Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Veel beterschap meid, hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Resa nog steeds aan de bv, wat goed dat het zo vlot gaat! Moet je dan langer wachten met bijvoeding geven?

@vruchtje: Hoe gaat het nu met Finn? Weer helemaal bultjesvrij? En al nieuws van je mama? Mooie fiets die je gekocht hebt, zal je veel plezier aan beleven in de zomer! Ik heb voor Noor een stoeltje achteraan op de fiets, en ze zit er echt graag in.
    Een hele nieuwe verdieping op jullie huis, dan kan er zeker nog een kindje bij! Fijn dat jullie er aan beginnen te denken.

@wies: Hoe gaat het met jou en Sam?

@Marisha: Al de juiste pap voor Nian gevonden? En hoe reageert Noa op zijn kleine broer?

Ik heb vanmorgend mijn reeks nachten weer afgerond, en ben nu vrij tot donderdag avond. Hopelijk wordt het wat mooi weer, zodat ik met Noor veel buiten kan.
    Morgen over 5 weken wordt ze al 1 jaar, wat gaat het toch snel! Ze is jarig op een zaterdag, dus we kunnen haar feestje op de dag zelf geven.
    Hier was moederdag ook geslaagd. Van mijn mannetje had ik een viva box met bioscooptickets gekregen, en Noor had van op de crèche 2 knutselwerkjes meegebracht, zo schattig!

Fijn weekend iedereen!!!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Even snel een bericht:

De uitslag van mijn moeder haar MRI-Scan was goed godzijdank alles zag er mooi en rustig uit:). Arts vermoedt dat het te maken heeft met haar gewricht(en). En ze wordt nu doorverwezen naar fysio. Hopelijk kunnen zij iets aan de pijn doen want het feit blijft natuurlijk wel dat het probleem niet is opgelost. Vandaag heeft ze kleine boodschappen gedaan en ze kon amper terug lopen en dat is natuurlijk voor een vrouw van 53 niet normaal. Maar wat een last valt er van ons allemaal af dat ze niet weer hoeft te worden geopereerd.

Hopefully: balen dat jij en Resa niet helemaal beter zijn. Rust goed uit en laat manlief jullie lekker verwennen. Beterschap:)

timonneke: heerlijk dat je zo lang vrij bent ik hoop voor je (en voor ons allemaal) op mooi weer:). Jeetje ook alweer bijna 1 wat gaat het snel. Weten jullie al wat jullie haar gaan geven? En jij dus ook lekker verwend op moederdag.

ik ga er snel vandoor x

3. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vruchtje, wat een goed bericht dat je moeder niet weer onder het mes moet. Hopelijk heeft de fysio baat.

Timonneke, Wat vliegt de tijd. Gaan jullie nog iets speciaals doen met Noor haar 1e verjaardag. Uitnodigingen etc versturen?
    Ik ben ook wel benieuwd wat jullie aan haar gaan geven. Lijkt me best lastig, ze zullen al zo verwend gaan worden (en dat zijn ze nu natuurlijk nog niet :))

Ik weet eigenlijk niet hoe dat zit met bv en bijvoeding. Ik heb binnenkort weer een afspraak bij het cb, dus dan zal ik het wel ter sprake brengen. Vind het nog steeds lastig qua schema. Resa zit nu op 6 voedingen per dag....In principe ga je naar 5, maar welke voeding sla je dan over. Op het cb zeiden ze de laatste voeding, maar dan zal ik mijn hele schema moeten gaan aanpassen, want als ze haar laatste voeding om 18.00 uur gaat krijgen lijkt het mij niet dat ze dan de hele nacht door kan...lijkt mij nu nog te lang ( maar ik kan het mis hebben)
    Dit is haar schema nu:

06.00-07.00 eerste voeding
    08.30-09.30 tweede voeding (zoals je ziet is deze heel vlug op elkaar)
    12.00 derde voeding
    15.00 vierde voeding
    18.00 vijfde voeding
    22.30 zesde voeding

De 2e is dus heel dicht op de eerste, maar na de eerste slaapt ze nog even en wil daarna weer. 12.00 uur en 18.00 uur vind ik wel een mooie tijd ( al is dat ook op het tijdstip dat wij zelf eten). Ik wilde die van 18.00 uur eigenlijk gaan rekken, maar dat is voor haar de moeilijkste tijd en dan is ze echt bekaf.
    MMmm, we blijven maar weer verder puzzelen.

Verder voel ik me een stuk beter. Heb wel wat spullen voor vastzittend slijm gehaald.

Ik ga mijn liefie maar eens wakker maken.....ze ligt nog steeds te slapen.

4. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    nee, ik doe het niet. :) Misschien is dit wel de oplossing....hup afwijken van het schema. Lekker laten slapen en dan hopelijk vanavond later dan 18.00 uur.
    Ahhhh, lijkt me wel eng om dan de laatste voeding niet te gaan doen, maar zal het een keer moeten gaan proberen. ( of ben ik daar iets te snel mee?)

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: lastig is dat altijd hé met de flesvoedingen en schema's ik kan het me nog goed herinneren. Mijn advies is toch gewoon proberen en het een keer ze beloop laten. Moet je haar altijd wakker maken voor de fles van 22.30? Want als dat het geval is, dan zou ik haar een keer niet wakker maken en kijken of ze de nacht doorslaapt. En dan misschien de voedingen ietsjes rekken zodat je met laatste fles wat later uitkomt rond uur of 20.00 uur? Weet het ook niet meer zo goed maar probeer mee te denken:). En was ze wat later met de 5 fles van 18.00 uur?

Hier echt een uur gefietst met de kleine hij vond het super en zat helemaal zinggeluidjes te maken. Moet ook zeggen dat het heerlijk weer was. Eind van de middag naar speeltuintje hier geweest en de glijbaan vond ie super! Natuurlijk hield mama hem goed vast. Papa moest werken vanaf 13 uur en is pas tegen elven thuis. Saai hoor maar volgend weekend lekker 3 dagen achter elkaar met zijn 3e vrij:)

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Dank je Vruchtje....vind het wel fijn als je meedenkt hoor.

Helaas, Resa is echt een meissie van de klok. Ben haar niet wakker gaan maken, maar ik had het laatste bericht net geplaatst en toen kwam ze. Later dan 18.00 uur werd het niet. Ze is wel iets later gaan slapen. Normaal tussen 18,30 en 19,00 uur. Vandaag was het 19,30. Toch gaan we vandaag eens kijken wat ze doet. Ik ga haar niet wakker maken ( moet dat idd altijd doen). Ik hoop dat ik er niet uit hoef vannacht ( vind het ook wel een beetje zielig, ben bang dat ze straks heel verdrietig wordt van de honger....al heeft ze wel een voorraadje :))

Wat lekker dat jullie zo'n stuk gefietst hebben. Ik kan niet wachten, al gaan we dan weer het najaar in.

7. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Wat goed dat je moedere niet weer moet geopereerd worden! Hopelijk behaalt ze snel goede resultaten met de fysio en is ze snel van haar pijn verlost!
    Fijn dat je met Finn bent gaan fietsen en naar de speeltuin bent geweest. Ik ben ook al met Noor naar het speeltuintje geweest hier in de straat, en ze vindt de glijbaan ook geweldig. Daar is ook een zandbak, en ook dat vindt ze leuk, en ze steekt wonderwel geen zand in haar mond.

@hopefully: Ik heb eens terug gekeken, en op die die leeftijd zat Noor op 4 flessen (ze is nooit een grote eter geweest). Een week voor ze 4 maanden werd zijn we begonnen met groenten, en toen ze die goed at, had ze nog 3 flessen. Toen ze 5 maanden was kreeg ze ook fruit, dat at ze onmiddellijk goed, en vanaf toen waren het nog maar 2 flessen. We hebben een tijdje geprobeerd om haar meer voedingen te laten eten, maar ze weigerde die. Wij gaven haar laatste fles rond 20.30u, en rond 21u ging ze slapen en sliep toe door tot 9u. Hopelijk vind je snel een schema waar ze zich goed bij voelt.

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vandaag weer lekker fiets weer meiden.
    Misschien dat ik de draagzak eens ga proberen met fietsen.
    Mannetje is de hele dag tennissen, dus we zijn lekker met z'n twee.

Gisteravond toch een keer geprobeerd om de laatste voeding niet te geven. Dus vanaf 19.30 uur slapen. Ze werd vanmorgen een paar minuten voor 6 wakker. Ik vond het heel erg netjes. Kijken of we vandaag wat voedingen kunnen rekken, zodat ze wat later naar haar bed gaat.

Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?

Wies hoe gaat het met jou en Sam?
    Marisha, lekker aan het genieten van je mannen?

Eva, hoe gaat het met jou en je meiden? Ben je helemaal van de bv af nu?

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Goed dat Resa doorsliep ondanks je een voeding hebt overgeslagen, wil toch zeggen dat ze die late avondvoeding niet echt meer nodig heeft.

Wij gaan vanavond nog eens een keertje uit eten. Wat we deze namiddag gaan doen weet ik nog niet, zal er vanaf hangen hoe lang Noor slaapt, want nu ze nog maar 1 dutje doet overdag, slaapt ze eigenlijk wel de ganse namiddag.
    Voor haar verjaardag gaan we inderdaad uitnodigingen versturen. Ik denk dat we iets meer dan 20 personen mogen verwachten. Wij gaan een tent zetten, en als het mooi weer is kunnen we gewoon buiten. We gaan broodjes geven en wat hapjes, en natuurlijk ook taart :). Wat we voor haar gaan kopen weten we nog niet zo goed, we dachten aan wat speelgoed voor buiten, misschien een fietsje, of duplo, we zijn er nog niet echt uit.

groetjes, en nog een fijne zondag!

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: Goed zeg van Resa dat ze toch met 1 voeding minder door heeft geslapen. En inderdaad misschien redt ze het wel heel goed met een voeding minder. Leuk een dagje met je meisje alleen thuis. Is het fietsen met draagzak nog gelukt?

Timonneke: leuk en vooral lekker dat jullie uit eten gaan:). Gaat Noor dan ook gezellig mee? Leuk hé die voorbereidingen voor 1e verjaardag. En wat fijn dat Noor geen zand in haar mond stopt. Finn is nog niet in aanraking geweest met zand dus geen idee of hij het gaat opeten.

Vanochtend lekker in huis gerommeld en eind van de ochtend buiten gewandeld met finn in zijn loopfiets hij vindt dat echt geweldig. Eendjes gevoerd en dat vindt ie ook helemaal super want ze komen erg dichtbij! Sinds paar dagen is Finn ook aan het overgaan op 1 slaapje en dan na zijn broodje. Meestal slaapt hij dan van 13.00 tot 14.30. Op zich wel lekker want je kan dan en de hele ochtend weg als je wilt en ook nog even lekker eind van de middag. Manlief is 13 uur naar werk gegaan en als Finn straks wakker is ga ik gezellig op visite. S'avonds rommelt hij ook met slapen want voor 20.00 uur is het krijsen in bed. Ach dan maar iets later naar bed hoor!

Fijne dag allemaal en ook ik ben benieuwd naar de andere meiden: marisha, wies, Jinky en eva? hoe is het met jullie en jullie kids

11. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Jaja, Noor gaat mee als wij uit eten gaan. We nemen iets mee om te spelen en wat boekjes, en dan gedraagt ze zich voorbeeldig. En als ze appelsap met een rietje mag drinken is ze helemaal gelukkig :).
    Noor slaapt 's nachts van 20u tot 8 à 9u, en in de namiddag van 12.30u tot 15.30u à 16u.

Noor is naar de crèche nu, en ik ben flink aan het poetsen, heb de overtrekken van de salon nog eens in de wasmachine gestoken, tapijten uit huis, gordijnen buiten uitwaaien, wel makkelijk dat Noor er dan even niet is.

groetjes

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    #852 wies31, 17 mei 2010
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
    hoi meiden,

even een kort berichtje tussendoor.

hopefully, wat goed dat resa door heeft geslapen. heb je ook al rijstebloem geprobeerd? een afgekolfd flesje met rijstbloem, en dan slaapt ze mss wat langer door zodat de 1e en de 2e voeding samenvalt. ik deed dat ook al vrij vroeg met sam, en dat werkte perfect. hij zat met 4 maanden of 4 flessen nog geloof ik. maar ik vind het wel knap dat ze zolang de nacht heeft doorgeslapen, bv is natuurlijk wel minder verzadigd. ga je zelf ook altijd nog lekker terug naar bed na de 1e fles? al een beetje gewend op je werk trouwens?

vruchtje, wat fijn dat het goed was met je moeder, end at ze neit geopereerd hoeft te worden.

hier gaat het heel goed, sam doet het geweldig, het wordt een echte rouwdouwer, stil zitten is er niet meer bij en het kan niet wild genoeg gaan. afgelopen week zijn we met de schoonfamilie naar landal geweest. voor de 1e keer gezwommen met sam, hij vond het echt geweldig! hij is niet bang van water gelukkig, en al die kinderen, hij keek zijn ogen uit. de intimiteit met mijn man gaat ook al veel beter trouwens, had echt zijn tijd nodig denk ik. hij heeft het zelfs al over een 2e,haha. hij ziet het liefst dat ik al stop met de pil, want het zou zomaar weer eens zo lang kunnen duren. maar ik ben dan bang dat het juist gelijk raak is, en dat vind ik echt nog te vroeg. volgend jaar na de carnaval heb ik gezegd,haha, hopelijk is het dan vrij snel raak, dan hoef ik ook geen carnaval te missen,haha.

timonneke, jeetje, alweer bijna een jaar, wat gaat dat toch snel zeg. gezellig dat je noor meeneemt uit eten, wij hebben het idd ook al eens gedaan, en gaat heel goed. lijkt me idd heerlijk als de kleine een ochtend weg is en je zonder onderbrekingen het huis aan kant kunt maken.

hoe gaat het met de rest van de meiden? ik ben ook zeer benieuwd of eva nog bv geeft. hopelijk wordt het nog lekker weer van de week zodat er nog veel gefietst kan worden! :)

liefs wies

13. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wies, je bent er nog.......:) joepie!

Toevallig vandaag over de rijstebloem gehad. Ik denk dat dat wel een goed idee is. Ga het van de week eens proberen.

Wat fijn dat het zo goed met je gaat en met Sam natuurlijk ook.
    Hihi, leuk dat je mannetje al aan een tweede zit te denken. Moeilijk he, ook al heeft het zolang geduurd, je bent toch bang dat het straks meteen raak is.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik na mijn bevalling niet meer aan de anticonceptie ben gegaan. Kneep hem wel even, want bij ieder steekje denk je...o jee. Nu de eerste maanden voorbij zijn vind ik het iets minder moeilijk....dan zit er toch een jaar tussen. (liever wat langer hoor) Maar als het raak zou zijn, is dat echt een wonder en dan is het van harte welkom. Ik weet dat de kans miniem is bij ons.
    Fijn dat de intimiteit ook weer goed is.

Timonneke, ik heb ook nog een huis....dus als je je verveeld :p mag je altijd langskomen.

lekker dat je zo even door je huis kon gaan en dat je tot donderdag vrij hebt.
    Hier morgen weer een dagje werken, dus ik ga nu lekker naar mijn bed. Moet er een beetje van profiteren dat Resa geen voeding meer hoeft rond 22.30.

14. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Wat goed dat alles zo super gaat met Sam. En fijn dat je een weekje bent weggeweest met je schoonfamilie. Hebben jullie het overlijden van je schoonvader al een plaatsje kunnen geven?

@hopefully: Misschien dat de rijstebloem voor jullie inderdaad een oplossing kan zijn. Hoe zijn de voorbije nachten nog geweest?

Ik ben gisteren met Noor en mijn mama gaan shoppen in Antwerpen, en vandaag ben ik met Noor gaan fietsen. Zondag hebben we een bbq bij mijn schoonfamilie, we zijn dus volop van het mooie weer aan het profiteren. En jullie ook genoten van het warme weer?

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: wat leuk om weer wat van je te horen:). Fijn dat alles zo goed gaat met jullie en Sam. Leuk dat hij zo genoten heeft van het zwemmen. Heerlijk ook dat jullie een weekje weg zijn geweest met schoonfamilie. En wat een nieuws dat je mannetje al voor een 2e wilt gaan:). Lastig is dat toch hé dat zoiets niet te plannen is (helemaal bij ons niet). Maar ja soms moet je maar zien hoe het allemaal loopt.

hopefully: rijstebloem o ja dat bestaat ook nog.....echt grappig was dat alweer helemaal vergeten. Dat zo inderdaad wel handig kunnen zijn, zodat ze misschien iets meer voldoening heeft van de voeding om beter door te slapen.

Timonneke: leuk dat je hebt geshopt met Noor en je mama. Nog veel gekocht? En wat leuk dat je met Noor bent gaan fietsen vond ze het leuk en was het de eerste keer ? Leuk vooruitzicht bbq-en bij je schoonouders veel plezier. Wij gaan ook iedere sec. benutten van het mooie weer.

Hier niet veel nieuws. Heb net lekker hardgelopen en ga straks mijn bedje opzoeken. Nog 1 dagje werken en dan 6 dagen vrij joehoe. O ja nog 4 weken en dan heerlijk naar Lanzarote:)

16. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Aftellen naar jullie vakantie, echt een mooi vooruitzicht! Hoe lang gingen jullie weer? En nu van het mooie weer aan het genieten, echt een zalig weertje, hè?!
    Ik heb best wel wat gekocht ja, en alles voor mij en niets voor Noor, die heeft al meer dan genoeg kleding voor de zomer want ik heb van een vriendin nog 2 zakken kleding gekregen. Zij heeft een dochtertje die 10 maanden ouder is dan Noor, en zij koopt echt veeeeeeeeel kleding voor haar dochter, dus nu heeft Noor ook veeeeeeeeel :D. Ik heb voor mij teenslippers gekocht, een handtas, een legging met tuniekje, nog 3 broeken en 2 t-shirts.
    Het was niet de eerste keer dat we gingen fietsen, toen het een paar weken geleden nog eens een warm weekend was, zijn we ook geweest. Noor vind het echt heel fijn in haar fietsstoeltje.

En hoe gaat het met de rest? Iedereen aan het genieten van het zalige weer?

groetjes, en fijn weekend iedereen!

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey hallo iedereen:)

timonneke: inderdaad aftellen nog 4 weken en dan gaan we 12 dagen weg. Zitten nu al een beetje na te denken wat we allemaal mee moeten nemen voor de kleine. We willen vooral niet teveel meenemen en evt. daar dingetjes kopen, maar ja belangrijke dingen moeten wel mee. Soms zie ik er tegenop hoor het zal een hele onderneming worden we vliegen half 6 s'ochtends dus s'nachts rond 2.30 uur zal onze wekker gaan (finn roepen we zo laat mogelijk)twee uur van te voren op schiphol zijn:(. Maar ja komt vast goed. Handig dat je zoveel kleertjes hebt gekregen van je vriendin, dan hoef je inderdaad zelf niet nog meer te kopen al blijft dat wel leuk. Je zelf ook goed verwend. Ik heb vandaag ook een heel leuk jurkje gekocht en een vestje voor de zomer

Verder heerlijk genoten van het weer:). Gefietst, naar speeltuintje geweest eigenlijk teveel om allemaal op te noemen.

Hoe is het met de rest?

Fijne avond allemaal

18. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hey meiden,

Hier ook lekker geshopt gister.
    Ook nog slippers besteld via internet, dus ik hoop dat die snel komen :)

Wat is het weer heerlijk weer he. Kan ik zo van genieten.

Vruchtje, lekker vooruitzicht. De vakantie komt lekker dichtbij nu. ja, het is wel een hele onderneming met zo'n kleintje. Voor jezelf vind je het niet erg om iets te vergeten, maar voor je kleine is dat wat minder. Gelukkig is een hoop te koop. Wel een vroege vlucht, hopelijk slaapt Finn dan nog even lekker door.

Noor treft het met al die kleren. Heerlijk dat jullie ook aan het fietsen zijn. Ik stond van de week klaar met een draagzak, maar vond hem te wijd bij Resa haar hoofd en heb haar er weer uitgehaald, we wachten nog wel even.

Laatste voeding geven we nu om half 7 's avonds. Resa wordt automatisch rond 6 uur wakker, gelukkig niet eerder. Rijstebloem geprobeerd ( maar 2 schepjes) maar dat helpt haar niet langer door slapen. Ze drinkt het wel goed op :)
    Wel zijn nu bezig met een nieuw rolgordijn. Wat we hebben hangen is lichtdoorlatend....we gaan nu een testen met gordijnen die geen licht door laten.

Ga nog even lekker met mijn mannetje samen zitten.

Morgen nog lekker vrij....Pinksteren. Dat hebben jullie in Belgie niet toch????

19. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoe gaat het met iedereen? Hopelijk genoten van de mooie dagen, want nu is het weer slecht weer. Pinksteren hebben wij hier in België ook, dus ook voor ons was het een lekker lang weekend.

Noor heeft zondag haar eerste stapje alleen gezet, maandag niets, en gisteren weer 1 stapje :). Ben benieuwd hoe het nu verder zal evolueren. Vruchtje, hoe ging dat bij Finn?
    Ik zit weer met een amandelontsteking, en ben gisteren naar de NKO arts geweest. 28 juli wordt ik geopereerd, dan gaan mijn amandelen eruit.

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: en hoe gaat het met het slapen van Resa en de voedingen? Zit ze nu op 4 voedingen en hangen de gordijnen al?

timonneke: wat vervelend dat je weer last hebt van je amandelen:(. Balen ook dat je geopeerd moet worden maar dan ben je er daarna wel vanaf. Wat leuk dat Noor haar 1e stapje gezet heeft:). Hier ging het vrij snel. Ik denk dat er maar een paar dagen tussen zat tussen 1 stapje en 10 stapjes. En al vrij snel liep hij goed los. Nu rent hij zowat als hij iets leuks ziet.

Marisha: hoe is het met jullie allemaal? Gaat het met de kleine ook goed al een beetje je draai gevonden met 2 kleintjes? En valt het mee of is het wel erg pittig 2?

Met de rest van de meiden ook alles goed?

all: Wij hebben heerlijk genoten van het mooie weer. Finn is dol op buiten zijn/spelen in de tuin, maar ook op het speelplaatsje hier in de buurt. Waren dus voornamelijk buiten te vinden. Veel wandelen, fietsen en Finn heeft zelfs zondag in badje in de tuin gezeten helemaal geweldig vond hij het. Hij is wel een beetje van slag af want er komt weer een tandje(s) door moeilijk te zien, maar volgens mij hoektanden. Hij sliep de laatste paar dagen overdag gewoon helemaal niet en was daardoor weer huilerig en hangerig wel sneu voor hem en zwaar voor ons haha. Sinds vandaag gaat het goed. Hij was weer later wakker vanochtend 7.15 ipv 5.45 scheelt dus behoorlijk. En hij slaapt nu ook alweer lekker een uur. Deze week maar 2 dgn werken morgen en vrijdag en dan alweer weekend:)

Deel Deze Pagina