Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Timonneke: ah arme Noor zielig voor haar:(. Hoe gaat het er nu mee?

Hier weer een terugslag:(. Heb gigantische pijnlijke uitstraling naar mijn linkerbeen. Vanochtend kon ik gelukkig bij de vervangende huisarts terecht en heb nu een zwaarder pijnstiller gekregen een soort morfine. Voel dat het nu een beetje begint te werken. Ik moest dus ook weer mijn werk bellen met de mededeling dat het weer niet ging. Ik heb daar zo een moeite mee. Betrek het teveel op mijn verantwoordelijkheid, maar tja zo ben ik helaas. Maak me druk of ze het wel redden etc. natuurlijk vakantieperiode dus veel zijn er vrij, zijn nieuwe klanten bij en mijn collega waar ik nauw samen mee werkte is met pensioen gegaan dus in principe kreeg ik het al drukker. Heb echt zo een gevoel dat ze me niet kunnen missen nu, maar is onzin natuurlijk. Voel me erg verdrietig in deze situatie weet er moeilijk mee om te gaan. Ik kan ook niet veel met Finn en daar voel ik me dan ook weer schuldig over. Pfff maak het mezelf geloof ik ook niet makkelijk. Sorry dat ik even klaag maar soms is dat zo fijn:).

Hoe is het met de rest?

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Sorry, het is weer schandalig lang geleden :) ik vergeet soms gewoon op deze website te kijken (shame on me)!

Vruchtje, geen goed nieuws over je rug las ik. Hopelijk gaat het wel snel weer beter gaan. Ik kan me voorstellen dat je je schuldig voelt over Finn omdat je niet alles meer kan met hem. Maar wat een schitterend nieuws over je zus zeg! Feliciteer haar maar van mij ook (ze kent me wel niet maar we weten hier allemaal wat ze heeft moeten doorstaan he)!

Timmoneke, wat zielig dat Noor gevallen is maar ja, het hoort er toch bij vroeg of laat. Noa is een week of 3 geleden ook voor de eerste keer op zijn gezichtje gevallen (gestruikelt in de zandbak). Ook een dikke bult, rood en bloed! Is erg zielig he!

Wies, Sam groeit ook lekker zo te lezen! Fijn dat hij zo goed vooruit gaat he... het baby'tje kruipt er zo langzaamaan uit he!

Hopefully, Resa al 3 tanden zeg! Dat gaat ook goed vooruit. 6 maanden is idd een mijlpaal.

Wat dat taarten maken betreft, ik ben ongeveer 1,5 maand geleden begonnen. Heb (nog) geen cursus gedaan (eerste staat gepland in november). Ik ben zelf begonnen omdat de verjaardagstaart van Noa (1 jaar) absoluut niet was wat ik wou en ik vond dat de bakkers geen leuke taarten hadden voor kinderen. Voor de babyborrel van Nian wou ik dus absoluut een leuke en lekkere taart (da's die stapeltaart met een eendje en de kroontjes). En sindsdien ben ik dus verslaafd

Ik weet niet hoever je eigenlijk woont maar als het niet "te" ver is en je hebt zin kunnen we wel eens samen een taartje maken... ik heb al aardig wat geld uitgegeven aan materialen. Je hebt nog wel wat tijd voor Resa 1 jaar wordt he... voor je het weet ben je ook verslaafd :D

We hebben trouwens al zo vaak gezegd dat we eens zouden moeten afspreken als iedereen bevallen was... dat is nu het geval he!

Hier gaat alles goed. Nian groeit goed en ontwikkelt zich ook goed. Volgende week weer naar de ka voor zijn spuitjes en zal dan vragen om de medicijnen weer op te hogen (ik merk dat hij weer meer last van zijn reflux krijgt). Noa begint (eindelijk) een beetje te spreken. Ik heb vandaag voor het eerst het gevoel dat hij gericht woorden spreekt (hij heeft twee keer drinken en koek gezegd vandaag)... ervoor zei hij wel mama en papa (maar in het wilde weg dacht ik soms) en daaag als hij weg ging. Is goed want ik begon me langzaam aan wel wat zorgen te maken (mijn broer heeft autisme en laat beginnen spreken is een van de signalen waar je een vermoeden van zou kunnen hebben). Ik ben nu nog 3 heerlijke weken thuis en ga dan terug aan de slag... het zal een hele verandering zijn!

Liefs,
    Marisha

3. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Hoe gaat het nu met je rug? Je moet je er niet echt niet schuldig over voelen dat je niet kunt gaan werken. Als het niet gaat, dan gaat het niet, en je collega's zullen dat wel begrijpen.
    Met Noor gaat het goed, haar gezichtje is weer in orde, de wondjes zijn al genezen.

@marisha: Fijn dat het goed gaat met je mannetjes! Binnen 3 weken terug gaan werken, het zal inderdaad een hele verandering zijn! Het zou inderdaad wel leuk zijn om eens een keertje af te spreken, kunnen we elkaar eens "live" zien :). Wat denkt de rest hiervan?

Hoe gaat het met de rest?

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marisha: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie en met jullie mannetjes. Ik kan me voorstellen dat het een hele geruststelling is dat Noa wat begint te praten. Wat gaat de tijd snel dat je over 3 weken alweer terug aan het werk moet. Hoe kijk je daar tegen aan ?

timonneke: Normaal ben ik daar nooit zo van van het live afspreken met mensen van een forum, MAAR met jullie zou ik dat wel heel leuk vinden. Hopelijk vindt de rest het ook leuk?

Omdat het hier nog steeds slecht gaat heb ik vandaag een spoed mri-scan gekregen. Gelukkig heeft de huisarts dat kunnen regelen. We krijgen volgende week donderdag de uitslag. Nou ik ben benieuwd maar het zal waarschijnlijk wel een hernia zijn. Maar wat voor 1tje en hoe of wat geen idee. Ook erg benieuwd wat er aan te doen is. Fysio was hier gisteren nog en veel hernia's kunnen ook vanzelf over gaan. Loop er inmiddels 6 wk mee dus geen idee of dat voor mij ook nog geldt.

Verder gaat het hier wel goed. De verbouwing is bijna op zijn eind:). Finn geniet van alle aandacht van vooral mijn moeder. Ze is hier veel om te helpen natuurlijk nu ik niet veel kan. Eind van de middag ging ze naar huis en toen ging Finn zelfs helemaal huilen zo lief eigenlijk. Hij is echt dol op haar. Nou ik hoop dat het snel wat beter gaat met me begin het nu echt zat te worden:(

Hoe is het met de rest en de beebjes?

5. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Fijn dat de verbouwing op zijn eind loopt, gaan jullie dan op de nieuwe verdieping slapen of wat zijn de plannen?
    Hopelijk valt de uitslap van je mri scan mee. Hoe gaat het nu met je rug?

Ik ben woensdag geopereerd, en sinds gisteren weer terug uit het ziekenhuis. Momenteel heb ik nog veel pijn, en kan ik nog niets eten, enkel wat water drinken lukt me.
    Woensdag moest Noor naar mijn schoonouders toen mijn man en ik naar het ziekehuis gingen, maar ik had 's morgens al gemerkt dat haar maar niet helemaal in orde was. Toen we bij mijn schoonouders toekwamen is ze beginnen braken, ze is dan terug wat gaan slapen, maar daarna kon ze nog niets binnenhouden. Mijn schoonmoeder was er niet gerust in, en had haar huisarts opgebeld. Noor had weer een flinke buikgriep, en was weer op het randje aan het uitdrogen. Gelukkig kon ze daarna wel wat water binnen houden, want anders moest ze weer naar het zieknhuis. Gisteren was ze weer helemaal genezen, ze heeft haar melk gedronken, en wat soep en boterhammetjes gegeten. Ze is nu nog bij mijn schoonouders, omdat mijn man werken is, en ik me nog slap voel. Ik zal blij zijn als ze vanmiddag weer thuis is, want ik mis haar toch wel.

groetjes

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Timonneke hoe is het met jou meid na je operatie aan je amandelen? En arme Noor zielig dat ze ziek was, maar gelukkig is ze weer beter.

Hoe is het met de rest.

Hier even kort bericht. Vandaag uitslag gekregen van de MRI en links zit er dus een hernia. Echt k*t dus. Ik heb nu afspraak bij neurochirurg over 2 weken om te kijken of het operabel is. Ook begin ik met McKenzie fysiotherapie nieuwe techniek. Maar geen idee of hernia's daarmee worden weggewerkt zeg maar.

Ik ben er wel kapot van vooral omdat er weer zoveel tijd in gaat zitten eer je weer opknapt. Ikheb natuurlijk wel een kleine banjer rondlopen die leuke dingen wilt doen met zijn mama en dat kan dus niet. Hooguit van uit mijn bed (soms uit bed) met hem spelen, boekjes lezen, eten geven. Papa doet natuurlijk en gelukkig wel hele leuke dingen met hem. Laatst waren ze samen naar vliegtuigen gaan kijken. Keigaaf vindt hij dat. Telkens als we buiten zijn of in de tuin wijst hij naar ieder vliegtuig die voorbij komt en ik kan je vertellen dat zijn er veel hihi. OOk wordt hij echt wijs joh. Hij wijst bijvoorbeeld wat hij wilt bv. tv kijken. En hij heeft van mijn moeder een kinderstofzuiger gekregen omdat hij helemaal dol is op stofzuigen. Met dat speelgoedstofzuigertje is hij dan echt de kamer aan het stofzuigen hoe wij het ook doen echt lachen hoor!

Hoop echt dat met rest goed gaat? En de kids natuurlijk

7. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Wat erg van je rug! Ik heb 3 jaar geleden ook veel rugproblemen gehad, dus ik weet hoe je je voelt. Ik had toen nog geen kleintje rondlopen, maar ik kan me voorstellen dat je je rot voelt nu je niet voluit met hem bezig kunt zijn zoals anders. Maar je moet je er niet schuldig over voelen, je doet wat je kan, en gelukkig is je man er om zich met Finn bezig te houden. Veel beterschap met je rug!
    Met mij gaat alles goed. Ik kan al terug goed eten, en de korsten beginnen van de wondes te komen, dus alles is aan het genezen. Noor is ook weer helemaal de oude, ze is eigenlijk maar 1 dag echt ziek geweest. Zij leert weer ongelooflijk veel bij de laatste tijd, zo kan ze sinds enkele dagen blokken op elkaar stapelen (de kiekeboe blokken van fisher price), en ze is er supertrots op. Ook kan ze al een beetje zelf eten met haar vorkje, en ook daar is ze trots op (hoewel haar eten niet altijd aan de vork blijft tot die bij haar mond is :D).

Hoe gaat het met de rest en de kleintjes?

8. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hi dames, jullie zijn me vast al bijna vergeten... Sorry, ik heb belachelijk weinig tijd, vooral de laatste maanden. Manlief heeft altijd de periode april-aug 7 dagen per week werk, ben zelf nog met proefschrift bezig en dan natuurlijk onze twee ukkies, die je toch ook geen seconde rust gunnen, dat klinkt jullie vast bekend in de oren nu die van jullie ook gaan kruipen, lopen misschien al, die van Maris al praten! Maris, nog gefeliciteerd met de geboorte van je tweede kindje, wat heerlijk! Is het ook een reflux baby? Dat was Noa toch ook? Mijn J heeft daar ook heel wat mee te stellen gehad. Nu is ze over haar koemelkallergie heen gegroeid, maar ze blijft een slechte slaper en kleine druktemaker. Maar ik vind het tweede jaar wel veel makkelijker en leuker, eerste jaar was een tropenjaar hoor! Nu erg genieten, de dametjes gaan net lopen, ze kunnen nu in de speeltuin schommelen en over op en af klimmen, erg leuke fase! Hier dus alles ok met de twins. We gaan lekker kamperen deze week.
    Lees dat jullie gaan afspreken. Heb het gevoel er niet echt meer helemaal bij te horen, omdat ik niet meer up to date ben en alles lees, maar als jullie me een pbtje sturen als het er daadwerkelijk van gaat komen, misschien dat ik dan wel kom!
    Hoe dan ook, ik denk nog wel regelmatig aan jullie allen hoor, en ben zo blij met onze uitgekomen dromen!!!
    Even uit nieuwsgierigheid: zijn er hier al die graag nog een kindje willen en weer de medische molen in gaan, zoals Marisha? Ik beken dat ik ontzettend graag nog een keertje zwanger zou willen worden, maar op het moment is het nog te druk met de tweeling. Bovendien heb ik nog steeds mijn menstruatie niet terug, omdat ik nog steeds borstvoeding geef. Maar ik hoop stiekum op volgend jaar!
    Doei! Groetjes van Eva

9. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik ben er ook weer;)

Wat leuk eva weer iets van jou te horen. Ik schaam mij ook dat ik hier zo weinig ben, wil het wel graag, maar komt er niet van.

Fijn dat alles goed gaat met de kleintjes:)
    Wij willen ook wel graag weer een tweede hoor, we zijn weer met chinese kruiden bezig. De medische molen laten we even links liggen. We hopen nu dat het misschien zo gaat lukken.

Vruchtje: vervelend dat je zo'n pijn hebt, komt het van je rug? Fijn dat met Finn alles goed gaat. Ze zijn al zo snel wijs hè. Die van ons zat ook al heel snel met de afstandbediening naar de tv te zwaaien.

Timonneke: Wat een ontzettend leuke foto van je meisje! Ondeugende oogjes:) ik las dat ze al echt een eigen willetje krijgt, die van ons ook hoor en natuurlijk uitproberen en grenzen verleggen, kleine bengels.

marisha: he meis, redt je het een beetje met je drie mannen?
    Ik las dat Noa een beetje begint te praten, leuk hoor. Elk kind is uniek, misschien hield hij zich er eerst gewoon nog niet mee bezig.
    Met Nian ook alles goed, las ik, fijn zeg. Lekker genieten van je mannetjes:)

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey wies, ook alles goed met jouw mannetje, las ik.:) Hij weet hoe hij overal moet komen, net als die van ons. Die van ons gaat op zijn billen de hele kamer rond, hij gaat nu sinds een paar dagen zich optrekken en staan.
    Leuk, dat je van die mooie foto's hebt laten maken. Wat worden ze groot hé meid. Fijn dat de bultjes alweer wat wegtrekken. Hoe gaat het met jou? Lekker op vakantie straks!

Hopefully:
    Jouw meisje alweer 6 maanden, al lekker aan het smullen van al het eten, leuk hè, die van ons kreeg eten via de rapley methode, heerlijk.
    Voor de rest alles goed met haar en met jou?

Hier gaat ook alles goed.
    Hebben jullie ook hyves?
    Lijkt me leuk:)
    Hoor het wel.

Liefs Jinky

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jinky en Eva wat leuk om te horen dat alles goed gaat met jullie en de kleintjes. En niet verontschuldigingen hoor dat jullie er niet zoveel zijn. Dat maakt toch helemaal niet uit het is gelukkig geen verplichting. En of je nou vaak of weinig komt iedereen hoort er evenveel bij:).

Eva wat knap dat je nog steeds bv geeft. Fijn dat je het nu allemaal wat rustiger ervaart de zorg over je 2 meiden. Leuk dat je af en toe ook nadenkt over een 3 kindje.

Jinky: leuk dat jullie ook wel kriebels krijgen voor een 2e kindje. Hier is de wens er ook wel denk ik, maar pas volgend jaar. En sowieso wil ik eerst helemaal gezond zijn met mijn rug.

Timonnke, hopefully, marisha, wies hoe is het met jullie en de babies/dreumesjes

Met mij gaat het redelijk. Ik lig gelukkig niet meer de hele dag in bed, dus dat is al een hele verbetering. Lopen is nog steeds het pijnlijkst, maar ik kan gelukkig wel binnenshuis me goed redden. Finn tillen is eigenlijk het grootste probleem want dat mag ik niet of moet ik zoveel mogelijk vermijden. En dat doen we dan maar braaf. Gelukkig kan ik wel lekker met hem fietsen. Gisteren voor eerst naar mckenzie fysio geweest en hij wist mij te vertellen dat ik misschien wel met hun therapie beter kan worden en er dus geen operatie nodig hoeft te zijn goed hé?

Nou ik ga er weer van tussen voor dat me kleine man wakker wordt.

liefs

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Oja Eva, ik vind het ook ontzettend knap dat je nog steeds borstvoeding geeft, super!:)

Vruchtje: fijn dat het ietsje beter gaat met je rug.
    Ik hoop voor je dat het met therapie beter zag gaan, sterkte meid!

13. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hey meiden,

Weer een tijdje geleden...heb weer een hoop gemist. Weer terug van vakantie, met helaas iets minder weer, maar gelukkig hebben we Turkije nog tegoed in september. Zondag door mijn rug gegaan, dus loop ook niet zo lekker momenteel.

Eva, wat leuk dat je weer eens langs komt. Ook al ben je niet veel op het forum, je hoort er zeker bij...mocht het tot een afspraak komen, zal ik je zeker een pb sturen. Wat knap dat je nog steeds bv geeft. Hoeveel voedingen per dag geef je? En krijgen beide meiden nog bv?

Jinky, leuk dat jij ook weer iets gepost hebt en dat het goed gaat. Hoe gaat het met jouw kleine mannetje? Ik geef mijn meid wel met een lepel eten, maar het lijkt af en toe wel op de foto's van kinderen die via de Rapley methode eten :) Resa steekt gerust haar hele had met een hapje naar binnen en als ze een klein stukje eten ziet liggen waar ze met haar handen of voeten bij kan, gaat ze smeren :)
    Ik zal jou ook een pbtje sturen.

Vruchtje, wat balen dat je een hernia hebt. Bij mij staat (denk ik) alleen een wervel verkeerd, waardoor ik moeilijk omhoog komen en uitstraling heb naar mijn been. Heb in het verleden meer last gehad (heb een scheurtje in mijn SI-gewricht, maar dat is nog zeker geen hernia). Het lijkt me heel frustrerend. Je wil wel, maar kan niet. Heb gehoord dat ze tegenwoordig niet meer zo snel opereren bij een hernia. Hopelijk heb je snel baat bij de nieuwe therapie.

Marisha, ik woon denk ik net even te ver om even langs te komen, maar wil best wel eens afspreken om een taart te maken hoor. Woon in Noord-Holland. Voor Australische begrippen woon ik niet ver bij je vandaan hoor....daar zijn ze gewend zoveel km te maken.
    Ik zou het ook leuk vinden om met de hele groep eens te daten. Jullie mogen altijd bij mij langskomen, maar we kunnen ook halverwege afspreken. Woon waarschijnlijk het verste weg voor de meiden in België.
    Ik heb een site gevonden De Leukste Taarten Maak Je Zelf! en daar kan je uren op doorbrengen. Vind de taarten helemaal super, alleen ben bang dat ik niet zo handig ben. Wil ook een workshop gaan volgen. Vind jouw taarten erg mooi gelukt, smaken ze ook zo :)
    Kan me goed voorstellen dat je er verslaafd aan raakt.
    Hoe was je afspraak bij de ka?

Timonneke, de operatie is dus geslaagd. Gelukkig. Hopelijk ben je snel weer de oude. Das schrikken met Noor zeg, zal je net zien....komt altijd op momenten dat je het er even niet bij kunt hebben. Fijn dat je moeder zo zorgzaam is. Hopelijk krijgt ze het niet nog eens.

Wies hoe gaat het met jou en je mannetje. Is hij al helemaal van zijn plekjes af?

Resa heeft weer wat sprongetjes gemaakt. Wat gaat dat allemaal hard. Ze zit los en als ik haar pak wil ze het liefst staan. Als ik haar op haar kont wil zetten, blijft ze pasjes achteruit lopen om maar te blijven staan.
    Ook mijn meissie heeft haar eerste bult gehad. Ze viel om vanuit zitstand en bam. Heb het meteen gekoeld en arniflor op gesmeerd en gelukkig was het met 2 dagen weg. Ze heeft regelmatig een blauwe plek, doordat ze in haar bed overal naartoe kruipt en tegen het bed aan knalt. Hopelijk denken ze niet dat ik haar mishandel.

Hier denken we ook aan een tweede hoor, maar het liefste wachten we nog even. Ik ben inmiddels wel ongesteld geworden (1x) dus zien hoe mijn menstruatie terug gaat komen....qua regelmaat etc. We gebruiken geen voorbehoedsmiddelen, omdat we weten dat de kans nihil is. Mocht ik nu zwanger raken, dan is dat (weer) een wonder en dan is de kleine van harte welkom. Het liefste wachten we nog even. We hebben het er nog niet serieus overgehad of we ooit de hele mmm door gaan. Ik weet dat ik de behandelingen wel ga trekken, maar al die onderzoeken en wachttijden....dat is killing. Ik weet ook niet of wij direct doorkunnen naar IVF of ICSI. Heb geen zin in weer 6x IUI. Laten we maar hopen dat Marisha ons grote voorbeeld is en we die slopende behandelingen niet meer nodig hebben.

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Heb jullie allen een pb gestuurd ;)

15. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @Eva: Fijn dat het zo goed gaat met jou en de meiden, maar ik kan me voorstellen dat je het inderdaad wel druk hebt! En je geeft nog steeds borstvoeding, knap hoor!

@Jinky: Ook met jou en je kleintje gaat het goed, fantastisch! Leuk dat jullie ook een tweede willen, groot gelijk dat je het eerst met chinese kruiden probeert, het zou fijn zijn als je van die hele mmm gespaard kon blijven.

@vruchtje: Goed dat je niet meer de hele dag in bed hoeft te liggen, hopelijk heb je baat bij je fysio, en kan je zo een operatie vermijden. Hoe gaat het met Finn? Begint die ook al kiezen te krijgen? Bij Noor zijn ze nu aan het doorkomen, ze heeft er al 3 en daat heeft ze toch wat last van.

@hopefully: Jij ook al door je rug gegaan, gaat het ondertussen al wat beter met je? Waar zijn jullie nu op vakantie geweest? En in september nog naar Turkije, mooi vooruitzicht! Wij gaan in september een weekje naar Nederland met mijn ouders, naar een Landal park.
    Ik heb gereageerd op je pb, hopelijk heb je hem ontvangen!

@marisha: Hoe gaat het met jou en de jongens?

Ik begin vanavond terug te werken na mijn operatie. Nog 2 weekjes, en dan hebben we 3 weken verlof, dus ik kan aftellen.
    Donderdag zijn we een dagje naar de zoo in Antwerpen geweest, en Noor vond het echt fantastisch. Ze is gek op dieren, en heeft haar ogen uitgekeken. Ze heeft maar een half uurtje geslapen in haar wandelwagen, maar daar kwam ze blijkbaar mee toe die dag, want ze is niet lastig geweest :).

16. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    @Timonneke, wat lekker dat jullie in september ook nog even weggaan.
    Wij zijn naar het vakantiehuis van mijn schoonouders in Friesland geweest. Resa vond de dierentuin ook geweldig, al zal ze er niet veel van gesnapt hebben....maar het bewoog en ze zag een hoop mensen en dat maakt haar aan het lachen. Wat leuk dat Noor zo genoten heeft. Geeft ze de dieren al een benaming?
    Hoe ging het werken gister? Erg vermoeiend?

Vruchtje, hoe gaat het met je rug? Heeft de nieuwe therapie een beetje baat?
    Hier gelukkig van de ergste pijn en de stijfheid af. Merk alleen dat mijn wervel nog scheef staat en heb een lichte uitstraling naar mijn been toe....verder mag ik niet klagen.
    Hopelijk bij jou ook beter nieuws.

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey meiden,

Hier gaat het ietsjes beter:). Ik kan me in huis al veel beter redden zoals in huis lopen of even de was ophangen en dat soort dingetjes. Ook kan ik wat meer met finn spelen. Alleen het lastige is dat ik nog steeds niet mag tillen. Voor mijn gevoel zou ik het wel kunnen. Lopen gaat ook nog niet zo best, maar vergeleken met 1 á 2 weken geleden wel. Toen liep ik 10 meter en moest ik al weer gaan zitten en nu loop ik zo al een meter of 60 en hoef dan pas te zitten. Sinds ik met de therapie startte ben ik ook overgegaan op andere medicijnen. Dus niet echt een idee of het nu door de therapie komt of door de therapie. Donderdag evengoedt nog even naar de neurochirurg kijken wat hij zegt, maar durf stiekem wel te hopen dat het goed gaat komen zonder operatie.

timonneke: Zo Noor als 3 kiezen wauw. Wel sneu dat ze er last van heeft. Finn was al vrij laat met zijn tandjes en heeft er tot nu toch nog steeds maar 4. 2 boven en 2 benenden, maar komt vanzelf wel.
    Heerlijk dat jullie in september nog een weekje weg gaan naar Landal. Wij gaan ook nog weg in september (als het goed gaat met me hadden al tijd geleden geboekt). We gaan de week van 27 sept een week naar Limburg met vrienden.

hopefully: fijn dat het met jouw rug iets beter gaat. Wees maar voorzichting! Jij hebt ook last van uitstraling zo te lezen en dat is niet best, dus echt rustig aan doen hoor. Ik zat net op je hyves en te kijken naar de leuke foto's van Resa echt een schatje hoor

Hier trouwens super leuk nieuws. Mijn zus is 8 weken zwanger en heeft een goede echo gehad:):). Ik ben helemaal in de zevende hemel dat ik tante wordt. Leuk weer zo een kleintje erbij en van je eigen zus is natuurlijk heel dichtbij we hebben ook een goede band. NIETS OVER OP HYVES ZETTEN IS NOG GEHEIM:D

Hoe is het met de rest van de meiden?

18. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Gefeliciteerd met je aankomende tante-schap, voelt ze zich goed?

Fijn dat het met jou iets beter gaat, nu de rest nog zodat je straks weer kan rennen door het huis heen :)
    Ook lekker weg in september, het gaat hier rustig worden....hihihi
    Ik vind die foto met Finn en de stofzuiger helemaal geweldig! Kan ik hem even lenen? ;)

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vruchtje, wat fijn dat je zus een goede echo heeft gehad! Ze zal wel super opgelucht zijn (jij ook natuurlijk)!

Eva, fijn van jou ook weer een update te krijgen! Ik ben ook niet zo veel online meer hoor... druk druk druk :D

Jinky, ik heb je ge-pm-ed!

Timonneke ook weer aan het werk las ik... gelukkig binnenkort vakantie! Ow, en Landal willen wij ook nog wel eens doen (Center parcs is ons een beetje tegengevallen)!

Voor de rest snel bij gelezen maar geen tijd om te reageren, ben sinds vandaag weer aan het werk en moest er eigenlijk al in liggen.

Maar ik heb hopefully terug ge-pm-ed! Ik zie jullie hopelijk snel in levende lijve!

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leuke meiden dat we elkaar dan waarschijnlijk toch eens in leven de lijve gaan zien:).

Hopefully: ja mijn zus voelt zich goed hoor ze is alleen heel erg moe. Eigenlijk dezelfde symptoom als ik had. Vrijdag krijgt ze nog een echo om de termijn precies te bepalen. Voor nu schatte ze de uitgerekende datum op 27 maart. Dicht bij Finn zijn verjaardag. Hoe is het met Resa krijgt ze al brood?

Marisha: ook weer aan het werk bevalt het een beetje? Misschien ook wel even leuk iets anders zeg maar. Fijn dat het met de kids zo goed gaat?

met de rest ook alles goed?

Morgen eindelijk de afspraak bij de neurochirug. Ik ben heel benieuwd en bang tegelijk wat hij te zeggen heeft. Hier gaat het redelijk nog wel veel pijn met lopen. Echt ver kom ik niet, dus probleem zit er nog:(. Wacht het maar af en laat het wel weten. Hier lekker via internet geshopt:D moet wel op die manier als je niet bij de winkels komt. Heb leuke broek en trui van Name-It en een shirtje van Noppies en vestje van Noppies en een leuke winterjas van Noppies. Staat hem super leuk!

Hier een foto van onze nieuwe hulp in het huishouden:D

Deel Deze Pagina