Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Wat goed dat jullie vakantie leuk geweest is, wel jammmer van je rug. Hopelijk heb je baat bij de fysio, en voel je je snel weer goed. Is verlatingsangst typisch voor zijn leeftijd? Hopelijk is hij snel weer de oude, zodat hij terug kan genieten van zijn nachtrust.

@de rest: Hoe gaat het met jullie en de kleintjes? Lekker aan het genieten van de zon?

Ik zit weer in een reeks nachten, straks begin ik aan de 4de van de 5, daarna ben ik 5 dagen vrij. Noor heeft gisteren haar spuitjes gekregen, voorlopig nog geen last, maar dat kan nog komen, want meestal komt dat pas na enkele dagen. Hopelijk blijft ze er van gespaard.
    Verder gaat het heel goed met haar, ze kan nu goed stappen, en wandelt echt het hele huis door. Ook kan ze nu zelf op de bank klimmen, gevaarlijk dus. Ze is nogal een waaghals die overal probeert op te klimmen, dus we zullen haar goed in de gaten moeten houden.
    We hebben ons ook een fietskar aangeschaft, zondag zijn we met mijn schoonfamilie een dagje gaan fietsen, en Noor kon goed slapen in de kar, echt ideaal.

Geniet nog van het mooie weer, groetjes!

2. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vruchtje, fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad, alleen balen van je rug. Ik hoop ook dat de fysio snel baat heeft.
    Heerlijk vooruitzicht zo'n dakopbouw. Eerst even in de troep, maar dat is voor een goed doel. Ik zou me niet schuldig voelen dat Finn niet in zijn bedje ligt. Ik ga ook weleens met Resa weg en dan slaapt ze onderweg. Altijd maar op dezelfde plek slapen zal er voor zorgen dat hij straks nergens anders meer kan slapen. Natuurlijk wil je zoveel mogelijk regelmaat voor je uk, maar dat zit heus wel goed. Het is toch ook lekker dat Finn zo op de bank kan slapen.
    Resa heeft trouwens ook al herkenningsbuien. Ze kan bij een onbekende hevig in huilen uitbarsten en helaas ook bij mijn vader. Dit terwijl ze hem wel regelmatig ziet en ik haar dan juist bij hem zet.
    De derde tand is op komst. Ze gaat er een beetje scheef bijlopen. Ze krijgt boven een hoektand :) Gelukkig niet zo heel veel last er van.

Noor aan het stappen...leuk hoor. En een fietsbak gekocht, wat heerlijk...kunnen jullie lekker touren.

Marisha hoe gaat het met jouw mannen?
    Wies gaat het met jou en Sam ook goed.

Al een poos niets meer van Eva gehoord. Ben benieuwd hoe het met haar en de meiden gaat.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    timonneke: verlatingangst past inderdaad wel goed bij de 15 maanden sprong/fase helaas. Pff dit is wel de zwaarste fase tot nu toe:(. Nog steeds is het drama. Hij sliep gisteravond pas 23.30 en was half 6 alweer wakker. Toen tussen ons in neergelegd en heeft nog even geslapen tot 8 uur. Het is dat we echt doodop waren want ben er huiverig voor bij ons in bed slapen dat hij daar aan gewend raakt. Wat ontzettend leuk dat Noor de de kamer wandelt. Wow ook al op de bank klimmen vlotte dame dat doet Finn nog niet gelukkig. En handig joh zo een fietskar. Veel plezier met fietsen wordt mooi weer dus geniet.

hopefully: je hebt helemaal gelijk wat betreft het makkelijk worden wat ergens slapen betreft. Vanmiddag sliep Finn ook in de kinderwagen 1,5 uur. Kwam mooi uit ivm verbouwing al moet ik zeggen dat troep en herrie onwijs mee valt. Die resa dat ze al herkenningsbuien heeft. Tis nog steeds een mooi meisje zag weer foto's op je hyves:). Finn heeft dat trouwens ook bij mijn vader. Hij wil niets van hem weten en opa mag zeker niet te dichtbij komen. Ik heb daar wel moeite mee vindt het zielig voor opa. Opa vindt het ook wel jammer hoor! Hopelijk komt dat snel goed.

Hier gaat het hopeloos slecht met mijn rug. Gisteravond naar fysio geweest en heeft me doorgestuurd naar neuroloog. Wonder boven wonder kan ik morgen al terecht. Eigenlijk kon ik pas 24 augustus terecht, maar er was iemand uitgevallen. Op me werk ook ziekgemeld van dit is zo natuurlijk geen vakantie. Ik kan haast niets en heb veel pijn. Vandaag wel sterke pijnstillers gekregen (waar je suffig van wordt) maar heerlijk want het werkt wel heb bijna geen pijn gehad. Nu duiken we ons bedje in (ja vroeg ik weet het) maar laatste week slapen we gemiddeld 4 uur per nacht:(. Nu slaapt finn dus nemen het ervan.

Laat je snel weten hoe het bij neuroloog was.

xx

4. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Hoe is het bij de neuroloog geweest? En hoe zijn de nachten met Finn nog geweest? Hopelijk gaat deze fase snel voorbij, want het is zeer vermoeiend voor jullie. En je moet je inderdaad niet schuldig voelen dat hij 's middags op de bank slaapt, als hij zijn rust heeft is het toch goed!

@hopefully: Resa haar 3de tand al, ze is er snel bij! Noor kreeg boven ook eerst haar hoektanden, maar de voorste kwamen er hhel snel achter. Ze heeft er nu 8. Krijgt Resa al bijvoeding, of staat ze nog volledig op bijvoeding?

@wies en marisha: Hoe gaat het met jullie en jullie jongens?

Vandaag trouwt mijn nicht, dus we mogen vanavond weer gaan feesten. Morgen komt mijn neefje logeren, en maandag ga ik dan met Noor en hem naar de kinderboerderij of de speeltuin, kunnen ze zich lekker uitleven.
    Jullie nog plannen voor het weekend?

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    timonneke: en hoe was het trouwfeest van je nicht? En wat gezellig dat je neefje komt logeren voor Noor ook leuk natuurlijk. Hoe oud is hij? Finn zijn fase is voorbij en o wat zijn wij blij haha:). Ik kan je 1 ding aanraden en dat is de 5 minuten regeling. Dus om de 5 minuten naar boven, hem goed leggen en aai over zijn bol en weer naar beneden. De eerste keer moesten we 3 keer naar boven en sliep hij dus uiteindelijk met 15 min. De keer daarna hoefde we nog maar 2 keer naar boven en vanaf gisteren helemaal niet meer:). Misschien had het ook wel te maken met de vakantie. Hij heeft toch veel indrukken te verwerken gehad.

Ik ben vrijdag bij de neuroloog geweest en hij heeft me onderzocht. In principe is het wel positief dat ik kracht in mijn benen hebt, links iets minder en dat ik geen uitvalsverschijnslen heb. Er zijn vrijdag ook gelijk foto's gemaakt van mijn rug en krijg aankomende vrijdag de uitslag. Ook heb ik een afspraak staan voor mri-scan begin augustus. Maar misschien als hij op de gewone foto niets of iets ziet het niet meer hoeft. Heb nu goede zware pijnstillers waarmee ik de dag erg goed zonder al te veel pijn doorkom. Ook kan ik dan weer een beetje voor Finn zorgen, dat is wel fijn. Morgen moet ik eigenlijk gewoon weer werken vakantie is voorbij, maar ben met terugwerkende kracht vanaf vorige week ziekgemeld. Eerst maar even rustig de uitslag van de foto afwachten en kijken hoe het gaat want ik denk als ik de medicijnen niet neem de pijn niet te harde is. Verder ga ik nog gewoon door met de fysio. Ik hoop eigenlijk wel dat het zo blijft gaan en ik misschien van de week paar uur kan werken.

En wat is het warm hé soms gewoon vies warm bah! Gisteren zijn we met vrienden naar een meertje gegaan hier in de buurt en hebben lekker op gras gezeten en met Finn gespeeld. Daarna heerlijk buiten gegeten. Als Finn straks wakker is gaan we lekker met zijn alle barbequen en kijken gewoon thuis voetbal zodat Finn in zijn eigen bedje kan slapen.

Hoe is het met Marisha, Hopefully Wies, eva en Jinky ? Waar gaan jullie voetbal kijken

Hup Holland hup

6. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Goed dat je pijn wat onder controle met pijnmedicatie, zo kan je toch een beetje je dagelijkse leventje hervatten en voor Finn zorgen, want kan me voorstellen dat het moeilijk is om continu de verzorging uit handen te geven.
    Goed dat zijn fase voorbij is, hebben jullie ook terug wat rust. Als jullie om de 5 min gaan kijken, gaan jullie dan terug naar beneden als hij gestopt is met huilen, of gaan jullie ook als hij nog aan het huilen is?
    En, gisteren leuke bbq gehad? En niet te hard teleurgesteld in het voetbal?

De trouw van mijn nicht was heel leuk, lekker gegeten, veel gedanst, en een heel klein beetje te veel gedronken. :)
    Nu is mijn neefje op bezoek, hij is 4 jaar. Gisteren hebben ze al heel fijn samen gespeeld, en ook in het zwembadje geplonsd. Alleen is mijn neefje niet zo'n slaapkop als Noor, hij was om half 7 al wakker, en dat zijn we hier niet gewoon :). Noor slaapt de laatste tijd echt lang, ze gaat om 20u slapen, en slaapt dan tot 9 à 10u.

Hoe gaat het met de rest?

7. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoe gaat het met iedereen en de kleintjes? Nog steeds aan het genieten van het mooie weer?

Fijn weekend iedereen!

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hoi allemaal.

Vruchtje, wat vervelend dat je rug nog niet over is. Heb je gister nog wat gehoord? Ik hoop dat het meevalt en dat je snel van de medicatie af kunt. Zit niet mee.
    Wel fijn dat jullie iets gevonden hebben voor als Finn last heeft van zijn verlatingsangst.

Timonneke, Resa krijgt sinds 2 weken een groente en fruithapje....al moet ik zeggen dat er nog niet veel in komt. Ze is aardig aan het grillen van alles en aan het koren. Ik maak het zelf dus hopelijk gaat ze ooit van mijn kookkunsten houden whahaha. Ze heeft nog niet veel variatie gehad hoor. Ze moet er eerst iets in krijgen. Tot nu toe worteltjes en worteltjes met aardappel. Appel en banaan. Morgen kijk ik eens hoe ze doperwten vind.
    Hoe snel waren jullie eigenlijk met broodkorsten. Dinsdag is ze 6mnd, mag ze dan eigenlijk al meteen brood.
    Verder geef ik nog 2 van de 5 voedingen zelf (bv).
    Het is volop genieten samen. Ze is zo leuk.
    Van de week voor het eerst op de fiets in de draagzak...oef ze is best zwaar....8120 gram en 67cm :)
    Volgend weekend gaan we lekker ruim een week weg naar het vakantiehuisje van mijn schoonouders op de grens van Drenthe en Friesland.
    O ja, ze ligt ook niet meer in de bak van de kinderwagen...deze is vervangen door de wandelwagen. Ze sprong er bijna uit en de wandelwagen vind ze geweldig, zo kan ze alles zien. Met een steuntje in haar rug en zij blijft ze op de bank ook heel goed zitten. In haar bed is ze niet meer te houden en ziet ze alle hoeken. Ze is behoorlijk aan het tijgeren en kruipt overal heen.

Marisha, ik krijg iedere keer trek als ik die taarten van jou zie. Hoe lang ben je bezig met 1 taart en heb je ooit een cursus gehad?
    Bewaar je de taarten eigenlijk is de vriezer????
    Ik heb voornemens om er 1 voor Resa haar eerste verjaardag te maken......al weet ik niet of dat gaat lukken en of ik het geduld heb. Volgens mij moet je ook heel wat aanschaffen om tot zo'n taart te komen.

Hoe gaat het met de rest?

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: wat leuk dat Resa een fruithapje krijgt en wat groente:). Wat gaat het in ene hard hé. Leuk dat ze ook al in de wandelwagen ligt nieuwsgierig aagje hihi. Wij zijn volgens mij pas met brood begonnen toen hij een maand of 7,5 was. Heerlijk dat jullie volgend weekend naar je schoonouders gaan even lekker eruit.

timonneke: hoe is het met jou en Noor? Wanneer zouden jullie ook alweer voor een 2e baby willen gaan?

Hier gaat het ietsjes beter met mijn rug, maar zit nog onder de medicijnen dus geen idee hoe het gaat als ik ze niet inneem. Röntgenfoto van mijn rug was goed gelukkig. Er wordt begin augustus nog wel een mri-scan gemaakt omdat ze daar veel meer op kunnen zien, dus dat is even afwachten. Ga 3 keer per week naar de fysio en hopen het beste. Ben allang blij dat ik weer meer voor met kleine Finnetje kan zorgen:). Hij wordt echt zo wijs. Is nu de hele tijd aan het wijzen en zeggen die die. Hij weet precies wat hij wilt. Ook lekker aan het uitproberen/grenzen verleggen. Hij is helemaal gek van auto's en bussen en zegt nu ook bus "hij zegt bu" zo schattig.

Verder zijn ze hier nog steeds druk bezig met het plaatsen van de dakopbouw. Buitenkant is helemaal af en ze zijn nu de binnenkant aan het doen. a.s. vrijdag komt de trap en dan kan ik het ook zien boven. Zijn al volop aan het bedenken en kijken naar vloeren, behang, verf etc. Erg leuk om in te richten en mee bezig te zijn. Woensdag ochtend ga ik proberen om een ochtend te gaan werken.

Wies, marisha en de rest hoe is het met jullie?

Hier nog heel goed nieuws trouwens: mijn zus en zwager hebben gister positief getest. Ze heeft net afgelopen maand hsg onderzoek gehad en ze was aan het wachten op menstruatie om te kunnen starten met IUI, maar dat is dus niet meer nodig. Toen ik het hoorde gisteren was ik door het dolle heen kon het niet geloven en was even heel emotioneel. Alles komt dan toch weer boven. En het begon bij mij weer meteen te kriebelen. In januari gaan we het er over hebben eerder wil manlief nog niet en dat respecteer ik natuurlijk. Nou heel verhaal sorry. O ja kijken jullie uit dat jullie er niets over zeggen op hyves!!

10. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Resa zal het wel fijn vinden in de wandelwagen, zo kan ze inderdaad goed rondkijken, en dat vinden zo'n kleintjes gewelding. De groenten en fruit zullen er binnenkort wel goed ingaan, ze moet er aan wennen om iets anders te eten dan melk, en ze moet nog leren om van een lepeltje te eten, dat is dus nog heel wat voor haar.
    Ik denk dat wij Noor rond de 6+ maanden al wel af en toe een broodkorstje gaven om te wennen, maar toen at ze die niet echt op, ze sabbelde die gewoon lekker nat. Ik geloof dat ze rond de 8 maanden echt boterhammetjes at. Vandaag heeft ze trouwens voor het eerst een boterham met choco gegeten, ze zag er mooi uit toen die op was :).
    Fijn dat jullie nog eens een weekje weggaan, geniet ervan!

@vruchtje: Wat fijn dat je tante wordt! Proficiat! Een speelkameraadje voor Finn!
    Wij gaan begin volgend jaar een afspraak maken in het fertiliteitscentrum.
    Goed dat je rx goed was, hopelijk valt de mri ook mee en ben je snel van je pijn verlost!
    Finn begint dus wat te praten, zegt hij verder nog al woordjes? Noor zegt papa, mama, tata (terwijl ze zwaait), oea (Luna, onze hond) en boewa (bumba). Verder vertelt ze nog veel, maar niet in onze taal :).
    Een hele nieuwe verdieping erbij, wat zullen jullie veel plaats hebben. En inderdaad heel leuk om alles te kiezen en in te richten!

Hier alles goed, ben 5 dagen thuis nu, en geniet er volop van. Daarna nog 5 nachten, en dan ben ik 2 weken thuis na mijn amandel operatie.
    groetjes

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi meiden,
    sorry weer even geleden zeg, toch druk met zo'n kleintje, en een drukke periode achter de rug, da's meestal met lekker weer, dan zijn we d'r altijd op uit.

vruchtje, ik las het van je rug, wat ontzettend vervelend, gelukkig nu al wat beter, maar nog niet wat het hoort te zijn toch? goh, die finn, al aan het praten, wat gaat het toch hard...
    en je wordt tante, echt goed nieuws. leuk voor finn ook straks.

hopefully, wat een ontzettend leuk fimpje op hyves van resa, echt schattig. en inderdaad, ook geen kleintje die meid. sam was rond die leeftijd ook op zijn zwaarst, lag een stuk boven het gemiddelde. nu is dat niet meer, dus het komt goed! ;) en al een hoektand, dat gaat wel vlot zeg, maar gelukkig geen last, da's wel fijn.

timonneke, succes alvast met de operatie, hopelijk loopt het allemaal soepeltjes.

nou, sam heeft ook een ontwikkelingssprong gemaakt zeg. hij kruipt nu achteruit, trekt zich op tot staan, komt zittend overal waar ie wilt komen. hij krijgt ook een heel eigen willetje, echt een felle is het. wel erg leuk. ook geeft ie een kus, zijn mond wagenwijd open,haha. afgelopen donderdag hebben we een fotosessie laten doen met ons 3tjes, as donderdag mogen we kijken wat het geworden is, ben erg benieuwd. hij heeft trouwens last van galbultjes. al 2 weken ofzo, dus uiteindelijk maar naar de dokter gegaan. we dachten dat het van de warmte was, maar met een koele dag werd het nog erger. bleken het dus galbulten te zijn. gisteren zat heel zijn gezicht onder, was 1 groot plakaat, echt sneu. maar gelukkig had ie er niet echt last van. vandaag is het al een heel stuk minder, dus hopelijk is het aan het wegtrekken nu. verder is het een geweldig vrolijk en makkelijk kind. we nemen hem overal mee naar toe, en hij slaapt overal en bij iedereen, dus voor ons ook wel prettig, dan kunnen we op zijn tijd gewoon lekker weg met hem. nog 5 weken werken, dan gaan we lekker op vakantie naar spanje, ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.
    nou, tot binnenkort, en geniet nog lekker van de zomer!

liefs wies

12. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vruchtje...gefeliciteerd! Wat onwijs fijn dat ze een positieve test hebben. wel spannend allemaal he! Nu lekker afwachten tot de eerste echo. En wat heerlijk dat ze zonder IUI zwanger is geworden.
    Goed nieuws dat er niets te zien was op de foto wat betreft je rug. Pas op dat je niet teveel doet nu je medicatie slikt. Hopelijk kan je straks snel zonder.
    Lekker dat de dakopbouw goed gaat. Hebben jullie vorige week geen last gehad met de storm? Konden jullie waarschijnlijk goed testen of het waterdicht was. Leuk he om alles uit te zoeken voor een nieuwe verdieping....al gaat er wel een hoop tijd en energie inzitten.

Timonneke, moet je geopereed worden aan je amandelen. Misschien dat je het al eerder geschreven had, maar dan heb ik dat even gemist. Bah zeg, dat valt waarschijnlijk even tegen. Als kind schijn je geloof ik meteen naar huis te moeten. Hoe zit dat bij volwassenen. Is dat net als vroeger dat je dan moet blijven. Zijn het je neusamandelen of keel? Daar zit geloof ik ook nog verschil in qua operatie. Lekker dat je daarna even vrij bent.

Wies, wat gaat Sam goed zeg. Dat is zo'n leuk gezicht als ze op hun billen voortbewegen. Zielig dat hij last heeft van galbulten, Moet dat vanzelf wegtrekken en hoe komt hij daar eigenlijk aan.
    Wat leuk dat jullie foto's hebben genomen met z'n 3. Hopelijk zijn ze heel erg leuk geworden. Wat een bollie he die van mij :) Gelukkig krijgt ze steeds meer nek...whahaha. Ze brabbelt de hele dag erop los. Af en toe niet stil te krijgen.

Fruithapje gaat nu goed. Zodra er banaan in zit is het aanvallen. Wat het weer lastig maakt een lepel naar binnen te werken als haar armen en benen zo wild heen en weer gaan. Ook 1/4 van een liga gegeven. MMmmmmmhhhhhhh, lekker sabbelen....en alles moet natuurlijk in haar mond.....het liefst zoveel en groot mogelijk. De tijd is aangebroken dat we d'r etensresten in haar haar terugvinden.
    Sinds zondag nog maar 1 voeding zelf ('s morgens) en dat bevalt mij prima. Vandaag is mijn moppie precies 6 maanden.....TIME OUT PLEASE.

Wat blijft het toch allemaal leuk he onze pronkies. Je kan je toch echt niet voorstellen dat sommige mensen alleen maar klagen over hun kind(eren).

Ga even naar de oven kijken. Ben maar een cake aan het bakken....het is immers een beetje feest! En....hij wordt roze. Heb er een paar druppels kleurstof in gedaan...ben benieuwd.

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Wat zielig voor Sam, hopelijk is hij snel van zijn bultjes verlost! En wat fijn dat jullie een fotosessie met jullie 3 hebben gedaan, hopelijk is het resultaat naar jullie wens!

@hoprfully: Banaan is hier ook altijd de favoriet geweest, nu nog. Zo, Resa ook al aan de koekjes :). Dat kan inderdaad een plakboel opleveren, maar ze kunnen het zo met smaak opeten.
    Ik moet mijn keelamandelen laten wegnemen, omdat ik hier regelmatig een ontsteking aan heb. Ik moet hiervoor 1 nacht in het ziekenhuis blijven.
    Resa al 6 maanden, het gaat toch snel! Denken jullie al aan een tweede?
    Hopelijk is je cake lekker, laat het smaken!

@vruchtje: Hoe gaat het met je rug? En is Finn nu helemaal door zijn fase heen?

Wij hebben besloten dat Noor nog tot eind augustus naar de crèche gaat, en daarna stoppen we ermee. De crèche is duurder geworden, en soms moet ze gaan als 1 van ons 2 thuis is, en dat is zo weggesmeten geld vind ik. Mijn schoonmoeder wil dan wat meer oppassen. In september hebben we 3 weken vakantie, en in oktober, november en december ook nog steeds een week, dus dan kan ze altijd thuis blijven.
    Noor is gek van het liedje van K3, handjes draaien, ze doet dan heel enthousiast mee, zo schattig :) Verder alles goed met haar, ze begint wel haar eigen willetje door te drijven, we moeten echt kordaat zijn tegen haar en haar af en toe al straffen want ze heeft een sterk karakter. Maar liever dat, dan een kind waar niets in zit.

14. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hier nog eens een foto van haar

15. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    n nog eentje op haar glijbaantje :)

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bedankt meiden voor de felicitaties wat betreft mijn zus. Ze begint het zelf nu gelukkig steeds meer te beseffen. Ze is wel heel onzeker of het allemaal wel goed gaat, maar zei ook tegen haar dat weet je nooit proberen gewoon te genieten en ervan uit te gaan dat het goed gaat toch. Ook echt grappig dat ze in dezelfde periode als ik is uitgerekend. Finn is van 30-3 en zei zal rond 22 maart zijn uitgerekend en ze schelen dan 2 jaar:). Met mijn rug gaat het wel goed, maar heb extreem last van mijn hamstring aan linkerbeen. Dat heeft te maken met uitstralingspijn helaas. Fysio zei ook dat het wel bij het beeld past wat hij denkt dat ik heb (hernia). Ach wachten maar af. Ga morgenochtend proberen ochtendje te werken maar hopen dat het gaat. Als ik zo een dag als vandaag heb vrees ik het ergste.

Timonneke: Als finn Noor ziet wordt hij spontaan verliefd:). Wat een leuke meid hebben jullie zeg! Groot gelijk dat je de creché gaat opzeggen als het zo duur geworden is en ze daar heen gaat als een van jullie thuis is. Prima oplossing toch dat je schoonmoeder meer wilt oppassen. Wat leuk dat Noor K3 leuk vindt, dat vindt Finn ook helemaal geweldig en gaat nu daar ook op dansen. Zodra de radio aangaat gaat hij sowieso dansen echt te schattig gewoon.

wies: ah arme Sam was zielig dat hij galbultjes heeft:(, maar gelukkig zeg je dat hij er niet zoveel last van heeft. Ik hoop dat het snel helemaal weg trekt. En leuk dat jullie een fotosessie hebben gemaakt van jullie 3tjes. Hebben wij ook gedaan alleen was Finn toen jonger een maand of 5.

hopefully: gefeliciteerd met Resa toch mooi een half jaartje oud. Was de cake lekker en is het goed rose geworden? Leuk dat Resa zo aan het genieten is van haar fruithapje. Schattig hé als ze zo genieten van eten.

17. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Noor, wat ben je een lekker ding! Je hebt helemaal gelijk Timonneke, liever wat pit dan dat er niets in zit. Resa weet ook al precies wat ze wil, alleen snapt ze het woordje 'nee' nu nog niet ;)
    Belachelijk he dat die kinderdagverblijven zo achterlijk duur zijn. Je stopt daar zo je hele salaris in en je werkt natuurlijk niet alleen om dat te betalen. Fijn dat je schoonmoeder wat meer op Noor gaat passen.

Vruchtje, sterkte morgen. Hopelijk is het te doen en krijg je niet meteen een terugslag daarna.

De cake is erg lekker geworden en mooi roze :D.
    Mijn moeder had kleren voor Resa gemaakt. Een korte broek, plooi rokje en een bandana...allemaal van een leuk ruiten stofje. Helaas is mijn bollie iets te bol. Hihihi, dus alles moet aangepast worden, anders knapt ze er uit. Mijn moeder deed het broekje aan en het was alsof ze ons aan het plagen was, ze zette meteen haar buik uit....hihihihi.

18. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Bedankt voor de leuke reacties op Noor haar foto's :).

@Vruchtje: Succes met het werken, hopelijk valt het wat mee. En als het niet gaat, heb je het tenminste geprobeerd.

@Hopefully: Leuk dat je moeder kleding voor Resa gemaakt heeft. Dat bolle zal er snel afgaan nu ze begint te tijgeren en wat meer gaat bewegen.

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zo meiden het ging best aardig het ochtendje werken:). Ik had nog veel last in mijn linkerhamstring, maar ja dat heb ik ook als ik thuis blijf. Ik vond het heerlijk om even aan het werk te zijn en collega's weer te zien. Ook eventjes uit je moederrol zijn is fijn (of vinden jullie dat raar als ik dat zeg?).

Ik was de laatste 5 weken natuurlijk de hele tijd thuis en bij Finn, dus had er wel weer meer moeite mee om het te missen. Nu slaapt hij hopelijk wordt hij zo wakker en kan ik hem weer lekker knuffelen. Vandaag had hij een dag alleen met papa en dat is voor hun allebei ook leuk natuurlijk. Met de dakopbouw gaat het ook lekker waarschijnlijk volgende week vrijdag klaar:).

Hoe is het met de rest?

Hopefully: ik moest echt lachen om je schrijfwijze over Resa en haar bolle buikje hihi! Wat Timonneke al zegt dat wordt steeds minder. Ik was gisteren trouwens bezig met het babyboek van Finn en is bijna af. Daar was hij soms ook lekker bol hoor vooral zijn hoofd. Maar als ik dan zag hoe schattig hij toen ook al was......................nog steeds zo verliefd.

20. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Fijn dat je halve dag werken is meegevallen. En nee, het is niet raar dat je zegt dat het even fijn is om even uit je moederrol te zijn. Als je je kleintje even hebt moeten missen, is het weer dubbel zo fijn om hem/haar terug te zien. En dan dat blije gezichtje, dat zij ook blij zijn om jou terug te zien :)

Noor is vanavond goed gevallen, tegen de hoek van de salontafel, en het zijn zelfs geen scherpe hoeken :(. Ze is er met haar oor tegengevallen, haar oor bloedde fel, en achter haar oor direct een buil en blauw. Haar haartjes onder het bloed, ze zag er zo zielig uit :(. Heb er een koude compres tegen gehouden, en dat deed haar duidelijk goed. Nu slaapt ze gelukkig goed.

Deel Deze Pagina