Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey meiden hoe is het met jullie allemaal?

Wat jammer hé van het weer het lijkt wel herfst:(. Gelukkig wordt het in de loop van de week weer beter!

Wij gaan straks met Finn naar het speelparadijs:). Ik ben benieuwd hoe hij het zal vinden ook met al die andere kindjes daar. Hij is natuurlijk geen creché gewend. Laat het jullie wel weten.

Jullie ook allemaal een fijne dag!

2. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Wat is het hier stil de laatste dagen... :) Iedereen druk bezig?

Ik ga zo werken, de 3de van 5 nachten, en daarna weer 8 daagjes vrij. Noor heeft nog geen vooruitgang geboekt met het stappen, het blijft voorlopig bij 1 stapje.

groetjes

3. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hoe was het in het speelparadijs met Finn? Heeft hij zich vermaakt? Kon hij rustig blijven of werd hij helemaal wild?

Timonneke, alles op zijn tijd. Geniet er nog maar even van dat ze zich nog niet helemaal uit de voeten kan maken. Straks wordt het alleen maar rennen voor jullie om haar bij te houden.

Resa haar eerste tand is door :)
    Hopelijk spaart ze haar moeder een beetje....anders is het snel afgelopen met bv. Had ik eigenlijk al gezegd dat ze vorige week omgedraaid in haar bed lag? Ik heb foto's op hyves en facebook gezet voor de nieuwsgierige.

Wies hoe gaat het met jou en Sam?

Marisha, ben je lekker aan het genieten met je mannen. Hoe gaat het met het slapen. Wil hij nog steeds de hele nacht op je vinger sabbelen?

Nog 1 dagje naar mijn werk voor BHV en dan vrij tot volgende week maandag.

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden,

ja, rustig geweest hier zie ik, mede ook door mij hoor, ik ben niet meer zo stipt wat de zp betreft. hopelijk gaat het met jullie allemaal goed, met ons heel goed eigenlijk. Sam wordt zondag alweer 7 maanden, gaat allemaal zo snel. Vandaag lekker het badje opgezet, was zo heerlijk weer. Hij is een echte waterrat, vindt het geweldig. Ik heb trouwens met mijn man afgesproken dat ik het laatste recept van de pil nog op ga maken, nog voor 6 maanden betekent dat. Hij wilt het liefst nu al, bang dat het weer zo lang duurt wat begrijpelijk is, maar ik vind dat te snel, voor hetzelfde geld is het gelijk raak. Maar goed, ik vind dat nog kort dag hoor, dan is Sam een jaar! Tegen die tijd zullen we het nog eens oprakelen.

hopefully, zo, die resa al een tand! da's een vroege! sam heeft er nog geen,haha. en al gedraaid in bed, knap hoor! ook erg knap dat jij nog steeds bv geeft, zeker nu je weer werkt. Vind je het nog steeds leuk om te gaan werken?

Timonneke, en? noor al meer stapjes gezet? die loopt ondertussen al rond misschien,haha.

nou meiden, geniet lekekr van het weer dit weekend, want daarna is het weer klaar zag ik net op tv. tot gauw!

x

5. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Hoe was het met Finn in het speelparadijs? Heeft hij zich vermaakt? Zijn jullie al aan het aftellen naar jullie vakantie?

@hopefully, Resa al een tand, wat is ze snel! En omdraaien in bed, fijn als ze iets nieuws kunnen, hè?!

@wies: Sam alweer 7 maanden, wat gaat het snel! Is hij al aan het tijgeren/kruipen?

Hier alles goed, Noor geniet van het mooie weer, ze vindt het echt heerlijk om buiten te spelen. Voor haar verjaardag hebben we buitenspeelgoed gekocht. We hebben ballen, een kleine schuifaf en een karretje gekocht wat ze zelf kan duwen, die wij kunnen duwen en waar ze nu ook mee kan stappen, je kan die op verschillende manieren ombouwen. Van mijn ouders krijgt ze een zwembadje een de zoo van playmobil voor baby's. Zaterdag vieren we haar eerste verjaardag, wat gaat het snel!
    Noor had dinsdag een briefje bij van de crèche waarop stond dat de dagprijs duurder werd, en ookk dat de regels veranderen voor de verlof, het wordt echt wel duur nu. We denken erover om te stoppen met de crèche. Mijn schoonmoeder zou dan de dinsdag bij oppassen, en mijn man zou de vrijdag niet meer gaan werken, maar we moeten het nog eens goed bekijken.

groetjes, en fijn weekend iedereen!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Daar ben ik weer. Heb het de afgelopen dagen erg druk gehad. Uitje van werk inclusief overnachting i.v.m. afscheid collega en gisteren naar het Royal Beach Concert geweest daar waren Di-rect, Kane en Bon Jovi echt helemaal super:). We hadden het weer natuurlijk ook goed mee. Finn vond het super vorige week in het speelkasteel echt wel een aanrader! Hij kon ongestoord alle kanten op lopen en hoeven niet steeds te zeggen "kijk uit" nee dat mag niet" enz. Vorige week naar het CB geweest alles was weer in orde. Hij woog 10 kg en was 80 cm allemaal weer goed in de gemiddelde curve. Ook zijn prikjes gehad die BMR was echt heel gemeen:( . Sinds vandaag heeft hij ook hoge koorts dat kan wel kloppen want evt. bijwerkingen krijgen ze ergens tussen den 5 á 10 dagen. Vanochtend was hij trouwens pas 8.50 wakker we schrokken ons echt rot haha!

hopefully: Wat leuk dat Resa een tandje heeft en snel al. Hoe gaat het nu met de BV? Hopelijk zit je tepel er nog aan hihi. Verder alles goed en op je werk? Resa gaat toch ook niet naar kdv maar opa en oma passen toch op?

Timonneke: en hoe was haar verjaardagsfeestje?? Zie inje onderschrift dat ze 19e jarig is, dus feliciteer je nog even niet. Wat leuk dat ze ook zo een lekker buiten kind is en zich goed vermaakt. Wat vervelend dat de creché zo duur wordt. Krijgen jullie ook belasting geld terug of is dat niet zo in Belgie? Prima toch als je het anders op kunt lossen en oma kan oppassen. Als ze straks 2 /2,5 zou je er evt naar peuterspeelzaal kunnen doen toch.

Marisha: hoe is het met jou mannen en met jezelf natuurlijk? Kan je een beetje hun slaapritme's op elkaar afstemmen?

Wies; Die Sam wat leuk dat hij zo geniet van het water? Hier ook een waterratje hoor. Begrijp je hoor dat je nu nog even wilt wachten met een 2e want zal je altijd zien dan is het gelijk raak. Ik zou het ook niet te snel achter elkaar willen eerst nog volop van Finn genieten en daar hebben we het al druk genoeg mee.

Evaz, Jinky hoe is het met jullie?

Groetjes

7. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Hoe is het nu met Finn? Is hij door de bijwerkingen van zijn prikje heen? Wat goed dat hij zich zo geamuseerd heeft in het speelparadijs. Ging hij ook met andere kindjes spelen?
    Ik denk dat ik een stuk van mijn zin ben vergeten te typen in mijn vorige bericht, want we vieren haar verjaardag volgende week zaterdag, op haar verjaardag zelf.

Hoe gaat het met de rest?

Wij zijn gisteren en vandaag weer gaan shoppen. Gisteren ben ik kleding voor mij gaan kopen voor het huwelijksfeest aan het einde van deze maand, en vandaag schoenen voor Noor, ook voor het huwelijk, wantz e mag dan bruidsmeisje zijn. We hebben al maar "echte" schoenen gekocht, want ik denk wel dat ze tegen die tijd zal kunnen stappen. Ze begint zich wat zekerder te voelen, en zet nu zo'n 3 stapjes na elkaar.

groetjes

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Sorry voor mijn lange afwezigheid weer... mijn internet momentjes per dag zijn erg beperkt dus het lukt me niet goed om hier te geraken :(

Met onze jongens gaat het best wel goed. Noa reageert heel goed op zijn kleine broertje, wil de hele dag met hem spelen, tutje geven, koekjes en speelgoed delen etc... hij beseft alleen nog niet goed hoe sterk hij is en behandelt Nian soms als speelgoed :D

Nian zelf heeft wel veel last. Ik weet niet of ik hier al was komen melden dat ook Nian reflux en een cascademaag heeft net als Noa. Hij krijgt dus dezelfde medicatie als Noa kreeg. Probleem met Nian is dat hij nu dus een harde stoelgang krijgt (opnieuw) en we dus weer op zoek zijn naar iets om zijn pijn te verlichten/stoelgang te verzachten... maar tot nu toe helpt niets (Nutrilon toevoegen, laxeermiddel, ander dikkingsmiddel, we zijn zelfs al moeten beginnen met een laxerende groetenpap). We modderen dus maar wat aan. Gelukkig is hij verder best wel een vrolijke jongen (als ie niet moet "af gaan") dus we genieten wel.

Nian heeft trouwens best wel al goede nachten. We zitten al op een strak eetschema en hij laat 's nachts al 8 à 9 uur tussen twee voedingen waarbij hij meestal toch zeker 7 uur aan 1 stuk slaapt... dus daarover mag ik alvast niet klagen. Probleem is wel dat ie overdag niet veel slaapt dus ja.

Over twee weken geven we onze babyborrel dus het is best wel druk met nog de laatste werken in ons huis, de tuin en de voorbereidingen (ben begonnen met zelf taarten bakken en te versieren met marsepijn/fondant)! Hopelijk vind ik na de babyborrel meer tijd om hier te komen meelezen!

Sorry voor het egoberichtje meiden, maar ik heb geen tijd om hier nog op iedereen te reageren.

Heel veel liefs van ons en een dikke kus aan de kindjes!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marisha: fijn dat alles goed gaat bij en met jullie. Begrijpelijk dat je niet veel tijd hebt voor het forum, dat merk ik zelf en denk de rest ook is hier toch wat rustiger de laatste tijd. Als ik je niet meer spreek veel plezier met de babyborrel:)

timonneke: Finn is gelukkig weer helemaal opgeknapt al 5 dagen gelukkig. Huwelijksfeest heb ik iets gemist......gaan jullie trouwen?? Zo ja wat leuk en spannend. Hoe gaat het met Noor probeert ze al een beetje te lopen? En a.s. zaterdag hebben jullie haar feestje hé?

Hopefully en Wies: hoe is het met jullie en met Resa en Sam? Nog vrij genomen om na het WK te kijken? Ik niet vond ik zonde haha doe ik wel als ze wat verder zijn in de poule. Wies las trouwens op je hyves dat je ander huis hebt gekocht. Nogmaals van harte gefeliciteerd ermee! Nu hopen dat jullie huisje snel verkocht wordt toch spannend is deze tijden.

Wij zijn lekker aan het aftellen voor onze vakantie. Zondagochtend vertrekken we al vroeg 5.30 naar Lanzarote. Houdt in dat we Finn 3.15 moeten wakker maken, arm kind daar zie ik wel tegenop. Hopelijk slaapt hij in de auto en buggy verder en raakt hij niet al teveel van slag. Verder ook erg benieuwd hoe het zal zijn met een dreumjes vast heel leuk:).

Fijne avond nog iedereen

10. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hey girls,

Weer een tijdje afwezig geweest....druk en mijn hoofd stond er niet naar. Nu nog niet maar ik probeer even afleiding te vinden. 1 van de beste vrienden van mijn mannetje is zondag plots in elkaar gestort en overleden....32 jaar...ze konden elkaar al vanaf hun geboorte. Alles staat even op zijn kop. Laat een lieve vriendin en 2 kleine kids achter. Als ik er alleen al aan denk dat het mij ook kan overkomen....áááááááhhhhhhhh.
    Vanavond afscheid nemen bij zijn ouders waar hij opgebaard ligt.

Resa is wel een hele troost. Echt een lief knuffelkind.

Probeer snel weer online te komen...wou alleen even weten dat ik jullie niet vergeten ben.

Vruchtje een hele fijne vakantie. Geniet er van.

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh lieve hopefully wat een verschrikkelijke bericht:(. Ik wens je man en jou en de rest heel veel sterkte toe om dit te verwerken. Heel begrijpelijk dat je hoofd er niet naar staat om te forummen, maar misschien soms een fijne afleiding voor je! Super fijn dat Resa zo een steun is voor jullie.

liefs

12. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Sterkte meid! We begrijpen het wel dat je hoofd even niet naar het forum staat, maar weet dat we er voor je zijn!

@marisha: Fijn dat het zo goed gaat met jouw en de jongens! Wel jammer dat Nian nu dezelfde problemen heeft als Noa. Veel plezier op jullie babyborrel!

@vruchtje: Bijna op vakantie vertrekken, wat een mooi vooruitzicht. Het is inderdaad zielig om zo'n kleintje zo vroeg uit zijn bed te halen, maar hij haalt zijn slaap achteraf wel in. Geniet ervan!
    Nee, wij gaan niet trouwen, dat deden we 3 jaar geleden al :). Mijn neef gaat trouwen, en Noor mag bruidsmeisje zijn. Noor probert inderdaad al wat te stappen, ze stapt nu zo'n 2 meter ongeveer tussen ons in. Als ze aan de salontafel speelt, laat ze ook dikwijls los en stapt dan een stukje.
    Zaterdag is inderdaad haar feestje, we gaan er een bumba feest van maken, want daar is ze gek op :D.

groetjes

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: hoe gaat het met jou, je man en de rest? Hopelijk trekken jullie het een beetje! Wanneer is de crematie/begrafenis? Nogmaals heel veel sterkte!!

timonneke: wat leuk dat jullie er een Bumbafeestje van gaan maken:). Heel veel plezier. Ik hoop dat het weer een beetje mooi wordt. En Noor is ook wel snel hé wat lopen betreft, leuk hoor!

Hoe is het met de rest?

Ik ga vanavond langzaam aan alvast 1 koffer in pakken. Ben zo bang dat ik iets ga vergeten:(, maar ja ik heb een checklist dus het moet goedkomen.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meiden ik kom jullie even gedag zeggen. Overmorgen gaan we al vroeg op vakantie! En morgen geen tijd om te internetten. Krijgen mensen over de vloer om voetbal hier te kijken, eind van de middag verjaardag en s'avonds laatste spullen inpakken en vroeg slapen want de wekker gaat 2.30. 1 juli zijn wij weer terug en kom dan weer even bijlezen/kletsen hier.

Groetjes voor iedereen:)

15. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Gaat het een beetje met jullie?

@vruchtje: Prettige vakantie! Geniet ervan!

16. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Noor haar feestje was geslaagd, ze vond het geweldig, maar wel zeer vermoeiend. Ze was enorm moe, en is tussendoor nog eventjes gaan slapen, om nadien verder te kunnen vieren. Ze is ook enorm verwend. Ze heeft een zandbak met speeltjes gekregen, een zwembadje, een wit gouden armbandje met haar naam en geboortedatum op, een doos playmobil voor baby's, een kleine schuifaf, een muziekkever waar je mee kunt wandelen, 2 ballen, 2 poppen en een auto'tje waar we mee kunnen wandelen en die je kunt ombouwen tot loopfiets. En dan heeft ze ook nog van een paar mensen geld gekregen voor in haar spaarpot.
    Vandaag gaan we met haar naar de binnenspeeltuin, aangezien het weer niet zo mooi is.

Groetjes, en nog een fijne zondag iedereen!

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, gecondoleerd met het verlies van jullie vriend. vreselijk zeg, zo jong, en 2 kindjes achterlaten, echt heel triest. ik hoop dat jullie een beetje troost vinden bij elkaar.

vruchtje, al op vakantie waarschijnlijk, maar mocht je daar online gaan, veel plezier!

timonneke, gefeliciteerd nog met noor! fijn dat het zo'n geslaagd feest is geweest. en ze is lekker verwend dus!

genieten nu hè meiden met dit weer, echt geweldig! lekker badje buiten, lekker spelen op het gras, fietsen, wij genieten hier ook met vollen teugen! sam zijn onderste 2 tandjes zijn ook door, hij is er ook wat ziek van geweest, maar nu gaat het weer prima! en een kletser, niet normaal. op mijn hyves staat een gadget van sam als ie aan het kletsen is, echt heel leuk om te zien!
    x een trotse mama! ;)

18. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hey meiden,

Timonneke wat fijn dat Noor haar feest geslaagd is....1 jaar alweer. Ze is behoorlijk verwend lees ik. Kan me voorstellen dat ze bekaf was.

Wies, ik las op hyves dat jullie gaan verhuizen...leuk hoor. Spannende tijd. Moet er veel aan het nieuwe huis gebeuren? Kan je nu alvast plannen maken :), dat vind ik altijd erg leuk.
    Het filmpje van Sam is errug leuk. Resa vindt haar eigen geluid ook al geweldig en is af en toe niet stil te krijgen. Loop je net in de supermarkt, is ze toch aan het kraaien. Iedereen kijkt altijd op. Even anoniem winkelen gaat niet meer. :) Maar het is echt genieten.

Bedankt voor jullie medeleven. Het was een hectische en heftige week met veel emoties, maar ook een lach. We hebben veel mooie herinneringen samen en laten we die maar goed onthouden. De uitvaart was ook erg mooi.

Resa ligt niet meer stil. 's Nachts slaapt ze gelukkig goed, al is ze deze week al steeds tegen 6en wakker. Overdag slapen is een gevecht. Ze blijft maar draaien en draaien. Houdt zichzelf uit haar slaap en ziet werkelijk alle hoeken van haar bed. Ik leg haar op haar rug en met 1 zwiep ligt ze op haar buik....pppfffff. Nu snap ik waarom mijn nicht haar zoontje vastbond in bed :) Er schijnt een speciaal systeem te zijn. Het klinkt niet echt vriendelijk, maar als dit zo door gaat zal ik toch eens vragen of ik die eens mag uitproberen. In ieder geval beweegt ze goed en daar gaat het om...even aan die spekkies werken :)

Ben erg blij met de zon, doet me goed. Hier zijn ze eindelijk met de achtertuin begonnen. Als ik mazzel heb liggen eind van de dag de stenen erin. We hebben ook een blokhut gekocht, toch handig voor tuinmeubels/kussens e.d. anders moeten we steeds om naar de garage. Ben gister begonnen met de schilderen van de blokhut, zit niet echt veel tempo in, maar het kan pas als Resa op bed ligt.
    Nou gilrs ik ga lekker genieten van de zon.

19. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Fijn dat jullie ook zo genieten van het mooie weer. Zit Sam graag is zijn fietsstoeltje? Noor begint zich er in te vervelen, net als in de autostoel. Gisteren zijn we nog een fietstochtje gaan maken, maar we moeten haar de hele tijd afleiden en liedjes zingen, anders begint ze te jengelen.

@hopefully: een beweeglijke resa dus :). Hier eigenlijk nooit problemen mee gehad, in haar bedje bleef ze steeds goed stil liggen. Zo'n systeem om ze vast te binden ken ik niet, had er nog nooit over gehoord. Noor slaapt de laatste tijd op haar buik.

Wij hebben in het weekend haar zwembadje gezet, en plezier dat ze al gehad heeft, lekker plonzen in het water :). Verder alles goed hier, ben sinds gisteren weer aan een reeks nachten bezig, dus momenteel kan ik niet veel genieten van het weer, hopelijk is het in het weekend nog goed, want dan ben ik vrij.

groetjes

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen? lekker aan het genieten van het zomer weer! En wat leuk hé dat Nederland de finale heeft bereikt!

Hier gaat alles goed behalve dat ik zelf weer erge last van rug heb en weer om de dag naar de fysio moet. De pijn in mijn rug heb ik vanaf dat we 2 dagen in Lanzarote waren dus erg balen:(. De vakantie was verder onwijs leuk, het weer was redelijk soms bewolkte dag maar dan was het ook gelijk met die wind fris dus moest je vestje aan. Finn heeft zich keurig gedragen ook de vliegreis ging perfect! We zaten in een bungalow park dus hij had ook veel vrijheid:). Wat gewoon erg jammer was, was het feit dat manlief veel moest doen met de kleine. Ik kon hem amper optillen, uit buggy halen, of in/uit bed doen. Zelfs nu gaat dat nog niet en wordt daar erg verdrietig van. Deze week nog vakantie dus lekker genieten.

Afgelopen maandag zijn ze begonnen met plaatsen van onze dakopbouw. Erg leuk en spannend, maar brengt ook wel troep met zich mee natuurlijk. Maar heerlijk idee dat we er straks 25m2 bij hebben. De kleine zit in een mega extreem erge fase van verlatingsangst en slaapt dus slecht (wij ook). Natuurlijk ook nog eens met die verbouwingsherrie schiet het niet op. Hij ligt nu lekker naast me op de bank te slapen maar voel me schuldig dat hij niet in zijn bed kan. Of hoeft dat niet?

Nou meiden hoop wat van jullie te horen.

x

Deel Deze Pagina