Ma Vr Ev Sr Wi Ho - Uitgekomen dromen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hopefully, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Wat is het hier stilletjes... zijn we alleaal op nieuws van Timmoneke aan het wachten?

Leuk weekend gehad allemaal? Wij wel, t weer was niet schitterend maar dat deerde niet.

Wel groot nieuws! Noa kan kruipen! Nog een beetje langzaam maar het lukt wel!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leuk Marisha dat Noa kan kruipen. Toch weer een hele verandering en stap vooruit :). Ik ben wel heel benieuwd inderdaad naar nieuws van Timonneke. Hoop dat alles goed gaat daar.

Finn gaat ook duidelijk meer leren/doen. Gaat nu dingen pakken en aan dingen voelen en harde geluidjes maken. Papa voor vaderdag een shirt gegeven met tekst papa erop en zijn naam en papa moest er een beetje van huilen zo schattig vond ik dat. Want hij uit bijna nooit of heel moeilijk zijn emoties.

Hoe is het met de rest van de meiden?

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ow ja, bij jullie was vorige zondag vaderdag, bij ons was dat de week ervoor. Mijn man heeft voor zijn vaderdag een boek gekregen om voor te lezen aan Noa getitelt "Ik vind je lief papa" en ook een digitale sleutelhanger waar foto's van Noa op staan. Hij leek er ook erg gelukkig mee!

Wat leuk dat Finn ook al dingen begint vast te nemen! Daar is hij snel mee! Lief he, als ze zo geluidjes beginnen maken... de onze gilt nog altijd!

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Oh wat geweldig! Uitgekomen dromen!!!!
    Wij zijn de gelukkige ouders van Merlijn geboren op 26 mei!!!
    Zo gelukkig en dankbaar voor dit wonder!!
    We genieten elke seconde van ons kleine mannetje, heerlijk!

Wat ben ik blij dat alles goed gaat met jullie!

Liefs Jinky

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Was even afwezig, maar wat een nieuws weer.

Jinky, wat onwijs leuk dat je toch nog even langs komt. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hopelijk kom je ons af en toe nog eens opzoeken. Heel veel geluk in ieder geval met Merlijn en echt super even iets van je gehoord te hebben.

Zo zo, Noa aan het kruipen...dan zal je je handen vol hebben....niets zal meer veilig zijn :)

Finn ook al druk bezig met van alles en nog wat, dat is denk ik toch 1 van de leukste tijden als ze vanalles ontdekken...hé, ik heb voetjes...hihihi

Wies hoe gaat het met jou?

Hier alles prima, geen last meer gehad van rare dingen. Krijg wel steeds meer moeite met strakke kleding, niet dat het knellend is, maar je gaat nu toch wel het e.e.a. zien. Mijn moeder en beste vriendin viel het meteen op. Verder nog geen mensen gehad die het vragen...vraag me af wat ze denken.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jinky: wat leuk inderdaad dat je ons even laat weten dat jullie een zoon hebben gekregen. Super gefeliciteerd en wat een leuke naam! Geniet lekker van jullie manneke en hopelijk kom je nog eens langs.

Hopefully:fijn dat je geen last meer hebt gehad van rare dingen. En dat wordt binnenkort positie kleding kopen, leuk hoor :)

7. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Nog geen nieuws van Timonneke?????

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Toevallig dacht ik er ook net aan Hopefully.

Ik ben heel blij want ik ben vandaag ongie geworden en dat uit mezelf is heel fijn :)

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jinky, wat leuk dat je langs komt en dat jullie genieten van jullie kleine jongen! Wat een leuke naam trouwens!

Hopefully, idd, dat wordt lekker shoppen binnenkort! Heb je het nu al aan iedereen verteld of hou je het nog een beetje voor jou tot de 12 weken voorbij zijn of zo?

Vruchtje, idd, die eerste keren ongi worden is wel fijn, weten dat je lichaam het terug doet (en voor jou natuurlijk nog eens zo fijn)... voor mij is het nu natuurlijk weer minder fijn ;)

Hier alles goed. Noa kruipt nu echt (Kris is geen moment meer gerust als ze alleen thuis zijn) en laat erg goed merken als het hem niet aanstaat als hij zijn zin niet krijgt... lief hoor (nu nog wel, over enkele jaren is dat niet meer zo schattig)!

10. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Wij zijn vrijdagavond om 21.33u de trotse ouders geworden van een dochtertje Noor. Ze is 49cm en weegt 3,542 kg.
    De bevalling ging niet zo vlotjes, en ben veel bloed verloren waardoor ik bloed heb moet bijkrijgen. Nu gaat het beter, maar de borstvoeding is nog niet volledig op punt gekomen, waardoor we borstvoeding combineren met flesvoeding.
    Ik lees de volgende dagen wel even bij, want het is hier nog wat hectisch in huis. :)

groetjes, Timonnke

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timonnke, gefeliciteerd met jullie dochter. wel heftig, de bevalling, zo te lezen. rust goed uit en geniet van jullie kleine meid!

jinky, wat leuk jou weer te horen hier! en gefeliciteerd met jullie zoon merlijn. fijn dat alles goed met je gaat., geniet er lekker van!

hopefully, heb jij geen echo vandaag? ben benieuwd naar foto's!!

marisha, wat onwijs gaaf dat noa aan het kruipen is, maar houd hem in de gaten inderdaad! hahaha.

vruchtje, fijn dat je helemaal uit jezelf ongi bent geworden. dat je van ongi worden nog blij kunt zijn hè, dat hadden we nooit gedacht een tijd terug. hopelijk blijft je cyclus een beetje regelmatig.

eva, wat fijn dat het goed gaat met de meiden. het moet inderdaad erg druk zijn voor je, end an ook nog bv, respect hoor! en het zal zeker weer fijn zijn op een gegeven moment weer eens lekker op pad te kunnen, onder de mensen enzo.

hier alles zijn gangetje. het kamertje is leeg, en de spulletjes komen morgen. dinsdag gaan we op vakantie, daarna zullen we gaan schilderen enzo. we hebben al wel een gaaf wanddoek besteld, hopelijk komt die ook snel binnen. verder is ons konijntje gecastreerd ondertussen. ze moeten nog wel even apart, maar gelukkig mogen ze over een week of 2 weer samen, het is zo zielig zo. maar goed, het is nog maar voor even. ik ga weer even lekker de tuin in! geniet allemaal lekker van het weer, en van de kleintjes natuurlijk! ;)

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Timonneke en partner super gefeliciteerd met jullie dochtertje! Rust maar goed uit en lekker eerst genieten met zijn drietjes.

13. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Timonneke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Zo te lezen was de bevalling erg heftig, probeer maar goed uit te rusten en lekker te genieten van jullie meid.

Vruchtje, fijn dat de ongi is doorgebroken. De eerste keer zal idd fijn zijn, maar daarna zal je het denk ik weer snel gaan vervloeken.

Wies, lekker die vakantie in het vooruitzicht en dan ook het kamertje :) wordt al heel wat. Hoe lang hebben jullie op het kamertje qua levertijd moeten wachten? en had jij al een wagen (zo ja welke)?

Ik ben ontslagen!!!! Gelukkig niet op een verveldende manier, maar uit het zh. Vandaag echo gehad en alles was goed. Volgens het zh zit ik op 11w4d, maar ik hou mijn banner gewoon nog even aan. Armpjes en vingertjes gezien :) Kleine was 5 cm groot...hihihi. Moet nu snel een afspraak maken bij de verloskundige. Ze hebben trouwens bij mij nog geen nekplooimeting gedaan en ik vergat het ook te vragen....was zo in de wolken bij het zien van onze kleine :)
    Zal van het weekend proberen een foto te plaatsen, voor die tijd lukt het niet...beetje druk.

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Timonneke, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Heftige bevalling zo te lezen... ben je nu al weer helemaal op de been of heb je er nog last van?

Hopefully, super zeg ontslagen! Ik dacht eerst oh nee, tot ik zag wat je juist bedoelde! Geweldig dat de echo goed was! Nu ben je die gevaarlijke weken voorbij (met een goede echo op 11,5 weken hoef je niet meer te vrezen he)! Nu lekker gaan shoppen voor zwangerschapskledij :D

Wies, de voorbereidingen van de kinderkamer lopen al lekker lees ik! Leuk he, zo'n kamertje voor jullie wondertje inrichten!

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hopefully, wat fijn dat je ontslagen bent, hihi. naar zo lang zh in en uit, eindelijk gewoon net als ieder ander bij de verloskundige, heerlijk is dat hè. en inderdaad, met een goede echo met 11wk4dgn kun je erop vertrouwen dat het goed gaat toch? gefeliciteerd meid! zou jij gelijk een nekplooimeting krijgen dan? of wil je dat graag? wij moesten daarvoor kiezen namelijk.
    het kamertje is binnen! erg mooi! alleen is het wat groter allemaal dan verwacht, dus we weten nog nietgoed hoe we het neer gaan zetten,haha. de kinderwagen is begin juli binnen, we hebben de bugaboo, maar met een nieuw design die die winkel speciaal heeft laten ontwerpen, vandaar dat de levertijd zo lang was. dat is al een week of 14 geleden denk ik. het kamertje moesten we ongeveer 10 weken op wachten, dus dat valt reuze mee. heb je al wat leuks gezien hopefully? het is allemaal zulk mooi spul, ik kan blijven shoppen!!
    morgen nog werken en dan lekker vakantie. ben wel blij, het is veel te heet bij ons op de zaak, ben echt bekaf vanavond. ik had het hartstikke druk, omdat ik juist op vakantie ga natuurlijk, mijn klanten willen dan nog gauw geknipt worden, en we hebben ook geen airco, het was zo'n 26 graden binnen, echt niet lekker. en aangezien ze het volgende week ook nog zo warm houden, ben ik blij dat ik er niet ben! :)

jullie allemaal een fijn weekend, en mocht ik jullie niet meer spreken, tot over een weekje of 2!

liefs wies

16. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jee, heb je idd wel lang moeten wachten ja. Ik heb toevallig gister de maxi cosi mura gezien, vond het een leuke wagen, maar verder nog geen commentaar over gelezen.

Ik heb een foto in mijn album gezet. Had eigenlijk verwacht dat ze in het zh de nekplooimeting zouden doen, als vast onderdeel na de behandelingen, maar blijkbaar is dat dus niet zo.

Bij mij op het werk is het juist ijskoud en dan hebben we geen eens airco. Buiten hebben ze haast niets aan en ik zit nog bijna in mijn winterkleding :)

Wies, mocht ik je niet meer spreken.....een hele fijne vakantie. Geniet er van meid.

X

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hopefully: wat fijn dat alles weer goed was bij de echo. En wat een mooie duidelijk foto. De gevarenzone ben je nu wel voorbij:) Wat betreft die nekplooimeting ze hadden je wel even kunnen vragen of je dat zou willen vind ik. Bij ons vroegen ze ook of wij dat wilde of niet. Weet niet of jullie het willen ? Anders even navragen.

Wies: leuk dat de spullen binnen zijn. Lekker dat je nu vakantie hebt. Heel veel plezier mocht ik je niet meer spreken. Zielig van je konijntje maar gelukkig mogen ze snel weer bij elkaar zijn.

Timonneke: hoe is het met jullie drietjes?

all: wij zijn ook lekker aan het genieten van het mooie weer. Vanmiddag op kraamvisitie bij vrienden die een dochtertje hebben gekregen. Verder ben ik me geestelijk aan het voorbereiden om donderdag en vrijdag (de hele dag) aan het werk te gaan. Ene moment denk ik ja leuk, andere moment kan ik er wel om huilen. Maar ja moeten toch hypotheek en alles kunnen betalen. Verder heeft ons mannetje nieuwe slaaptijden. Hij wordt gewoon pas om 8.15 wakker :) niet normaal. Ga hem denk ik vanaf morgen gewoon 7 uur wakker maken anders kom ik niet uit met de voedingen. Lastig hoor of ik hem nu wakker zal maken of niet. Wat zouden jullie doen?

Geniet allemaal lekker van het weekend!

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vruchtje, bij ons werd gezegd dat Noa 's nachts zo lang mocht slapen als hij zelf wou, we moesten hem niet wakker maken. Hoe laat gaan Finn slapen? Ik denk dat Noa op 10 weken of zo al meer dan 10 uur aan 1 stuk door sliep. Hij is rond 15 weken op 4 voedingen overgegaan. Volgens het CB was dit veel te snel en mochten we dit niet maar anders moesten we bijna om de 2,5 u à 3 u hem een voeding geven om aan 5 voedingen per dag te komen (en de ka had natuurlijk wel gezeg dat we het zo mochten doen)! Ik zou zeggen, overleg even met het CB, je ka of verloskundige als je die nog ziet/hoort maar ik denk dat het niet echt erg is hoor! Spannend trouwens dat je terug aan het werk gaat! Ik kan me voorstellen dat je er een beetje met gemengde gevoelens tegenaan kijkt... ga je weer voltijds of halftijds werken?

Hopefully, ik heb over de mura wel veel goeds gelezen/gezien. Ik geloof dat ie wel tamelijk zwaar is en veel plaats inneemt maar dat het wel een erg degelijke wagen is. Ik had hem graag gekocht maar wij zijn uiteindelijk voor een pericles (Belgisch merk) gegaan omdat ie nog iets soepeler reed! Wat die nekplooimeting betreft, bij ons wordt die standaard gedaan maar ik dacht dat jullie daarvoor moesten kiezen... wil je die laten doen?

Wies, misschien lees je dit niet meer maar toch nog een heel fijne vakantie! Wat moet je lang wachten op jullie kinderwagen! Met 26 graden een rechtstaand beroep lijkt me ook niet gemakkelijk he!

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    marisha: hij slaapt dan van 22.00 uur tot 8.15.Merk dat hij het ergens overdag weer inhaalt. Hij kreeg om 12.30 en kwam toen alweer om 14.30 zodat weer op zelfde schema zaten als toen hij om 6 uu s'ochtends kwam. Weet niet of hij zo gewend kan zijn aan die voor hem vaste tijden? Dinsdag naar cb zal ik eens navragen. Ga halftijds werken 24 uur/3 dagen.

Krijgen zo visite dus ga er snel vandoor.

20. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @hopefully: de 12 weken voorbij, gefeliciteerd!!!

@wies: fijne vakantie!

@vruchtje: zalig dat finn zo lang doorslaapt 's nachts! Geniet ervan!

Hier gaat alles goed, wel druk, maar gezellig druk. De borstvoeding loopt nog niet goed, en ben nu gestopt met aanleggen. Ik kolf nu, en dan krijgt ze de bv in flesjes, en wat ze meer nodig heeft nog in flesvoeding erbij, en het gaat goed zo. We kunnen nu 's nachts afwisselend opstaan om haar eten te geven. Ze wordt 's nachts 2 of 3 keer wakker om te eten, maar slaapt daarna direct verder, dus we mogen zeker niet klagen.
    Verder genieten we volop van haar, gaan veel wandelen, en knuffelen haar een hele dag :).

groetjes, timonneke

Deel Deze Pagina