vruchtje, zeker is dat niet raar, als je denkt dat ie daar niets aan heeft, is ie bij je zus beter af toch? en voor jezelf ook wel eens fijn zonder de kleine te gaan. je niet schuldig om voelen hoor, zeker als je hem bijna nooit weg brengt. mss voel je je beter te horen dat wij sam aankomende zaterdag weer wegbrengen, (nu al het 5 weekend in 6 weken) wilde eerst ook niet, maar mijn man heeft me overgehaald. we gaan lekker uit eten met vrienden, en nog even onze bonnen van de carnaval opmaken. ik vind dat je best regelmatig zonder de kleine op pad kan, hij is natuurlijk wel de rest van de week gewoon thuis. en als ie niet regelmatig gaat logeren went ie er ook niet aan. ik hen gemerkt dat ie bij mijn schoonmoeder goed slaapt, en bij mijn ouders niet, waarschijnlijk omdat ie al veel vaker bij mijn schoonmoeder is blijven slapen. dus uiteindleijk is het ook ergens goed voor hoor! ga lekker feesten vruchtje! sam heeft daarstraks zijn eerste fruithapje op!!! wat was dat leuk zeg! ik twijfelde wel, maar hij heeft zoveel honger, en hij krijgt al 200cc per fles. ook als wij eten loopt het water zowat in zijn mond, dus ik denk dat ie er aan toe was. hij loopt ook nog eens 2 weken voor, dus ik probeer het gewoon. hij vond het echt megalekker! ik heb niet teveel gedaan, even kijken heo ie erop reageert, maar tot nu toe goed volgens mij. zo leuk, eindleijk iets anders dan die flessen. hopefully, wat klinkt dat leuk zeg, jullie bedankjes voor het kraamfeest. daar ben je vast even zoet mee, best een werk lijkt me.
@vruchtje: Hopelijk heb je genoten van het verjaardagsfeest! En inderdaad, je mag best een keertje weg zonder de kleine, niet schuldig over voelen hoor! Noor gaat ook regelmatig bij de grootouders of een tante slapen, meestal is dit dan omdat we moeten werken, maar af en toe ook omdat we met vrienden weggaan. Leuk dat Finn jullie zo na doet, lijkt me grappig om te zien. @wies: Wat flink dat Sam zo goed fruit kan eten. Wij zijn iets voor Noor 4 maanden werd begonnen, met groenten, en dat is heel goed gegaan. Geniet nog van jullie uitje met vrienden! @hopefully: Veel plezier op jullie kraamfeest! En wat een originele bedankjes hebben jullie! @marisha: 34 weken alweer, wat gaat het snel. Noa zal wel een trotse grote broer zijn. Nog volop bezig met de voorbereidingen dus, je zal je verlof goed gevuld krijgen! Hier alles goed. Alles staat klaar want morgen vroeg vertrekken we naar Valencia. Ik heb gekeken en het is er zo'n 20° ongeveer, lekker warm ten opzichte van hier dus. Hopelijk verloopt alles vlot om te reizen met Noor. groetjes en tot zaterdag!
Timonneke: heel veel plezier op jullie vakantie. Hopelijk verloopt alles soepeltjes met Noor. Geniet ervan!! Wies: oh wat schattig dat Sam zo heeft genoten van zijn fruithapje. Sommige kindjes zijn er nu eenmaal eerder aan toe. Leuk hoor. En je hebt helemaal gelijk hoor dat ik me niet schuldig hoef te voelen en het ook normaal is om wat zonder kind te doen. En wat dat uit logeren betreft daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. Finn is eigenlijk nooit uit logeren gegaan, maar dat komt ook natuurlijk door de situatie met mijn moeder. Ze heeft immers 15 weken in z'huis gelegen en 12 in revalidatiecentrum. Van het weekend wilde ik Finn daar naar bed doen nou was een ramp. Maar ga het blijven proberen want lijkt me ook eens lekker om hem middag/nachtje weg te brengen als we feestje hebben ofzo. hopefully: hoe is het met jou en Resa? all: Echt erg nog even over die verjaardag. Mijn zus was hier om 14.45 om op te passen ik stapte om 14.50 in de auto. Begon hier al met de snel weg die opgebroken was moest helemaal omrijden. Daardoor kwam ik op de A44 terecht i.p.v. de A4 waardoor ik uiteindelijk de weg niet wist en via drukke wassenaar ben gereden. Ik dacht dat ik via de A13 moest afrit 11 en zat in ene bij Berkel en Rodenijs. Denk ook een beetje blond dat ik niet goed opletten haha. Moest dus de A12 hebben. Nou om het kort te houden heb paar keer telefonisch contact gehad met vriendin en besloot uiteindelijk om 16.30 weer terug richting amsterdam te rijden. Het was gewoon de moeite niet meer en ik zat al 1,5 uur in de auto en had het overzicht niet meer. Echt balen ben al veel vaker zonder navigatie naar haar toe gereden maar nu kwam ik er gewoon niet uit. Tegen 5e was ik dus thuis met kado nog ingepakt. Mijn zus zat dus al raar te kijken. Baalde echt zo maar uiteindelijk natuurlijk om kunnen lachen. Mijn moeder komt zo gezellig deze kant op en gaat ze voor eerst mee naar babyzwemmen. Echt zo leuk dat ze dat soort dingen nu mee kan maken. Finn zit trouwens weer in een ietwat vervelende fase van rond 5.00 uur wakker worden. Heb er dus al een halve dag opzitten haha. Hij ligt nu weer lekker terug in bed. Ach is hij mooi uitgerust om te zwemmen. Fijne dag allemaal
Timonneke, ik ben bang dat ik te laat ben.....maar ik wens jullie een hele fijne vakantie. Geniet er lekker van met z´n 3en. Vruchtje het is juist heel gezond dat je af en toe dingen doet zonder de kleine en dat Finn kan wennen om ergens anders te zijn. Daar ga je later het voordeel van krijgen, dan zijn ze minder eenkennig en hebben ze geen moeite bij andere. Aan de andere kant snap ik je wel. Moet er nu ook nog even niet aan denken dat ik zonder Resa ben.....al zal iedere eerste keer moeilijk zijn. Van het weekend was ik even boodschappen doen zonder haar.Laten we daar maar even mee starten, dan bouwen we het rustig op. Wij hebben hier nog een hotelbon liggen en aan de ene kant denk ik , ik neem haar mee, maar aan de andere kant is het misschien goed dat ze dan naar mijn schoonouders gaat zodat die proef kunnen draaien voor als ze straks gaan oppassen. Maar de tijd vliegt ook voorbij, dus of we de bon binnenkort gaan gebruiken vraag ik me af. Sam zijn eerste fruithapje op....geweldig! Wat gaat dat snel en fijn dat hij het zo lekker vond. Die eet straks binnen no time met jullie mee. Resa vreet bijna haar lepel op als we haar vitamines geven. Vruchtje, wat heb ik gelachen om je vorige bericht.... Ruim anderhalf uur in de auto en nog steeds een ingepakt cadeautje. Je had ondertussen een rondje Nederland kunnen doen....whahahahaha. Lekkere vrouwenactie, laat die mannen dat maar niet veel horen, bij ons zullen ze je daar maandenlang aan helpen herinneren. Maar je zus vond het vast leuk om op te passen. Resa moet sinds gister echt een trappelzak aan. Dat hadden we nog niet constant, maar mevrouw weet zich omhoog te trappen in haar bedje. Ze is echt heel wijs aan het worden. Dat wordt wat later.
@vruchtje: Wat jammer van je verjaardagsfeest! Volgende keer toch maar gps meenemen! Hopelijk is Finn snel door die fase heen, want 5u is toch wel heel vroeg! @hopefully: Resa is dus lekker hevig! Fijn dat het zo goed gaat met haar! @marisha en wies: Hoe gaat het met jullie en jullie kleine mannetjes? Wij zijn van vandaag terug van de citytrip, en het echt super geweest! Valencia is een super mooie stad, het weer was mooi (22°) en we hebben ons super geamuseerd. De heenvlucht is voor Noor wat tegengevallen, maar de terugvlucht is heel goed gegaan, toen heeft ze bijna de hele vlucht geslapen. Ook ginder ging het super, ze heeft de hele dag in de buggy gezeten, en deed goed haar dutjes in de buggy. We hebben ons echt super geamuseerd!
Timonneke: wat lekker dat jullie zo het zo leuk hebben en helemaal top dat het ook zo goed gaat met Noor. Heerlijk dat ze ook haar dutjes in de buggy doet. Enne ik ben jaloers dat het daar 22 graden is. Hier is het bagger en net herfst. Veel wind en regen. Geniet lekker daar. Wij gaan a.s. maandag lekker weekje weg. Wel gewoon in Nederland. hopefully: wat leuk dat jullie nog een hotelbon hebben liggen. Daar zou ik zeker gebruik van maken. Als ik het terug kon draaien had ik misschien Finn ook wat eerder uit logeren gedaan, maar ach dat is achteraf gepraat. En moet erbij zeggen dat wij het gewoon heerlijk vinden om hem zo veel mogelijk bij ons te hebben. Resa alweer in de trappelzak heerlijk en handig toch. Voor Finn hebben wij dat ook snel gebruikt omdat hij altijd dekens wegtrapte. Hoe is het met de rest ? Hier gaat het goed alleen finn wilt af en toe niet slapen overdag. Zoals vandaag is hij wakker geweest vanaf 10.00 uur .Niet normaal toch voor een kindje van 11 maanden? Ach het zal wel een fase zijn. Maar tegen 17e stort hij in en dat is dan weer zo zielig voor hem. A.s. maandag lekker een weekje weg met de family hebben er zin in en zijn er aan toe. Ik heb trouwens van de week nog gefietst met Finn echt super leuk hoor en Finn vond het ook wel leuk om zo lekker om zich heen te kijken. fijne avond allemaal.
Valencia lijkt mij ook een erg leuke stad. Wat lekker dat jullie genoten hebben en dat alles goed is gegaan met Noor. In welk opzicht bedoel je dat de heenreis niet echt lekker verliep? Hadden jullie een babybedje in het hotel? Vruchtje ook al een heerlijk vooruitzicht. Ik ben jaloers, maar heb hier wat reisboekjes thuis liggen voor einde van de zomer. Lekker gefiets met Finn, leuk hoor. Wacht maar tot hij straks in slaap valt op de fiets, dan krijg je een hele lamme arm door het ondersteunen van zijn hoofd Hier nog zo´n banjer die af en toe overdag niet echt wilt slapen. Resa heeft dat al een paar keer gehad. Even een vraagje. Hoelang na de bevalling kwam bij jullie de menstruatie op gang? Ik was gister aan het sporten met de Wii....geweldig, kan je gewoon thuis doen, was nog best pittig ook.....maar daarna verloor ik rood bloed en dat houd nog steeds aan. Ik dacht eerst dat ik teveel had gedaan en dat de wond open ging, maar doordat het helder rood is denk ik dat het mijn menstruatie is. Heb ook wat last van pukkeletjes. Mijn hele zwangerschap geen last van gehad. Morgen Resa haar kraamfeest. Ik ben bang dat het onwijs druk wordt....kan best wel eens rond de 100 man komen.....en dan heb ik al een lijstje van de mensen die niet komen. Ik doe gewoon aan zelfbediening, ander vergeet ik zeker mensen en kom ik er niet aan toe om met iemand te praten. Hopelijk trekt mijn meissie het een beetje al die drukte.
Kan best je menstruatie zijn hoor. Ik kreeg rond 12 weken mijn 1e menstruatie, maar heb beetje onregelmatige cyclus. Nu zit er ook steeds 35 á 40 dagen tussen. Wauw zeg dat je gewoon zoveel mensen verwacht....maar wel leuk natuurlijk. Heel veel plezier morgen dat Resa maar lekker verwend wordt met leuke cadeaus. En heel verstandig dat je aan zelfbediening doet haha
Vruchtje ik kwam nog even terug voor jou, maar zag dat je mij net voor was.....maar ik vergeet je helemaal een fijne vakantie te wensen. Geniet er lekker van. Ik heb ook een onwijs onregelmatige cyclus......Ik dacht dat het misschien nog te vroeg was voor een menstruatie. Aan de andere kant, ben ik gevoelig voor stress ed. Niet dat ik nu stress heb, maar ben wel druk met de voorbereidingen van het feest bezig geweest.....Vroeger kon ik ondanks dat ik de pil slikte gewoon ongi worden als ik het druk had.
@hopefully: Hoe is Resa haar feest geweest? Alles goed verlopen? Veel volk geweest? De heenreis was niet meegevallen omdat Noor moe was, en niet wou slapen in het vliegtuig. Ze heeft veel geweend, en toen ze uiteindelijk in slaap was gevallen, gingen we landen, en werd ze terug wakker. Het was nogal een heftige landing owv de wind in Spanje, en ik denk dat Noor last had van haar oortjes. Tijdens het landen is ze dan terug heel hard beginnen huilen. De terugreis ging veel vlotter, toen zijn we opgestegen, terwijl ze haar flesje dronk, daarna is ze in slaap gevallen voor anderhalf uur, en toen ze terug wakker werd, gingen we landen en heeft ze de hele tijd gelachen. @vruchtje: Hoe is het met Finn? Slaapt hij al terug wat beter overdag en wordt hij 's morgens minder vroeg wakker? Begint Finn al moeite te doen om te stappen? Noor zet wel stapjes langs de salontafel, maar als we haar handjes vasthouden verzet ze geen voet . Ik ben nu aan het wachten tot mijn kleine meid wakker wordt, dan kan ik haar klaarmaken voor haar eerste dag naar de crèche. Ik heb vandaag nog een dag verlof genomen, zodat ik haar steeds kan gaan halen als er iets zou zijn. Ben benieuwd hoe het zal gaan, hopelijk huilt ze niet te veel. groetjes
Resa haar feest was een groot succes. Het was megadruk en ik kwam nergens aan toe...maar toch zijn we blij dat we het zo gedan hebben. Normaal ben ik van de persoonlijke contacten, maar na het trouwen en de verhuizing waren we toe aan wat rust en willen we graag samen van ons meissie genieten. Ik was blij dat de oma´s er waren om te helpen, ondanks de zelfbediening hadden zij het ook erg druk. Ik kwam af en toe niet eens toe aan cadeautjes uit te pakken en manlief heeft bijna de hele middag boven gestaan om een rondleiding door het huis te geven. Resa....daar zijn wij zo trots op. Jullie snappen natuurlijk dat zij het allerliefste en allemooiste kindje is (net zoals die van jullie). Zij is vanaf 11 uur wakker geweest en vond het te gezellig om te gaan slapen. Normaal vecht ze dan tegen haar slaap...maar nu heeft ze alles rustig is zich opgenomen en naar iedereen liggen kijken met af en toe een glimlach erbij. Ze ging pas om 19 uur slapen. Wij waren bekaf, maar zij had nergens last van. Hoe heeft Noor het vandaag op de creche gehad? Wies nog lekker wezen fietsen? Het wordt nu een paar dagen mooi weer....eindelijk. Hoe gaat het met Sam zijn fruithapjes? Vruchtjes lekker op vakantie. Hoe gaat het met de rest???
hey meiden! nou, dat zit er op hopefully! erg leuk, maar wel inspannend hè. nu kun je echt lekker met het gezinnetje gaan genieten in jullie huisje. ik was geloof ik na 9 weken weer ongesteld. maar mijn cyclus is nog niet goed hoor, ik denk ook dat ik een te lichte pil heb nu, ik heb tussentijds een bloeding gehad, en nu in de stopweek helemaal niets. ik word ook misselijk van deze. ik was zelfs even bang weer zwanger te zijn, heb gewoon een test gedaan, maar gelukkig niet. echt, heel mooi, maar nu nog even niet hoor,haha. maar zo helderrood bij je kan wel je menstruatie zijn toch? wel al vroeg, maar het kan. hopelijk heb je weer snel regelmaat in je cyclus. vruchtje, ook lekker op vakantie? heerlijk! geniet ervan! hoe gaat het trouwens met je moeder? wij hebben ook de vakantie geboekt, we gaan lekker naar spanje. maar 2 uurtjes vliegen, vanuit rotterdam ook nog eens en waarschijnlijk gunstige vliegtijden. het is een soort resort, en we zitten met vrienden van ons die ook een kleine hebben in 1 bungalow. echt gezellig. verder alles goed met jullie? ik vind het zo leuk dat de meesten van ons nog steeds hier online zijn, ondanks de drukte met de kids. tenminste, ik vind het niet niks zo, werken en een kleine, en dan ook nog alles bijhouden,haha. maar erg leuk weer te lezen hoe goed het dan gaat met de kleintjes. alvast een fijn weekend allemaal en geniet van het mooie weer! (nog een graadje of 20 erbij en ik ben helemaal blij!!! ) kus wies!
Daar sluit ik me helemaal bij aan Wies. Volgens mijn beste vriendin kan het nog geen ongi zijn zolang ik borstvoeding geef.....mmmhhhh....klopt dat....zal eens gaan speuren op internet. Waren jullie allemaal al gestopt met BV? Eva, jij weet dit vast.....ben je inmiddels al gestopt met bv en hoe gaat het met je meiden? Wies, wat heerlijk dat jullie geboekt hebben. Ik heb hier de boekjes liggen en als het aan mijn mannetje ligt gaan we in september naar Turkije toe. Ook op een resort in een (hopelijk) niet al te druk hotel. We willen lekker kunnen genieten van alles en zeker van elkaar. Resa werd vanmorgen pas om 7 uur wakker, weer een uur later dan normaal. Normaliter komt ze rond 6 uur en dan geef ik een borst en moet ze weer te bed, dan slaapt ze tot 8 uur half 9 met een uitzondering naar 9 uur......maar als papa niet naar zijn werk is in het weekend, wordt dus meteen je hele schema verpest en mag mevrouw in bed na haar eerste voeding...met het gevolg dat ze niet meer wou slapen natuurlijk. Het is wel heel gezellig hoor, ze is zo lief ( en 7 uur is een mooie tijd). Verder lacht ze heel erg veel. Ze huilt nauwelijks, vaak is het aandacht vragen, dat merk je meteen het verschil. Wij liggen helemaal dubbel als ze een nep huiltje opzet en dan na 10 sec stil is om te kijken of we wel luisteren.....oei dat wordt wat. We zijn over de 5 kilogrens heen. Gister woog madame 5090 gram...ppfff het gaat zo snel. Manlief vroeg of dat wel goed was en of ze niet of dieet moet......Ik heb aangegeven dat ze inderdaad vanaf nu alleen nog maar worteltjes en bleekselderij krijgt....arm kind. Het is wel heerlijk om te zien hoe papa zich zorgen kan maken om zijn kleine meid. Ben blij dat hij noit aan mij vraagt of ik niet eens op dieet moet Wat ben ik blij met het mooie weer....leef weer helemaal op. Heb echt last van winterdepressie hoor ( al maakt mijn meissie een hoop goed). Van mij kan het niet warm genoeg zijn. Heerlijk naar buiten en met de benenwagen op pad. Hoe gaat het met de vakantiegangers? Fijn weekend!!!
Hey meiden wij zijn weer terug van een heerlijk weg. We hebben het heel erg leuk gehad en ook het weer zat mee. Met mijn moeder ging het ook heel erg goed. We hebben zelfs met zijn allen een potje gebadmintont en ze kon het behoorlijk goed heel fijn dus. Gisteren is Finn ziek geworden en ook heeft hij s'middags zijn handje verbrand aan de verwarming . Mama had hem even 1 tel uit het oog verloren en wat was ik verdrietig. Zijn naar huisarts geweest en is 2 graads brandwond. We hebben zalf ervoor gekregen en zijn handje zit nu in het verband. Echt sneu. Verder is hij ook niet helemaal lekker. Nu wordt hij wakker dus de rest van het verhaal en de reactie voor jullie volgen snel. x
Zo daar ben ik weer. Finn ligt weer lekker te slapen. Hij is nog steeds ziekjes, maar met zijn handje gaat het redelijk. Zit een dichte blaar op en ziet er goed uit. Zijn verbandje was er even af en hij had ook geen pijn ervan gelukkig met spelen. hopefully: wat fijn dat het geboortefeest zo geslaagd was. Is Resa heel erg verwend? Nu lekker genieten met jullie drietjes. timonneke: Hoe was jullie vakantie? Zijn jullie 1 week geweest? Gelukkig dat de terugreis beter verliep dan de heenreis tis ook niet niets met zo een kleintje. las ook dat Noor haar 1e creché dag heeft gehad, ging het allemaal goed? wies: wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie naar spanje gaan en gezellig ook met een ander stel. Welke periode gaan jullie? Ik vind het ook heel tof trouwens dat we nog steeds kletsen met elkaar ondanks onze toch wel ietwat drukke levens. marisha: ben jij inmiddels al met verlof en gaat alles goed? Met Noa ook alles goed ? Evaz: hoe is het bij jullie en met de meiden? Vanaf volgende week ga ik ook mijn vaste werkdagen werken. Maan, woen en donderdag en gaat mijn moeder oppassen. Wel erg leuk dus. Volgende week hoeft ze nog niet omdat manlief dan toevallig vrij is. Wel lekker hoor dat we niet zo heel veel oppas nodig hebben, ook voor haar zelf fijn dan wordt het niet snel te zwaar. nou ik heb weer genoeg gekletst, jullie beurt liefz
@hopefully: Fijn dat Resa haar feest zo'n succes was! Leuk dat jullie een reisje plannen met Resa, zeker doen, het is echt genieten! Ben je al begonnen met kolven of geef je nog steeds de borst? @vruchtje: Super dat jullie weekje weg zo leuk was! Hoe gaat het nu met Finn? Is hij al wat beter? En hoe gaat het met zijn handje? @wies: Hoe gaat het met Sam zijn fruithapje? Geniet hij er erg van? Jullie hebben ook al een vakantie geboekt, echt iets om naar uit te kijken dus! Met Noor gaat alles goed, op de crèche is ze ook braaf en slaapt er goed, dus dat valt reuze mee. Met mij gaat het iets minder, ik heb een amandelontsteking en ben er goed ziek van, gelukkig ben ik 8 dagen vrij van mijn werk.
Hoi allemaal, Hoe gaat het met jullie? Wat geweldig om al die foto's te zien! Ik kwam even bij jullie kijken en toen zag ik die prachtige foto's van jullie kindjes! Hier gaat alles goed, Merlijn krijgt nu iets meer dan 9 maanden borstvoeding en hij krijgt bijvoeding via de rapley methode, dat is ontzettend leuk om te zien. Leuk dat ik jullie op deze manier toch een beetje kan volgen! Liefs Jinky
Hoi meiden, Hier ook weer eens even wat nieuws van mij! Nog 4 daagjes werken en dan krijgen jullie wel weer wat vaker een update van mij! Beloofd! Jinky, wat leuk dat je weer eens komt piepen! En wauw, al 9 maanden bv! Leuk zeg! Vruchtje, jullie kleine man is binnenkort al een jaar oud zeg! Wat vliegt de tijd. kan me trouwens voorstellen dat jullie geschrokken zijn als ie zijn handje heeft verbrand. Een ongelukje zit vaak in een klein hoekje he. Gelukkig heeft hij er al minder last van nu! Timonneke, ook hier heel veel beterschap gewenst. Zo'n amandelonsteking is pijnlijk he! Gelukkig doet Noor het goed op de creche! De foto's zijn schitterend! Hopefully, wat fijn dat Resa haar feestje een succes was! Erg vermoeiend ook wel maar Resa heeft er zo te lezen ook van genoten! Wij denken een babyborrel te geven eind juni. Dan is onze jongen waarschijnlijk 10 tot 12 weken oud. Bij Noa hebben we toen ie 6-7 weken oud was een doopfeest gehouden en dat was een ramp. Door zijn reflux weende hij constant en zat ik er ook bijna helemaal door. Op de foto's zie je het gelukkig niet maar ik heb echt niet van het feestje kunnen genieten. Verder geven we ook de borrel niet om de mensen te ontmoedigen om eerder op bezoek te komen maar juist voor alle mensen die er niet toe komen of niet alleen op bezoek "durven" de kans te geven langs te komen. Het is dan ook begin vakantie dus normaal gezien ook mooi weer etc! Maar soms denk ik dat de mensen het erg gek gaan vinden om bij het geboortekaartje een uitnodiging voor 12 weken later te krijgen Btw, je kan wel degelijk ongi worden als je bv geeft hoor (net zoals je zwanger kan geraken als je bv geeft )! Wies, jij ook al leuke vooruitzichten op een mooie vakantie! wanneer gaan jullie juist (misschien heb ik erover gelezen)? Hoe gaat het voor de rest met jullie mannetje? Hier gaat alles goed. Nu 36 weken dus het aftellen is nu echt wel begonnen... voor de rest nog steeds geen buikfoto gemaakt dus daar moet ik wel eens werk van maken... misschien over 4 dagen als ik eindelijk in verlof ga! Wij gaan trouwens de eerste week van mijn verlof 5 heerlijk lange dagen naar Center Parcs... heb er zo'n zin in! Lichamelijk wordt het wel heel erg zwaar... veel zwaarder dan ik had bij Noa. Ben benieuwd of ons kindje nu ook al ingedaald is... vrijdag weer naar de gyn op controle en dan weten we weer meer! Ik bedacht met net dat we over enkele weken geen zwangere meer in ons midden zullen hebben... hoe staat het eigenlijk bij jullie? Niemand die binnenkort voor een tweede wil gaan of zijn jullie gezinnetjes zo compleet?
Marisha: van harte gefeliciteerd!!! ik zie nu net dat je weer zwanger bent en wel spontaan! Geweldig! Liefs Jinky