Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jeetje, er zijn echt heel veel berichten weg, maar ja, de site is wel weer lekker snel en duidelijk. hoe is het allemaal met jullie? hier goed, veel gevoel van de kleine. we zijn bijna uit de naam, we twijfelen nog tussen 2 namen. dus dat komt wel goed. jammer dat het weer niet zo goed is van het weekend, vond het wel heerlijk afgelopen week! fijn weekend allemaal!

2. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Er zijn inderdaad veel berichten verdwenen.

@Wies: Leuk dat je de kleine zoveel voelt, is echt een zalig gevoel, hè?! En ook fijn dat je bijna uit de naam bent, is weer een zorg minder dan. :)

Hier alles goed, vandaag de 37 weken bereikt, dus het komt stilletjes aan dichterbij. Begin het wel spannend te vinden nu, je weet nooit wanneer het zal gebeuren. :)

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Pfff ik hoop dat ze nu een keertje klaar zijn met die site. Ons mooie lijstje is ook weg :(. Maak ik van de week wel als ik meer tijd heb. Eindelijk is het ook gelukt met Banner kreeg het niet voor elkaar. Uiteindelijk heeft manlief geholpen.

Wies: leuk dat je zoveel beweging voelt dat wordt alleen maar meer en duidelijker. Ik dacht wel eens als hij heel druk was mag nu wel even wat rustiger ha ha. Aankomende week wordt het ook wisselvalliger met het weer wel jammer, maar gelukkig hebben we al veel mooie weken gehad.

Timonneke: lekker alweer 37 schiet nu echt op! Je mag nu zeker ook thuisbevallen en wil je dat eigenlijk?

Hoe is het met de rest van de meiden?

4. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hey lieverds,

Wat een gedoe zeg om weer op het forum te komen. Hij ziet er een stuk beter uit, maar na 20 pogingen om me aan te melden heb ik maar een nieuw wachtwoord aangevraagd. Zag dat alle privéberichten er ook weer staan.

Wies, wat fijn om de kleine steeds te voelen...echt een teken van leven.

Even een snel berichtje verder. Hier alles goed, morgen 9 weken. Woensdag weer een echo, kan echt niet wachten.
    Gister met mijn schoonfamilie uit eten geweest. Jee, dat wordt steeds lastiger. Ik denk dat ik voortaan maar het restaurant ga uitkiezen. Ze hadden een erg leuk restaurant uitgekozen, vrij apart.....maar de keuze voor mij was beperkt tot keuze uit 1 voorgerecht, waarvan ik al 1 ding moest schrappen en 1 hoofdgerecht. Alle overige gerechten waren of met rood vlees of rauw of weer kazen die je niet mag...mmmhh. Had nu een vegatarisch hoofdgerecht, normaal geen problemen mee, kies ik wel vaken, maar ...jak...had alleen maar geklutste ei op mijn bord met truffels....en zout....:(
    Heb vandaag nog last van een opgezette pijnlijke buik.

Ga snel even eten.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Geboren:
    Finn - 30 maart 2009 - 3450 gram - 49 cm (vruchtje24)

Afspraken:
    Hopefully - 10 juni 2e echo
    Wies31 - 11 juni 20 weken echo
    Vruchtje - 30 juni consultatiebureau

Uitgerekend:

Wies31 - oktober 2009
    Hopefully - 11 januari 2010

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden,

Even snel een lijstje in elkaar geflanst. Jullie moeten zelf maar quote en een en ander aanpassen als het niet goed is of als jullie het anders willen.

Hopefully: hoe is het met je pijnlijke buik? Hoop dat het beter gaat. Balen dat je niet lekker hebt gegeten.

Wies: al veel zin zeker in de 20 weken echo? Echt zo leuk......

Timonneke: hoe is het met jou? Zit de kleine nog lekker warm in je buik?

all: Hier alles goed. Nog heerlijk aan het genieten van verlof. Begin er nu wel steeds meer van bewust te worden dat ik straks weer aan het werk moet en de kleine een hele dag moet missen. Hij is dan bij papa of bij oma en weet dat hij het bij hun net zo goed heeft daar gaat het niet om, maar ben nu hooguit 2 uur zonder hem geweest en moet straks in ene 9 uur zonder hem :(. Zal in het begin wel huilen worden bij weggaan denk ik. Geluk begin ik de eerste week rustig aan hoef dan alleen woensdag te werken in de ochtend en donderdag hele dag zo kan ik rustig aan wennen.

Ook ga ik volgende week expres een dagje weg met manlief. Oma past dan op en kan ik en zij alvast wennen.

Verder alles goed met jullie?

Evaz en SBR: weet dat jullie het heel druk hebben, maar gaat alles verder goed met jullie en de kleintjes?

x vruchtje

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hey dames,

hier alles goed???

Rihanna loopt al aan de hand! het gaat zoooo ontzettend snel he...nog 1,5 maand en dan is ze al 1 jaar!

liefs Liesje

8. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Geboren:

Afspraken:
    Timonneke81 - 15 juni controle gyn + echo op 38 weken

Uitgerekend:
    Timonneke - 28 juni 2009
    Wies31 - oktober 2009

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: Lastig om op restaurant te gaan, hè?! Vind ik ook, ben blij dat ik daarvan verlost ben binnenkort en gewoon weer alles mag eten. Al aan het eftellen voor je volgende echo? Hoe laat moet je daar zijn?

@Wies: Bijna je 20 weken echo, dat vond ik echt een hele leuke echo. Geniet ervan.

@Vruchtje: De kleine zit nog steeds in mijn buik hoor, maar ik heb nog wel veel harde buiken. Hier in België bevallen de meeste vrouwen gewoon in het ziekenhuis, ik dus ook. Als jullie een tijdje niks van mij horen, ben ik dus waarschijnlijk bevallen. Bij een gewone bevalling moet ik 5 nachten blijven en als het een keizersnede zou worden zijn het 7 nachten.

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mijn uitgerekende datum is 25 oktober meiden, ik zal het zelf niet veranderen, want ik verpest altijd de lijstjes als ik die bijwerk :(
    Hopefully, ja, balen is dat hè, ik kijk ook altijd naar de kaart en zie dan een heleboel lekkere dingen staan...die ik niet mag hebben helaas. Ik heb laatst trouwens wel gerookte zalm op, was weer eens erg lekker zeg. We hadden gevraagd of het vers of vacuum verpakte was, en deze was vers van het mes! Dus samen met mijn zwangere vriendin hebben we lekker weer eens gerookte zalm op. En heel af en toe mag je daar best wel mild in zijn toch, je mag bijna niets meer tegenwoordig. Ik kan tegenwoordig ook onwiijs genieten van een oud bruin op het terras, echt lekker! Ik neem er dan ook maar 1, waar ik dan een uur van geniet, haha, dus dat kan geen kwaad.
    Jij woensdag de echo toch? spannend weer zeg, geniet er lekker van!
    timonneke, wat gaat het opschieten nu zeg, wie weet komt het een deze dagen al wel. Het zou al kunnen toch? als je een tijdje niet online bent zal ik aan je denken hoor! ;)
    liesje, wat schattig zeg dat rihanna al loopt. bijna een jaar alweer, waar blijft de tijd...
    vruchtje, het zal wel even wennen zijn het werken, maar toch ook wel fijn lijkt me, weer onder de mensen. en je kleintje is in goede handen!
    even nog een banner maken zie ik, die is ook weer foetsie....

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik wilde een banner aanmaken, maar kan niet vinden waar ik dat nou kan doen. ik had al bij mijn profiel gekeken, maar daar staat ook niets bij. weten jullie dat? ik ben ook zo'n koe wat dat betreft!

12. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Geboren:

Afspraken:
    Timonneke81 - 15 juni controle gyn + echo op 38 weken

Uitgerekend:
    Timonneke - 28 juni 2009
    Wies31 - 25 oktober 2009

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Ik heb het lijstje even voor je aangepast. Een banner kan je aanmaken door boven op banners te klikken (onder de advertentie van de buikbanden). Deze moet je dan kopiëren en plakken bij gebruikersinstellinen, en dan handtekening. Succes ermee!

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Morgenmiddag half 4 is het zover.
    Ik ga meteen vragen of ze naar mijn linker eierstok wil kijken. Ik heb nog steeds last van de linkerkant sinds de punctie. Ik moet er niet tegenaan stoten of op drukken. Wies en Eva hadden jullie dat ook? Ze hebben de punctie toen wel bijna afgeblazen wegens overstimulatie aan de linkerkant, dat zal het wel zijn. Maar ik wil zeker weten dat er niets ernstiger aan de hand is.

Wies, jij moet donderdag toch. Spannend joh!

Wat dat betreft hebben ze toch wel eenm andere procedure in België he. We merkte het al bij Marisha, maar ook Timonneke zal ons straks een paar dagen in spanning laten. Ik wil trouwens thuis bevallen als dat er in zit en ons huis optijd af is.

Vanavond lekker een avondje rustig op de bank. Gister hurry hurry mijn avondeten in mijn mond gepropt, maar dat ging er met dezelfde noodgang weer uit. Nu maar wat rustiger gedaan. Heb trouwens geen last van ochtendmisselijkheid.

Timonneke, ook ik ga aan je denken als je afwezig bent en wens je maar alvast heel veel sterkte, succes en geluk, want voor je het weet is het zover :)

Vruchtje, geniet nog mar even van de vrije dagen. Voor mij gaan de dagen langzaam, maar voor jou razend snel....zullen we het omdraaien.

Nou morgen hoop ik weer met leuk en goed nieuws te komen.

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonneke, bedankt, dan ga ik eerst eens even kijken of dat gaat lukken!

hopefully, ik heb het niet gehad, maar dat komt omdat mijn zwangerschap is ontstaan uit een cryo, dus heb toen geen punctie gehad. Een vriendin van mij had ook bijna overstimulatie, en zij heeft er ook lang last van gehad. Ook nog heel sterk de opgezette buik enzo. Ik denk dat het niet ernstig is, maar het is nooit verkeerd om er even na te laten kijken natuurlijk. Heel veel succes trouwens voor morgen, en vooral er goed van genieten! x

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb hem erbij geplakt, maar volgens mij is het nog niet gelukt.

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    oh ja toch wel!! ;) bedankt!

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: je zult het denk ik niet meer lezen maar toch heel veel succes voor straks. En natuurlijk kom je met goed nieuws :). Hoop dat ik vandaag nog tijd heb om te kijken op het forum. En goed idee ja wij gaan ruilen dat jouw dagen wat sneller voorbij gaan en de mijne langzamer (of niet ha ha). Leuk dat je thuis wilt bevallen ik hoop dat het er in zit voor je.

Wies: jij nog maar 1 nachtje slapen voor de 20 weken echo. Als ik eraan terug denk......het was zo leuk en mooi! Geniet er maar goed van.

timonneke: nu pas door dat je uit België komt. Maar inderdaad heel anders dan hier. Hier moet je eigenlijk zo snel mogelijk het ziekenhuis weer verlaten. Maar we weten denk ik wel genoeg als je je even niet laat horen hier. Misschien meldplicht elke dag hier :).

Hier een beetje last van schoonmaak kriebels ben benieuwd of dat ook weer een teken is dat mijn menstratie eraan komt. Zo niet gek zijn 10 weken na de bevalling. Ga ook even afspraak maken bij de gyn om koperspiraal te laten plaatsen. Die rubbers is ook niet alles :).

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, hoe was je echo? hopelijk alles goed! xxx

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik kwam ook al even spieken maar helaas nog geen nieuws!

Wies: alles goed? Besef je al dat je op de helft bent:)

Deel Deze Pagina