Het gaat al wat beter met haar. Haar koorts is minder, maar ze zit nog wel dikwijls met haar handjes aan haar oren, dus ik denk dat ze nog wel wat pijn heeft.
Wat fijn dat Noor haar koorts minder is. Hopelijk is ze snel van haar oorpijn af. Hoe gaat het met de feestbeesten Wies en Sam? Mijn mannetje gaat aankomend weekend naar Oeteldonk om carnaval te vieren. Wij zijn dan een weekend met z´n twee.
Timonneke: wat fijn dat het al wat beter gaat met Noor. Is de koorts nu inmiddels helemaal over? hopefully: hoe gaat het met jou en Resa? Hoe vaak komt Resa s'nachts voor een voeding en slaapt ze verder goed? Lekker toch dat je een keertje alleen met je meisje bent. Even lekker rust. Hier gaat alles goed. Finn krijgt sinds vorige week 2 ondertandjes echt zo schattig. Verder staat hij nu natuurlijk aan alles en loopt soms zelfs paar stapjes aan de tafel als hij iets leuks ziet liggen. Wies, Marisja, Evaz hoe is het met jullie?
O wat schattig dat Finn 2 tandjes krijgt, heeft hij er last van? Resa had van de week een klein blaasje op haar lip ( denk van de bv) het zag er net uit als een tandje en ik heb helemaal in een deuk gelegen....was net Thea van Theo en Thea. Noor ben je weer helemaal beter? Resa slaap ´s nachts nog steeds redelijk door. Rond een uur of 5 horen we haar vaak en dan geef ik een schone luier en probeer ik meteen een voeding. Halen we haar er niet uit slaapt ze gewoon door. Overdag is ze best actief aan het worden. Korte slaapjes en ze weet precies wat ze wil.....lekker bij mama.....en niet in de saaie wieg. Gister een pasfoto laten maken van haar. Wat een gedoe zeg. Moest de eerste paar minuten lachen, maar daarna vond ik het alleen maar zielig. Kom bij de fotograaf en moest haar wakker maken. Zegt die vrouw: zet haar hier maar neer. Ehhhh, ze is nog geen drie weken, ze kan niet zitten. Dan moet je haar dus vasthouden en er op letten dat jouw handen niet zichtbaar zijn. Ze moet omhoog en recht in de lens kijken. Nou af en toe is ze net die jongen van de deo reclame....die ogen gaan alle kanten op. Hedt hoofdje dus ook.....ik vond het echt niet tof. De fotograaf kwam met een speeltje aan...maar van 3 meten afstand ziet ze die echt niet. Belachelijk aan welke eisen je je moet houden. Over drie weken ziet ze er toch weer anders uit. Heb vandaag een eigen ID voor haar aangevraagd....die zijn 5 jaar geldig en dan kan ze binnen Europa reizen. Ben benieuwd hoe ze dat checken over 4 jaar
Hoe is het nou met onze lieve Noor? Hoop dat ze weer helemaal de oude is. hopefully: Finn heeft soms wel last van zijn tandjes, maar tot nu toe valt het me nog mee. Hij heeft nog geen spuitluiers gehad gelukkig. Moest alweer helemaal lachen om je theo en thea verhaal. Ah die arme Resa dat ze op de foto moest.Tis inderdaad belachelijk aan wat voor eisen het moet voldoen. Al helemaal inderdaad voor zo een kleintje. Voor Finn hadden we toen ook gemaakt hij was toen alleen 3 mnd i.p.v. 3 wkn en dat scheelt natuurlijk alweer een hoop. Maar waar had je het ook alweer voor nodig weet wel vaag te herinneren dat je op vakantie zou gaan, maar wanneer ook alweer ? Wies: loop jij nog in je verkleedpakje rond met sam. Nu is het toch echt het carnavalsweekend aankomend weekend? Of was dat vorige weekend? Verder alles goed met Sam? Hier hebben afgelopen vrijdag de overburen een kindje gekregen en een vriendin heeft een zoontje gekregen ook afgelopen vrijdag. Net zag ik de kraamhulp aanbellen bij de overburen en werd me toch een potje emotioneel. Moest weer terug denken aan die geweldige mooie kraamtijd. Wij hadden zo een leuk meid en zat toen zo op een mega roze wolk. Nu Finn richting 1 jaar gaat gaat het me soms aan het hard hoe snel het gaat. Ben ook ong dus de hormonen zullen ook wel een rol spelen. Als Finn straks wakker is ga ik naar een vriendin toe. Zij heeft ook een zoontje van 10mnd dus kunnen ze even lekker leuk samen spelen. Fijne dag allemaal.
@vruchtje: 2 tandjes ineens, zal wel pijnlijk zijn voor Finn. Noor heeft ook geen echte spuitluiers gehad van haar tandjes, maar wel een rode poep met rode puntjes. Haar 2 ondertandjes zijn er helemaal denk ik, en boven zijn er 2 al een stuk door. Het zijn niet die in het midden die ze boven heeft, maar die net ernaast, ze gaat dus een klein vampiertje worden. Finn gaat al naar zijn eerste verjaardag toe, hebben jullie al een idee hoe jullie dat gaan vieren? De tijd vliegt inderdaad met zo'n kleintje. @hopefully: Wat goed dat Resa zo flink slaapt. Geniet er maar van dat je haar nu nog veel kan pakken en knuffelen. Bij Noor is dit al een tijdje over, zij wil steeds spelen, handjes klappen, liedjes zingen en paardje rijden als ze op schoot zit. Hoe lang ben jij na je bevalling thuis van je werk? En hoe gaan jullie het regelen met de opvang van Resa? Wij hebben ook een pasfoto laten nemen van Noor voor de kids id, maar ze was toen al wel 6 maanden, dus dat ging vrij goed. Binnen 2 weekjes met haar het vliegtuig op, ben benieuwd hoe dat zal gaan. @Wies: Goed carnaval aan het vieren? En zit Sam nog steeds in zijn bananenpakje? @marisha: Hoe gaat het met je en met Noa? Ik heb op facebook gelezen dan Noa kan stappen, geweldig . En hoe gaat het met de kleine man in je buik? Hier alles goed, Noor is bijna genezen, nog een klein beetje verkoudheid, maar ze heeft er geen last meer van. Ze begint zich nu aan vanalles op te trekken, de salontafel, keukenstoelen, haar commode, de tv-kast, de zetel, alles is goed genoeg. Ze wil de hele dag recht staan, en valt dan ook regelmatig, maar dat zal er wel bijhoren zeker? Vrijdag moet ik naar de tandarts, en dan mag Noor eventjes naar de crèche ondertussen, zodat ze al even kan wennen, ben benieuwd hoe ze het zal vinden. groetjes
hey meiden, even geleden weer, sorry, drukdrukdruk allemaal, met vooral leuke dingen. Ik las dat noor ziek was, maar dat het ondertussen weer beter gaat. gelukkig maar, zo sneu, zo kleintje en dan zo ziek. vruchtje, finn 2 tandjes? wat leuk! heeft ie er geen last van gehad? hopefully, resa doet het ook goed las ik, een lekkere slaper, heerlijk! hier sam en ik buikgriep. beide diaree, gelukkig niet overgeven. daarstraks heeft alleen zijn fles helemaal uitgespugd, maar papa had speen 3 erop gezet...lekker handig. dus ik denk dat het daar aan lag. hij had daarna natuurlijk gewoon weer honger. ik hoop wel dat het morgen over is, nu net met de carnaval. vanmorgen was het al, maar we zijn toch naar het zatte moederkesbal geweest, een carnavalsbal gericht op kinderen. samen als banaan verkleedt! erg leuk. ik duik zo mijn bedje in, eerst lekker in bad met sam (die ruikt helemaal zuur van de melk ) en dan x-factor op bed kijken denk. heb alleen nog niets gegeten vanavond, maar durf ook niet zo goed...maar goed, het gaat wel weer over, en verder gaat het ontzettend goed met ons! sam weegt ondertussen alweer 6 kilo, slaapt sinds een paar dagen door na de fles van 7 uur, dus onze avonden zijn ook vrij nu. maar ik mis het ook wel weer een beetje, die late fles van 11 uur, was altijd een erg gezellig uurtje. nou meiden, een fijn weekend, en een goede carnaval voor degenen die nog gaan! liefs wies en sam
Wat balen Wies dat jullie beide niet 100% zijn. Hopleijk ben je morgen weer opgeknapt en Sam ook. Wel wat eten hoor, anders sta je van het weekend snel op je kop. Vandaag weer bij het cb geweest en Resa wegt nu 4225 gram. Ze groeit echt als kool en krijgt flinke bolle wangen. Ze heeft nu iets nieuws....als ze moe is gaat ze eerst vechten tegen haar slaap. Dat is het kill and attack naar mijn tepel toe. Ze probeert zolang mogelijk wakker te blijven, maar het drukke kost haar ook energie dus dan kan ze zo ineens in slaap liggen. Hoe gaat het met de rest?
wies: beterschap voor jou en sam balen nu zo net met de carnaval. Hij groeit in ieder geval wel goed. hopefully: ah die resa alweer ruim 4kg wat gaat het snel hé. Is je mannetje dit weekend weg? Toen Finn nog zo klein was wilde hij ook koste wat het kost wakker blijven en in eens storten ze toch neer die kleintjes. Marisha timonneke evaz hoe is het met jullie ? Hier gaat alles goed. Lekker druk aan het werk geweest. Finn is niet zo in zijn hum vandaag. Kreeg vanochtend vriendin op visite en hij kon zich totaal niet vermaken niet eens 1 seconde hihi continue huilerig en zeurder denk toch last van zijn tandjes die schat. Nu ligt hij als een roosje te slapen. Gister verjaardag gehad zwager werd 30 leuk, maar t was wel laat voor we in bed lagen. En dan zo een kleintje die je wekt om 6.30 pffff voelde de wijn nog.......... Gaan er hier nog mensen leuke dingen doen? Misschien dat ik straks als Finn wakker is en manlief thuis van werk is naar de stad ga kijken voor wat kleding. Alles wordt te groot wel een fijn luxe probleempje en het gaat vanzelf weeg nu 60 minder hoeft niet.
@wies: Wat erg dat jullie beiden niet lekker zijn. Hoe gaat het ondertussen? Al wat beter? Toch nog wat carnaval kunnen vieren gelukkig, hopelijk heb je er wat van kunnen genieten! @hopefully: Resa ook al weer over de 4kg! Wat gaat het hard! @vruchtje: Tandjes kunnen lastig zijn voor die kleintjes, hè?! Hopelijk is Finn snel weer de oude! Noor is volledig uit haar ritme door het ziek zijn. Net voor ze ziek werd, dacht ik dat ze aan het overgaan was van 3 naar 2 slaapjes. Toen ze ziek was, sliep ze weinig omdat ze pijn had. En nu ze weer genezen is slaapt ze 's nachts nog goed, maar overdag is het een ramp. Huilen, brullen, krijsen als ze in haar bed moet. Ze is moe, maar wil niet slapen, ze duwt dan ook haar tutje en knuffel weg. Gisteren zei mijn schoonzus om een keer te proberen haar in de voormiddag wakker te houden, haar groenten op tijd te geven en haar daarna te laten slapen, zodat ze echt doodmoe zou zijn. Hopelijk lukt het. Ze is nu wakker van 7.45u, ik ga rond 11.15u haar groeten geven, zodat ze rond 11.45u kan gaan slapen, hopelijk lukt het zo. Mijn man is nu haar bedje op de laagste stand aan het zetten, want ze kan nu ook al rechtstaan met haar slaapzak aan. We hadden het al laten zakken, maar nu moet het helemaal beneden, zou niet willen dat ze er uit valt. groetjes, en een fijne zondag nog!
Hoe gaat het met alle zieken? Wies ben je al weer helemaal opgeknapt? Hoe gaat het met Sam? Noor, ben je al weer bijgekomen? Onze kleine meid is vandaag alweer 4 weken. Wat gaat de tijd rap. Ze groeit echt als kool en lijkt op mijn geluks Boeddha, lekkere bolle wangen. Ik heb nog een roze shirtje in de maat 50, maar dan begint ze echt op een worstje te lijken dus die doen we maar niet meer aan. Timonneke, wanneer gingen jullie op vakantie, ik ben het even kwijt? Vruchtje hoe gaat het met jou en Finn? Marisha, krijgen we nog een mooie buikfoto van jou? Zal eens speuren of ik iets op Facebook kan vinden. Veel Liefs
Hey hallo allemaal ik dacht kom ook even om de hoek kijken. Hoe is het met iedereen? Hopefully: wat gaat de tijd snel Resa alweer 4 weken en nu dus over naar maat 56. Hoe gaat het verder en hoeveel weken ben je nog vrij van je werk? Resa gaat straks niet naar de creché toch? all: vandaag fietsstoeltje gekocht voor voorop de fiets met alle bijbehorende accessoires, dus kom maar op met het mooie weer kunnen we lekker fietsen buiten. Vandaag vond ik het ook heerlijk weer niet te koud en blauwe lucht met zon. Krijg je spontaan lente gevoel van. Hier gaat alles goed. Finn gaat zo lekker vlot in zijn ontwikkeling echt lachen. Marisha, timonneke, wies, evaz met jullie ook alles goed?
Vruchtje wat super zo´n fietsstoeltje...lijkt mij heerlijk om straks met de kleine te fietsen. Ik heb vandaag een potje gekocht......whahahaha....was maar 5 euro bij de kruidvat, dus ik dacht...meenemen Ik moet 3 mei weer beginnen met werken en dan gaat Resa de ene dag naar mijn schoonvader de andere dag naar mijn schoonmoeder....die twee zijn gewoon nog bij elkaar hoor, maar zij eisen hun kleindochter voor zichzelf op en verplichten de ander om die dag te gaan werken De derde dag past mijn moeder op. Dat hadden ze al besloten voordat ik zwanger werd, dus moet wel drie dagen werken
@hopefully: In het begin gaat het zeer snel dat ze uit hun kleding groeien, hè?! Zonde dat ze alles maar een paar keer kunnen dragen. 3 mei terug gaan werken, dan kun je toch nog even genieten van het thuis zijn met je kleine meid! @vruchtje: Leuk dat jullie al een fietsstoeltje gekocht hebben! Laat het goede weer maar komen nu, kunnen jullie met Finn naar de speeltuin en de kinderboerderij fietsen . Hier alles goed. Noor is inderdaad weer helemaal de oude, en nu haar antibiotica op is, slaapt ze ook weer goed overdag, dus ik vermoed dat het daar iets mee te maken had. Wij vertrekken dinsdag op vakantie, vandaag en morgen nog de late dienst werken, en dan 10 dagen verlof. Noor is gisteren een uurtjenaar de crèche geweest, terwijl ik naar de tandarts ging. Normaal was dat iets voor vorige week, maar toen ben ik niet kunnen gaan owv autopech. Ze was braaf geweest en had goed gespeeld, maar omdat er een kindje naast haar was gaan huilen, moest ze ook huilen. 2 maart gaat ze voor het eerst "echt". Ik heb dan nog wel een dag verlof op het werk, zodat ik haar steeds kan gaan halen als er iets zou zijn.
Hopefully: wat heerlijk dat je nog tot begin mei vrij hebt. Geniet er nog maar goed van. Vorig jaar rond deze tijd ging ik met verlof echt raar hoe snel de tijd voorbij gaat. En wat leuk dat je het oppassen zo hebt kunnen oplossen met de opa en oma's. Resa gaat dus naar hun toe of passen ze bij je thuis op? Het lijkt mij ook super gaaf om te fietsen met Finn. Kinderen schijnen het ook helemaal geweldig te vinden omdat ze natuurlijk veel kunnen zien. Wil alleen nog even kijken hoe dat eventueel gaat met buggy meenemen. Hebben 2 maanden geleden alvast Prentatal buggy aangeschaft geen idee of die mee kan aan de fiets wel zo handig als ik bijvoorbeeld even het dorp in moet voor boodschappen. timonneke: wat fijn dat Noor weer helemaal de oude is. Oh heerlijk zeg dat jullie dinsdag op vakantie gaan waar naartoe, meen mij te herinneren dat jullie naar Frankrijk gaan? Ook leuk dat Noor straks naar de creché gaat leuk om andere kindjes spelen. En schattig dat ze ook moest huilen toen andere kindje ging huilen. steekt elkaar toch aan. Finn gaat ons nu ook een beetje nadoen als we bijvoorbeeld met ons hoofd nee schudden of klappen in je handjes zingen, zo leuk. Hier nu lekker weekend. Ik zou morgen met een vriendin en haar zoontje van 10 maanden gaan zwemmen maar zij zijn allebei ziek dus gaat niet door. Oja nog wat anders leuks mijn mamie is van de week terug gekomen uit revalidatiecentrum JOEHOE. Begin maart gaan we weekje op vakantie met zijn allen en vanaf 8 maart gaat ze ook weer oppassen en wordt alles weer een beetje normaal. Nou heb alweer teveel de pagina vervuild met al mijn geklets haha!! Toedoeliedokie
Hoi meiden, Moest weer heel wat bijlezen... dan besef ik hoe lang het geleden is dat ik hier nog op de site was! Vruchtje ik las dat je mama terug thuis is! Zo blij voor je zeg! Hoe gaat het nu met haar? Helemaal de oude weer? Finn ook al zo'n grote jongen en last van de tandjes las ik? Leuk als je ook zo'n interactie met je kindje begint te hebben he (dat ze alles nadoen enzo)! Enne, hier nog steeds geen fiets stoeltje gekocht. Ik ben zelf niet zo'n fietser dus ja. Ik kijk wel uit naar de lente dat ik met Noa in de draagdoek meer naar buiten kan (nu draag ik hem alleen binnenshuis) en we hebben hem ook zo'n driewielertje dat je kan duwen gekocht.... is ie ook helemaal gek van Timonneke, met Noor gaat alles ook goed zo te lezen! Gelukkig niet meer ziek. Enne, dat is zo typisch met zo'n kleintjes dat ze beginnen te huilen als ze een ander kindje horen... Noa heeft zo deze week nog K&G op zijn kop gezet Hij was heel erg moe (moesten gaan wanneer hij eigenlijk zijn middagdutje deed) en had er geen zin meer in en begon heel hard te huilen... alle andere kindjes natuurlijk lekker mee doen Hopefully, wat gaat het hard met Resa zeg! Ze komt goed bij en slaapt ook heel goed las ik! Goed dat de bv ook zo goed lukt, da's toch zo'n intiem moment altijd he! Nog tot mei lekker verlof ook. Geniet ervan want het gaat idd zoooooo snel! Wies, lekker genoten van carnaval las ik! Echt spijtig dat ik geen hyves heb want had wel graag de bananenfoto's van Sam gezien All, hier gaat alles goed. Time flies when you're having fun zeggen ze... tis te zeggen, ik ben gewoon erg druk bezig. Op het werk is het super druk (nieuwe wetgeving in voege en alles verandert dus ja)... ik werk wel van thuis uit en ga 1 keer per week naar kantoor maar zelfs dan zijn er momenten dat het amper lukt om Noa zijn laatste fles te geven. Met de kleine man in mijn buik gaat alles goed. Hij ligt nu mooi in hoofdlig, werd vorige week op 2,270 kg geschat en de gyn heeft goede hoop dat het deze keer wel een natuurlijke bevalling zou kunnen worden. Ik ben nu bijna 34 weken dus het aftellen begint wel. Verder zijn we veel te laat met alles... geboortekaartje zijn we nog aan het ontwerpen, vonden gewoon onze gading niet. Kleertjes wassen, koffer voor ziekenhuis klaar zetten, doopsuikers maken, etc... dat zal allemaal moeten wachten tot ik met verlof ga! Nog 3 weken werken! Ik heb het wel zo'n beetje gehad. Noa doet het ook geweldig. Hij woog vorige week 12,180 kg en was al bijna 85 cm! Een grote jongen dus... hij zit op de P97 curve (weet niet of jullie dat in NL ook kennen?). Verder kan hij sinds 3 weken stappen... erg vertederend maar je beseft ook wat voor een grote jongen het aan het worden is... ik sta er elke dag van te kijken als ik hem zo zie rondlopen Morgen gaan we voor zijn eerste echte stapschoentjes kijken (met hardere zool dus), die hij als kadootje van mijn mama krijgt... hij wordt weer verwend! Hij eet ook goed (snoept vooral graag) en wil van alles proeven dat wij eten! Dat er nog een beebje op til is beseft ie nog niet, al vind ie mijn buik wel fascinerend... of misschien beseft ie het wel en is dat de reden dat hij er altijd wil op slaan... dat beloofd We gaan over 3 weken (de eerste week van mijn verlof) een midweekje naar CP! Lekker elke dag gaan zwemmen, wandelen (of tegen dan schuifelen) en lekker met zijn drietjes nog wat genieten voor de 4e eraan komt! Ik kijk er al enorm naar uit! Nou meiden, ik ga echt mijn best doen om sneller weer iets van me te laten weten... en een buikfoto neem ik misschien dit weekend als ik 34 weken ben... want een grote buik heb ik echt al wel! Veel liefs, Marisha
hey meiden, jeetje marisha, 34 weken alweer! wooow, wat vliegt dat om. timonneke, fijn te horen dat het weer goed gaat met noor, vervelend als ze helemaal uit het ritme zijn. hopefully, snel gaan die eerste weken hè, en de 1e kleertjes al aan het opruimen, moeilijk is dat hè, maar goed, uiteindelijk is het ook de bedoeling dat ze goed groeit natuurlijk, maar ik snap het goed. heb laatst ook nog de laatste 56 pakjes weggedaan die al die tijd nog nét pasten (en ik zo leuk vond!!) geniet nog lekker van je verlof, het is zo weer voorbij! maar het werken heeft ook wel weer wat, je kijkt zo uit naar je kindje die je dan 's avonds weer kunt zien. hier alles weer goed, sam is afgelopen dinsdag en woensdag nog ziek geweest, hij hield geen een fles binnen, kwam er met golven uit. we zijn woensdg nog naar de ha geweest, want met die diaree erbij (die heeft ie onderhand al 2 weken) kon ie wel eens uitdrogen. gelukkig was dat niet, maar we moesten hem wel ors geven, en zoveel mogelijk op een dag voeden, en dan kleine beetjes, dus daar ging ons ritme dachten we. hadden we hem net sinds een week op 4 flessen...maar goed, na het bezoek aan de ha heeft ie geen fles meer overgegeven, zul je altijd zien. hij is al weer een eind opgeknapt, alleen nog wel wat diaree. hij wordt 's nachts af ent oe nog wakker, zit nog niet helemaal lekker in zijn vel, maar dat komt wel weer. het griepvirus heerst hier in roosendaal dus goed, niet normaal, overal zieken! vruchtje, wat een goed nieuws dat je moeder thuis komt, eindelijk! wat zal ze zich verheugen op het oppassen! nou meiden, een fijn weekend allemaal! oh ja, en ik word weer tante! mijn broer verwacht 18 september (de verjaardag van mijn schoonvader trouwens) een kleine! veel liefs wies
Jee Marisha wat gaat dat hard, voor je het weet zijn jullie met z´n 4en. Wat goed dat Noa al stapt....kan hij dat straks allemaal aan zijn kleine broertje leren. Zijn jullie er wel al uit qua naam? Ik ben erg benieuwd naar een buikfoto. Lekker dat jullie er nog even met z´n 3en tussenuit gaan. Vruchtje, wat een super nieuws dat je moeder weer thuis is. En wat leuk dat jullie met z´n allen weggaan. Wat zal je moeder uitkijken naar de tijd dat ze op haar kleinkind kan passen. Arme Sam, nog steeds niet helemaal opgeknapt. Hier zijn ook heel erg veel kinderen ziek. Inderdaad veel overgeven en diaree. Die Noor, helemaal gevoelig als er een ander kindje gaat huilen, dat hoor je inderdaad wel vaker. Ik vind het eigenlijk wel schattig. Fijn dat het verder goed ging. Hier ook alles in orde. Resa heeft gister bijna niet geslapen overdag. De nachten gaan nog steeds super, maar overdag wil ze er gewoon heel graag bij zijn. Ze kan behoorlijk driftig zijn als ze tegen haar slaap vecht. Volgende week zondag geven we een kraamfeest. Ben zelf bezig geweest met rolletjes snoep (mentos etc.) met een zelfgemaakte wikkel er omheen. Op de wikkel staat een bedankje en een foto van Resa, ziet er erg leuk uit bijelkaar.
Marisha: heerlijk zeg dat je alweer 34 wkn bent het einde is dus in zicht. Wanneer gaat precies je verlof in? En wat fijn dat het met Noa ook allemaal goed gaat groeit mooi zo te lezen. wies: vervelend dat Sam zo een last heeft gehad van diarree en spugen. Is dat nu inmiddels helemaal verdwenen? Goed dat je toch even langs de ha bent gegaan uitdroging gebeurd snel bij kleintjes. hopefully: wat leuk dat jullie volgende week een kraamfeest geven komen er veel mensen? En leuk idee van snoep, bedanktje en foto van je mooie meid? Timonneke hoe gaat het met jullie? Ons manneke was al errug vroeg wakker 5.30 en wilde ook echt niet meer terug naar bed. Valt niet mee zo vroeg op de zondag je dag al starten. Denk dat hij weer een beetje in zo een fase zit. Overdag is het slapen de afgelopen dagen ook niet zo best. Nu slaapt hij 3 kwartier maar is dus ook weer lang wakker geweest van half 6 vanochtend. Maar ja het blijft een schat en kan hem wel blijven knuffelen. Hij zit alleen niet zo lekker in zijn vel. Straks een verjaardag van zoontje van vriendin. Het is half uur rijden en het wordt daar echt hartstikke druk (ook veel drukke kids). Omdat Finn daar niet kan spelen of aan tafel kan staan en dus alleen verplicht opschoot kan blijven heb ik besloten hem niet mee te nemen. Ik doe hem er toch geen plezier mee. En bovendien vindt mijn zus het ook leuk om een keer op te passen. Maar nu ik eraan denk dat ik wegmoet heb ik helemaal geen zin en blijf ik liever bij de kleine. Jullie zullen wel denken wat zeurt ze nou hihi. Vinden jullie het raar dat ik voor zoiets oppas regel en hem niet gewoon meeneem? Wij hebben overigens bijna nooit oppas nodig hoor! Nou fijne dag