Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Hoe gaat het nu met je mama? Is ze eindelijk van haar pijn verlost?
    Heb jij nog tips voor leuke cadeautjes? Noor wordt bijna 2 en onze inspiratie is op :D. Van ons krijgt ze een trampoline, en van mijn ouders kreeg ze normaal een loopfiets, maar hier is ze nog te klein voor, want ze kan niet met haar voetjes aan de grond. Verder hadden we gedacht aan simpele gezelschapspelletjes en kleine puzzels. Jij nog tips?

@hopefully: Hoe gaat het met je zwangerschap? Wordt het nog niet zwaar?

@Jinky: Jullie nog bezig met iui?

@wies: Hoe gaat het met Sam? Is hij er nu helemaal bovenop?

2. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    #1102 Jinky, 1 jun 2011
    Laatst bewerkt: 1 jun 2011
    Hoi meiden,

Alweer tijdje geleden dat ik een berichtje schreef hier.

Timonneke:Geweldig nieuws 1 mooie embryo en spannende weken!

Vruchtje: Fijn dat het beter gaat met je moeder. Heb je de uitslag al van het bloedprikken?
    Spannende weken!

Wies: beterschap met Sam ! Dat was schrikken.Hoop dat hij snel weer de oude is.

Hopefully: Fijn dat alles goed gaat! Heerlijk dat bewegen in je buik.

Hier 2 keer iui mislukt, we gaan nu voor de 3e iui,maar momenteel groeit er geen eitje.
    We denken er nu over om volgende cyclus clomid te gaan gebruiken. Maar twijfel een beetje omdat ik ook bij een homeopatische arts loop en een osteopaat en ik wil dat ook een kans geven.
    Voor de rest alles goed hier, heerlijk aan het genieten van mijn 2 mannen en het mooie weer!

Liefs Jinky

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Vandaag een folikelmeting gehad op cyclusdag 20 en er groeit een mooi eitje, dus waarschijnlijk toch nog iui deze cyclus, ben zo blij.

Liefs Jinky

4. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jinky, dat is goed nieuws. Hopelijk gaat dit hem worden.
    Wij hadden ook clomid bij de mmm en die heeft uiteindelijk goed zijn best gedaan. ik weet alleen niet hoe dat zit icm homeopathische middelen.

Noor ook al weer bijna 2 jaar. Zo te horen krijgt ze al te gekke dingen. Resa is ook helemaal gek van een trampoline. Dan gaat ze helemaal los en voetjes van de vloer. Je zegt dat ze eigenlijk een loopfietsje zou krijgen maar daar nu nog te jong voor is. Ik zou gewoon voor de loopfiets gaan, ze groeit er vanzelf wel in en als ze er 1 hebben vaak nog sneller dan verwacht. Zal je straks zien dat als ze hem nu niet krijgt je er binnen een paar weken wel 1 wilt.

Hier alles goed. Resa heeft vorige week de waterpokken gehad. Ze is er goed vanaf gekomen...ze had er maar 3 en geen koorts ofzo. Ons buurmeisje zat 2 dagen later helemaal onder.
    De kleine in mijn buik groeit en beweegt goed. Heb alleen last van mijn bekken en wordt echt teruggeroepen als ik teveel doe.

Wies hoe gaat het met Sam? Geen rare fratsen meer?

Vruchtje...hoe gaat het bij jullie en je mams?

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jinky: wat goed en fijn voor jullie dat je waarschijnlijk toch nog een IUI krijgt in deze cyclus:).

hopefully: ah arme Resa.......gelukkig is ze inmiddels weer opgeknapt. Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap. Rustig aan doen dan maar als je last hebt van je bekken.

Timonneke: het wordt spannend nu voor jullie over een paar dagen mag je testen toch? Ik duim mega voor jullie. Noor alweer bijna 2 wat gaat de tijd snel. Ik zou ook voor een loopfiets gaan soms kunnen ze er al eerder op dan je denkt. En anders groeit ze er vanzelf wel naartoe.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Toevallig is mijn moeder vandaag weer opgenomen in het ziekenhuis i.v.m een bacterie die ze heeft opgelopen tijdens de operatie. Nu moet ze minimaal een week in het ziekenhuis aan het infuus dus wel even een domper. Verder moet de neurostimulator nog goed worden ingesteld maar dat moet vast goed komen.

Ik verwacht dit weekend mijn ongie dus zit weer in die rotweken.

Fijn weekend allemaal.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik ben vanochtend ongie geworden. Op naar clomid ronde 3:). Nu nog 4 rondes te gaan voordat we eventueel overgaan op IUI. Ik ben benieuwd.

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    hey wat balen meis, sterkte! Knuffel

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dankjewel Jinky. Ik moet zeggen dat ik echt zoveel beter omga met de teleurstellingen dan toen we voor de 1e gingen. Natuurlijk is het niet leuk om ongie te worden, maar ach ik denk dan maar volgende ronde weer een kans.

Heb jij nog een IUI gehad deze maand? Hoe ga jij om met de teleurstellingen? Ik weet wel zeker dat als je na IUI ongie wordt dat natuurlijk wel echt verdrietig is omdat je hoopt op meer kans.

Timonneke: hoe gaat het met jou meis. Jij zit nu toch ook in die helse wachtweken? Hopen maar dat jij degene bent met goed nieuws?

wies: met jullie alles oké? Is Sam weer helemaal de gezonde oude? Gaan jullie nog op vakantie deze zomer?

hopefully: met jou ook alles zijn gangetje?

Wij zijn gisteren naar Sprookjes Wonderland geweest in Enkhuizen. Wat is dat toch ontzettend leuk een echte aanrader (zeker voor jou hopefully vanwege de afstand). Je kon er paardje rijden (hobbelpaard) en in een bootje en in grote auto en het sprookjes bos niet te vergeten echt te gek. Verder ook een grote speeltuin en kinderboerderij.

Mijn moeder ligt natuurlijk nog in het ziekenhuis. Ik heb het er steeds moeilijker mee omdat dit al de zoveelste keer is dat ze "pech" heeft of het tegenzit. We moeten nu keihard duimen en hopen dat de bacterie niet bij de draden zit van de neurostimulator. Want mocht dat het geval zijn dan moet het eruit worden gehaald en kan het NOOIT meer worden teruggeplaatst. Wat dus inhoudt dat ze alsnog altijd moet leven met veel pijn en dan kunnen ze ook niets meer voor haar doen:x. Maar daar gaan we maar niet vanuit. Gisteren in het sprookjesbos zag ik sommige met opa/oma's en toen had ik het gewoon moeilijk.....Vanaf F zijn geboorte is dit allemaal aan de gang. Ze kan gewoon zo weinig écht genieten van dingen met hem/ons. Als ze straks beter is gaan we ook het eerste iets leuks doen met zijn alle.

x

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    @Vruchtje, wat jammer dat je weer ongi bent geworden. Toch wel fijn om te horen dat de teleurstelling nog niet mega is. Als je je er nu iedere maand helemaal aan vast klampt, is het zo een grote domper. Desalnittemin blijf je natuurlijk wel hoop houden en dat moet ook.

Sprookjes Wonderland schijnt inderdaad heel erg leuk te zijn. Ik wacht nog heel even tot ze ietsje ouder is. Wij zijn laatst naar de Holle Bolle Boom geweest en dat vond ze ook helemaal te gek.

Het lijkt me echt verschrikkelijk om je moeder steeds met zoveel pijn te zien. Hopelijk gaat het haar een keer meezitten.

10. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Even ego: Game over, ben vannacht ongesteld geworden. Ik ben echt teleurgesteld, maar besef nu wel hoe dankbaar we mogen zijn dat we Noor hebben, dat alles toen zo vlot verlopen is.
    We laten de mmm nu voor wat het is, misschien beginnen we er volgend jaar ofzo terug mee, of misschien nooit meer. We hebben er nu even genoeg van, en zullen verder wel zien.

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    O nee...wat verschrikkelijk K**
    Was zo hard aan het duimen voor jullie.
    Rust eerst maar even goed uit.
    Ga de hoop niet verliezen.
    Dikke knuffel!

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Timonneke: wat verschrikkelijk balen, heel veel sterkte!

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh lieve timonneke en man wat ontzettend kl*te zeg:(. Dit is wel het laatste wat ik wil lezen:(.

Ik kan goed begrijpen dat jullie even afstand nemen van alles. Ik ga duimen dat er in die tussentijd een wonder mag ontstaan voor jullie. Blijf die hoop ook houden want kijk naar Hopefully en Marisha onze grote voorbeelden;). Probeer te genieten van jullie mooie/gezonde meid en elkaar en de leuke dingen daarom heen. Verlies de hoop niet want het komt vast goed.

Een digitale knuffel voor jou!!

Liefs

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey meiden hoe gaat het allemaal met jullie?

Timonneke: heb je het inmiddels een beetje een plekje kunnen geven en de teleurstelling verwerkt voor zo ver dat kan? Is Noor inmiddels al jarig geweest en zo ja was het een leuk feestje?

Hier gaat het allemaal wel goed. Mijn moeder is nu inmiddels weer een kleine week thuis en het gaat zowaar goed:). Verder genieten we lekker van de kleine man, het mooie weer en de lekkere vrije dagen die we hebben gehad. Nu zijn we aan het aftellen volgende week zondag 26ste gaan we lekker op vakantie. Bij elk vliegtuig die F ziet zegt hij ik ga daar in haha zo leuk. Gelukkig begint hij nu steeds meer te kletsen. Zo grappig gisteren uit het niets zei hij "lekker" en "boom" zegt hij in ene erg leuk dus.

Fijne zonnige dag. Mijn zus komt zo lekker op visite met de kleine man. Inmiddels is hij ook alweer 9 weken wat gaat 't hard pfffff. Het is echt zo'n schat ben helemaal weer in love.

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje wat is het hier rustig...........

Alles goed met iedereen? Morgenochtend vroeg vertrekken wij voor 10 dagen naar Turkije:). Dus de komende tijd ben ik hier sowieso niet. We gaan heerlijk genieten van onze vakantie.

groetjes

16. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wilde net even spieken of er al weer wat nieuws was....Vruchtje, een hele fijne vakantie. Geniet er lekker van en neem het mooie weer mee terug.

Hopelijk gaat het goed met iedereen. Hier weinig te klagen. Ben alleen erg moe, dus ga heerlijk op de bank hangen.

Nice weekend!

17. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Het is hier inderdaad zeer rustig.

@vruchtje: Geniet van je vakantie, de rust en van elkaar!

@hopefully: Als je moe bent moet je rusten, luisteren naar je lichaam is belangrijk. Voor wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

Hoe gaat het met de rest?

Hier alles goed, wij hebben verlof nu. Vorige zaterdag Noor haar verjaardagsfeestje gehad, en dan van maandag tot vrijdag naar zee geweest. Deze week gaan we nog naar de efteling en andere leuke dingen doen.

groetjes

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey meiden,

Wij zijn alweer een paar dagen terug van onze heerlijke vakantie:). We hebben het echt super gehad. In het vliegtuig heeft onze klein man zich voorbeeldig gedragen zo lief. En in de vakantie ging het ook allemaal goed. Nu nog ruime week hier in Nederland vrij en komende maandag gaan we nog 2 nachten naar vakantiehuisje bij mijn ouders in Winterswijk. Inmiddels ook alweer gestart met de 4e ronde clomid. Wordt toch wel steeds meer weer een teleurstelling, maar ja blijven positief. Inmiddels toch alweer bijna 7 maanden bezig. Ach denk maar zo na de 6e ronde nog niet zwanger starten we direct met IUI.

Hopefully: het gaat dus verder allemaal goed bij jullie? Wanneer ben je ook alweer uitgerekend.....'t schiet vast op nu.

Wies: ik had je al via facebook gefeliciteerd maar hierbij nog een keer. Heb je een leuke verjaardag gehad?

timonneke: hoe gaat het nu met jullie? Hebben jullie het een beetje kunnen verwerken dat de poging mislukt was en weten jullie al wanneer en of jullie opnieuw willen gaan proberen. Het is gewoon allemaal zo zwaar hé geestelijk gezien die teleurstellingen etc.:(. Ik had op facebook de leuke foto's gezien van Noor haar verjaardag en de taarten. Was dus zeker geslaagd? Geniet ook nog lekker van je verlof. Leuk dat jullie naar de Efteling gaan is echt super wij zijn er 2 maandjes geleden ook geweest.

Jinky&marisha: met jullie ook alles oké?

19. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hey meiden,

Vruchtje...super dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.
    Jullie doen leuke dingen :)

Hier aankomende week nog 3 en vlg week 2 dagen werken en dan begint mijn verlof. Wil de eerste week van de bouwvak nog even naar het vakantiehuis van mijn schoonouders. (ben de 18e uitgerekend). Begint nu allemaal wel op te schieten. Mannetje is druk bezig met de vader om wat van de zolderverdieping te maken. Resa haar nieuwe kamer is bijna klaar, wachten op de deuren en vensterbank. Laminaat moet er nog in en dan kunnen de meubels. Volgende week komt de stukadoor voor het gangetje en de andere kamer (Resa haar kamer is gelukkig al gedaan). 2e slaapkamer en washok heeft gelukkig niet zo'n haast, maar daar wil ik wel ruimte aangezien ik nu het wasrek, strijkplank ed in onze slaapkamer heb staan. Kan niet wachten tot ik straks haar nieuwe kast kan inrichten en de babykamer in orde kan maken. Per vrije dag plan ik steeds iets in...dus de nesteldrang is begonnen. Cakejes aan het bakken en noem zo maar op :)

Geboortekaartje ligt klaar bij de drukkerij, dus we hoeven alleen nog maar te bellen als doe kleine er is.

Hoe gaat het verder met jullie?

20. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Wat leuk dat jullie zo'n fijne vakantie gehad hebben! Geniet nog van jullie vrije dagen thuis!
    Noor haar verjaardag was inderdaad geslaagd, leuk feestje gehad, en heel veel leuke cadeautjes. De Efteling was inderdaad super, het was er niet druk, dus sommige dingen konden we 2 keer doen, Noor heeft er echt van genoten.
    Wat betreft de icsi, we weten nog niet of we nog terug gaan starten, dit jaar waarschijnlijk niet meer, volgend jaar misschien, we zullen wel zien. We beginnen nu ook de voordelen van 1 kind te zien, maar 2 zouden we ook, wel leuk vinden. We twijfelen dus, tijd brengt hopelijk raad...
    hoe gaat het met het zoontje van je zus?

@hopefully: Voor jou begint het dus af te korten, spannend... Wat leuk dat Resa een nieuwe kamer krijgt, gaat ze dan ook in een groot bed slapen?

Hoe gaat het met de rest?

Onze vakantie is al gedaan, wij zijn intussen weer aan het werken, maar we hebben nog wel een weekje Barcelona geboekt in oktober, dus dat is nog een mooi vooruitzicht.
    Met Noor gaat ook alles goed, ze kan nu echt al mooie zinnen maken, en babbelt de hele dag, echt schattig om te horen. Telefoneren met de grootouders is dan ook haar favoriete bezigheid geworden. :)

Deel Deze Pagina