Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh nee jinky wat een ontzettende teleurstelling weer voor jullie. Probeer positief te blijven. Dikke digitale knuffel

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoe is het meiden?

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    #1203 Jinky, 5 feb 2012
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
    Hier alles goed! en met jullie? ik zie dat je 9 februari naar de gynaecoloog mag, krijgen jullie dan ook weer een echo? Wat vindt Finn van je dikke buik, beseft hij al dat daar zijn kleine zusje in zit? Hoe gaat het voor de rest met Finn?
    Wij zijn vandaag lekker wezen zwemmen en dinsdag gaan we even schaatsen. We hebben lekker al even in de sneeuw gespeeld, toch wel leuk hoor dat sneeuw.
    Donderdag weer een folikelmeting voor hopelijk nog een iui, we geven niet op.

Hoe is het met jou wies?

Liefs Jinky

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jinky, balen zeg, had gehoopt dat het bij jou toch een duidelijkere streep zou gaan worden. Die nieuwe k2v5 vertrouw ik niet meer zo, las bij meer meiden dat ie vals positief gaf nu.
    MAar denk ook dat de pregnyl nog in mijn lichaam zat. OF mss te vroeg, en is het al snel misgegaan.
    Wel goed dat jullie gelijk weer doorkunnen. Hopelijk nu echt een knaller! :)

timonneke, wat sneu zeg voor noor, zo erg om zo''n kleintje te zien liggen. gelukkig weer thuis nu, dat is voor haar ook veel prettiger natuurlijk.

nou, hier dus niks uitgekomen de laatste keer. ik was al vroeg ongesteld geworden. (dag 8 na de tp) hoopte nog op een innelsteling, maar helaas. vandaag nog bloed moeten prikken, ondanks je dan ongesteld geworden bent moet dat, en bel morgen even, hoor ik gelijk of we de volgende ronde onze cryo kunnen gebruiken. dat viel wel tegen, we hebben er maar 1tje in de vriezer liggen. :( En na de punctie van laatst twijfel ik nog aan een volgende punctie, maar dat is voor latere zorg.

hopefully, hoe gaat het met je 2 meiden?

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    meiden, ik heb vandaag terug gebeld, en verwachtte natuurlijk helemaal niets, krijg ik het antwoord, gefeliciteerd, ik heb hier een positieve uitslag voor u! :) ik wist niet waar ik het had, hoe kan dat nou??? negatieve testen, wel 5 dagen ongesteld, en erg veel ook, kan het nog steeds niet geloven. ik heb nog testjes in huis en ga straks nog even testen om het zelf te zien, want vind het zo raar!
    heb wel van het weekend flink gecarnavald (lees, biertjes gedronken), maar goed, dat kan ik niet meer terugdraaien. de rest van de carnaval zal rustig worden voor mij.
    ik zit nu op 5 weken,2 dagen, en ben dan ongeveer 8 oktober uitgerekend. 27 februari hebben we de 1e echo! :)
    aaaaahhh, ben echt helemaal door het lint zeg,hihi.

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ok, nu geloof ik het toch wel...:) nu nog even doordringen.

Uploaded with ImageShack.us

7. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Waaaaauw! Dat is wel een dubbele verrassing als je het helemaal niet meer verwacht! Gefeliciteerd! Op naar de eerste echo!

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wauw wies! :$wat super voor jullie!:D en wat een verrassing! Was je minder ongesteld dan anders? Je testen zijn prachtig, je bent op en top zwanger!:D
    Van harte gefeliciteerd! Op naar de eerste echo! en genieten!

Liefs Jinky

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden, bedankt! :)
    nee, ik was juist hartstikke heftig ongesteld. heel veel, erg rood en veel stolsels. zelfs ook 's nachts, terwijl ik dat anders niet heb. echt heel vreemd, maar de testen liegen er neit om! :)

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    De testen zijn overduidelijk:):D

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    WOW wat een geweldig nieuws Wies ik moet er even van bijkomen:D:D. Echt fantastich joh ben heel blij voor jullie. GEFELICITEERD

Jinky bij jou komt het ook echt goed meis echt waar blijf vertrouwen houden. Alleen even wachten op het juiste moment.

timonneke: zijn jullie er al uit of jullie het bij Noor alleen houden? Ook prima toch als je gezegend mag zijn met zo'n kanjer van een meid:)

hopefully: met jou en de meiden ook alles goed?

Morgen inderdaad weer controle gyn. Groeiecho hebben we vorige week gehad en alles lag op schema. Het lag alleen in dwarsligging dus moet nog wel even draaien voor die tijd. Nog 4 weken werken het gaat best snel.

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Vruchtje: fijn dat alles goed gaat, meid. Wat gaat het snel hè, nog maar 4 weekjes werken. Hoe gaat het met Finn?
    Bedankt voor je lieve woorden!
    Vandaag folikelmeting gehad,maar nog even te vroeg, maandag weer een echo. We hebben met de gyn. afgesproken dat we nog 4x iui gaan doen, dus we gaan ervoor. Het voelt fijn dat we nog 4 iui's krijgen. Eerst was het steeds afwachten of we nog een iui zouden krijgen of niet en nu hebben we de zekerheid dat we nog 4 iui's krijgen. Spannend weer.:)

Liefs Jinky

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou meiden,
    hier weer van de roze wolk afgedonderd. :(
    zo'n buikpijn vandaag, mocht gelijk komen voor een echo, en ze zagen helaas niets. bloedgeprikt en hcg is gestegen, dus wrs een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    zondagochtend terug komen voor echo en bloedtest, en aan de hand daarvan zal gekeken worden of er een kijkoperatie gaat plaatsvinden. al met al, een k*t dag, en als het nog meer tegen zit ook heel de carnaval weg. ik mag in ieder geval niet spelen met de band in verband met de druk op mijn buik.
    lieve meiden, bedankt in ieder geval voor jullie reacties, hopelijk snel weer. ;)

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh lieve lieve wies toch wat verschrikkelijk:(. Ik heb er niet veel woorden voor. Ik heb het ook meegemaakt alleen gelukkig wel zonder kijkoperatie.

Hebben ze echt gezegd dan dat het game-over is? Bij mij was dat nog niet het geval aangezien je pas iets op echo "moet" zien als hcg gestegen is tot rond de 2000. Dus was jou hcg al boven de 2000 dat je weet? Bij mij zakte hcg bij 1600 vanzelf dus een teken dat lichaam zelf afstootte. Kleine troost na zo een tragisch gedoe allemaal:(.

Sterkte meis en dikke knuffel. Je mag altijd PB-en als je er iets over wilt weten hoor!

15. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Wat verschrikkelijk wies, ik vind het echt jammer voor je! Sterkte! Hopelijk kan het zonder kijkoperatie!

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey wies, wat verschrikkelijk voor je meis.
    Het zit je ook niet mee hè, ben je eindelijk zwanger na een pijnlijke punctie,gaat het niet goed.
    Ik hoop voor je dat het nog te vroeg was voor de echo, maar ik weet niet of dat kan. Heelveel sterkte met dit een plekje geven, ik denk aan je.

Digitale knuffel!

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wies: moest je vandaag nog terug voor controle en hoe is het gegaan?

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden,

sorry dat ik het niet gelijk heb laten weten, was een beetje een raar weekend. zondagochtend moest ik terug, en mijn hcg was gezakt van 500 naar 201, dus geen operatie gelukkig. mijn buik zag er ook rustig uit, en ik voelde me ook al stukken beter.
    ben die dag ook lekker weggeweest met mijn band, even een goede afleiding.
    vandaag moest ik weer, en het was nu gezakt tot 79, dus gaat de goede kant op. ze willen wel zekerheid, dus moet eigenlijk maandag terug, maar heb gezegd dat ik vakantie heb, en nu mag ik woensdag of donderdag komen. eerst ga ik eens goed carnaval vieren, ben blij dat dat er nu aankomt. daarna zien we wel weer verder. we gaan ook nog kijken volgende week donderdag voor een nieuw bed voor sam. dat hadden we afgesproken toen bleek dat ik zwanger was, en dat houden we nu ook zo. dat is toch wel leuk, ook voor hem, en hij is al bijna 21/2 nu, dus dat kan ook wel.

vruchtje, wat apart dat dat overal anders werkt. bij mij zeiden ze dat ze wel een ringetje hadden moeten zien bij 51/2 week, en dat was niet. wel zag ze zondag nog een slijmpropje in mijn bm, mss dat dat het vruchtje was? maar heb niets geen bloedverlies meer gehad na vrijdag, ik denk eigenlijk zelf dat ik het vrijdag al verloren heb.
    ik moet ook zeggen ik vond het van het begin af aan dat we wisten dat ik zwanger was me al anders voelen, lichamelijk en psychisch. was ook helemaal niet overdreven blij, en ging ook negatieve dingen denken erover enzo. mijn temp was ook hartstikke laag, vond ik ook al vreemd. maar goed, de testen logen er niet om, dus ik moest het wel geloven.
    hopelijk kan ik het hierdoor wel beter verwerken, ik had me er nog niet heel erg in gestort. klinkt mss hard, maar ben er achteraf wel blij mee.

bedankt voor jullie medeleven meiden, doet me goed. ;)
    x

19. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Gelukkig heb je geen operatie nodig. Geniet van je carnaval! Wat leuk dat Sam een nieuw bed krijgt! Noor slaapt nog steeds in haar ledikant. Wij hadden al een groot bed bij haar kamer gekocht, maar we hebben het nog niet in elkaar gezet. We willen in het voorjaar de logeerkamer herschilderen, en dan verhuizen we Noor naar daar, dan heeft ze een grotere kamer, en dan zetten we gelijk haar groot bed.

@vruchtje: Hoe gaat het met je? Al aan het aftellen naar je verlof? Wij zijn er momenteel uit dat we niet meer gaan proberen voor een 2de. Ik zie de behandelingen niet meer zitten, en waarschijnlijk mede daardoor, maar we verlangen ook niet meer naar een 2de. We zijn prima tevreden met Noor alleen. Hoewel mijn man nog niet wil dat ik de babyspullen verkoop... :)

@jinky: Wat fijn dat jullie nog 4x iui krijgen! hopelijk hebben jullie die 4 pogingen niet meer nodig!

Noor is weeral ziek. Nadat ze 2 weken ziek was thuisgebleven van school (met mond- en klauwzeer) is ze weer 3 dagen geweest, en nu is ze weeral meer dan een week thuis. Ze heeft al meer dan een week koorts, morgen moeten we weer op controle en wordt er bloed genomen en een röntgen van haar longen, hopelijk kunnen ze haar nu helpen zodat ze eindelijk eens beter wordt.

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies: Fijn dat je geen operatie nodig hebt. Veel sterkte meis!

Timonneke: Beterschap met je kleine meid!

Liefs Jinky

Deel Deze Pagina