Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @wies: Hoe gaat het met je? Heb je alles el een plaatsje kunnen geven?

@vruchtje: En, zitten je laatste dagen op je werk er al op? Jij kan nu echt wel gaan aftellen, spannend...

@Jinky: Jullie weer aan de slag met iui?

Hoe gaat het met de rest?

Hier alles terug goed nu. Noor heeft nog een keertje in het ziekenhuis gelegen, maar nu is ze terug beter. Vorige week zijn we 3 dagen naar Disneyland Parijs geweest, dat was echt super. We hebben er alle 3 van genoten.

2. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Timonneke: Fijn dat Noor zich weer beter voelt. Wouw, wat gaaf, disneyland!Leuk zeg!

Wij doen deze cyclus weer iui en nu voor het eerst met puregon.
    Donderdag weer een folikelmeting, ben benieuwd.

Hoe gaat het met de rest? Vruchtje, wies alles goed?

Liefs Jinky

3. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @Vruchtje: Hoe gaat het nu met je? Nu kan het echt iedere moment gaan beginnen, spannend...

@Jinky: Hoe gaat het met de puregon?

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jinky??? laat je hier nog weten hoe het is gegaan, zag je test voorbij komen op het andere topic. ;) spannend!!!!

hoe is het met de rest? hier morgen weer een fm voor onze cryo terugplaatsing. waarschijnlijk morgen gelijk pregnyl en dan vbrijdag of zaterdag de terugplaatsing. hopelijk ontdooit ie goed, daar ben ik het bangste voor. dan is deze ronde verloren en moeten we weer opnieuw starten voor de punctie enzo.

vruchtje, hoe igaat het met de laatste loodjes? spannend hoor, het kan al gaan komen natuurlijk! :)

5. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wies: Heelveel succes de komende tijd! Houd je ons ook op de hoogte? Ik duim voor je op een geslaagde terugplaatsing en natuurlijk een positieve test over een paar weken.:)

Voor de andere meiden: Ik heb een positieve zwangerschaptest in mijn handen:D.Ik heb net nog een test gedaan:) en het tweede streepje is nu al weer een stuk donkerder dan vanochtend, dus ik denk dat ik zwanger ben!:D Ik zit nu op 9 dpo, dus ik ben voorzichtig blij.:D

Vruchtje:Hoe gaat het met jou?

6. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Onze test van vanochtend, 10 dpo!
    Bekijk bijlage 234658

Wij zijn zwanger van ons 2e wonder, nog heel pril, maar alvast heel blij!:D

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jinky, super! echt duidelijk zeg, nu al! nu al een iets minder voorzichtigwe felicitatie vanaf hier! :)

ik heb net de pregnyl gespoten, en we hebben zondag, met pasen, de terugplaatsing! duimen draaien!!!

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dankjewel Wies!

Wat spannend zondag! Ik duim voor je dat alles goed verloopt!
    De komende weken blijf ik voor je duimen!:)

Liefs Jinky

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @jinky: Waaaaauw, super mooie test! Proficiat! Geniet van je zwangerschap.

@wies: Veel succes zondag!

10. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Lieve meiden,

Jee, wist ik toch mijn inloggegevens even niet meer. Is ook zo'n tijd geleden. Denk wel behoorlijk vaak aan jullie en ben jullie zeker niet vergeten. Gun mezelf alleen weinig tijd achter de computer. Zit er op mijn werk al de hele dag achter en als de meiden eindelijk op bed liggen heb ik geen puf meer :)

Ben niet helemaal terug gaan lezen, maar zie wel snel dat Wies niet zulk leuk nieuws had. Wat een domper meis, zit je eindelijk op de roze wolk donder je er vanaf. Nu in de voorfase van het terugplaatsen van een cryo, wat spannend allemaal. Hoop zo dat dit allemaal gaat lukken voor jullie. Hou moed.

Ook voor jou Timonneke, je weet dat de wonderen de wereld nog niet uit zien. Wie weet, zonder dat je het straks nog verwacht....gaat het toch nog lukken. Wel leuk om te lezen dat je van manlief de spullen nog niet mag weggooien. Groot gelijk heeft hij :)

De duimen blijven voor jullie doordraaien.

Jinky, wat een super nieuws. Jou mag ik toch voorzichtig gaan feliciteren. Wat een gaaf nieuws. Dit willen we horen/lezen. Hopelijk volgen Wies en Timonneke je snel. Hoe voel je je?

Vruchtje, spannende dagen. Duurt volgens mij niet lang meer. Ben heel benieuwd! Succes met de laatste loodjes. Op naar een snelle bevalling en een mooi nieuw wondertje.

Hier gaat alles lekker met mijn meiden. Het is zo heerlijk om ze samen te zien en hoe ze op elkaar reageren. Helemaal dol op elkaar.
    R. begint een echt dame te worden en weet precies hoe ze iedereen
    om haar vingers windt. Ze is erg leergierig en ik ben blij als ze in mei eindelijk naar de peuterspeelzaal kan ( wegens behoorlijke wachtrijen). Met V. gaat ook alles super. Doet zeker niet onder voor haar zus. Zit een kop op en het is ook leuk om te zien dat de meiden toch nog verschillen van elkaar. R. was echt mijn Buddha met 6 maanden, terwijl V. standaard onder het gemiddelde blijft met haar groeicurves.

Hoop snel weer even te komen spieken, weet nu tenminste mijn wachtwoord weer :)

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden

ons dochtertje is geboren 7 april ze is echt prachtig zijn helemaal verliefd. Haar naam staat op facebook met foto. Bevalling begon met breken vliezen en 1 uur en 42 minuten daarna is ze geboren super snel dus!! Wel last gehad van naweeën

jinky super gefeliciteerd meis ik zei het je ooit komt ook jullie tijd. Geniet ervan lieverd

lieve wies ik duim voor jullie ook jullie tijd komt vast en zeker

xx

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter!:D
    Fijn dat alles goed gaat met jullie! Lekker genieten meis!:)

en dankjewel voor je lieve woorden!

Liefs:)

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    #1233 Jinky, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    Hey wies, ik lees dat jullie een TP hebben gehad van jullie cryo!:)
    Ik ga voor je duimen!

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik duim ook mee Wies!!

15. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @vruchtje: Nog eens proficiat met de geboorte van jullie dochtertje en zusje. Ik zag de foto op facebook, wat is ze mooi! Hoe reageert Finn op zijn zusje?

@jinky: Hoe voel je je? Nog geen last van kwaaltjes?

@Wies: Ik duim voor je! Wanneer mag je testen?

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    De kwaaltjes beginnen te komen, heerlijk!:)

Hoe gaat het met jou Timonneke?

17. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hier alles goed, Noor heeft nu 2 weken paasvakantie (die bijna voorbij zijn), en ik had deze week ook een weekje verlof genomen. Maandag terug school en ik terug aan het werk. Sinds vorige week slaapt ze in een groot bed, en dat vind ze heerlijk. Vooral omdat er een Dora-donsovertrek opligt :).

18. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Fijn dat alles goed gaat met jullie, dus even lekker vakantie gehad met je kleine meid!
    Fijn dat ze goed slaapt in haar grote bed:) met een Dora-donsovertrek, begrijp ik dat ook wel.;)

19. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @jinky: Ik zie aan je onderschrift dat jullie vandaag een goede echo hebben gehad! Proficiat, geniet van dit fijne gevoel!

@vruchtje: Hoe gaat het met je kleine meisje? Slaapt en eet ze goed? En hoe reageert Finn op zijn kleine zusje?

@wies: Wanneer mag je testen? Mijn duimen draaien!

Hoe gaat heet met de rest?

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    hey timonneke, alles zag er goed uit!:) Kindje en vruchtzak zien er goed uit, goed op schema voor 6 weken 4 dagen zwangerschap:):D Het hartje was nog niet duidelijk te zien, dus we zitten nog wel een beetje in de stress tot de volgende echo. De gyn. was heel gesloten en gereserveerd, dat was niet leuk, toen ik mijn zorg uitte tegen over hem, toen heeft hij 5 keer gezegd, alles is goed, alles ziet er goed uit, niks afwijkends voor dit termijn zwangerschap. Toen was ik wel wat gerustgesteld. toch schiet ik nu af en toe in de stress, zoals nu.
    Ik had wel al even op internet gekeken en zag toevallig ook een berichtje van jou staan, dat jij ook een echo hebt gehad met 6 weken en 4 dagen zwangerschap net als mij gisteren en dat het hartje toen ook nog niet duidelijk klopte, toch? en na een week wel goed klopte.
    We hebben over 2 weken weer een echo, de gyn. zei dat het hartje met 8 weken zwangerschap echt duidelijk moet kloppen, dus nu 2 weken geduld hebben.

Vruchtje: Ik ben ook benieuwd naar hoe het gaat met jou en je gezinnetje?

Wies: Hoe gaat het met je?
    Ik had al wat van je op een ander topic gelezen.

Liefs Jinky

Deel Deze Pagina