, wat jammer dat je nu die link legt ;) Ik had al op facebook gezien dat je morgen jarig bent....en dacht meteen: dat is nou een mooi cadeau :) Ik ga heel hard mijn best doen.

Wies, ik kijk ook wel zo´n 6x per dag.....maar ook ik kan nog geen geboortenieuws vinden op ons topic.
    Leuke foto´s van Sam.

Hier nog steeds hetzelfde in mijn buik. Er is alweer bijna een dag voorbij, alweer een avond aangebroken.....en dan iedere keer hetzelfde riedeltje....eten, even op de bank zitten nieuws kijken....nog maar eens achter de computer zitten....nog geen kramp....nog geen wee....dan maar weer een keer onder de douche en lekker een pyama aan.....toch maar weer even op de computer kijken.....televisie kijken.
    Tussendoor nog wat kniebuigingen, even touwtje springen, trap op en af rennen.....heb ik nog ananas in huis????? Buik lief toespreken en masseren......

Mis ik iets?????

19. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    ****een hoop geduld****

20. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Sam lijkt inderdaad behoorlijk op zijn nichtje....dezelfde ogen.
    Wat is hij trouwens enorm gegroeid in die 2 maanden.

Deel Deze Pagina