Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Je kleine meid stelt ons geduld op de proef!

@wies: Mooie foto's van Sam! Ik zal ze maar niet aan Noor laten zien, dan wordt ze miscchien verliefd :)!

Ik ben net gaan joggen, was behoorlijk zwaar in de sneeuw, maar heb mijn beweging toch weer gehad.
    Fijne avond nog, en hopelijk is er babynieuws als ik de volgende keer kom kijken!

2. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Timonneke, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!
    Helaas is mijn verjaardagscadeau voor jou nog niet klaar....

Vannacht niets aan de hand en vanmorgen wakker geworden met nog steeds een gevulde buik :(

Jij bent gek om met deze gladheid te gaan joggen...al moet ik je zeggen dat ik daar ook wel een handje van had.

Nou dan gaan we maar weer verzinnen wat we vandaag moeten gaan doen.

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonneke, gefeliciteerd met je verjaardag! geniet er lekker van! en wat een doorzettingsvermogen zeg, met de sneeuw gaan joggen.

hopefully, het kan nog vandaag! hopelijk ben je nu bezig, zou leuk zijn op timonnekes verjaardag.

vandaag een geweldige dag zeg met sam. hij gaat waarschijnlijk vandaag zijn 5 voedingen halen. het kost wat meer moeite, uitstellen van eten, langer wakker houden voor dutje, zoveel mogelijk laten eten, maar het lukt! normaal roept ie al als er nog geen 3 uur tussen zit, maar nu dus 4. vanacht kwam ie om 6 uur, even tut erin gedaan, en jawel, het was 7 uur. daarna mooi het schema 7,11,15,19 en hopelijk vanavond 23 uur. alleen is het nu wel dat ie tussen 2 voedingen door 2 dutjes doet, dus het ritme slapen,eten,spelen is dan weg, maar goed, hij vraagt dan niet om eten, en slaapt daarna weer totdat ie echt eten moet. ik hoor hem nu ook weer wakker worden, mooi getimed! :) heerlijk zo'n ventje! ;)

ik duim voor je hopefully dat er snel iets gaat gebeuren!
    timonneke, fijne avond nog!
    en de rest ook natuurlijk!

x

4. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Helaas meiden....nog steeds niets.

Hopelijk kom ik me morgenochtend niet melden en is dit even het laatste bericht.

:)

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Nog steeds geen nieuws.
    Het is vandaag een hectische dag......dus hopelijk werkt dat iets mee.

Vanmorgen wakker gebeld (09.20)door de KPN omdat onze draadloze internet nog steeds niet goed werkt. Om 10.30 kreeg ik visite, dus kon me niet eerder melden.

Ga nu de KPN zelf bellen want we zijn er nog niet uit en dan om 14.30 krijg ik weer visite. Hopelijk lukt het tussendoor nog even om te liggen, vannnacht weer de meeste tijd wakker gelegen.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: wat een leuke foto's van Sam, echt een mooi mannetje hoor:). Wauw wat gaat de tijd toch snel dat je morgen alweer aan het werk moet. Zie je er tegenop? 3 dagen valt ook wel mee hoor. Ik moest 1e week heel erg wennen en had er moeilijk mee maar nu vind ik het ook af en toe lekker om dagje te werken.

Hopefully: ik maar steeds op mijn mobiel kijken of ik al een sms heb..................waar blijft ze nou? Ik duim dat het nu snel gaat gebeuren:)

Timonneke: Beetje laat maar super gefeliciteerd met je verjaardag. Goed hoor dat joggen ondanks de gladheid, heb je goede doorzettingsvermogen. Wij hebben een dakopbouw genomen voor meer ruimte. Geen idee of er ooit een 2e komt, maar denk stiekem van wel dat we er ooit voor willen gaan. Maar voordat Finn 2 wordt zullen wij er niet aan gaan beginnen. En jullie hebben jullie het er weleens overgehad?

Marisha hoe is het met jullie?

Hier de laatste paar dagen erg druk geweest. Finn kan nu iets nieuws......hij kan vanuit de buikschuif houding zelf gaan zitten echt super leuk. Hij vindt het zelf ook leuk want hij toch het wel 100 x per dag. Ik ga ook eens proberen 2 foto's hier te plaatsen. Want sommige kunnen natuurlijk niet op hyves.

nou fijne dag allemaal.
    x

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ben benieuwd of de foto's zichtbaar zijn

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    nog 1tje:D

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Meiden, ik kom me nog even melden voor ik straks ga slapen.
    Nog steeds niets aan de hand.

Vruchtje, wat goed van Finn en wat een heerlijke foto´s met zo´n big smile.

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hopefully, nog steeds niet bevallen meis? Jij kruipt nu waarschijnlijk wel bijna de muren op ;) Hopelijk gaat je kleine meid het nu niet te lang meer trekken hoor!

Vruchtje, wat een super foto's van jullie ventje zeg! Knappe kerel hoor!

Timonneke, beter laat dan nooit maar nog een gelukkige verjaardag! Hopelijk heb je lekker gevierd (of is dat voor dit weekend)?

Wies, fijn dat Sam al zo'n goed ritme begint te ontwikkelen! Hopelijk zet het zich zo voort!

Hier niet zo veel te melden trouwens. Sorry dat ik zo weinig online ben maar ben momenteel met andere obsessies bezig (zo ben ik momenteel helemaal bezetten van SSC's (soort draagdoek) - heb me net een beco tweedehands gekocht), zijn we vollop met de kamer voor Noa bezig en moeten we nu beginnen voortmaken met de doopsuiker, geboortekaart en geboortelijst (en dat zeg ik al enkele weken :)). Gisteren wel nog naar de gyn geweest, met onze zoon gaat alles goed, hij woog al 1,335 kg! Best wel de moeite (ben nu 28w5d)!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: jammer joh nog geen nieuws. Toen ik vanochtend mijn telefoon aanzetten dacht ik nog even, zou ik een smsje hebben met leuk nieuws, maar nog even geduld dus. Kan me voorstellen dat elk uur nu te lang duurt.

Marisha: Ik kan me goed voorstellen dat je druk bent en alweer ruim 28 weken zwanger wauw schiet al op:). Veel klusplezier in ieder geval.

12. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat lekker dat het zo goed gaat Marisha. Hoe gaat het met je knie, lukt het dan wel om te lopen met een draagzak?
    Heb je al buikfoto´s gemaakt?

Vind het wel leuk om te lezen hoe jullie in Belgie zo bezig zijn met de geboorte. Hoeveel ik ook geniet van de zwangerschap en hoezeer ik ook verlang nar onze kleine, ik heb het idee dat wij Nederlanders er een stuk nuchterder in zijn. Jullie zijn meer van de doop en een heel feest daar om heen. Wel knap om te zien wat voor doopsuikertaarten jullie maken, hele kunstwerken. Wij hebben daar vaak de tijd en het geduld niet voor.
    Ik heb zelf vanuit de sportwereld veel vrienden in Belgie wonen, als ik al zie hoe zij een bruiloft vieren is dat veel intenser.
    Ik ben benieuwd wat je allemaal voor moois aan het maken bent.

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Nog steeds geen nieuws... Wanneer moet je weer naar de vk? En wanneer beginnen ze over inleiden bij jullie?

@vruchtje: Knap mannetje heb jij hoor! En wat leuk dat hij zelf naar zithouding kan gaan. Noor kan nu ook goed zitten, maar we moeten haar dan wel in zithouding zetten, ze kan wel vanuit zitten op haar buik gaan liggen. Wij willen zeker nog een tweede. Ik denk dat we eind dit jaar of begin volgend jaar terug een afspraak zullen maken.

@marisha: bijna 29 weken alweer, het gaat vooruit! Kan Noa al stappen? Leuk al die voorbereidingen voor de geboorte!

@wies: Hoe is het werken megevallen en het missen van Sam?

groetjes en fijn weekend allemaal!

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nog geen nieuws hier, jammer. vindt het echt zo spannend nu voor je! je moet maar denken dat het nu maximaal nog maar 9 dagen kan duren! kun je het jezelf al voorstellen, dat je dan al een kindje hebt? geweldig moment hoor, geniet daarvan!

het werken was wel weer leuk. het was ontzettend druk, heb geen tijd gehad hem te missen. maar was wel weer ontzettend leuk hem weer te zien dan. maar dat gaat goed komen `heb ik wel gemerkt, ben eht nog niet verleerd! nou, hopelijk morgen babynieuws!

15. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat fijn dat je eerste werkdag is meegevallen en lekker dat het druk was, dan gaat de tijd extra snel. Je zal wel moe zijn nu.

Timonneke ik moet maandag weer naar de ck toe, dus ik ben benieuwd wat ze dan gaan doen, daar hebben we het nog niet over gehad.

Ga voor de verandering zo maar weer eens naar bed. Het begint wel een beetje eentonig te worden zo.

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik denk dat ze je dan doorsturen naar de gyn voor een hartfilmpje, heb ik ook gehad toenik overtijd was. maar hopelijk komt het zover niet, en beval je nog voor die tijd!

gisterenavons wisten uit eten, sam is bij mijn ouders blijven logeren. ik ga hem zo maar eens ophalen, want heb vanmiddag weer repetitie van de carnavalsband, dus dan zie ik hem weer niet. maar goed, het zijn even deze weken, na de carnaval is het weer rustig en zal ie weer meer thuis zijn in de weekenden. we nemen hem trouwens wel een paar keer overdag mee hoor, pakje aan en gaan! :) hij zal ook leren wat carnaval is,haha. bij mij is het ook met de paplepel ingegoten. bij hem zal het al met de fles zijn,hahaha. fijne dag allemaal nog!!

17. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen Wies;)
    Heb je goed geslapen vannacht? Even lekker kunnen bijtanken?

Vruchtje had je het liefst een sms willen sturen vanmorgen, maar helaas weer een nachtje drama, hat slapen gaat echt waardeloos....en als ik dan nog eens een steek of nog beter een wee krijg, dan doe je het nog ergens voor.....maar weer opnieuw alles rustig in mijn buik, behalve die stompen die nog steeds gegeven worden (zou niet weten wat ik zonder die tekenen moet, zo hou ik moed :))

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Vervelend hopefully dat het maar niet wilt beginnen:(. Hoop echt dat het nu niet meer lang duurt. Die nachten zijn dan ook waardeloos je weet op een gegeven moment ook niet meer hoe je moet liggen dat weet ik nog wel. Ze vindt het gewoon wel relaxed in je buik haha! Ga je trouwens borstvoeding geven/proberen? Succes alvast bij de vk morgen.

wies: leuk dat sam uit logeren is geweest. En inderdaad gooi het carnaval gebeuren er maar met de paplepel in hoor:).

Timonneke: leuk dat jullie al helemaal zeker zijn om voor een 2e te gaan. Je zal zien dat het jaar zo voorbij is. Mag ik vragen wat bij jullie de reden is dat het niet spontaan wil lukken? Of is daar ook nog wel hoop op net zoals bij marisha?

all: gisteren vermoeide dag met Finn. Papa was aan het werk van 13 uur tot 23.00 heel ongezellig:( en ik was met Finn thuis. Hij wilde dus vanaf 13.30 smiddag niet meer slapen en hij werd er natuurlijk niet vrolijker op. Uiteindelijk pas om 19.00 uur gaan slapen en gesloopt dat hij was (ik ook haha). Denk dat hij een beetje aan het rommelen is om naar 2 slaapjes over te gaan per dag.

Had ik trouwens al gezegd dat we vakantie hebben geboekt. We gaan in juni 13 dagen naar Turkije. Opa en oma (mijn ouders) zijn er dan ook. We overlappen elkaar zij zijn er al 4 dagen als wij komen en als zij weggaan blijven wij nog 4 dagen. We gaan naar Alanya en soms word ik in ene heel onzeker of we er wel goed aan doen. Het is ruim 3,5 uur vliegen en dan nog 2 uur met de bus. Gaan nu kijken of we misschien taxi kunnen nemen omdat we dan niet alle hotels/appartementen langs hoeven. We zitten in een hotel en Finn slaapt op de kamer bij ons ben ook benieuwd hoe dat gaat qua geluid. Moeten dan s'avonds maar lekker op ons balkon gaan kletsen.

Heb jij al ervaring met vliegvakantie Marisha en zo ja hoe ging dat? Ook wat betreft slapen s'avonds ging de kleine ook slapen in de buggie of zo ?

Ik krijg straks mijn zus gezellig op visite en aangezien de zon schijnt gaan we even wandelen. Wat is het trouwens weer lekker ouderwets gezellig en druk op het forum;)

19. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Succes morgen bij de vk, misschien kan ze je wel strippen ofzo.

@wies: Goed dat het werken is meegevallen. En het is inderdaad heel fijn om je kleintje terug te zien na een dagje werken. Ik kan er ook enorm van genieten als ik nu een dagje vrij ben en een hele dag met Noor kan doorbrengen.
    Leuk zo'n etentje onder jullie tweetjes, had Sam het leuk gehad bij je ouders?

@vruchtje: Fijn dat jullie een vakantie geboekt hebben, weeral iets om naar uit te kijken. Slaapt Finn in zijn wandelwagen als jullie nu een dagje ergens naartoe gaan? Ik denk dat kindjes van die leeftijd zich wel makkelijk aanpassen aan de situatie.
    Ik had geen natuurlijke eisprong, en mijn man heeft een fout in zijn chromosonenpatroon. Daardoor is zijn zaadkwaliteit wisselend, kan gaan van zeer slecht tot zeer goed. Maar hij kan zijn chromosonen verkeerd doorgeven (zodat het kindje een chromosoon te veel of te weinig zou hebben), en daardoor hebben we veel kans op een miskraam of een kindje met een handicap. Door de icsi met pgd kunnen ze de embryo's al onderzoeken voor de terugplaatsing, en krijg ik alleen gezonde embryo's teruggeplaatst. Wij hadden 7 embryo's, en er was maar eentje gezond, dus wij gaan niet meer proberen om spontaan zwanger te worden omdat we het risico te groot vinden. Als Noor 1 jaar is, moeten we haar bloed ook laten controleren om te kijken of haar chromosonenpatroon normaal is, of dat ze hetzelfde heeft als mijn man. Als dit het geval zou zijn heeft dit voor haar geen gevolgen, ze moet er dan alleen rekening mee houden als ze later ooit zelf zwanger wil worden.
    Héhé, dat is een heel verhaal geworden :).

20. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Girls, ik kom me nog maar een keer melden.
    Zie net dat mijn banner van foto naar welkom is gegaan, hadden ze nou niet effies kunnen wachten. snik snik....

Vruchtje, wat heerlijk dat jullie vakantie geboekt is. Een heerlijk vooruitzicht. Probeer niet in te zitten over het reizen. Je weet van te voren nooit of het allemaal vlekkeloos verloopt, maar een volwassen persoon kan ook last hebben van het vliegen, reizen etc. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat het perfect gaat met een kleintje, die zijn juist nog heel erg makkelijk en flexibel.

Waarschijnlijk gaat mijn kleine ook al snel met het vliegtuig. Wanneer weten we nog niet maar ik maak met mijn moeder, tante en nichtje altijd een stedentrip en die zal waarschijnlijk ergens rond mei plaatsvinden (misschien ook wel later) maar ze gaan in ieder geval niet akkoord als die kleine niet meegaat :) Ze maken nu al ruzie wie er op de kamer gaat met mijn uk.
    Daarnaast wil ik van de zomer ook op vakantie, heb dat echt gemist het afgelopen jaar. Niet druk maken en gewoon heerlijk naar uitkijken.

Timonneke, ik kan me voorstellen dat jullie die gok niet gaan wagen als de kans zo klein is dat de embryo goed is.
    Hier is de kans heel klein dat we op de natuurlijke manier zwanger worden, dus of ik straks weer aan de pil ga...ik denk het niet. Mocht ik dan spontaan zwanger worden, dan zal ons 2e wonder net zo welkom zijn.......maar eerst nummer 1 afwachten.

Joehoe.....waar ben je nou.....ik voel je wel maar ik zie je niet.

Weltrusten!

Deel Deze Pagina