Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jinky: Lijkt inderdaad wel een beetje hetzelfde traject. Fijn dat je in ieder geval positieve ovulatietestjes hebt. Ik heb nog geen duidelijke ovulatietest gehad. Ik ben ook heel erg benieuwd of ik wel of geen goede eisprong heb van mezelf, maar vrees het ergste ondanks mijn keurige regelmatige cyclus. Even afwachten dus! Ik vind het wel fijn dat we over een week weten waar we aan toe zijn, dat is al best snel.

Jij veel suc6 de 24ste:).

Hoe is het met de rest van de meiden?

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jinky, leuk je weer te spreken hier! lang geleden, en weer het iui traject in las ik. spannend!

vruchtje, jij ook alweer naar de gyn geweest, wel erg grappig dat jij en jinky in hetzelfde traject zitten. ik zal voor je duimen dat je een eisprong hebt maandelijks, dat zou fijn zijn. succes!

hier wachten op de ongi, had gedacht en gehoopt dat ie vandaag zou komen, maar tot nu toe niets. ik geloof dat je dan dag 8 voor deuitgangsecho moet toch? dan zou vandaag mooi zijn, want dan moet ik volgende week donderdag, en dan ben ik altijd vrij. mocht ik nu morgen ongesteld worden dan vraag ik wel of het op dag 7 mag, zou dat zoveel uitmaken? nou ja, de dag is nog niet om, dus wie weet komt het ng vandaag!

fijne dag allemaal!

x

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: hier was de uitgangsecho altijd op dag 3. Wel spannend want dan gaan jullie dus echt beginnen? Ik denk niet dat ik uitmezelf ovuleer omdat ik namelijk geen positief ovulatietestje krijg of die werken niet bij mij. Even afwachten volgende week weten we waar we aan toen zijn, heel fijn!

Manlief heeft vandaag potje ingeleverd en hij moest bloedprikken arme schat hij vindt dat namelijk doodeng, maar ja gelukkig doet hij het ook voor het goede doel.

Timonneke: hoe gaat het met jou en het spuiten? En met Noor alles ok?

Hopefully: met jou zwangerschap schiet het zeker ook al aardig op. Ben je al bijna 20wkn en willen jullie weten wat het wordt? En mogen wij het ook weten:p. Voel je je verder goed en hoe is het met Resa?

Hier is het weekend lekker begonnen. Morgen lekker samen een dagje met mijn kanjertje en zaterdag ben ik jarig. Ik vier het niet, maar wel wat familie komt op de koffie s'middags. 2 april groot feest want dan wordt onze kanjer 2:).

4. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Fijn dat jullie de uitslag zo snel krijgen, dan weet je waar je aan toe bent! Hopelijk is het allemaal positief!
    Hoe gaat het met je zus? Zij is toch bijna uitgerekend?

@jinky: Jullie kunnen ook weer bijna beginnen met IUI, gebeurt dat dan in eigen cyclus als je zelf een eisprong hebt?

@wies: Intussen al ongesteld geworden? Ik ben ook op dag 3 moeten gaan voor de basisecho.

Hier gaat de stimulatie al iets vlotter, woensdag waren er 7 follikels te zien, en vandaag 12, maar enkele daarvan waren nog wel kleintjes. Deze namiddag belt het fertiliteitscentrum dan om te zeggen wanneer ik terug moet komen.

groetjes

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Spannend timonneke gelukkig gaat het nu wat vlotter met de groei van je eitjes, spannend allemaal:). Mijn zus is volgend weekend uitgerekend dus wordt spannend nu. Ik kan ook niet wachten tot ik mijn neefje zie.

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonneke, weet je al wat meer? spannend nu, en gelukkig al wat meer eitjes. succes!

goh, op dag 3 al bij jullie, dan is er toch nog bijna niks te zien?
    nee, ik weet zeker dat het pas dag 8 of 9 is, weet alleen niet precies welke. wel raar hè, dat dat niet overal hetzelfde is.
    ik ben nog niet ongesteld, zucht, hopelijk niet weer zo'n lange cyclus. snap er niks van, ben altijd zo regelmatig geweest, na mijn zwangerschap ook, meestal 29 dagen. afgelopen ronde 43 dagen zoiets, en nu 31 dagen, hopelijk morgen of maandag dan, zou ook mooi uitkomen met de echo, dat is niet op een werkdag...

hoe is het met de rest?

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ongesteld hier! :) we kunnen gaan starten!! morgen bellen voor de 1e echo!

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Super wies van je ongie haha raar dat we daar nog blij mee kunnen zijn:). Succes met starten. Als ik het goed begrijp krijg je deze cyclus al een terugplaatsing??

Hier bezig met ovulatietesten, maar helaas nog geen 2e streep te zien. Ik denk dat mijn vermoedens kloppen en ik dus wel een regelmatige cyclus heb, maar geen eisprong. Woensdag progesteron prikken en 29 maart de uitslag. Ik ben vooral benieuwd naar manlief zijn uitslag want woensdag weten we of het waarschijnlijk IUI wordt meteen of zelf klussen. Meteen starten met IUI is opzich ook niet verkeerd want dat worden we tenminste een handje geholpen.

Finn is weer ziek pfff

Hoe is het met de rest?

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Spannend voor je zus, hopelijk kunnen jullie jullie neefje snel knuffelen en verwennen! Wat erg dat Finn weer ziek is, hopelijk is hij snel weer beter!

@wies: Goed dat je je ongi hebt, nu kun je aan een nieuwe cyclus beginnen. Wanneer krijg je ongeveer de terugplaatsing? Hoe gaat het met Sam?

@hopefully: Hoe gaat het met je buik en met Resa?

Gisteren nog een follikelmeting en bloedname gehad, en gisteren namiddag het verlossende nieuws gekregen dat ik morgen de punctie heb. Om 7.30u moeten we in het ziekenhuis zijn, en om 8.15u is de punctie.

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Timonneke: ontzettend veel succes morgen met de punctie. Ik duim op vele mooie eitjes:). Laat je ons even weten hoe het is gegaan en of het meeviel qua pijn etc. Gaat met Noor alles goed?

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonneke, dat is nog vlot gegaan, vandaag de punctie al! als het goed is heb je hem al gehad. hopelijk is het allemaal meegevallen en hebben ze goed wat eitjes kunnen prikken.
    we horen wel hoe het gegaan is!

vruchtje, nog niks bij je zus? spannend hoor!

ik kan dag 12 komen voor de 1e echo, dan pas omdat het in eigen cyclus is. donderdag de 31e, da's mooi op een vrije dag, en ik denk dat ik dat weekend ook mooi overbrug en pas zondag of maandag terug moet. ik denk alleen dat dan de terugplaatsing wel in het weekend erop valt, maar 1x wat verzinnen op het werk is goed te doen.

12. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Vandaag de punctie gehad, 9 eitjes waren er, en over een 10de was nog twijfel of het rijp genoeg was. De pijn viel mee, en nu nog een zeurderig gevoel in mijn buik, maar het gaat wel. Morgen weten we hoeveel eitjes er bevrucht zijn, en vrijdag in de voormiddag horen we of er een embryo gezond is, en dan in de namiddag een eventuele terugplaatsing.
    Met Noor gaat het goed, alleen moeten we regelmatig streng optreden omdat ze steeds haar eigen zin wil doordrijven, peuterpubertijd zeker :)?

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: nog geen bevallingsnieuws van mijn zus helaas, maar inderdaad super spannend nu:). Spannend allemaal dat jullie nu echt gestart zijn. Fijn dat je echo's waarschijnlijk niet in het weekend vallen. Irritant is dat dan hé wat je op je werk moet zeggen.

Timonneke: mooie uitslag toch de hoeveelheid eitjes?! Ik duim op mooie bevruchtingen en een super terugplaatsing wat uitmondt in een zwangerschap. Ik duim voor jullie!

Nog 2 nachtjes slapen en dan weten we ook waar we aan toe zijn. Wel heel spannend hoor!

14. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wat spannend bij iedereen de komende tijd!

Timmoneke: Hoe is het bij jou gisteren gegaan?

vruchtje: Hoe is het bij jou gegaan vandaag?

15. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @jinky: Krijgen jullie iui in eigen cyclus of wordt je ook gestimuleerd?

@vruchtje: Hebben jullie de uitslag al? Ben benieuwd!

Hier is het tegengevallen, van de 10 eicellen waren er 8 rijp genoeg, en daarvan zijn er slechts 3 bevrucht, een tegenvaller dus. Vandaag wordt de biopsie van de embryo's genomen, en vrijdag tussen 11 en 12 worden we dan gebeld of er een terugplaatsing is of niet (hang er vanaf of er een embryo gezond is). Toen met Noor hadden we 7 embryo's, en daarvan was er slechts 1 gezond, de andere 6 hadden een handicap, dus ik heb er nog maar weinig hoop op nu.

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey timonneke, ik heb er totaal geen verstand van, maar het lijkt mij dat er net zoveel kans is dat deze drie embryo's alledrie goed zijn.
    Het is toch elke keer weer anders, misschien zijn juist deze 3 embryo's extra krachtig en gezond. begrijp je wat ik bedoel.
    Ik duim voor je.

en even antwoord op je vraag: onze iui is in eigen cyclus. tenminste dat is wat wij graag willen, mijn cyclussen zijn wat langer dan gemiddeld en soms wat onregelmatig, maar we hebben zelf het liefst iui in eigen cyclus, morgen hebben we weer een afspraak en dan horen we meer.

Liefs Jinky

17. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    en oja, even een tip, denk tijdens de vruchtbaarheidsbehandeling aan alternatieve geneeswijze. al is het alleen maar om wat te ontspannen tijdens de wachtweken. of een aanvulling op de vruchtbaarheidsbehandeling, het kan echt goed helpen.
    Veel verzekeraars vergoeden een groot deel van de kosten.
    Denk aan een acupunctuur of een homeopatische arts.
    kijk maar even op www.acupunctuur.nl
    de acupunctuur waar ik loop werkt met chinese kruiden en daar ben ik erg tevreden over.

Liefs Jinky

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Timonneke: wat vervelend dat voor jullie de uitslag tegenvalt. Ik heb daar verder ook niet echt verstand van, maar hoop gewoon op mooie gezonde embryo's daar gaan we voor. Spannend nu even het wachten.

Jinky: suc6 morgen met jullie afspraak

Vandaag uitslag gekregen van manlief en het was PERFECT:):). Ik wist niet wat ik hoorde haha. Alles wat perfect de bewegelijkheid, de aantallen géén ontstekingscellen meer gewoon helemaal goed. Wat dus inhoudt dat we de komende 6 maanden zelf aan de klus gaan.

Zelf moest ik vandaag bloedprikken voor het kijken of ik eisprong heb gehad. Dinsdag word ik daarover teruggebeld, maar ik ga zelf morgen alvast bellen. Ik wil het gewoon weten. Denk dat ik geen eisprong heb en weer aan de clomid moet. In 2007 zijn we ook 2 keer zelf zwanger geraakt zonder hulp en met slikken van clomid alleen waren dat helaas 2 pechgevallen en 2 miskramen bij 6wkn. Maar ik bedoel eigenlijk te zeggen dat we wel een beetje hoop hebben dat het zwanger worden onszelf ook kan lukken. En anders gaan we in september alsnog voor IUI.

Ik hou jullie op de hoogte meiden. Jullie mij ook:)

Wies en hopefully, Marisha: hoe is het met jullie?

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonneke, begrijpelijk dat je minder hoop hebt, al is dat alleen al om jezelf te beschermen voor een teleurstelling. maar wat de andere meiden zeggen klopt ook, iedere keer is anders, en mss zijn het nu 3 zeer sterke embryo's. ik duim voor je mee, en hopelijk krijg je vrijdag goed nieuws te horen.

jinky, veel succes morgen!

vruchtje, wauw, wat een mooie uitslag van je mannetje! hopelijk valt jouw uitslag ook mee en heb je mss wel een eisprong...???
    en anders als het met clomid goed te doen is, is er idd nog een grote kans zelf zwanger te raken, dat lijkt me ook wel erg bijzonder. hopelijk hoor je morgen al meer.

hier rustig, wachten op de 1e echo volgende week...vind het nu wel spannend worden nu we officieel gaan beginnen. ben er al weer wat meer mee bezig. ik twijfelde heel erg of ik nu al wel wilde gaan voor een 2e, en of ik uberhaubt al wel voor een 2e wilde gaan, maar nu we dat eenmaal besloten hebben en we er voor gaan, kriebelt het steeds meer. ik hoop dat deze ene cryo ons al gaat verblijden! want zou nog helemaal niet weten of ik wel de mmm weer terug in wil daarna, en wil daar eigenlijk ook helemaal niet over nadenken.

hopefully, heb je al een mooie echofoto voor ons? :)

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    #1020 Jinky, 24 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
    Vruchtje: Hoop mag je zeker hebben met zo goed zaad! Geweldig zeg!:) Heb je vandaag nog gebeld voor jezelf? Hopelijk snel zwanger zonder behandeling!

Wies: heel erg spannend zeg, volgende week al beginnen. Hopelijk snel weer zwanger!:)

Hier eitje goed gegroeid, waarschijnlijk dit weekend mijn eisprong. Ik had vandaag niet mijn eigen gyn.,wilde voorstellen deze cyclus al iui te doen,maar hij wist niks van onze situatie af, dus dit weekend zelf aan de klus en dan volgende maand met iui starten(of liever niet natuurlijk;)).
    Maandag weer een echo om te kijken of eitje gesprongen is en dan waarschijnlijk ook bloed prikken.spannend!

Liefs Jinky

Deel Deze Pagina