Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Whahahaha...zoals sommige van jullie al voorspelde....mijn dochter is de afgelopen 5dagen 1,5cm gekrompen.
    Qua gewicht is ze natuurlijk wel weer aangekomen.
    Vandaag 5835 gram. En haar eerste prikjes gehad.
    Ahhh, ik vond het zo zielig. Ze was zo lekker aan het lachen en schrok zich helemaal rot. Ze is nu de hele middag al huilerig....zo ken ik haar helemaal niet, dus waarschijnlijk zet het even door.

Timonneke, lekker vrij. Heerlijk genietenvan het weer. Schijnt bij jullie ook het zonnetje. Ik had vandaag alleen maar een t-shirt met colbertjasje aan toen ik ging wandelen...het was bloedje heet. Heerlijk....i love it.

Vruchtje nog een paar nachtjes totdat jullie Finn zijn verjaardag vieren. Ben je al zenuwachtig?

Marisha hoe voel je je? Ben je al weer beter? Morgen naar de gyn...spannend hoor.

Wies hoe gaat het met jou en Sam. Hij is vandaag 4 - 2 - 4 :) Vier maanden twee weken en 4 dagen.

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ah arme Resa.........de prikjes (altijd zielig). Finn is er ook wel eens ziekjes van geworden en koorts gekregen zetpilletje hielp toen heel goed. Enne Resa gekrompen.....hihi! Ach zo zie je maar weer dat dat meten soms ook niet klopt! Maar wat groeit ze toch goed hé heerlijk.

Marisha: hoe gaat het met jou en de baby? Hopelijk heeft de griep niet doorgezet.

Wies, timonneke, Evaz, Jinky met jullie en de kids ook alles oké?

Ik heb ook zo lekker genoten van het weer ik heb speciaal s'middags vrij genomen om heerlijk met Finn te kunnen wandelen en fietsen. Ook hebben we nog even in de tuin gewandeld en zelfs nog even in de tuin met zijn loopkar gewandeld. Lopen aan je hand of met loopkar is nu zijn favoriete bezigheid:) Van de week een goed gesprekje gehad met manlief en denk dat ik hem wel zover heb gekregen om in januari 2011 voor een 2e te gaan:)......even afwachten verder, maar hij al stukke positiever dan voorheen. Niet dat hij nooit een 2e wilde, maar 1tje vond hij ook prima qua drukte enzo.

3. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Haha, arme Resa, zo gekrompen :). Fijn dat ze zo goed aankomt in gewicht. Geef je nog steeds borstvoeding?

@vruchtje: Fijn dat je vrij kon nemen van je werk om samen met Finn van het mooie weer te genieten. Bijna zijn eerste verjaardag, wat gaat het snel! Leuk dat jullie ook nog voor een tweede kindje willen gaan! Wij gaan ook in januari 2011 een efspraak maken in het fertiliteitscentrum. Gaan jullie eerst zelf proberen?

Ik ben gisteren met Noor de stad ingetrokken, lekker wandelen met de buggy, en wat nieuws kopen voor haar. Ik heb van die shoesme schoentjes gekocht voor haar, en dan nog wat kleertjes. Die schoentjes lijken net echte schoenen, maar ze hebben wel een soepele zool, met anti-slip bolletjes onder. Vandaag komt mijn moeder ons halen, want die wil Noor ook nog eens een nieuwe outfit cadeau doen :D.
    Morgen gaan we zwemmen. Noor haar neefje geeft zijn verjaardagsfeestje in hat zwembad, en we gaan er ook even langs.
    Hebben jullie plannen voor het weekend?

groetjes

4. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat vervelend voor Noor al dat shoppen ;)
    Resa heeft gister ook een nieuw jurkje met legging van opa en oma gehad. Heel schattig. Mijn schoonmoeder gaf aan dat ze het voor de vakantie in september gekocht heeft....echter is het maatje 68 en als het zo door gaat, gaat Resa dat niet redden tot september :)

Ze is gister wel een beetje de weg kwijt geweest. Na haar middagvoeding ( half 1), ja ik geef nog steeds bv, wou ze even niet slapen. Ze sliep pas over 2en en was erg verdrietig ( zo ken ik haar echt niet). Rond kwart voor 4 toch maar wakker gemaakt omeen voeding te geven, maar die wilde ze haast niet en sliep snel weer. Normaal komt ze rond half 6-6 uur, maar nee hoor. Ze heeft tot 9 uur liggen slapen. Ik heb haar maar express laten liggen en dacht bij mezelf dan vannacht maar. Om 9 uur voeding gehad en toen was ze natuurlijk klaar wakker en tot mijn verbazing heel vrolijk. Ze heeft het hele huis bij elkaar geschreeuwd en gelachen. Rond 11 uur naar bed gebracht en ze sliep meteen. Vannacht 2.45 uur hoorde ik haar even...heb haar haar speen gegeven en ze sliep weer tot vanmorgen half 7. Damn, die (.)(.) vonden dat niet zo leuk. Heb wel afgetapt, maar toch stonden ze op springen. Nu ligt ze weer in haar gewone ritme en volgens mij nergens meer last van.

Vruchtje wat heerlijk dat je eerder van je werk weg kon. Deze zonnestraaltje moet je natuurlijk even meepakken.

Wies hoe gaat het op jouw werk? En hoe doet Sam het als jij niet bij hem bent?

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Timonneke, mijn plannen voor van't weekend? Bevallen! :D Was het maar waar! Leuk he, gaan shoppen voor je kindje... vind ik even leuk als voor mezelf shoppen! Noor is weer verwend hoor ik!

Hier ook genoten van het schitterende weer... ik voelde me dinsdag even wat beter en ben dan met Noa gaan wandelen/fietsen... natuurlijk weer overdaan en ben terug ziek gevallen. Toch maar even naar de dokter geweest en ik heb een lichte buikgriep... Alleen nog maar licht gegeten en veel water gedronken en voel me nu al weer wat beter.

Hopefully, Resa gekrompen... zo zie je maar ;) Nee, het gewicht is het belangrijkste he, dat ze goed bijkomen. Ze heeft ook een beetje last gehad van haar prikjes... Noa had dat bij de eerste keer ook, erg veel slapen later, hangerig en humeurig... gelukkig is het snel over he!

Vruchtje, heerlijk dat je idd even weg kon van het werk om met Finn buiten te spelen/wandelen. Flinke jongen ook als ie zo graag aan het handje stapt... Bij jullie dus ook terug plannen voor volgend jaar? Hopelijk wordt 2011 een vruchtbaar jaar :)

Hier vandaag naar de gyn geweest. Niet zo goed nieuws gehad. Onze uk zit nog steeds heel erg hoog. Zo hoog dat de gyn hem niet eens kon voelen bij het toucheren... de kans dat hij nog indaalt en spontaan komt is erg klein (ook gezien onze voorgeschiedenis). Ik had nu drie keuzes:

1. de natuur zo lang mogelijk zijn gang laten gaan en indien het niet spontaan komt, inleiden over 3 weken (dan ben ik bijna 42 weken) met het risico dat het scenario van Noa zich herhaalt. We konden eventueel wel afspreken dat we het inleiden na 8 uur of zo afbreken en toch voor ks gaan.

2. sowieso voor keizersnede kiezen zonder inleiding. Dan kon ik kiezen tussen volgende week woensdag of twee weken later (gyn heeft vakantie de eerste week van de paasvakantie dus dan geen geplande ks).

3. Bekkenmeting laten doen om te kijken of dat de reden is dat onze uk niet indaalt. Helaas zegt dit op zich niet zo veel (een goede bekkenmeting wil niet zeggen dat je spontaan/natuurlijk zal bevallen en een slechte wil niet zeggen dat je kindje er niet door kan)...

We zijn alvast ingepland voor volgende week woensdag en moeten maandag voormiddag laten weten wat we willen... De gyn zei dat het nog "ongustiger" was dan met Noa (die kon hij toch een klein beetje voelen en daar had ik op 39 weken toch al een kleine cm opening). We zijn nu de voordelen en nadelen aan het afwegen om een beslissing te nemen...

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat spannend Marisha, kan me voorstellen dat het voor jullie een lastige keus is. Natuurlijk wil je het nieuwe wondertje zo snel mogelijk bij je hebben en dat zou dus vlg woensdag al kunnen zijn....maar aan de andere kant zit je natuurlijk niet te springen om een KS....wat is wijsheid????
    Ik hoop dat jullie er snel uitkomen.
    Balen dat je weer terug ziek bent geworden. Dat kan je nu natuurlijk niet gebruiken....zorg maar dat je goed je rust neemt en doe geen gekke dingen meer.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marisha: wat spannend voor jullie het begint nu echt op te schieten. Zijn jullie er al uit waarvoor jullie willen gaan? Moeilijk hoor lijkt me. Suc6 met beslissen helaas kunnen wij daar ook niet bij helpen. Maar de kans dat het toch een ks wordt is toch aanzienlijk bij jullie? Dan maar gelijk daarvoor een afspraak of zie ik dat iets te gemakkelijk? Geniet van de laatste loodjes, maar eerst beterschap.

timonneke: heerlijk wezen shoppen dus voor Noor. Leuk is dat hé net zo leuk als voor jezelf shoppen:). Waarschijnlijk lig je misschien nu wel in het zwembad..............was het leuk en vond Noor het leuk ? Wanneer we in 2011 gaan beginnen weten we nog sowieso niet, maar hoop wel rond Finn zijn 2e verjaardag. We gaan 1e half jaar zelf proberen, maar ik ga voor die tijd wel langs gyn om te checken of ik uit mezelf een eisprong hebt want anders klus je je rot voor niets.

hopefully: wat heerlijk en goed dat de bv nog zo goed gaat. Als ik dat zo hoor is het een heerlijk kindje:). Vindt je het al snel gaan ? Kan ze al iets of ga ik nu te snel? Je bent er echt zo snel uit haha!

Wies: hoe gaat het bij jullie en met Sam?

Ik ben vandaag alleen met Finn thuis mannetje heeft middagdienst en is pas laat thuis vanavond tegen 23.00uur. Toen straks even voor laarzen wezen kijken en heb 2 paar gekocht ik kon gewoon niet kiezen. Heb witte en ecru:). Finn ligt nu lekker te slapen. Keek net bij hem lag hij zo lief op zijn buik....smelt.....

Morgen is DE DAG! Heb er echt zin ik denk dat hij mega verwend gaat worden. We hebben ook een leuke fototaart besteld met hoera 1 jaar erop. Dezelfde foto als we voor uitnodigingen hebben gebruikt. De boodschappen zijn in huis dus laat de mensen maar komen.

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vruchtje heel veel plezier morgen met Finn zijn verjaardag, hij zal vast heel erg verwend gaan worden. Ik hoop voor jullie dat het weer een beetje meezit, maar volgens mij voorspellen ze toch wel wat druppels.

Whahahaha....wat Resa allemaal al kan. Ze kan 4 rondjes rond de tafel op haar fietsje zonder zijwielen....whahahaha.....even zonder dollen.....Voor mijn gevoel heel veel, maar eigenlijk nog niets. Ze volgt alles met haar ogen en is heel nieuwsgierig en daarbij kan ze flink schateren. Ik vind haar al zo groot worden, maar toen ze van de week huilde en over haar toeren was na de prikjes (wat ik niet gewend ben) vond ik haar ineens weer zo klein.....een echt babytje.
    Lekker 2 paar nieuwe laarzen.....heb jij net zoveel schoenen in de kast als ik ? Ik kan ook nooit kiezen. De smoes twee halen 1 betalen werkt tuis heel goed ;) Ik krijg vaak met shoppen de boodschap mee dat ik niet met schoenen terug moet komen :) Als heb ik nu al een hele poos niets voor mezelf gekocht. Niet iets leuks buiten het noodzakelijke om dan. Wie weet kunnen we flink los in Milaan.

Marisha, hebben jullie de knoop al door kunnen hakken?

Timonneke hoe was het zwemmen. Ik wil zondag even met mijn mannetje en meissie naar het zwembad.....voor het eerst. Spannend.

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @marisha: heel veel succes met het nemen van een beslissing, geen makkelijke keuze lijkt me, en wij kunnen je er helaas niet bij helpen... Ben je ondertussen weer een beetje beter?

@vruchtje: Als ja niet kan kiezen, kun je ze inderdaad beter alle 2 nemen :D. Heel veel plezier met het verjaardagsfeest van Finn morgen. Geniet ervan, je kleine jongen wordt echt groot! Heeft hij nog stapjes alleen gezet?

@hopefully: Wat kan Resa snel fietsen zeg! :$ ;) Fijn dat jullie zondag misschien ook gaan zwemmen. Bij ons is het nu weer een poosje geleden dat we nog geweest zijn. Zo lang, dat Noor uit haar badpak gegroeid is, en nu ben ik vandaag natuurlijk een nieuw gaan kopen :D. Ik heb ook al heel lang niets meer voor mezelf gekocht, en ik kan eigenlijk nog wel wat kleding gebruiken. Maar ik zie altijd vanalles mooi voor Noor wat ik dan niet kan laten liggen, en voor ik het weet heb ik al genoeg geld opgedaan :).

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marisha, jeetje meid, wat balen zeg dat het niet spontaan zal komen. heel veel succes met het nemen van je beslissing, lijkt me niet makkelijk. maar 1 ding, het komt erg dichtbij nu, nog even en je hebt je kleintje in je armen!

hopefully, sam is heel makkelijk als ik er niet ben. bij de oma's voelt ie zich erg thuis, en bij papa gaat het ook prima. als ik aan het eind van de dag thuis kom ziet ie me nog niet eens echt, hij volgt constant degenen die hem die dag verzorgd heeft. erg mooi om te zien.
    hoe is het met resa, heeft ze nog lang last gehad van de prikjes? zielig hè, zo'n kleintje, en die naalden zijn toch huge!

vruchtje, hoe is het feestje van finn? is ie lekker verwend?

timonneke, nog leuke dingen gekocht voor noor? zo leuk hè dat shoppen voor de kleine. ik vind het nu leuker als voor mij zelf. veel zwemplezier nog!

hier gaat het heel goed. Sam slaapt weer als vanouds, volgens mij was het echt zijn sprongetje destijds. hij is zo onwijs vrolijk jongetje, en schateren dat ie kan! heerlijk! hij heeft alleen overdag nog wel 3 of 4 slaapjes nodig, doordat ie telkens niet heel lang slaapt. 's morgens is ie al om half 9 moe, terwijl ie vaak pas om 8 uur wakker is! dan ligt ie van 9 tot 10 op bed, krijgt ie fruit, en soms blijft ie dan wakker tot na zijn fles van 12 uur, maar soms haalt ie dat niet en doet ie om 11.15 nog een powernap tot 12 uur. dan slaapt ie van hhalf 1 tot soms 2 uur, dat is nog lang. daarna valt ie al bijna in slaap tijdens de fles van 4 uur, moet hem wakker maken om te boeren, en dan gaat ie slapen van 5 tot 6. daarna groente, in bad, om 8 uur fles en naar bed. zijn dat niet veel slaapjes voor een baby van bijna 5 maanden? nou ja, hij heeft het nodig in ieder geval, en ik kan hem niet dwingen zijn dutjes langer te doen. ik ben al blij dat ie 's avonds en 's nachts gewoon doorslaapt! hij ligt nu ook niet meer in de kinderwagen, maar we hebben het vervangen door het stoeltje met 3 standen, waaronder ook de ligstand. echt leuk, kan ie lekker rondkijken! nou meiden, fijn weekend allemaal!

kus!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Even kort *ego* bericht reageer morgen op iedereen

Feestje van Finn was echt super leuk:). Hij is enorm verwend en heeft ook echt genoten van alle aandacht. Hadden de hele woonkamer versierd en daar was hij erg van onder de indruk. Ook voor de ramen een opblaasbare 1 en achterkant opblaasbare hoera! Hadden ook een leuke fototaart gekocht en was erg goed geslaagd. Hij heeft veel gekregen o.a. zandbank en speeltjes voor in de zandbak, little people, soort van duplo tafel en meer van duplo, autostuur met leuke tierelantijn, voorleesboekjes van Woezel en pip en nog meer..................pfff waar laat je het allemaal,

Middagslaapje heeft hij over geslagen met als resultaat dat hij om 18.30 instortte en naar bed ging. Feestje was tot 17 uur en schoonouders hebben lief geholpen met alles op te ruimen en vele handen maken ligt werk.

Nu beentjes in de lucht en bedtijds naar bed wij zijn ook gesloopt. Vannacht was finn beetje aan het spoken dus hadden maar 4 uurtjes geslapen. Hoop vannacht op betere nacht.

toedeloe!!

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oh vruchtje, over een uurtje wordt Finn 1 jaar! Morgen wordt voor jou ook een speciale dag... 1 jaar geleden werd je voor het eerst mama (en gezien onze voorgeschiedenis is dat dubbel zo speciaal he)! Geniet er maar lekker van! Fijn te horen dat het feestje ook zo'n succes was! Lekker veel kadootjes gekregen ook... heeft hij dan ook voor het eerst een stukje taart gegeten? Wij hadden daar zo'n leuke foto's van gemaakt :D

Wies, wat de slaapjes betreft deed Noa ook heel lang kleine slaapjes overdag (van telkens maar 45 minuutjes of zo)... pas later is hij die slaapjes beginnen bundelen en nu slaapt hij zo'n 2 uurtjes/2,5u in de namiddag.

Hopefully, veel plezier morgen met Resa in het zwembad! Genieten hoor!

Timmoneke, Noa was ook al uit zijn zwembroek gegroeid dus we hadden ook een nieuwe moeten kopen... leuk he, dat shoppen! Jullie gaan dus morgen ook zwemmen met de kleine? Veel plezier!

Wij gaan morgen niet zwemmen :D Ik ben ondertussen wel genezen maar we moeten alles nog in gereedheid brengen. We hebben besloten om toch maar voor de geplande ks te gaan... ik heb geen zin in een inleiding over 3 weken die dan alsnog in een ks kan eindigen waarbij het in het slechtste geval een spoedks wordt onder volledige narcose of zo... dan liever rustig aan, goed gepland. Is ook gemakkelijker met Noa... Dus, over enkele dagen hebben we onze jongen in onze armen! Spannend he!

13. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Oh Marisha wat spannend allemaal, het komt nu dichtbij.
    Gaat het woensdag allemaal gebeuren?
    Dan heb je straks je tweede wondertje in je armen....heerlijk.
    Ben benieuwd naar zijn naam. Wat doen jullie met Noa als je gaat bevallen?

Vruchtje, wat is Finn verwend zeg. Is hij al een beetje bijgekomen van alles? :) En jullie ook natuurlijk ;)

Gister met Resa gezwommen. Maar 20-30 minuten, dat was genoeg. Ze vond het leuk, maar wel erg vreemd allemaal. Je mocht ook niet te ver bij haar vandaan....dat was nog wat eng. Ik vond zelf het water vrij koud...op de site gaven ze 32 graden aan, maar dat was het zeker niet.

Ga snel even verder internetten. We moeten de tuin nog dichtmaken en ben aan het kijken naar allerlei mogelijkheden en de verschillende prijzen natuurlijk.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marisha: finn is officieel morgen jarig:). Het is inderdaad heel speciaal en dubbel allemaal. Praten veel over een jaar geleden dikke buik, bevalling/geboorte etc. Kijk er ook met zoveel plezier op terug. Voor jullie is het echt mega spannend nu. Wanneer is DE DAG of is dat geheim? Mocht ik je niet meer spreken dan bij deze heel veel sterkte en dat jullie maar snel je wondertje in je armen mogen sluiten.

Hopefully: Finn is op zich aardig bijgekomen. Gisteren hadden we ook nog een drukke dag want hadden een brunch van 12 tot 15 uur en Finn moest ook mee en dat was ook een gedoe want normaal slaapt hij dan ook ergens en het is een lange zit. Maar al met al heeft hij zich perfect gedragen gelukkig. Vandaag was weer een normale dag voor hem met papa lekker weer zijn 2 slaapjes. Hier was het zwemmen in het begin ook kort denk ook iets van 20 min die kleintjes koelen snel af hé? Maar joh je bent toch even leuk geweest. Suc6 met uitzoeken van de tuin altijd leuke bezigheid.

Met de rest ook alles goed?

Finn ging om half 8 naar bed vanavond en was heel erg huilerig en wilde niet slapen. Hij ging steeds rechtop in bed zitten. Als je hem dan terug neerlegde en aai over zijn bol ging hij nog harder krijsen. Zo lastig omdat je niet weet wat er is. Toen voor 1 uitzondering klein fles gemaakt. Normaal hoeft hij dat echt nooit, maar dit keer wel. Sinds half uurtje slaapt hij lekker.
    Manlief is aan het werk en smsde hem dat hij sliep stuurder hij terug "misschien heeft hij wel een geboorte trauma van vorig jaar":) ik vond het echt grappig...............

nou fijne avond allemaal. xx

15. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vruchtje, gefeliciteerd met Finn. Ik kan me voorstellen dat je juist op dit moment heel veel terug denkt aan vorig jaar. En de opmerking van je mannetje vind ik erg gevat

Ik denk ook veel terug aan alle rompslomp en het kan me nog steeds heel emotioneel maken.

Wat is het spannend he met Marisha....ze is vandaag nog niet langsgeweest.....dus wie weet. Hopelijk krijgen we snel geboorte bericht. Zal Facebook ook in de gaten houden.

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hip hip hoera voor Finn!

Hier morgen de grote dag! Weet niet wanneer ik het jullie ga kunnen laten weten.... er is normaal gezien wireless in het ziekenhuis dus met een beetje geluk kan ik jullie morgen zelf op de hoogte houden!

17. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Zal er al een nieuw wondertje geboren zijn?

:)

Marisha heel veel sterkte en geluk vandaag!!!

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ohhh wat spannend Marisha ik ben zo nieuwsgierig...........................hoe zal hij heten??

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik dacht even snel spieken of er al nieuws van Marisha is.....maar helaas we moeten nog even geduld hebben.

Met de rest alles goed? Hier wel komende 5 dagen heerlijk vrij:D

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou... hier is ie dan!

Wij zijn woensdag middag bevallen van een prachtig nieuw wondertje en we hebben hem Nian genoemd! Hij is 51cm groot en woog 3,555 kg (een pluimgewicht tov Noa dus)! Tis echt weer een schitterend ventje... foto's volgen nog!

De ks is goed meegevallen (al hebben ze mijn armen en handen wel als speldenkussen gebruikt :)) en ik herstel ook erg goed... gisteren avond liep ik al door de gang tot grote verbazing van de verpleegsters :D

Noa is een beetje uit zijn doen en begrijpt het allemaal niet zo goed. Ik probeer hem elke dag 1 à 2 keer naar het ziekenhuis te laten komen zodat hij me toch wel ziet maar hij verveeld zich natuurlijk op de kamer en wil hier niet blijven. Hopelijk mogen we snel naar huis zodat we ons normale ritme kunnen oppakken!

Liefs,
    een zielsgelukkige Marisha :)

Deel Deze Pagina