Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden,

hier nog in afwachting van mijn ongi. ik heb gisteren en vandaag negatief getest. :( maar nog geen ongi, snap er niks van. heb 2 dagen ongikrampen gehad, vandaag niets meer. vanmiddag 1 veegje lichtroze, daarna niks meer. vanmorgen temp stuk lager, dus lijkt me gewoon game over. laat de duivels dan maaar komen, die onzekerheid vind ik niks. heb vanavond nog een feestje, dus is het niet kan ik gewoon wat drinken.
    ik doe voor de zekerheid vanavond nog een testje, al is het dan niet zo geconcentreerd. ik heb expres al sinds een uur niet gedronekn, dus dat scheelt. zou het nog een late innesteling kunnen zijn? lijkt me niet hè? nou ja, we zien wel...

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh lieve wies wat word je momenteel heen en weer geslingerd tussen hoop en teleurstelling. Het klinkt niet heel erg positief (sorry vind ik heel erg om te zeggen), maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zolang die duivels niet doorzetten heb je nog wel een kans denk ik. Geen idee of het een late innesteling kan zijn of dat je misschien langzaam hcg aanmaakt.

Ik duim mega hard dat je snel duidelijkheid krijgt. Dikke digitale knuffel.

3. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jee, wat balen Wies dat je negatief getest hebt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu geen moed meer hebt, maar ik ben deze zwangerschap 7 dagen teruggezet en dat terwijl mijn cyclus tot op de dag gelijk was na mijn bevalling, een late innesteling zou dus een verklaring zijn. Al geeft een roze veeg weer weinig moed
    Ik blijf toch voor je hopen dat die ongi wegblijft en je uiteindelijk toch een mooie positieve test in je handen gaat houden.
    Geniet maar gewoon van je feestje en zet even je gedachten opzij.

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden,

nou mijn gevoel klopte, het is helaas niets geworden, vandaag is de ongi echt doorgezet. zou wel mooi geweest zijn, een brusje uit hetzelfde nest als sam. we gaan nu niet verder met ivf, en kijken of het spontaan gaat lukken.
    nog een fijn weekend allemaal!

kus

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat balen zeg! Had idd zo mooi geweest, maar hopelijk lukt het snel op de natuurlijke manier...dat zou ook een mooi geschenk zijn.

Sterkte!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Och lieve wies wat ontzettend jammer:(. Dit moet je echt weer even een plekje gaan geven. En wie weet lukt het op de natuurlijke manier ook wel prima. Kijk tenslotte naar Hopefully. Nemen jullie nu gewoon een paar maandjes rust van IVF?

Sterkte voor jullie.

Liefs vruchtje

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt meiden, jullie zijn schatten!

we willen helemaal niet meer met ivf starten en gewoon kijken waar het schip strandt. hopelijk mogen we nog een 2e keer zwanger raken!:)

x

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies:heel veel sterkte meis! Hopelijk snel weer zwanger, hopefully en marisha zijn onze grote voorbeelden in het spontaan zwanger raken na vruchtbaarheidsbehandelingen.

Ik ben afgelopen maandag ongesteld geworden.

Later reageer ik op de rest.

Liefs Jinky

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Bah zeg...Jinky ook ongi geworden.
    Wat balen.

Voor jou ook heel veel sterkte.

Ik geef mijn geluk met het spontaan zwanger worden aan jullie door.
    Gun het jullie allen zo.

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jinky wat balen voor jou ook al slecht nieuws:(. Jammer dat we weer teleurstellingen krijgen te verwerken nu we voor 2e gaan. Hopen snel op beter nieuws.

xx

11. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dank jullie wel!

Marisha: Leuk van je te horen en fijn om te horen dat alles goed gaat.:)

Hopefully: Super al weer meer dan 20 weken, fijn dat alles goed gaat. wat leuk weer een meisje.

Vruchtje:Wij waren die week ook een midweekje weg, wat toevallig zeg.
    Lekker he een weekje weg, wij zijn ook heerlijk wezen zwemmen en hebben lekker gefiets en gewandeld.
    Binnenkort je eisprong? spannend!

Fijne avond!

Liefs Jinky

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jinky: dat is zeker toevallig echt heerlijk hé even zo een paar dagen weg met het gezinnetje en alleen maar leuke dingen doen en heerlijk zorgeloos.

Ik zit nu op dag 14 tot nu toe nog geen positieve ovulatietest, maar ik voel het wel rommelen van onderen dus hoop op een mooie eisprong. Voorheen had ik altijd met clomid rond dag 16/17 een positieve ovulatietest dus hopelijk deze keer ook. Al hecht ik niet al teveel waarde aan die testen want vorige keer was hij ook vet positief maar volgens bloedtest geen eisprong. Volgende week dinsdag bloedprikken en dan weet ik of de clomid is aangeslagen.

Geniet allemaal lekker van het mooie weer deze week:). Ik morgen morgen alweer lekker een dagje vrij

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jinky, balen dat het bij jou ook niets geworden is deze ronde.

vruchtje, flink aan de klus? ;) hoop voor je dat de clomid aanslaat. heb je last van bijwerkingen of valt het allemaal mee?

heerlijk hè dit weer! ik geniet er met volle teugen van.
    ik moet zeggen dat ik nu niet zo verdrietig erom ben als voorheen. komt toch omdat we al een wondertje hebben denk ik. we zijn niet kinderloos meer natuurlijk. wel zou ik het vooral voor sam vervelend vinden als hij geen broertje of zusje zou krijgen. alleen is ook maar alleen...maar goed, we gaan idd uit van eht positieve, en nemen hopefully en marisha als goede voorbeeld! :)

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: we zijn inderdaad druk aan de klus. Alleen vind ik dat "verplichte" irritant ook nog eens met de wisselende diensten van manlief. En dan wil je het natuurlijk allemaal weer zo goed mogelijk benutten want je wil die ei (als die überhaupt komt) niet missen. Dat geeft toch wel wat druk. Maar wat jij zegt herken ik wel hoor we hebben al een wonder die ons mama heeft gemaakt en dat verzacht wel de pijn/druk althans bij ons. Ik heb gelukkig niet veel last van bijwerkingen hooguit s'nachts wat zweterige opvliegers en ik voel wel degelijk rommelen bij mijn buik/eierstokken.

Wij gaan straks naar het strand emmer en schepje mee en schelpen zoeken. Verder is daar ook nog een heel leuk speelplaatsje voor de kleine en kunnen wij lekker op het terrasje zitten in de zon:)

Fijne zonnige dag allemaal

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meiden allemaal fijne Paasdagen en genieten van het mooie weer:).

Wies en Jinky: hebben jullie de teleurstelling al een plekje kunnen geven? Knuffel voor jullie.

Timonneke: hoe gaat het nu met jou en je behandelingen? Wanneer starten jullie ook alweer? En met de kleine meid alles goed?

Ik zit weer in de vervelende wachtweken als ik natuurlijk een eisprong gehad heb. Dinsdag bloedprikken en waarschijnlijk weet ik dan eind van de middag of woensdag de uitslag. Ik ben heel erg benieuwd. Ik heb wel mega veel last gehad van mijn eierstokken (soms niet normaal zoveel pijn) dus denk dat er wel iets is gebeurd. Ik ga dat ook wel melden want in 2007 had ik ook al soort van overstimulatie.

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Fijne paasdagen gehad?

Vruchtje: heb je gisteren bloed geprikt? Al de uitslag? spannend!
    Vervelend dat je last hebt van je eierstokken, zeker even melden inderaad.

Liefs Jinky

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja meiden ik heb een eisprong gehad:). Nu moeten zo doorgaan de komende 5 maanden. Als we dan nog niet zwanger zijn wordt het IUI. We staan er volledig achter om het een paar maanden de natuur te laten proberen. Gyn zei nog dat we echt wel redelijke kansen hebben. Ik heb wel gevraagd of ik elke maand even bloed mag prikken voor mijn eigen gemoedsrust en dat was geen probleem.

Hoe is het met jou Jinky? Krijg je deze maand weer een IUI?

xx

18. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Vruchtje...5 mnd zo doorgaan...wie weet ben je met 1 maand wel klaar...hihihi. Laten we het hopen. Probeer wel te genieten van de klus. Ik weet het ook nog zo goed dat ik dat verplichte helemaal niets vond, dat gaat je uit principe zo tegenstaan. Hier zwanger geworden zonder op te letten en er mee bezig te zijn (behalve de klus dan ;))

Hopelijk ook bij jullie een spontaan nieuw wondertje.

Begin al aardig bol te worden, je komt niet meer onder mijn buik uit. Kleine is behoorlijk bewegelijk en buik schiet alle kanten op.
    Lekker een weekend weggeweest naar Istanbul.

Hoe gaat het met de rest?

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Vandaag ongie geworden, dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Vrijdag start 2e ronde clomid

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    aaah,jammer vruchtje, maar wel een fijn idee dat je in ieder geval je eisprong hebt gehad, en dat nu idd een nieuwe ronde echt nieuwe kansen biedt. :) dikke knuff!

Deel Deze Pagina