beste wensen allemaal! hopelijk veel gezonde kindjes in 2012! Wij zijn vandaag voor de 1e echo geweest, dag 11. Er zaten al 3 grote follikels van 18 tot 23 mm! Dat begon dus goed. Helaas zaten er verder alleen kleintjes bij en aan de andere kant alleen maar kleintjes. Ik moet nu de dosis gonal-f verhogen en vrijdag weer terug. Hopelijk gaan er nog een paar mee groeien. Zo niet, dan wordt het deze ronde geen ivf. Dan willen ze nog wel iui doen, zodat de poging niet helemaal weg is. Ze denken dat het zondag wrs wel zal gebeuren, de iui of ivf. Duimen dat er nog een paar eicellen mee doorgroeien! Hoe is het verder met jullie? Jinky, ben jij ondertussen al verder? Spannend allemaal hè. Ik hou jullie op de hoogte deze dagen! liefs wies
Hey wies, Spannend zeg, ik duim voor je dat er nog een paar eicellen mee doorgroeien.Hoe voel je je voor de rest? en anders iui is ook geen verloren ronde. In ieder geval heelveel succes zondag! Wij hebben icsi nog even uitgesteld, ik ben wat gaan lezen over de onbekende (lange termijn) risico's en vanuit daar hebben we besloten eerst nog een paar keer iui te gaan doen. Vandaag een echo gehad en er waren 2 eitjes van 13 mm en 11 mm te zien, zaterdag weer een folikelmeting, baarmoederslijmvlies was mooi dik,dus ik hoop aanstaande maandag iui. Heelveel succes wies en ik zou het leuk vinden als je ons op de hoogte houdt. Liefs Jinky
Wies: hoe is het nu inmiddels nog een echo gehad? Ik duimen hoop voor je dat er meer eitjes zijn gaan meegroeien, maar inderdaad wat Jinky zegt IUI is geen verloren ronde al snap ik dat jullie vertrouwen meer zit in IVF. Hou ons op de hoogte wellicht kunnen we je steunen want het is zwaar allemaal weer Jinky: heel veel suc6 met je IUI maandag. Mijn duimen draaien
Wies:Hoe is het bij jou gegaan vandaag? ben ook benieuwd. vruchtje: Dankjewel! Hoe gaat het met jou en je gezinnetje? Hoe was de pretecho vandaag? Krijg je al een buikje? Wij hebben vandaag weer een echo gehad, er was 1 eitje te zien van 17,5 mm, dus aanstaande maandag krijgen we iui. vanavond pregnyl laten zetten. Ben heel benieuwd naar het zaad deze keer, ik hoop boven de 1 miljoen, zo spannend weer! Liefs Jinky
jinky, zeker spannend! ik zal voor je duimen! succes! onze 2e echo was reuze meegevallen. er zaten uiteindelijk 6 eitjes die aangeprikt kunnen worden. ook nog iets kleinere, ik heb dus nog een dag gespoten en gisterenavond pregnyl gezet. wie weet zijn er nog extra goed gaan groeien, maar we gaan uit van 6. morgen dus de punctie en donderdag de terugplaatsing. wel spannend weer, ik hoop dat het net zo vlot gaat en het net zo te verdragen is als de vorige keer. hoe is het verder met de meiden?
Jinky, Wies, heel veel succes vandaag! Hopelijk gaat de IUI/punctie heel goed! Voor iedereen ook nog mijn beste wensen
jinky, hoe is het gegaan? Bij ons hebben we een uitslag boven verwachtingen, 10 eicellen! Nou nog goede bevruchtingen van de week, en dan is het helemaal geweldig! Plus dan hoef ik voorlopig geen punctie meer, ammaai wat deed het zeer deze keer zeg. Vorige keer voelde ik amper iets, wat een verschil. Ik zag er ook helemaal niet tegenop, dus dat viel vies tegen zeg. Maar goed, wel een mooie uitslag! Nu wachten tot donderdag, de terugplaatsing van hopelijk een mooi embryo!
Hoi wies, Dankjewel! hoe is het gegaan vandaag? wat ontzettend goed zeg 10 eicellen! wat vervelend dat je deze keer wel pijn had bij de punctie wist niet dat dat zo kon verschillen per keer. Zijn ze allemaal goed bevrucht? Zit je nu lekker onderuit gezakt op de bank? Heelveel sterkte in de wachtweken, ik denk aan je en duim voor je. Marisha: Dankjewel! Alles goed met jullie? Onze iui ging ook goed. Het aantal was 3,3 miljoen,dus daar zijn we heel blij mee! Heel spannend! Liefs Jinky
Jinky: wat een goede uitslag. Ik ga mega hard duimen voor jullie!! Met de kleine man ook alles goed? Wies: hoe is het met je? Was er een goede bevruchting(en)? Ik hoop het zo. Ik hoop hier over 2 weken van 2 dames mooi nieuws te lezen daar ga ik voor. Hopefully: hoe is het met jouw meiden? Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Finn wordt al een grote jongen en is bezig zindelijk te worden. Verder kletst hij steeds meer de oren van onze kop. Ik ben alweer 28 weken en wat gaat de tijd snel. We hebben inderdaad vorige week de pretecho gehad was erg leuk/mooi en bijzonder om weer te zien. Elke dag ben ik dankbaar met het feit weer zwanger te mogen zijn. Daarom vind ik het wel moeilijk hier erover te schrijven omdat ik weet dat jullie het ook willen en helaas weer in de zware mmm terecht zijn gekomen. Ik gun het jullie zo en duim voor jullie. Dikke digitale knuffel
@wies: Vandaag de terugplaatsing gehad? En waren er nog embryo's over? Gaat het inussen wat beter met je? @jinky: Wat een goed reusltaat voor de iui, hopelijk binnenkort ook een positieve test! @vruchtje: 28 weken alweer, het gaat inderdaad snel! Hebben jullie al een naam voor jullie meisje? En hoe voel je je voor de rest? Is het niet zwaar voor je rug? @hopefully: Hoe gaat het met jou en de meisjes? @marisha: En hoe gaat het met jou en de jongens? Noor gaat sinds 2 weken naar school en doet dit erg goed. Ze gaat volledige dagen, en blijft sinds deze week 's middags ook eten op school. Het is ongelooflijk hoeveel ze al bijgeleerd heeft. Vanaf welke leeftiijd mogen kinderen in Nederland naar school?
jinky, wat een goede score ook, spannende weken nu! wij hebben een terugplaatsing gehad van een 10-cellig embryo! er waren er 8 bevrucht, dus we hebben er nog 7 voor in de vriezer. voorlopig in ieder geval geen punctie!
Wow wies wat een mooie resultaten dit moet gewoon gaan goedkomen. Ik duim uiteraard ook voor jou jinky
Wies: Wat een goede resultaten inderdaad. Super! samen de spannende weken in. Vruchtje: Dankjewel! Fijn dat alles goed gaat met jullie. Onze kleine man kletst ook de hele dag door, elke dag weer nieuwe woordjes, zindelijkheid wilt hij nog niks van weten. We gaan nu 1 dag in de week naar ouder en kind gym en zwemmen, dat is echt heel erg leuk. En even over dat meeschrijven, vergeet niet dat jij ook ons voorbeeld bent hè! we worden er alleen maar blij van. lekker meeschrijven hoor. Timonneke: Super dat Noor het goed doet op school. Hier gaan ze met 4 jaar naar school. Fijne avond! Liefs Jinky
hey meiden, ik heb eergisteren al gestest, ja, erg vroeg maar kon het niet laten , en er stond een heel vaag lijntje. uitgerekend, en technisch gezien zou er geen pregnyl meer in mijn lichaam moeten zitten. maar ben er toch bang voor, had tot nu toe zeer gevoelige en wat grotere borsten, maar lijkt net dat dat vandaag ineens weg is. ga zo nog een test halen, heb mijn ochtendurine bewaard, maar ben bang dat het toch de pregnyl was.
Wies: Ik ga hard voor ons duimen! Ik heb vandaag ook een vaag streepje op de zwangerschapstest. Liefs Jinky
Jeetje meiden wat maken jullie het spannend....... Hoe geweldig zou het wel niet zijn als jullie allebei zwanger zijn Hebben jullie vandaag nog een test gedaan? xx
En, hebben jullie nog getest? Wij hebben geen leuke dagen achter de rug. Noor heeft mond- en klauwzeer, en heeft 3 dagen in het ziekenhuis gelegen voor een infuusje. Gelukkig zijn we nu weer thuis en gaat het veel beter met haar.
Arme Noor wat erg voor haar en jullie. fijn dat ze weer thuis is. Wel schrikken dit soort dingen meiden ik blijf duimen, maar hoop zo op goed nieuws
Timonneke: Jeetje, dat is niet leuk, beterschap met jullie kleine meid! IK ben blij te horen dat het alweer beter gaat. Wies: Hoe gaat het met jou? menstruatie nog doorgezet? ik hoop voor je dat het een innestelingbloeding was,maar dan hadden we het vast alwel gehoord. Hoe dan ook sterkte! Hier een aantal testjes gedaan, 3 dagen licht positieve testen zowel met matcare en kv2,maar vandaag was de test zo goed als negatief Groetjes Jinky