Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jinky: dankjewel, we hebben een hele leuke dag gehad. En zaterdag wordt vast nog leuker met alle visite en cadeautjes:).
    Ik heb inderdaad 2 keer overstimulatie gehad van het minimale aantal gram clomid 50mg. Toen had ik mega veel eitjes die maar allemaal bleven doorgroeien. We mochten die periode ook geen gemeenschap hebben van met oog op meerling was dat te riskant. Veel mensen krijgen geen overstimulatie hoor van clomid. Mijn zus reageerde er niet eens op. Pas met max van 150mg (3 tabletten) kreeg ze een eisprong.

In jullie geval zou het misschien wel een optie zijn om aan de clomid te gaan zodat je 2 eitjes hebt en de kans op zwangerschap daarmee groter wordt. Ik duim echt voor jullie. Hopelijk dat je man zijn zaad dit keer iets beter was. Maar onthoud je hebt er maar 1tje nodig. En we weten gelukkig allemaal nu dat we zwanger kunnen worden, dat scheelt ook wel vind ik.

Vanochtend is mijn zus gestript, ze had 2 cm ontsluiting zei de VK, erg spannend dus! Morgen (als dat nog nodig is) heeft ze een afspraak bij gyn om te kijken hoe het ervoor staat en of ze nog veel vruchtwater heeft etc. Ze wordt sowieso anders volgende week ingeleid. Vandaag is ze 40 wkn en 5 dagen zwanger.

Ze heeft ook te horen gekregen dat ze streptococcenbacterie bijzich draagt. Daardoor is het nu in verplicht een ziekenhuisbevalling onderbegeleiding van gyn. Ze krijgt tijdens de bevalling een infuus met 2 soorten antibiotica om te voorkomen dat de baby erg ziek wordt van deze bacterie. Moeder en kind moeten sowieso 48 uur in het ziekenhuisblijven na bevalling. En als ze een te snelle bevalling heeft en dus de antibiotica niet genoeg heeft kunnen krijgen wordt de baby zelfs op afd neonatalogie gehouden voor 48 uur. Duimen maar op het beste.

xx

2. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey meiden, ik neem even 2 weken forum pauze. Het zijn nu even spannende weken en ik merk dat ik er veel mee bezig ben en dat schijnt juist niet goed te zijn, ik denk dat ik weer even ga tekenen.
    Tot over 2 weekjes!

Vruchtje: Veel succes met je zus! Ik hoop dat de bevalling naar wens verloopt!
    Bedankt voor je lieve woorden!

Ik denk aan jullie!

Liefs Jinky

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vruchtje, gefeliciteerd nog! fijn dat het een leuke dag was, zaterdag zal waarschijnlijk wel echt een feestdag worden als iedereen er is. Misschien is je zus er dan ook weer bij. Wel spannend allemaal zeg, en minder van die bacterie. Maar goed, de maatregelen zijn wel goed, in het zh is ze op de goede plek!

jinky, mocht je het nog lezen, succes in je wachtweken! hopelijk laat je over 2 weekjes goed nieuws weten.

ik ben vanmorgen naar het zh geweest, en er zaten 2 eitjes van 15 mm, helaas te klein om de pregnyl te zetten of te plannen, dan moet het 18mm zijn. morgen terug komen en als ze dan groot genoeg zijn zetten zij gelijk de pregnyl, en anders moet ik zaterdag de pregnyl zetten. mocht het morgen zijn heb ik donderdag de tp en anders vrijdag. Ik hoop op donderdag, dan ben ik vrij. ik heb voor morgen wel wat geregeld op mijn werk, een onzin verhaal, dus hopelijk vragen ze er niet veel naar.
    maar mocht ik volgende week vrijdag weer moeten, dan gaan ze op een gegeven moment vragen stellen denk. nou ja, eerst morgen maar eens afwachten.

timonneke, moeilijke keuze inderdaad. zou het je examen belemmeren mocht je er nu al voor gaan? volg je gevoel zou ik zeggen! succes!

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Suuces Wies!
    Wat leuk dat jullie voor een brusje gaan!

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vanmorgen weer een echo gehad, en het eitje was groot genoeg! :) pregnyl gelijk gespoten en aanstaande donderdag de terugplaatsing. hopelijk ontdooid ie goed, zo niet worden we 's morgens gebeld. maar hopleijk gaat het gewoon door.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Mooi nieuws wies spannend ik duim voor jullie op een mooie terugplaatsing:).

Hier net de hele boel versierd van Bumba slingers tot Kabouter Plop echt heel leuk geworden. Bijna overdreven haha! Laat de visite maar komen.....

Fijn weekend allemaal!

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Dinsdagochtend om 3.31 uur is mijn zus bevallen van een gezonde zoon. Zijn naam zeg ik liever niet op openbaar forum omdat het een niet veel voorkomende naam is. Maar jullie kunnen pb'en als je echt nieuwsgierig bent. Gelukkig is de bevalling verder goed verlopen. Zoals jullie wel zullen begrijpen ben ik helemaal in de wolken en verliefd. Hij is zo mooi, lief, schattig.....:)

Zaterdag Finn zijn verjaardag gevierd was super leuk en natuurlijk mooi weer. Hij is enorm verwend.

Vandaag weer bloeduitslag gekregen en weer geen eisprong (komt niet als een verrassing). Gelijk receptje clomid gekregen en morgen starten. Spannend weer! Ik moet zeggen dat het nu mijn neefje geboren is het nog meer kriebelt:)

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vruchtje, proficiat met je neefje! kan me voorstellen dat het dan helemaal kriebelt! :)
    fijn dat je gelijk een recept hebt gekregen, kun je gelijk weer goed starten. succes!

wij rijden zo weer naar tilburg, om kwart over 2 de terugplaatsing van onze cryo. vanmorgen niets gehoord, dus hij is goed ontdooid, dat is al een hele opluchting. over een uurtje of 2 ben ik weer in het bezit van een embryootje! :)

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Proficiat met jullie neefje! Super dat jullie een fijn feestje voor finn hebben gehad. Wat heeft hij allemaal gekregen?
    Fijn dat je direct met de clomid kan beginnen!

@wies: Succes met jullie embryo! Wanneer mag je testen?

Wij gaan ook terug starten, maar ik heb nog geen exacte data. Al het deze keer dan niet gelukt is, nemen we daarna even pauze.

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonneke, hopelijk heb je die pauze daarna niet nodig, of juist een hele lange 9 maanden pauze! ;) succes!

hier in het bezit van een emmy! het ging ontzettend soepeltjes allemaal, dus heb er ook een goed gevoel bij.

hoe is het met de rest van de meiden?
    hopefully, voel je je nog allemaal goed, wordt het niet zwaar met de kleine ernaast?

11. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Even een berichtje van mij:

Wies: wat geweldig dat jullie cryo goed ontdooit is en fijn dat het soepeltjes verlopen is en dat je er een goed gevoel over hebt. Succes in de wachtweken!

Vruchtje: Gefeliciteerd met jullie neefje!
    Fijn dat je nu met de clomid kan beginnen, waarschijnlijk is je cyclus dan ook korter. Succes met de clomid!

Timonneke: Heelveel succes!

Hier nog een klein weekje wachten!

Liefs Jinky

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: geweldig nieuws joh dat de cryo goed ontdooid is en je nu in het bezit bent van een embryo. Ik ga heel hard duimen voor jullie.

Timonneke: toch een keuze kunnen maken dus. Fijn dat jullie terug gaan starten en ook ik hoop dat jullie geen rustpauze nodig hebben of wat wies zegt die van 9mnd. Finn is enorm verwend hij heeft o.a. gehad een: houtenkeukentje van ons. En verder een traptractor, loopbrommer, duplo, klei en knutselspullen, Thomas de Trein pyjama, beker, bord&bestek, accessoires voorbij het keukentje, stoepkrijt, boekjes en nog wel meer denk ik.

Vandaag gestart met clootje ben benieuwd. Verder helemaal in love op mijn neefje pffff ongelofelijk bijzonder allemaal weer

jinky: veel suc6 nog in de laatste spannende wachtweek.

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    #1053 Marisha, 10 apr 2011
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
    Hoi meiden,

Jullie geloven jullie ogen waarschijnlijk niet... maar hier is nog eens een berichtje van mij! Ik heb zonet een pagina of 15 terug gelezen om te kijken hoe het hier gaat en het zijn hier weer heel erg spannende tijden zie ik!

Allemaal heel erg veel succes deze ronde aangezien er zo veel kansen weer zitten aan te komen... hopelijk zijn jullie met zijn allen onmiddelijk zwanger!

Hier gaat alles zijn gangetje. Onze kinderwens is vervuld (althans die van mij zeker wel) waardoor ik er niet veel aan denk om hier te komen kijken :) Onze Nian zijn eerste verjaardag hebben we twee weken geleden gevierd vlak voor ik voor het werk naar India vertrok.

Momenteel zit ik dus in India voor het werk en kom ik volgend weekend weer naar huis. Eerste keer dat ik zo lang van huis ben zonder mijn twee jongens (ahum 3 dus, mag mijn man niet vergeten ;)) en zal dus heel erg blij zijn als ik ze weer in mijn armen mag sluiten!

Noa is nog niet echt aan de potjestraining (toch niet intensief). Hij gaat in september pas naar school en we denken in mei/juni pas echt intensief eraan te beginnen. Het potje staat wel in de living en hij heeft zo'n trainingsbroekjes aan die hij zelf naar beneden kan trekken maar hij wil er steeds op als hij net geplast of gepoept heeft (altijd even opletten dus dat hij zijn broekje niet ongemerkt naar beneden trekt :D)!

Nian stapt nog niet maar kruipt wel en staat ook al stevig dus dat is wel op komst ... hij zwaait ook heel schattig naar mij op skype :D

Met mezelf gaat alles ook goed. Heel erg druk bezig met mijn dromen. Ik volg een bakkersopleiding en ben bezig met een webshop in taartdecoratiematerialen op te zetten en mijn grote droom is om ooit zelf een koffieshop (letterlijk dus) met gebak enz of een feestzaal te hebben!

Ik zal eens kijken of ik hier niet nog eens een recenter foto-tje van mijn twee kanjers kan opladen!

Edit: ik heb 2 foto-tjes van mijn kanjers opgeladen!

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jullie geloven jullie ogen vandaag inderdaad niet....want ik ben er ook nog steeds. Pfff, net behoorlijk wat pagina's terug moeten lezen, zo'n achterstand had ik opgelopen. Wilde constant koekeloeren op de site, maar het kwam er iedere keer niet van. Daarna mijn wachtwoord vergeten...ehhhh, zullen die hormonen wel zijn.

Wat een nieuws allemaal zeg. Behoorlijk goed nieuws. Timonneke balen van je eerste behandeling, maar ik lees dat jullie met goede moed vooruit kijken. Op naar de volgende en hopelijk de laatste. Wies inmiddels ook een terugplaatsing. Hoe is dat gegaan? Nu in je wachtweken...
    Vruchtje, gefeliciteerd met je tante zeggertje....wauw!
    Wat vreemd van je eisprong zeg.

Jinky ook weer druk aan de slag. Hoop zo dat die behandelingen snel voor jullie allemaal voorbij zijn en we allen voor de tweede keer onze dromen zien uitkomen.

Mijn zwangerschap verloopt prima. Inmiddels op 21 weken. Voel me goed en de 20 weken was super om te zien. Geen rare zaken te zien, dus dat lucht weer op.
    Wij weten wat het gaat worden en ik moet je zeggen...ik zat er behoorlijk naast, maar vind het net zo leuk. Het maakt mij verder echt niet uit wat het gaat worden, als het maar gezond is.
    Zal ik jullie nog even in spanning laten??????? :).....whahahaha

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marisha en Hopefully wat leuk weer eens wat van jullie te horen:).

Marisha: fijn dat alles goed gaat met je kids. Heel begrijpelijk dat je zp vergeet nu je kinderwensen vervuld zijn en je het druk hebt met van alles. Leuk dat je je dromen volgt heel belangrijk is dat. En Nian alweer 1 pffff echt het gaat zo snel dat is gewoon geen cliché.

hopefully: JA natuurlijk zijn we nieuwsgierig wat het wordt............;), Fijn dat de 20wkn echo goed was dat is het allerbelangrijkste.

Wies: hoe gaat het met jou kom je een beetje die oh zo slopende wachtweken door?

Jinky: jij neemt nu bewust even afstand, maar wil je toch even laten weten dat ik duim voor je.

Hier veel bij mijn kleine neef doorgebracht. Ook afgelopen vrijdag met onze kleine man geweest en die vond het allemaal maar vreemd dat de baby nu in ene uit de buik is. Morgen gaan we lekker een midweekje naar Limburg. Heerlijk even met mijn 2 mannen eruit.

Tot snel weer xx

16. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    #1056 hopefully, 12 apr 2011
    Laatst bewerkt: 12 apr 2011
    It's going to be a girl!

Vind het zelf erg leuk, daar ze zo dicht bij elkaar liggen qua leeftijd. Hopelijk hebben ze straks veel aan elkaar en beleven ze hele leuke tijden samen.

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, wat leuk! weer een meid! die zullen idd veel aan elkaar gaan hebben! fijn dat je je goed voelt.

marisha, wat goed dat je je dromen achterna gaat! en knap hoor ook nog met 2 kids. gefeliciteerd nog met nian!

vruchtje, hoe was je midweek? of ben je nog niet terug? hopelijk nog lekker aan het genieten.

hier nog 2 dagen voor mijn ongi, maar ik denk dat we morgen al een testje wagen. mij goede gevoel is trouwens wel weg, ik heb er eigenlijk helemaal niet zo'n goed gevoel meer over. maar ja, waarom weet ik niet, ik voel gewoon helemaal niets, maar dat zegt weinig. ik heb wel weer getempt, gisteren leek het naar beneden te gaan, maar vandaag weer beter. ik zal hem er een s bij doen.
    verder hectische week, sam heeft koortsstuipen gehad maandagavond, dat was echt schrikken. dacht werkelijk dat ie er geweest was. wat is dat eng zeg. ik trof hem in zijn bed aan nadat ie de stuipen had gehad, dus die heb ik gelukkig niet gezien. schuim op zijn mond, en apatisch, reageerde nergens op.
    ik pakte hem op, het was net of ik een pop vast had, zo slap en levenloos. we hebben de ha-post gebeld en konden gelijk komen.
    daar kwam ie eigenlijk pas weer bij bewustzijn. de ka heeft hem onderzocht en verder niets aan de hand, kleine oorontsteking en kies die doorkwam, vandaar de koorts. hij moest die nacht tussen ons in slapen zodat we hem goed in de gaten konden houden. 2x in 24 uur een koortsstuip mag namelijk niet. we hadden ook een medicijn meegekregen die we toe moesten dienen als het weer zou krijgen, en dan hadden we ze weer moeten bellen. maar gelukkig is dat niet meer nodig geweest, en heeft ie gewoon goed geslapen verder die nacht. maar wat een schrik zeg...

nou, alvast een fijn weekend allemaal!

x

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij zijn nog steeds in het over heerlijke Limburg en het is hier super. We zijn de hele dag door bezig met leuke dingen voor onze kleine man. Het is ook een echte held want zelfs de engste glijbanen vindt hij leuk. Ze hebben hier vele speeltuinen zowel buiten als binnen. Ook het zwembad is super. Nu is hij lekker zijn middagdutje aan het doen samen met papa en als hij straks wakker is gaan we weer heerlijk op pad.

Wies: Ik duim voor je en hoop natuurlijk op goed nieuws. Het is en blijft afwachten zolang die rode duivels niet doorkomen is het prima toch. Maar ik snap je wel die wachtweken zijn en blijven killing.

hopefully: helemaal geweldig nog een meid erbij. Wel gezellig hoor 2 meiden ik weet het van mijn 2 nichtjes. Ook erg leuk dat er straks niet zoveel leeftijdsverschil tussen zit.

Jinky: kom jij nog een beetje de wachtweken door. Ik denk aan je! Mag jij ook aankomend weekend testen?

Ik verwacht ergens tussen zondag en donderdag mijn eisprong. Ik voel nog helemaal niets. Misschien komt dat nog zit op dag 10. Van vroeger weet ik nog wel dat ik echt op een gegeven moment eipijn kreeg maar dat was wel wat later in mijn cyclus. Hoop gewoon dat ik gelijk goed reageer en dat de dosis niet verhoogd hoeft te worden.

Hoe is het met de rest?

gr vruchtje

19. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    En....heb je al stiekem een testje gedaan Wies?
    Wat spannend zeg. Geen bloed geeft moed he.....dus hou die hoop. Je weet niet wat je moet voelen of dat je überhaupt iets moet voelen. Een zwangerschap kan net zo goed ongikrampen geven, dus het zegt helemaal niets. Wat een verschrikkelijke week hebben jullie gehad. Wat zal je doodsangsten hebben gehad met je kleine man. Hopelijk is Sam weer helemaal de oude.

Vruchtje nog lekker aan het genieten van jullie daagjes weg. Heerlijk.
    Ik kan niet wachten tot volgende week, dan gaan wij ook een lang weekend weg. Het weekend daarna ga ik lekker naar Istanbul voor een meidenstedentrip...alleen wel zonder mijn kleine meissie :( 4 dagen zonder haar.

Marisha ben jij ondertussen weer lekker bij je mannen thuis? Hoe was het weerzien? Geniet maar lekker van elkaar.

Jinky, wanneer mocht jij eigenlijk testen?

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lieve wies hoe is het ermee? Heb je nog een gedurfd een testje te doen of wacht je tot morgen? Het zal wel extra spannend zijn omdat het de laatste cryo is toch? Ik duim zo voor jullie. Ik vind dat we met zijn alle recht hebben op niet meer zoveel teleurstelling als toen we voor 1e gingen.

hopefully: wat een lekkere vooruitzichten heb je. Gaan jullie lang weekend weg met zijn drietjes? En wat leuk een meidentrip naar Instanbul. Natuurlijk je meisje even missen, maar joh die heeft het vast naar der zin bij papa.

Timonneke, Jinky, Marisha hoe is het met jullie?

Wij zijn weer terug van een paar heerlijke dagen weg. Echt vakantiepark De lommerbergen is een échte aanraden met kids. Die kleine heeft het ook zo naar zijn zin gehad en was echt heel lief. Vanmiddag bij thuiskomst weer gelijk naar mijn zus geweest want mijn kleine neef heb ik natuurlijk enorm gemist.

Deel Deze Pagina