Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    succes bij de vk hopefully, hopelijk komt er wat actie! laat je even weten hoe het was, ben erg benieuwd. mss heb je al wat ontsluiting.
    fijne dag allemaal!

2. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik moet mijn geduld nog even doorzetten.....
    Kleine heeft het nog steeds goed in mijn buik.
    Morgenochtend moet ik de vk rond 9.00 uur op hun spoednummer bellen, dan heeft degene die er vandaag zat dienst en zal ze kijken hoe laat ze die dag een gaatje voor mij heeft om langs te komen voor een strippoging.
    Verder heb ik voor vrijdag om 14.00 uur een afspraak gekregen in het zh bij de gyn voor een CTG, dat is alleen maar een controle....dus als het niet nodig is doen ze voor het weekend niets.

Aaaahhhhhhhh.......hopelijk komt onze uk zich voor die tijd zelf melden. Probeer haar uit te leggen dat het veel fijner is om zelf te komen, dan om zich te laten halen.....hopelijk wil ze al een beetje naar haar moeder luisteren.

3. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Goed dat alles in orde was met de kleine meid. Hopelijk lukt het strippen morgen zodat jullie haar snel te zien krijgen!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: goed om te horen dat alles goed was bij de VK. Ik hoop ook dat je meisje gewoon uit haar zelf komt is natuurlijk toch het beste. Je hebt helemaal gelijk wat betreft het reizen waarschijnlijk maken we ons druk om niets en gaat alles gewoon wel redelijk goed. Leuk dat jullie ook vakantie in vooruitzicht hebben. En ik begrijp maar al te goed dat je niet aan de pil gaat als de kans klein is spontaan, maar kijk uit hoor want na je bevalling kan je extra vruchtbaar zijn:)

Ik vind dat dan ook erg moeilijk dat je het niet kan plannen. Nou kan niemand het plannen maar voor ons is het nog lastiger. Wij hoeven niet perse een 2e heel dicht op elkaar, maar er moet ook niet meer dan 4 jaar tussen vind ik. Maar omdat je niet weet hoe lang het weer gaat duren vind ik het moeilijk om te beslissen wanneer we er voor willen gaan. Denk voor de helft van 2011 sowieso niet. Wij willen eerst al onze aandacht besteden aan Finn.

Timonneke: oké nu begrijp ik ook meteen waar dat pgd voor staat. Heel begrijpelijk dat je daarvoor kiest dan heb je tenminste voor een groter gedeelte zekerheid dat het wel goed gaat met de baby. Ik hoop dat bij Noor blijkt dat alles goed is als ze onderzoek krijgt als ze 1 is.

Wies: hebben jullie het er wel eens over gehad of je het erbij 1 houdt of misschien ooit een 2e zal komen. Weet nog goed dat ik toen finn pas geboren was het meteen weer wilde mee maken zo mooi en bijzonder vond ik het en rijk voelde ik me:)

Hier trouwens iets gaaf. Finn stond gisteren in ene vanuit het niets in de box, dus echt weer een mijlpaal:). Het duurde maar heel kort maar was toch erg leuk. Vandaag heeft hij het niet meer gedaan, maar ja komt wel weer.

Fijne avond allemaal

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, fijn dat alles goed was bij de vk, en hopelijk gaat het strippen bij jou werken. Het kan trouwens best zijn dat de gyn jou de keuze laat hoor na de ctg, mijn gyn was daar toen heel laconiek over, als je ingeleidt wilt worden dan kan dat gewoon, is je eigen keuze zei ie. Stond ik erg van te kijken trouwens, de vk heeft het daar nooit over gehad. maar ala alles goed is bij je kun je ook nog even wachten tot ze zich zelf meldt natuurlijk. Het kan nu echt niet lang meer duren meid, zo spannend! Zie je er trouwens tegenop, of laat je het gewoon op je afkomen?

ja, en wat betreft vakantie, ik zou ook gewoon gaan hoor, ik vlieg liever een paar uur dan uren in de auto bijvoorbeeld. Misschien zal het even vervelend zijn, maar je bent er wel snel.
    Wij gaan waarschijnlijk ook van de zomer met vrienden met een kleine. Waarschijnlijk iets van kisworldclub. Heel erg is het hoor,haha, alleen maar kinderen, en op kinderen gericht, maar wel handig. Je krijgt een inklapbare box mee voor op het strand enzo, en verder is er alles. En het zit in griekenland,spanje, etc. Dus lekker warm!

vruchtje, wat leuk zeg dat ie stond! Nog even dan loopt ie rond de tafel waarschijnlijk, alles aan de kant!! :) Hoe reageerde ie er zelf op, moest ie erom lachen?

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nog geen nieuws hier??

7. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Nope, ben nog steeds gevuld :(

VK vanmorgen gebeld, maar die was net op weg naar een bevalling. Ze zal me bellen als ze klaar is.

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vk is vanmiddag geweest en ik ben gestript. Ze gaf aan dat ik een minimale ontsluiting had en dat de bmm nog erg stug aanvoelde, dus er moest nog wel veel gebeuren.
    Nu af en toe wat ongikrampjes, maar die kan ik niet noemenswaardig noemen. Verder bloed het een beetje, maar das ook normaal.
    Mocht het niet resulteren in een bevalling moet ik donderdagochtend weer bellen voor een eventuele twede poging.

Wies, bedoel je dat jij bij de gyn mocht beslissen wanneer ze zouden gaan starten met inleiden? Klinkt interessant, maar aan de andere kant, die 2 dagen verschil met de kans op nog een natuurlijke bevalling....... Moeilijk.
    Hoe gaat het met werken?

Hoe is het verder met jullie?

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: Oh wat spannend dat je gestript bent;)zou je toch denken dat het nu niet lang meer zal duren. Mijn schoonzusje heeft 2 meiden en bij beide gestript en bij beide beviel ze binnen 24 uur. Ik hoop zo dat het bij jou ook gaat gebeuren:). Zie je tegen de bevalling op of maak je je nog niet druk? Onze overbuur vrouw staat nu op springen en die is helemaal in de zenuwen, dat lijkt me ook vervelend.

wies: leuk dat jullie op vakantie gaan met de kleine en met een stel die ook een kleintje heeft. Heel handig dat je ergens heen gaat van Kidsworld heb ik ook nog naar gekeken maar is het uiteindelijk niet geworden omdat wij ook met mijn ouders gaan. Gaat verder alles goed met Sam? Finn stond er wel een beetje raar van te kijken ja dat hij in ene stond. Nu wil hij ook het liefst de hele dag staan, maar dat gaat natuurlijk niet.

Hier gaat alles zijn gang. We moesten van cb de laatste fles afbouwen en dat ging maar niet. En vanavond dronk hij in ene maar 50cc van de 150 die wij hem aanbieden, dat is dus wel fijn want hij moet toch een keer van die laatste fles af. Poeh wat gaat de tijd snel en worden ze snel groot.

liefs

10. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vruchtje, ik hoop dat ik net zoveel mazzel heb als jouw schoonzusje. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar verhalen over het strippen gehord waarbij het niet gelukt was. Maar wie niet waagt....
    Ik maak me totaal niet druk over de bevalling, ben er ook helemaal nog niet zo mee bezig geweest. Je hoort weleens dat mensen zich hele scenario´s bedenken, maar wat dat betreft ben ik heel nuchter en zie ik wel hoe het loopt. Die kleine zal uit mijn buik komen, vroeg of laat....en het loopt nooit zoals je verwacht dat het loopt.....en door welk gat het uiteindelijk gaat komen zien we dan wel weer. Het lijkt me wel lastig als je helemaal in de stress bent voor de bevalling.
    Lichamelijk maak ik me ook niet zo druk, uiteindelijk zal het wel goed komen... Mentaal gezien is alles wel een hele uitdaging. Dat vind ik echt het moeilijkste van alles. Ik heb graag situaties onder controle en hou het liefst impact op het hele gebeuren...en dat is nou net iets wat hier niet mogelijk is. Ik zie het maar als een groot leertraject voor mezelf.

Wat geweldig dat Finn ineens stond en ook erg leuk dat hij het blijft proberen....voor je het weet loopt hij rondjes om de tafel heen of ligt hij ineens uit de box, doordat hij zich op heeft getrokken.

Wat heerlijk he al die vakantievoorbereidingen....dat zijn altijd weer leuke vooruitzichten.

Nou we zullen zien hoe we de nacht door gaan brengen straks, hopelijk op een hele andere manier dan dat ik de afgelopen nachten heb gedaan.

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    En.............zijn de weeën al begonnen hopefully? Ik heb me ook nooit druk gemaakt om de bevalling. Wat je zegt het moet er toch uit en maakt niet uit door welk gaatje. Het komt toch allemaal wel goed:)

Finn was vanochtend gelukkig weer iets later wakker 6.45 in plaats van 6 uur, dat scheelt toch. Nu ligt hij alweer lekker een uur te pitten. Straks na zijn fruithapje bij een vriendin op visite. Zij is 11 feb uitgerekend schiet ook op. Haar kindje ligt in stuitligging en morgen krijgt ze een draaipoging ook een gedoe allemaal hoor.

Hoe is het met de rest van de meiden en kids?

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Buddynieuws:D onderstaande sms kreeg ik eind van de ochtend van hopefully:

Eindelijk is ze er dan. Ons wondertje is geboren. Ze heet Resa en alles gaat goed!!

Hopefully en manlief super gefeliciteerd met jullie dochtertje Resa. Geniet lekker van deze speciale tijd.

liefs vruchtje

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hopefully: Super gefeliciteerd met jullie wondertje Resa! Geniet ervan!

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Super zeg! Ze heeft jullie lang in spanning gehouden!

Gefeliciteerd met jullie dochtertje Resa!

Hier alles goed voor de rest... super druk met het werk! Nog een kleine twee maanden werken en dan zit het er ook weer op!

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    joehoe!!!!! gefeliciteerd meid met jullie dochter resa, fijn dat ze er eindelijk is. geniet er lekker van. alles goed gegaan??

16. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: En hoe gaat het met jou en Resa? Lekker aan het genieten?

@vruchtje: En hoe gaat het met het afbouwen van Finn zijn laatste fles? Hoeveel flessen krijgt hij nu nog? Noor krijgt nog 2 flessen, 1 als ze wakker wordt en 1 voor ze gaat slapen. Ik bied 240/8 aan omdat dat het maximum is dat ze mag drinken, maar meestal laat ze er 30 tot 50 van staan.

@wies: Bevalt het werken je nog steeds? En hoe gaat het met Sam, je zal hem waarschijnlijk bijna zien groeien.

@marisha: Binnen 2 maanden verlof, echt iets om naar uit te kijken! Al veel gekozen voor de baby?

Wij gingen gisteren een dagje shoppen in het shoppinng center. Het was de bedoeling dat we kleding gingen kopen voor mij omdat ik nog wel wat nodig heb, maar voor mij niks gekocht, voor Noor des te meer :). Ik kan echt niet weerstaan aan die mooie kleertjes :).
    Maandag gaan we naar ikea. We gaan wat kasten en een rek kopen om onze bureau ruimte wat te herinrichten. Het is de bedoeling dat die ook een beetje speelkamer wordt voor Noor, en we gaan er nu alvast haar speelgoed opbergen.
    Nog een maandje en dan vertrekken we naar Valencia, het enige waar ik me een beetje zorgen over maak om op vakantie te gaan is Noor haar voeding. Ze is namelijk niet zo gek op potjesvoeding, en op vakantie heb je niet veel andere keuze. Hopelijk wil ze er wat van eten. Als we dan terug komen, ga ik vaste nachtdienst doen, en dan gaat Noor ook naar de crèche, benieuwd hoe ze het zal vinden om met andere kindjes te spelen.

Fijn weekend allemaal, voor mij wordt het helaas een werkweekend.

17. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hier een trotse mama....dank jullie wel allemaal.

Dinsdagnacht lag ik net een uurtje te slapen toen ik om 01.45 uur wakker schrok met weeën. In principe vielen ze in het begin nog wel mee. Tegen 5 uur had ik al zeker een uur om de 3 a 4 minuten 1 tot 1,5 minuut een wee. Dus hup de vk bellen. Die was er om 5.30 uur. Kreeg te horen dat ik het goed deed en dat ik 2 tot 3 cm had......pppfffff. Ze zou om 10.00 uur terug komen voor controle. Jeetje, zolang nog en dan alleen controle??? Ik ben in bad gegaan maar na een kwartier werd ik niet goed, bleef spugen en had het gevoel dat ik flauw ging vallen. Had behoorlijke beenweeën en heb eigenlijk alles in mijn benen opgeslagen. Kon kort daarna alleen nog maar shaken. Manlief vk weer gebeld en die stond er weer om 7.30 uur. Zat toen op 8 cm, dus alles ging erg rap. Uiteindelijk nog 1 uurtje geperst en daar was onze meid eindelijk. Resa doet het geweldig en wij zijn helemaal verliefd.
    Bv gaat prima, binnen 24 uur had ze al 8 voedingen van 2 borsten....ze blijft drinken. Eerste nacht van half 1 tot half 7 doorgeslapen en vannacht van 3 uur tot half 8. Heerlijk. Vandaag heeft ze ook de hele dag geslapen, dus grote kans dat ze vannacht gezellig komt keten.

Wauw, zit echt op mijn roze wolk :)

Tot snel.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: ik ben ook benieuwd naar hoe het met jullie gaat en met de kleine meid. Maar je zal het wel druk genoeg hebben met je meisje dus wij wachten geduldig af:). Ben ook benieuwd of je bevalling een beetje goed is verlopen. Maar is maar even genieten van deze bijzondere tijd.

timonneke: balen dat je moet werken van het weekend. Maar wat leuk dat jullie speelkamer gaan maken voor Noor, dat lijkt me wel handig. Finn zijn fles afbouwen gaat wel goed. Hij drinkt s'ochtends rond 7 uur 180/6 en s'middags 14.00 uur 180/6. S avonds voor het slapen gaan nu 120/4. Eerst dronk hij 180/6 maar dat hebben we dus iets afgebouwd. Laatst dronk hij zelfs maar 50cc dus liet hij het vanzelf staan.

Snap dat je je beetje druk maakt over vakantie gaan en eten uit potje eten, maar joh dat komt vast wel goed. En desnoods wat meer flesvoeding toch voor die korte periode?

Marisha: heerlijk nog 2 maanden en dan verlof...........dat zei ik vorig jaar rond deze tijd ook:).

Wies: hoe is het met Sam en hoe gaan de nachten eigenlijk, slaapt hij al een beetje door?

Hier gaat alles goed. Finn wilt steeds staan dus daaraan zie je gewoon dat het echt hard gaat nu. Heel leuk al die ontwikkelingen. Fijne avond allemaal

19. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Wat een vlotte bevalling is dat geweest! En wat een heerlijk slaapkopje heb jij, echt een luxe! Fijn dat alles zo goed gaat met jullie, geniet nog maar met volle teugen en blijf nog maar een tijdje op die roze wolk zitten! Als je even tijd hebt mag je ons altijd een foto showen, ben reuze benieuwd om je meisje te zien! Geniet ervan!

@vruchtje: Leuk dat Finn zo graag wil staan, ongelooflijk hoe snel die kleintjes nieuwe dingen leren! Noor trekt zich nu overal aan op om op haar knietje te zitten. En ze vind het reuze om op onder de salontafel te gaan zitten (daar is nog een plank om iets op te leggen, en daar kruipt ze dan op). Overal waar we komen wil ze onder de salontafel kruipen, en als er dan nog boekjes en kranten onder liggen, vind ze het nog veel fijner!

Ik ben vroeger mogen stoppen met werken, het was niet zo druk. Noor is nu nog bij mijn ouders, ze was er gisteren gaan slapen omdat wij allbei de vroege dienst hadden vandaag. Mijn man gaat ze ophalen na zijn werk, want hij moet daar bijna langs. Ik ga nu nog een beetje poetsen, dan ben ik klaar als ze terug zijn, en dan ga ik samen met Noor in het grote bad, dat vind ze super!

Fijn weekend nog!

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: jeetje dat is zeker ook een snelle bevalling. Heerlijk om te horen dat jullie op de roze wolk zitten het is ook zo fantastisch iets mooiers is er niet. Fijn dat alles goed gaat met jullie allemaal en de kleine al goed uit de borst drinkt. Geniet er maar volop van. Ik zag ook al foto's op hyves *smelt* wat een mooi prinsesje:)

timonneke: wat lekker dat je eerder weg kon van je werk. Leuk dat Noor haar badje zo leuk vindt Finn vindt het ook geweldig. Helaas hebben wij geen groot bad, maar op vakantie ben ik samen met Finn in bad geweest. Begin maart gaan we weer weg en dan ga ik ook zeker weer samen met hem in bad.

Hier alles goed en lekker druk met van alles en verjaardagen etc. Met de rest ook alles goed ?

Marisha: volgende op wie we nu wachten ben jij:)

Deel Deze Pagina