Timonneke: jeetje meid dat moet schrikken zijn geweest auto ongeluk. Gelukkig zat Noor er niet in inderdaad. Hoe gaat het nu met je nek? hopefully: ik kan me voorstellen dat je niet kunt geloven dat het nu spontaan gelukt is na alle iui behandelingen en ivf/icsi behandeling om Resa te krijgen. Maar des te fijner en gegund dat het gelukt is zonder hulp. Het zou inderdaad fantastich zijn als iedereen zijn dromen nog een keer uit mogen komen. Wat schattig dat Resa kusjes geeft op je buik *smelt*. Wies: hoe gaat het met jullie? Is jullie huis inmiddels al verkocht? marisha: lang niets van je gehoord hoop dat alles oké gaat en met je jongens? Jinky: met jou ook alles goed? Jammer dat het weekend weer voorbij is hé. We hebben allemaal leuke dingen gedaan speelkasteel, zwemmen op visite geweest echt gezellig! Morgen weer aan die arbeit. S'avonds komt vriendinnetje eten wel gezellig man is toch aan het werk. Tot snel x
@vruchtje: Wat leuk dat jullie allemaal fijne dingen met Finn gedaan hebben. Hoe gaat het nu met hem op het kdv? Kan hij al wat wennen? Met mijn nek gaat het goed momenteel, heb de uitslag van de nmr, en de uitpuiling van mijn hernia was beperkt, en moet voorlopig niet behandeld worden. Morgen ga ik weer terug aan het werk. Hoe gaat het met de rest?
Timonneke: Het gaat nu gelukkig heel goed met onze kleine man op het kdv. Ik durf nu wel te zeggen dat hij gewend is. Met wegbrengen is het even huilen, maar als ik wegloop en de deur dicht doe en 30 sec. blijf wachten is hij alweer stil. Het slapen gaat verder ook goed daar. Gelukkig gaat het beter met je nek en kan je weer terug aan het werk. Met Noor verder ook alles goed? En wanneer begint jullie ivf/isci behandeling of is die al begonnen? Hier gaat manlief toch even een zaad checkje doen ivm de ontstekingen die hij 2 jaar geleden had. De uroloog had toendertijd ook gezegd mocht je weer een kinderwens krijgen lever dan even potje in zodat we kunnen kijken hoe het ervoor staat. Aan de hand van de uitslag gaan we of zelf aan de klus of beginnen met IUI. Geen zin om weer maanden bezig te zijn als de resultaten niet al te best zijn. Zelf ook met ovulatietesten begonnen om te kijken of ik van mezelf eisprong hebt. Want ook daar lag toen een probleem met ellende lange cyclussen. Nu heb ik wel regelmatige cyclussen dus hoop om ei op te sporen haha Hoe is het met de rest? p.s. zit wel wat in de stress want mijn zus is 33 wkn zwanger en de vk is langsgeweest want ze heeft last van harde buiken/weeën en ze gaan kijken hoe verder met ct scan. Haar bm mond voelde al "week" wat eigenlijk pas hoort bij zwangerschap van 37 wkn. Afwachtend dus maar en hopen dat mijn neef nog even blijft zitten.
vruchtje, wat spannend met je zus, hopelijk is het loos alarm, en blijft het kleintje nog een aantal weken zitten. Begrijpelijk dat jullie gelijk aan de slag willen, dat hebben wij ook. dat eeuwenlange wachten hebben we al genoeg gedaan toch? plus het verschil tussen de 1e en 2e wordt zo groot als het wéér zo lang gaat duren. Hopelijk is het zaad van je manlief allemaal in orde en kunnen jullie gelijk beginnen. Ons huis is nog niet verkocht helaas, gaat nu toch wel langer duren dan gedacht.In ons ander huis wordt hard gewerkt, dat gaat echt helemaal naar ons zin worden. Na de carnaval kijken we eens wat we gaan doen, mss dat we wel gaan verhuren ofzo om toch wat uit de kosten te komen, want het gaat hard zo. Hier ineens weer een langere cyclus, snap er niets van. Doe ook geen test, want denk niet dat ik zwanger ben, maar gewoon langere cyclus. wel balen want heb al 4 rondes gewoon regelmaat gehad. Ik wil ook eerst nog even een goede carnaval meepakken, en daar hoort een zwangerschap nog even niet bij. Daarna gaan we aan de bak! timonneke, wat schrikken zeg dat ongeluk, fijn dat het wel beter gaat en je alweer aan het werk kunt.
Mijn zus is een halve nacht in het ziekenhuis geweest voor allerlei onderzoeken en ctg scan en gelukkig waren het geen weeën. Ze heeft een blaasontsteking en volgens de gyn veroorzaakt dat de harde buiken/wee gevoelens. Ze heeft nu antibiotica gekregen en dan moet het maandag over zijn. Anders moet ze zich weer melden. ze moet zich ook melden zodra ze weer erg last krijgt of andere symptomen die kunnen wijzen op een beginnende bevalling. Er is namelijk wel iets opgemeten waaruit blijkt dat het zeker goed zou kunnen dat de baby eerder komt. Ze houdt gelukkig nu goed haar rust. Wies: balen dat jullie huis nog niet verkocht is. Vooral die dubbele lasten worden natuurlijk op een gegeven moment teveel. Veel plezier met het vieren van de carnaval en daarna weer spannende tijden dus ook voor jullie. Ik ben het helemaal met je eens dat het wachten ons lang genoeg geduurd heeft. Ik heb ook mijn stoute schoenen aangetrokken en 8 maart afspraak bij de gyn. Ik heb gewoon echt geen zin om aan de klus te gaan als ik bijv. geen eisprong heb en manlief verminderd zaad. Wie weet komt uit alle onderzoeken dat alles wel in orde is dat zou mooi zijn en dan willen we ook met alle liefde zelf aan de klus. Ons kleine mannetje is overigens ziek zo sneu. Hij heeft hele hoge koorts, eet niet en heel hangeris. Nu slaapt hij gelukkig lekker. doegie
Ik kreeg ineens geen meldingen meer dat er nieuwe berichten gepost waren. @ Vruchtje, wat fijn dat Finn eindelijk gewend is op het kdv. Gaat je toch aan je hart. Wat een spannende tijd voor je zus. Hopelijk blijft neefje lief nog even lekker warm in zijn mama's buik zitten en voelt je zus zich snel weer ok. @Wies, toch wel spannend zo'n langere cyclus, ben je inmiddels al ongi geworden. Balen dat jullie huis nog niet verkocht is. Dat is een behoorlijke stressfactor. In deze tijd is het zo lastig. Ik was blij dat mijn neef ons huis uiteindelijk heeft gekocht. Die dubbele lasten zijn niet leuk. Je kan je geld beter ergens anders aan uitgeven. Hoe gaat het met Sam zijn outfits. Ben benieuwd hoe hij zijn carnaval dit jaar gaat ervaren. Geniet er lekker van. @Timonneke, hoe gaat het met je nek? Hopelijk vanaf nu alleen nog meer positief vooruit en geen nare ziekenhuisbezoekjes of behandelingen meer. Toch leuk om te lezen dat iedereen weer bezig is met een tweede. Gaat door zo'n eerste traject wat we allemaal hebben meegemaakt toch allemaal wat sneller. We weten hoe lang het allemaal kan duren en daar zit niemand een tweede keer op te wachten. Hopelijk snel de eerste positieve berichten. Hier gaat alles goed. Resa vliegt door het hele huis. Van de week haar eerste buitenstappers gekocht. was erg komisch......de eerste minuten kon ze geen stap meer zetten...heeft 10 minuten geduurd en nu gaat het prima. Verder is ze eigenwijs en wil ze niet zelf uit haar fles drinken. Ik heb een tuitbeker voor haar. In het begin ging dat prima, ze hield hem goed vast en probeerde te drinken, alleen snapte ze die techniek niet. Nu snapt ze het wel, maar komt ze met haar tuitbeker aanzetten met de bedoeling....ik heb dorst, geef jij mij even drinken. Ze kan hysterisch worden als ze het zelf moet doen. Het is een apart dametje. 3 kiesje komt door en dat merken we goed aan de luiers....bah.
hey meiden, hopefully,lekker pittig dametje die Resa! Leuk hè, dat lopen! Hoe gaat het met je zwangerschap, voel je je nog steeds allemaal goed? vruchtje, hoe gaat het met je zus, gaat het al beter? wel even spannend zeg. is je mannetje al weer beter? zo sneu hè, als die kleintjes ziek zijn. Hier nog steeds niet ongesteld, op dag 37. Ik heb gisteren toch maar een testje gedaan, maar die was negatief. Gelukkig maar, want was wel weer een heftig carnavalsweekendje,haha. Maar goed, nu maar wachten op de ongi. Was wel weer leuk van het weekend, zondags is Sam meegeweest, die heeft echt genoten. Aan het springen,dansen en rondjes draaien. Zo mooi om te zien. Hij was trouwens als pinguin, haha, hij waggelt ook nog dus is extra leuk. Zijn bananenpak van vorig past ook nog, het was een trappelzak, en we hebben er 2 gaten in gemaakt, daar kan ie zijn benen nu doorheen steken. Voor de rest past ie nog. Dus hij is weer gesteld voor dit jaar! Fijne avond allemaal! x
Wies: is de carnaval inmiddels voorbij en hebben jullie het leuk gehad? Leuk dat Sam ook is meegeweest. Inmiddels al je menstruatie gekregen? Timonneke: hoe gaat het met jullie, je nek en je zwanger worden traject? Zijn jullie nu weer volop bezig? Hopefully: hoe gaat het met Resa en jouw zwangerschap. Krijgen we nog een mooie buikfoto te zien? Hier gaat het na omstandigheden goed. Vorig weekend hadden man en ik allebei buikgriep en spugen. Hebben ons nog nooit zo beroerd gevoeld. En nu ben ik sinds zondag weer ziek. Wel andere klachten zoals enorme hoofd, keel, oorpijn en koorts. Ik baal er ondertussen zo van maar ja niets aan te doen. Met mijn zus gaat het overigens weer goed. Antibiotica heeft zijn werk gedaan en de baby zit nog lekker warm. Ze krijgt a.s. maandag wel een groeiecho omdat de vk vindt dat haar buik erg klein is en ze het niet goed kan voelen. Verder wordt mijn moeder volgende week geopereerd aan WEER 2 hernia's.......tja moe wordt je ervan. Hopelijk kan ze daarna dan eindelijk de neurostimulator krijgen. Het wordt wel weer een maanden proces. Ook nog gehoord van de week dat het huwelijk van mijn man zijn broertje en vrouw slecht gaat. Scheiding zit er wellicht aan te komen. Ook heel sneu met 2 kinderen van 3 en 6 jaar. Kortom toch wel veel ellende als ik het zo opschrijf. Ik heb ook mijn stoute schoene aangetrokken en een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog voor 15 maart om e.e.a. te bespreken. Ik heb een nette regelmatige cyclus, maar wil toch dubbelcheck of ik wel een goede eisprong heb. Manlief krijgt dan ook uitslag van zijn zaad en weten we meteen waar we aan toe zijn. 6 mnd zelf klussen kan ik prima meeleven maar dan willen we wel eerst weten of het zinvol is anders begin ik liever meteen met IUI. Nou hoop weer eens iets van jullie kant te horen! Liefs
@vruchtje: Wat een nare berichten allemaal! Hopelijk voel jij je snel weer beter, en kan je goed nieuws brengen nadat je bij de gyn geweest bent. Goed dat het goed gaat met je zusje nu, nog eventjes en jullie hebben er een neefje bij! Met mijn nek gaat het gelukkig goed, heb er eigenlijk geen last meer van. Wij zijn inderdaad weer gestart met het zwanger worden traject, gisteren is mijn eerste spuit decapeptyl erin gegaan, en 5 maart krijg ik een basisecho. Als alles goed is mag ik die dag starten met de stimulatie. @hopefully: Hoe gaat het met de zwangerschap? Hoever ben je nu? Die eerste schoenen lijken inderdaad heel erg zwaar voor die kleintjes. @Wies: Wat fijn dat Sam ook zo kan genieten van het carnaval vieren. Wanneer hadden jullie weer een afspraak voor jullie cryo? Noor is erg ziek, sinds zondag hoge koorts, niets eten, niet spelen. Gisteren met haar bij de kinderarts geweest, ze blijkt een herpes virus te hebben, ze heeft allemaal blaasjes in haar keel en rond haar mond, ze ziet er echt zielig uit. Ze heeft bloed moeten laten nemen, om te kijken of ze moest opgenomen worden voor een infuus met antibiotica, maar dat was gelukkig niet het geval. Ze is er ook nog eens gemeten en gewogen, en ze blijkt nu onderaan de curves te zitten, ze is nu 83cm en weegt 10,200 kg.
Timonneke: Wat een super gave foto's heb je van Noor. Echt een mooi meisje! Wat fijn voor je dat je geen last meer hebt van je nek. Leuk en spannend dat je 1e decapeptil erin zit. En wat erg van Noor dat ze zo ziek is geweest. Gaat het inmiddels beter? Finn is ook al 2 weken aan het kwakkelen. Nu niet meer ziek alleen nog ontstoken oogjes. Hoe is het met de rest van de meiden? Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker. Wel vandaag gewerkt maar achteraf gezien veel beter thuis kunnen blijven. Gelukkig de komende 3 dgn lekker vrij en rustig aan doen. Verder hier niet zo leuk nieuws want mijn zwager (broer van mijn man) houdt er een ander op na. Daar is mijn schoonzus deze week achtergekomen. Zielig voor haar en hun 2 kleine kids. Denk niet dat het nog goed komt. Verder wacht ik nog steeds op mijn menstruatie. Op cyclusdag 26 en 26 heel licht bruinige afscheiding gehad en daarna niets meer. Ik denk dat ik misschien door ziekte wel geen eisprong heb gehad. Eergisteren testje gedaan en die was negatief. Ik moest het gewoon weten ivm slikken van al die pijnstillers. Wat ook geen echte teleurstelling want het ook absoluut niet gedacht ofzo. Nou tot laters! xx
vruchtje, wat een ellende allemaal idd. hoop dat het met jou ondertussen weer wat beter gaat. wel fijn te horen dat het met je zus goed gaat, en dat de baby nog lekker warm zit. wat een toestand van je zwager, heo kun je dat nu doen idd met 2 kindjes. erg sneu voor haar ook. ondertussen al ongesteld geworden? timonneke, wat sneu voor noor, en wat heftig heeft ze het dan te pakken. dat is toch hetzelfde als koortslip? jeetje, en dan heelmaal in haar mond en keel, echt sneu. sterkte ermee. hier al op dag 13 ondertussen, gelukkig gewoon ongi geworden. komend weekend het laatste,echte weekend carnaval, en dan is het weer allemaal normaal voorlopig,haha. gisteren zijn we naar de gyn geweest in tilburg, en we mogen komende cyclus al de terugplaatsing. als mijn cyclus deze weer wel normaal is dan word ik 18 maart ongesteld, en als het dan mag lukken, dan ben ik op 23 december uitgerekend. Daar kwam ik dus gisteren achter na de gyn, en dat lijkt me helemaal niets eigenlijk. mijn schoonvader is op 24 december overleden, en met kerst lijkt me ook vreselijk. maar om het nu een maand verder te schuiven vind ik dan weer zonde van de tijd. weet niet goed wat ik ermee moet. hopelijk is mijn cyclus weer wat verlaat deze ronde,haha, maar denk het niet, voel nu dat er al iets aan het aankomen is, dus denk toch ergens deze dagen mijn eisprong. wat zouden jullie doen? hoe is het met de rest? hopefully, krijg je al een mooie buik?
Wat een ellende hier allemaal. Allemaal verveldende dingen...hopelijk gaat dat allemaal snel voorbij. Vruchtje, wat naar dat je zwager er een ander op na houdt....en dat met 2 kinderen. Die kids zijn altijd de dupe, zo sneu. Voel je je zelf inmiddels al iets beter of hopelijk helemaal opgeknapt? Ben je al ongi geworden? Timonneke, idd wat een leuke foto's...zocht ze ook al op Facebook, maar daar heb je ze niet. Vond Noor het leuk om op de foto te gaan? Zo te zien wel. Met Resa vind ik dat behoorlijk lastig. Als ik het doe is het geen probleem, maar een onbekende... Ik wil uiteindelijk foto's laten maken van mijn buik en Resa...eventueel voor het geboorte kaartje. Hopelijk werkt ze dan een beetje mee. Hoe gaat het met Noor. Wat zielig zeg. Slaapt ze wel? Wies, feestbeest....op naar het gaafste weekend van het jaar Gaat het goed met Sam, hoe ervaart hij zijn carnaval? Wat super dat jullie al zo snel kunnen starten. Ik denk dat ik het juist een heel mooi gebaar vind als jullie nieuwe wondertje rond die tijd geboren zal worden. Als het zo moet zijn, zal het zo gebeuren. Het is wel rond de Kerst periode, dus altijd druk. Maar nu zijn die feestdagen voor jullie een periode van veel verdriet en natuurlijk vergeten jullie dat nooit, maar als er rond die tijd een nieuw wondertje komt....dood en nieuw leven staat zo dicht bij elkaar. Rond mijn uitgerekende datum is de broer van mijn hartsvriendin overleden. Hij was destijds 21 jaar. Ik heb het er heel even moeilijk mee gehad en gedacht, wat als ik nou op die datum beval... Heb het er met mijn vriendin over gehad en zij heeft mij doen inzien dat dat iets wonderlijks zou zijn. Zij vindt het een heel mooi gebaar. Ik zou zeggen ga je gevoel achterna. Een moeilijke maand/periode hoef je niet voor altijd te markeren als moeilijk...je kan er ook iets moois van maken. Waarschijnlijk zou je schoonvader het prachtig vinden. Hier weer snel verder aan het werk. O ja, of mijn buik al groeit...ehhh, die zie je niet meer over het hoofd. Lijkt wel alsof ik 30 weken zwanger ben van Resa Hij is aardig aanwezig. Op mijn werk riepen ze gister...jee, wat gaat dat hard in een week. Heb je een groeispurt gemaakt. Gelukkig wel weer van voren en hoog. Dus pas mijn eigen kleren nog.
hopefully: leuk joh dat je buik zo gegroeid is. Hoeveel weken ben je nu en willen jullie weten wat het wordt? Met Resa gaat neem ik aan ook alles goed? Wies: Ik sluit me bij hopefully aan leven en dood staat dichtbij elkaar en ik zou het dus ook niet een maand uitstellen. Als het zo moet zijn, dan moet het zo zijn snap je. Veel plezier nog met de laatste loodjes van carnavalvieren. timonneke: alles goed? Vandaag is mijn moeder geopereerd aan haar 2 hernia's. Het is zomaar een keer goed gegaan zonder complicaties. Ik ben weer helemaal opgeknap en ik heb mijn stem weer terug. Finn gaat ook helemaal goed en brabbelt er steeds meer oplos. Op het kinderdagverblijf gaat het ook super. Afgelopen maandag hebben ze daar carnaval gevierd en had ik hem verkleed als matroos, echt te leuk. Nou leuk dat we weer ietsjes meer kletsen hier. Hier overigens nog niet ongesteld, maar ook niet zwanger helaas. Ik denk geen (goede) eisprong gehad vanwege griep ofzo. Wel 2 dagen bruinverlies, maar of ik dat nu moet zien als ongie geen idee. 15e naar gyn en dan gooi ik het allemaal op tafel. Irritant is het wel want geen idee waar ik nu in mijn cyclus zit.
@vruchtje: Wat goed dat de operatie van je mama goed verlopen is, het mag al een keertje meezitten! Fijn dat het ook met jou ondertussen weer beter gaat. 15 maart naar de gyn, benieuwd wat jullie te horen zullen krijgen. Weet je de uitslag al van het zaadonderzoek van je man, of krijg je die dan ook? Finn ook goed aan de babbel lees ik. Fijn hè, als ze kunnen duidelijk maken wat ze bedoelen. Noor leert ook alle dagen woordjes bij, en gebruikt er nu steeds meer na elkaar. Finn weer bijna 2 jaar, weet je al wat je voor hem wil kopen en wanneer je zijn feestje gaat doen? @wies: Wat fijn dat jullie volgende cyclus al de cryo teruplaatsing krijgen! Ik sluit me bij hopefully en vruchtje aan, ik zou me er ook niet door laten tegenhouden. Heb je ook hormoonstimulatie nodig voor die terugplaatsing? Noor is intussen volledig genezen, het was inderdaad zoals koortsblaasjes, maar dan rond haar lippen, in haar mond en in haar keel, ze heeft er echt van afgezien. @hopefully: Wat leuk dat je buik goed begint te groeien. De foto's staan inderdaad niet op facebook. Het ging met Noor wel goed bij de fotograaf, thuis gaat ze ook steeds lopen als we een foto willen nemen, maar daar ging het goed. De fotograaf had ook wat speelgoed, wat nieuw was voor haar, en daar heeft ze zich goed mee geamuseerd. Hier alles goed, ben nu al meer dan een week de decapeptyl aan het spuiten, en voorlopig nog geen last van, vorige keer voelde ik me al slecht na enkele dagen. zaterdag de basisecho, en dan hopelijk beginnen met de stimulatie.
timonneke, wat spannend! hopelijk verloopt de stimulatie ook soepel, fijn dat het beter gaat met die decapeptyl. het is toch afwachten natuurlijk. ik heb geen stimulatie nodig, de terugplaatsing zal in eigen cyclus zijn. ik moet alleen pregnyl spuiten. weet niet of ik het zelf ga doen, is toch weer even terug. mss gewoon naar de 1e hulp, deed ik in het begin ook toen ik nog tabletten kreeg als stimulatie. ik vind het wel spannend, het gaat me allemaal snel, binnen een week of 6 zal ik al de terugplaatsing hebben gehad als alles meezit, raar zeg. eerst nog eens goed carnavallen, morgen om half 10 beginnen we weer! gezellig met sam naar het zatte moederkesbal, was vorig jaar ook erg leuk, alleen had sam er toen nog neit veel aan, nu wel. heb er zin in! jullie ook nog veel plezier als jullie gaan!
joepie vandaag dan toch mijn menstruatie gekregen. Ik had het natuurlijk liever helemaal niet gehad, maar nu heb ik tenminste wel gewoon een cyclus en kan ik verder. Ik denk dus zeker een latere eisprong vanwege griep etc. timonneke: spannend allemaal voor jullie joh en suc6 alvast met de basisecho. Fijn dat je niet zoveel last hebt van de decapeptyl. Manlief krijgt inderdaad de 15e ook gelijk de uitslag van het zaadonderzoek. Naar aanleiding daarvan zullen ze ons denk ik zelf laten klussen of meteen IUI, wel spannend dus. Finn wordt inderdaad alweer bijna 2. We gaan zijn feestje waarschijnlijk zaterdag 2 april vieren. We hebben een leuke glijbaan van Little Tikes op het oog (6 treden) dat willen we sowieso geven en verder nog even kijken. Veel mensen vragen nu al of we iets weten voor hem, dus moet me er snel even in gaan verdiepen. Niet normaal hoeveel speelgoed hij momenteel al in huis heeft. Heeft Noor ook zoveel en heb je nog leuke tips haha. wies: ik begrijp dat je toch je keuze hebt gemaakt om meteen ervoor te gaan? Spannend allemaal en ik ga mega duimen voor jullie. Veel plezier hé met carnaval vieren.
@wies: Fijn dat je geen stimulatie nodig hebt voor de terugplaatsing. En als het alleen voor de pregnyl is, is het inderdaad misschien beter om ze door iemand anders te laten zetten. En is carnaval nu weer voorbij voor dit jaar, of zijn jullie nog steeds aan het vieren? @vruchtje: Leuk dat jullie een glijbaan voor finn gaan kopen! Noor heeft inderdaad ook vel speelgoed, en zij speelt momenteel heel graag met haar duplo en fisher price. Verder gaat ze met dit goede weer ook graag wandelen en met haar fiets met duwstang, ook een loopauto vind ze geweldig! Zijn jullie op zoek naar speelgoed voor binnen of voor buiten? Misschien kan je ook iets van zomerkleding vragen? Hoe gaat het nu met je zus? En met je mama na de operatie? @hopefully: Hoe gaat het met Resa en de buikbaby? Weten jullie al wat het gaat worden? Hier gaat de stimulatie niet zo vlot, ik ben van vorige week zaterdag puregon aan het spuiten, en vrijdag had ik de eerste folikelmeting, en er waren slechts 6 kleine folikels te zien. De dosis is flink opgedreeven, en woensdag moet ik terug, hopelijk is er dan wat meer te zien. Noor is volop bezig met de potjestraining, en het gaat redelijk goed, ze is nu al 3 dagen overdag droog, maar ze heeft nog wel een pamperbroekje aan voor de kaka. Ze zegt altijd als ze pipi moet doen, en meestal moet ze dan ook echt, maar kaka zegt ze pas als ze het gedaan heeft.
Hoi allemaal, Wat spannend zeg hier met alle ontwikkelen, ik stuur hier niet zo vaak, maar ik lees wel regelmatig. Zo was ik even benieuwd hoe het vandaag met vruchtje is gegaan bij de gyn.? en wat fijn te horen dat het nu super gaat op het kinderdagverblijf. en wies wat super dat je een terugplaatsing in eigen cyclus kan krijgen en wie weet binnenkort wel zwanger van het tweede wonder. Fijne carnaval gehad, lees ik. Timonneke: jij moet morgen weer voor folikelmeting toch, ik kom morgen hier even kijken hoe het gegaan is , ik hoop dat de stimulatie zijn werk gedaan heeft. Wat knap dat Noor als zo goed op het potje kan! Onze kleine man gaat ook regelmatig op het potje en hij zegt wanneer hij poepie moet doen, maar niet wanneer hij moet plassen, dus net anders om. Hopefully: fijn dat alles goed gaat, al een lekkere dikke buik, leuk hoor. Wanneer ben je uitgerekend? Wij zijn vandaag ook bij de gyn. geweest. Deze maand krijg ik een cyclus analyse en waarschijnlijk zullen we in april iui krijgen. Ik ben weer even op de hoogte! Fijne avond en Liefs Jinky
Ik reageer later wat uitgebreider, maar wij zijn ook vandaag bij de gyn geweest. Hoe toevallig Jinky. We krijgen 23 maart de uitslag van zaad en bloed van mij of ik wel of niet ovuleer en aan de hand van die uitslagen wordt het besloten of we direct gaan starten met IUI of dat we 6 maanden zelf aan de bak moeten. Het is voornamelijk afhankelijk van de uitslag van het zaad. Als zaad goed is gaan we sowieso zelf aan de klus voor 6 mnd. Indien nodig krijg ik dan clomid. Jinky: fijn meis dat je mag starten met IUI in april. Wie weet wij ook wel. Straks weer allemaal zwanger zou helemaal geweldig zijn. Dat wordt dan "UITGEKOMEN DROMEN VOOR DE 2E KEER"
Vruchtje: Spannend 23 maart, wij hadden het ook af laten hangen van het zaadonderzoekuitslag, maar de zaaduitslag van ons is ongeveer hetzelfde als de vorige keer toen we met iui begonnen daarom beginnen we in april met iui en gaan we niet nog 6 maanden zelf aan de klus. Sinds mei vorig jaar zijn we alweer serieus aan het proberen, het voelt nu goed om met iui te gaan beginnen. Bij de cyclus analyse gaan ze bij mij ook kijken of ik goed ovuleer, dus we zitten nu een beetje in hetzelfde traject, volgens mij. Grappig! Ik vind die uitslagen van zaadonderzoeken alleen altijd wel heel vaag. Deze keer kregen we als uitslag: 50% is snel of langzaam bewegend en 50% is lokaal(komen niet vooruit)bewegend en niet bewegend. Van die 50% die snel of langzaam beweegt, is 20% snel bewegend en 30% langzaam bewegend, dit kon dus beter andersom zijn, zei de gyn. De uitslag was goed genoeg voor iui. Ik kan mij herinneren van de vorige zaadonderzoekuitslagen, dat de uitslag weer heel anders uit werd gelegd en ik zie hier ook wel eens op het forum, dat de uitslag in getallen wordt uitgelegd dus bijvoorbeeld 5 miljoen zaadcellen. Ik vind het altijd maar een beetje vaag zo'n uitslag. 24 maart heb ik weer een inwendige echo om te kijken of er een eitje groeit(ik heb wel elke maand een positieve ovulatietest), dus ben benieuwd. Vruchtje: Veel succes 23 maart! Uitgekomen dromen voor de 2e keer! Daar gaan we met z'n allen voor!