Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Whaaaaaaa...........joepie.......a boy!!!!!!!!!
    Wat super Wies....duidelijk te zien....dat beloofd wat :D

Wat is die site traag :( heb al drie keer een poging gedaan tot posten.

Morgenga ik voor het volgende leuke nieuws.

Wies ik heb voor jouw een glimlach op mijn gezicht :D Hoe waren de foto´s?

2. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @Wies: Een zoontje!!! Gefeliciteerd! Nu kunnen jullie inderdaad een naam gaan kiezen, en echte jongensspullen kopen! Leuk :D Fijn dat jullie zo goed hebben kunnen genieten van jullie echo!

@Hopefully: Veel kijkplezier vandaag!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wow nieuws een jongen gefeliciteerd! Erg leuk hoor een jongen ;). Grappig en leuk om te zien hoe beweeglijk het al is hé. Echt al een klein mensje.

Hopefully: je zal het niet meer lezen maar eindelijk is het bijna zover spannend en veel succes :)

4. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik spoor echt niet....heb net flink zitten janken.....en niet omdat ik slecht nieuws heb, integendeel.....het zit er nog....we hebben er 1 van 0,26 en we hebben het hartje gehoord :) was heel speciaal, ik dacht eerst dat ik die van mezelf hoorde. Het zit op de juiste plek, dus nu maar afwachten...weer 3 weken wachten tot de volgende echo.
    Had net mijn moeder aan de telefoon en die was zo happy en riep maar: je wordt moeder....en toen kwam het...ik geef de hormonen maar de schuld, alle emoties zullen er wel uit moeten. Pffff...wat een opluchting, maar tegelijkertijd vind ik het nu heel eng worden.

Ik ga eerst even bijkomen :)

5. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Gefeliciteerd met jullie goede echo! Brengt allemaal veel emoties met zich mee, hè?! Probeer er nu maar van te genieten, en laat je tranen af en toe de vrije loop. Dat gebeurt hier ook regelmatig, kunnen we inderdaad op de hormonen steken. Hebben ze iets gezegd hoe ver je nu bent? Fijn om te horen, zo'n mini hartje dat toch zoooooooooo mooi klopt. :D Gefeliciteerd meid, ik ben echt blij voor je!

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Of 6 weken en 1 dag of 6 weken en 4 dagen...ik hou het op het eerste, gewoon 2 weken van de punctie af halen.
    Heb ook geen foto gekregen, de printer was stuk :(

Ik ga mijn banner maar even aanpassen :)

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully wat een ontzettend goed nieuws super gefeliciteerd met jullie goede echo. Heel speciaal hé om het zo te zien en het hartje te zien kloppen. Nu lekker genieten hoor want als er eenmaal een hartje klopt zit het wel goed, dat zij mijn echoscopiste tenminste :). En die emoties zijn ook heel normaal jullie hebben zo een lange weg afgelegd dus laat die tranen van blijdschap maar stromen.

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, wat een goed nieuws! en dat je het hartje al gehoord hebt, knap zeg! waarschijnlijk door de opluchting en alle spanning van de laatste tijd dat het mss knapt. En logisch, moet je kijken wat een lange weg je hebt moeten doorstaan voor dit oooh zo mooie wondertje. Geniet er lekker van meid! Je wordt inderdaad moeder! ;)

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    de pijn in mijn stuitje wordt trouwens steeds erger. Vooral na een werkdag steekt het behoorlijk. Ik hoop niet dat het nog erger gaat worden, met mijn werk is dat niet echt prettig. Toch een hele dag staan. de pijn in mijn lies is al een week of 2 weg, maar daar is dus het stuitje voor in de plaats gekomen. maar goed, als het erger wordt bel ik de verloskundige wel, mss dat zij tips heeft. heeft 1 van jullie daar last van gehad?

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sorry voor de lange radiostilte, maar ik kom even nergens aan toe. Daarom even een kort berichtje om jullie te laten weten dat ik er nog ben :)

Hopefully, wat fantastisch dat je een hartje gezien hebt! Ik ben zo blij voor je, moet er bijna ook om huilen weer :) Hele dikke zoen!

Wies, leuk dat je ook een knulletje krijgt! Een zoontje is geweldig! (een dochter ook natuurlijk, maar daar heb ik geen ervaring in)

Elmo, wat ontzettend gaaf dat jij ook weer zwanger bent! Ik wist wel dat je weer begonnen was, maar niet dat het al zo succesvol was. Ben heel blij voor je! Het wordt vast net zo'n schatje als die andere.

Vruchtje: I wish... geniet maar van je nachtrust en denk af en toe even aan mij terwijl je je weer omdraait :) Mijn mannetje is echt ontzettend schattig, maar 's nachts slapen... ho maar. Vandaar ook mijn grote afwezigheid hier op het forum. Sowieso is hij nog niet zo regelmatig, de ene keer maakt hij ons om 12 uur, 3 uur en 6 uur wakker, de andere keer om 11 uur, half 1, half 3, half 5 en 7 uur, en de volgende keer weer een nieuwe variant. Ik hoop echt van harte dat hij op een gegeven moment een ritme krijgt, want ik zou nu echt niet kunnen werken. Overdag slaapt hij eigenlijk alleen maar als ik dichtbij ben (dus als hij in de draagzak zit, op schoot of op mijn buik ligt, of iets dergelijks). Of in de kinderwagen, maar dan moet ik natuurlijk wel wandelen en dan kan ik niet internetten. Ach ja :) Maar goed, los daarvan, is het wel echt heel leuk vind ik. Hij verandert met de dag en kan steeds meer. Lachen bijvoorbeeld, echt super. Ik spreek veel met vriendinnen af die ook net een baby hebben om samen te wandelen, om de zwangerschapskilo's een beetje weg te krijgen. (die we er volgens weer aan eten om bij te komen).

Lieve meiden, ik denk aan jullie en ik kom gauw weer langs! xxx

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    SBR: leuk om weer wat van je te horen. Ik dacht laatst (zelfs s'nachts wakker in bed hoe gek kun je zijn :) ) nog aan je dat je misschien dit forum niet kon vinden hi hi. Wat vervelend dat Luca zo aan het spoken is in de nachten. Maar komt hij dan voor voedingen? Je kan er helaas ook niets aan doen natuurlijk. Snap wel dat je hier dan niet zo vaak bent want bijslapen lijkt mij dan wel nodig overdag. Moet zeggen dat Finn ook nog weleens wisselt qua aantal uren maar vergeleken met Luca mag ik niet klagen. Maar de ene keer krijgt hij zijn laatste voeding tegen 22.00 uur en komt hij pas om 4 uur 4.30 en dan weer om 8 uur wat natuurlijk onwijs ideale tijden zijn. Maar zoals vannacht kwam hij in ene om 2 uur en dan weer om 6 uur. Gelukkig sliep hij na die voeding nog verder van 7 tot 9.45 dus kon ik ook even bijslapen.

Hopefully: al aan het geweldige idee gewend dat er zo iets moois in je groeit? En heb je eigenlijk last van kwaaltjes?

wies: hier ook wel last gehad van onderrug en stuitje. Ik heb toen doorgestuurd door de gyn naar bekkenfysiotherapie. Gelukkig had ik niets aan mijn bekken maar vanaf week 27 tot aan week 37 ongeveer wel wekelijks daar geweest om het te laten los masseren etc. Wat trouwens heel goed hielp. Misschien dat fysio voor jou ook een optie is? Even overleggen met je VK inderdaad.

12. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jee wies das absoluut niet fijn dat de pijn blijft aanhouden. Ik denk inderdaad ook dat je even om advies moet vragen. Hopelijk wordt het niet zo erg dat je straks al minder moet werken of stoppen.

Hier nog geen kwaaltjes behalve vermoeidheid en ik had vannacht een giga steek in mijn buik....was denk ik mijn eigen schuld. Mijn mannetje begon te snurken en dan geef ik hem meestal een zetje met mijn benen :oops: maar dat hielp niet echt...dus ik draaide me om en wou een hardere trap geven :oops: toen kreeg ik dus die steek.
    Heb wel dat ik de hele tijd als ik op het toilet zit dat ik meteen kijk of er geen bloed is.

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: ik heb geen last gehad van mijn stuitje, maar als de pijn blijft aanhouden, zou ik dat inderdaad even melden.

@srb: lastig dat je mannetje 's nachts nog zoveel wakker wordt. Geef jij borstvoeding of flesvoeding? Want met fv kun je nog wat afwisselen, maar als je bv geeft sta je er altijd alleen voor 's nachts. Hopelijk vind hij snel een ritme!

@hopefully: geniet ervan dat je niet te veel last hebt van kwaaltjes!

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    srb, fijn weer iets te horen van je! Wel vervelend zeg dat ie 's nachts zoveel wakker is. Mss mag je binnenkort al kolven en kun je een flesje geven 's nachts (je partner dan natuurlijk) zodat je ook even aan rust toekomt. dat gaat natuurlijk opbreken. Wel fijn dat het verder goed gaat met hem, dat lachen lijkt me zo mooi om te zien de eerste keer. geniet er lekkr van hoor, en logisch dat je niet heel vaak online kunt zijn.

hopefully, ja, die steken, ik ken het, ik werd er ook onzeker van. uiteindelijk heb ik dat van anderen ook gehoord, het schijnt er bij te horen. wel fijn dat je verder geen kwalen hebt hè.

Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld, en ze zei dat je daar niet heel veel aan kan doen. Ze zag dat ik kapster ben, en veel sta en zo, en gaf aan op tijd de rust te pakken. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want als het drukk is, en je klant zit te wachten ga je toch niet op je gemakje even zitten. Ik kan in ieder geval naar de huisarts maandag, en dan moet ik hem vragen of ie mij doorstuurt naar de fysio. Hopelijk kan ik daar dan snel terecht. Verder wat blijven bewegen, dus heb lekker in de pauze een wandelingetje gemaakt. (langs de babykledingzaak, niet echt slim...haha)

fijn hemelvaartweekend allemaal, en geniet lekker van het weer!

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: Jammer dat er niet veel aan te doen is. Inderdaad snel afspraak maken voor fysio kan vaak goed helpen gelukkig. En als het echt niet gaat zou je dan misschien iets minder kunnen werken? Het zou kunnen (dat was bij mij zo) dat hoe zwaarder je buik wordt hoe meer last je krijgt. Hoop het niet voor je natuurlijk.

Hopefully: valt gelukkig mee met de kwaaltjes. Moeheid dat was bij mij ook het enige waar ik last van had. Ik heb dat ook een tijdje gehad dat ik bij elke toiletbezoekje ging kijken of ik bloed had stopt vanzelf straks. Waarschijnlijk als je voor jezelf nog eens de bevestiging hebt van een goede echo.

timonnke: rommelt het nog een beetje bij je en wanneer mag je weer voor controle?

all: hier echt een topnacht gehad. Finn heeft 9 uur achter elkaar geslapen, zonder voeding dus. En na de voeding nog eens 3 uur :) :). Ben benieuwd of hij vannacht weer gaat doorslapen maar reken er niet op hoor! Het is alleen zo raar wisselend bij hem dan komt hij pas in de ochtend en zo komt hij om 2 uur, ach gezellig hoe vaker ik hem zie hoe beter jammer dan maar dat het s'nachts is.

Hebben jullie nog iets leuks gedaan of gaan je nog iets leuks doen komende dagen? Hier niet zoveel bijzonders. We hebben trouwens wel een midweekje vakantie geboekt een huisje hier in Nederland. We gaan lekker 14 september

16. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies hopelijk heeft de fysio snel baat.
    Vruchtje, wat heerlijk dat hij 9 uur geslapen heeft, hopelijk heeft hij nog wel slaap genoeg voor vannacht. Lekker dat jullie een midweekje geboekt hebben.

Ben ik de enige die morgen aan het werk moet? :(

17. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Het rommelen is hier voorlopig gedaan, maar men buik zit sinds enkele dagen zichtbaar lager, ik wordt er zelfs op aangesproken. Ik heb op 2 juni terug een afspraak bij de gyn, benieuwd of het dan al helemaal is ingedaald.
    Wat fijn dat finn 9uur geslapen heeft, zal wel deugd doen als je zelf ook een nachtje kan doorslapen. Leuk dat jullie een midweekje op vakantie gaan, lijkt me heerlijk met zo'n kindje. :D

@wies: Hopelijk betert het snel als je naar de fysio kunt gaan, en anders inderdaad eens informeren of je niet wat minder kan gaan werken.

@hopefully: succes met werken vandaag! Het is al bijna weekend!

18. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Spannend Timonneke, weer een stapje dichterbij. Ben je al begonnen met de grote schoonmaak, touwtje springen, ananas eten e.d.?

Ben blij dat het weekend is. Vandaag het gevoel alsof ik weer flink aan de metformine was (die kotspillen) en aan de andere kant had ik een leeg gevoel, alsof ik honger had. Het wel gewoon goed gegeten. Heb de laatste week ook veel trek in chips, normaal eet ik dat nooit, maar nu kan ik er niet vanaf blijven.

Eva hoe is het met jou en je 2 wondertjes?

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou hopefully, het kan nog erger hoor, ik heb vandaag moeten werken, en morgen ook nog :(
    mijn man had vanaf woensdag al weekend, die heeft wel het huis lekker gepoetst vandaag! :) Maar ja, ik ben altijd vrij op donderdag, voor mij is het een normale week dus.
    Vruchtje, wat fijn zeg dat je een goede nacht hebt gehad! heerlijk moet dat zijn! Ik eet trouwens ook zoveel chips, heb ik sinds de zwangerschap ook meer. Maar lustte het daarvoor ook al graag hoor!:)
    timonneke, spannend hoor, nu het eenmaal aan het indalen is. het kan ineens snel gaan. wel grappig dat het mensen echt op gaat vallen.

20. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies ik heb met je te doen.
    Maar wat grappig dat jouw vrije dag ook op donderdag, dat had ik nog niet mee gekregen. Mijn vrije dag is ook op donderdag :D

Houden ze op je werk een beetje rekening met je? Dat zou wel fijn zijjn.
    Sterkte morgen.

X

Deel Deze Pagina