Timonneke: wat leuk dat je nog even tijd vindt "tussen voeden en luiers door" hi hi om te vertellen hoe het gaat met jullie. Jammer dat de borstvoeding nog niet goed loopt, maar zo prima opgelost. Gaat het nog wel goedkomen daarmee of weet je dat nog niet? Lekker dat jullie zo aan het genieten zijn van jullie dochtertje. Dat ze 3 keer op een nacht komt is natuurlijk helemaal niet erg aangezien ze daarna lekker verder slaapt heerlijk. Geniet lekker met ze 3tjes de tijd gaat zo snel Hopefully: inderdaad de 12 weken grens voorbij. Voor je het weet heb je de 20 weken echo dat is de volgende mijlpaal. Hoe is het met de rest van de meiden? all: net even flink lopen huilen...........morgen mijn 1e werkdag. Net de kleine naar bed gebracht met het idee dat ik hem pas morgen om 17.00 uur voor het eerst weer zie snik snik. Was even een moeilijk moment en leek wel of aller er tegelijk uit kwam. Manlief is aan het werk dus kon mij ook niet troosten. Toen mijn zus gebeld en daarna gaat het weer stuk beter gelukkig. Heb echt zo een toptijd gehad de afgelopen 4 maanden. Zijn echt de mooiste uit mijn leven. Finn is echt het mooiste wat ons is overkomen en zijn nog elke dag zo dankbaar!! Wij allemaal weten dat het niet vanzelfsprekend is. liefs een nog een beetje verdrietig vruchtje
Timonneke, goed om te horen dat het goed gaat met jullie. Jammer van de borstvoeding, maar hopelijk gaat het prima met de fles en kan jij af en toe eens extra uitrusten. Vruchtje, het lijkt mij erg moeilijk om de eerste dag weer aan het werk te gaan...maar uiteindelijk zal het wennen hoor. Je weet gelukkig dat Finn in goede handen is. Gooi het er maar even goed uit. Af en toe is dat niet verkeerd om te doen. Je moet ook zoveel verwerken allemaal. Wies lekker met vakantie. Hopelijk trek je het allemaal met de warmte. Hier gister weer bijna van mijn graatje gegaan. Ik merk dat als het warm is en ik in een benauwde ruimte sta en geen drinken heb, het niet zo goed gaat...dan verlies ik mijn zicht en zie alles wazig. Gister een begrafenis en was even bang dat ik in elkaar zou zakken. Ben optijd uit de menigte gelopen. Was er zo druk. Morgen hebben we een intake bij de verloskundige, even vragen of ze mijn bloeddruk wil meten. Verder heb ik niets te klagen en ben ik helemaal happy. Hoe gaat het met de rest???
hopefully: vervelend zeg dat je af en toe last hebt van wazig zien. Hoe is de intake gegaan bij de VK? Hoe is het met de rest van de meiden? all: hier gaat het redelijk. Mijn moeder is 2 weken geleden geopereerd. Nu zijn er complicaties opgetreden dus ligt ze weer in het ziekenhuis. Ga er zo gelijk weer naar toe. Verder alweer weer 2 werkdagen erop zitten waarvan 1 cursus dag "saai". Finn was thuis bij pappa en het gemis is me meegevallen. Heb me er zo druk over gemaakt, maar op je werk heb je inderdaad afleiding en ben je druk. Wel heb ik regelmatig contact met het thuisfront . En was heel blij natuurlijk toen het 16.30 was. Snel naar huis geraced! Doordat mijn moeder natuurlijk nu ziek is hebben we wel een oppas probleem want zij zou natuurlijk oppassen op maandag en donderdag mits papa werkt op die dagen. Nu goed overleggen op mijn werk of ik wat flexibeler kan werken tijdelijk. Zodat ik werk als mijn man vrij is. Zal even schipperen worden. Maar gezondheid van mijn moeder is natuurlijk het belangrijkste. liefs vruchtje
Ben blij dat je eerste werkdagen zijn meegevallen Vruchtje, maar wat een naar verhaal over je moeder. Hopelijk is ze snel weer de oude. Mag ik vragen wat voor operatie ze heeft gehad? Sterkte met alles. De VK is niet doorgegaan, ik werd op het laatste moment gebeld dat ze opgeroepen werd voor een bevalling. Ik wist dat die kans bestond, omdat ze alleen nog maar een gaatje had op haar oproepspreekuur. Nu staat de afspraak pas voor volgende week donderdag en weer op hetzelfde tijdstip. Ik had even geen zin om weer vrij te nemen, heb ik nu al zo vaak gedaan en wil niet dat mijn werk er steeds onder moet lijden. Volgende week donderdagochtend moet ik naar de tandarts voor het afmaken van een wortelkanaalbehandeling die ik een aantal maanden gelden heb gehad. Dus ik moest weer naar de middag, dan maar het risico nemen dat ze opgeroepen wordt. Vinden jullie het raar dat ik nu even geen vrij neem???
Mijn moeder is geopereerd aan een dubbele hernia in onderrug. Na de operatie zou de pijn weg moeten zijn, maar helaas werd het bij haar met de dag erger. Uitstraling naar rechter been en kon helemaal niet meer uit bed en lopen. Het is nog een heel verhaal want mijn vader heeft bij wijze van spreken op zijn knieën moeten smeken of ze opgenomen kon worden. Ze werd gewoon niet serieus genomen. Niet door huisarts en niet door ziekenhuis waar ze was geopereerd. Afgelopen maandag had ze afspraak bij de chirurg die haar had geopereerd en die zei dat ze moest afwachten tot volgende week donderdag. Echter ging het woensdag zo slecht dat ze opgenomen is in het ziekenhuis (door smeken van mijn vader echt zoooooo triest). Ze heeft MRI scan gehad en blijkt een gaat je in vlies bij rug te zitten. Daar stroomt hersenvocht in of zo (heel ingewikkeld snap het niet helemaal). Ook zit er nog een hernia. Gaatje moet eerst dicht zijn. Ze moet 3 dagen helemaal platliggen en mag echt NIETS. Als gaatje dicht is wordt ze weer geopereerd. Hopelijk dan zonder complicaties. Kan natuurlijk nu ook niet altijd maar zo maar naar het ziekenhuis i.v.m. de kleine. Vaak moet hij dan net de fles of ligt hij zo lief lekker te slapen boven. Vanochtend moest ik er echt even heen aangezien ze gisteren slechte nieuws kreeg en hebben mijn schoonouders opgepast. Was gelukkig maar voor 2 uurtjes. Morgen gaan we weer en neem dan ook de kleine mee want ze mist hem enorm en beurt er misschien weer even goed op en geeft haar nieuwe kracht. Ik vind het niet raar hoor dat je geen vrij neemt voor de intake als het ook op een tijdstip kan dat met je werk beter uitkomt. Ik probeer dat soort dingen ook zoveel mogelijk buiten werktijd om te doen. gr vruchtje
Ha lieve meiden, ben ik weer eens heel even, moet eigenlijk allang slapen, maar mijn kleine meidje kon niet slapen en moest nog kolven. Gaat goed, maar blijft druk. Een van onze meisjes is al 2 weken behoorlijk moeilijk, veel huilen. Borstvoeden nu volledig zonder kunstvoeding, best trots op na 3 maanden! Gaat super goed, meisjes al 5 kilo, verdubbeld in gewicht. Slapen ook beter, alleen op 4 uur nog s nachts. Maar ik heb het zwaar met het huilen, ga dan zelf ook huilen. Inbakerslaapzakje lijkt beetje te helpen. Hopefully, ben nog steeds zoooo blij dat je zwanger bent! Timoneke gefeliciteerd! Vruchtje, heftig van je moeder en snap zo goed je verdriet over weer gaan werken. Bah, moet er zelf niet aan denken, ik heb nog effe. Zou ook echt nog niet kunnen nu. Jinky, wat super dat je langs kwam en gefeliciteerd met je zoon!!! Aan de anderen ook lieve groetjes, nu even geen tijd meer. Doei!
@vruchtje: momenteel krijgt ze 7x borstvoeding en 1x flesvoeding (ik kom net 1 voeding te kort, en nu geven we haart flesvoeding vlak voor het slapen gaan, dan slaapt ze de eerste keer langer door). Of ik helemaal op borstvoeding kan komen weet ik eigenlijk niet, maar zoals het nu gaat vind ik het eigenlijk goed. Goed dat je werkdagen wat zijn meegevallen. Heb je het kunnen regelen op je werk met je oppasprobleem? Veel bêterschap aan je moeder! @hopefully: ik vind het helemaal niet raar dat je geen vrij neemt op je werk, als je het ook buiten je werkuren kan regelen is dat toch veel makkelijker. Nog last gehad van wazig zien? @evaZ: super dat het zo goed gaat met jullie meiden! Hier gaat alles goed. Noor is echt een heel brave baby. Ze huilt enkel als ze honger heeft, en verder is ze altijd tevreden. Ze zit momenteel boven haar geboortegewicht (50g) en is al 2 cm gegroeid. We zijn echt trots op haar en genieten van iedere seconde. groetjes, timonneke
Evaz: super dat het zo goed gaat met jullie! Wel vervelend van het huilen. Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment ook moet huilen is ook zielig om aan te horen. 5 kilo wat een mooi gewicht alweer. timonneke: 7x keer bv is onwijs goed joh fijn dat alles zo goed gaat met Noor. Geniet maar inderdaad elke seconde want het gaat zo snel. Hier is het oppas probleem redelijk opgelost. Ik werk 3 dagen en ga gewoon werken als manlief thuis is. Zal komende weken dus niet altijd op mijn vaste dagen dinsdag en vrijdag thuis zijn, maar wisselt. Hoe is met rest van de meiden? all: naar omstandigheden hier alles goed. Natuurlijk maandag en dinsdag gewerkt nu even lekker 2 dagen vrij. Kleine slaapt nu. Mijn moeder wordt vandaag weer geopereerd hoop dat ze dan gelijk pijnvrij is. gr vruchtje
Vruchtje, geen goed nieuws daar bij jullie! Hopelijk wordt je mama snel beter! Lijkt me echt heel k*t dat je mama in het ziekenhuis ligt! Timonneke, geweldig dat het zo goed gaat en dat Noor zo'n brave baby is! Al twee cm gegroeid is ook wel heel goed hoor! Als ze zo voort doet steekt ze onze Noa nog voorbij Eva, wat goed dat je nu volledig bv kan geven! Ben trots op jou ook hoor! Ik vond 1 met momenten al erg vermoeiend, laat staan twee! Gelukkig beginnen ze nu ook wat beter/meer te slapen 's nachts zodat je toch wat meer rust hebt ook he! Hopefully, hoe gaat het met jou en je buikje? Morgen naar de vk zeker (als ik goed kan lezen)? Geniet ervan! Hier niet veel te melden... Noa is sinds zaterdag helemaal van de medicijnen af en voorlopig lijkt dat goed te gaan! Hopen dat het zo blijft! Verder kruipt hij lustig rond en zit hij de hele dag door bababa en dadada te zingen... heel schattig!
Hey gilrs, Beetje druk gehad de afgelopen week, dus weinig op de site geweest. Vruchtje, hoe is de operatie van je moeder verlopen? Hopelijk is ze van de pijn af. Marisha, wat goed dat Noa van de medicijnen af is. Eva, volledig aan de borstvoeding, petje af hoor. Hier vandaag naar de verloskundige, leuk gesprek gehad. Bij het voelen van mij baarmoeder vroeg ze of ik wel zeker wist dat het er 1 is. Blijkbaar is mijn baarmoeder een stuk groter dan gemiddeld, begin nu ook echt van voren een buikje te krijgen, maar hoef nog niet in de positiekleding. Lang leven de lage broeken. Daarna naar het hartje luisteren.....maar helaas geen hartje te horen. De ck stelde ons gerust, maar zei dat ik wel even naar het zh moest voor een echo....zij ging meteen bellen en toen ik doorkreeg dat er een spoedafspraak gemaakt werd, kneep ik hem behoorlijk. Heb echt even in de zenuwen gezeten. Gelukkig op de echo het hartje gezien en gehoord. Beeb bewoog behoorlijk. Was erg fijn om weer te zien. Dat ik moest lachen schoot hij alle kanten op en hup de armpjes in de lucht. In het zh gaven ze aan de hij met z´n billetjes naar voren licht, dus dat kan het probleem zijn waarom ze het hartje niet hoorde.
hoi allemaal! hier net terug uit italië, lekker uitgerust, en redelijk weer gehad. zon, strand, maar ook af en toe een flinke onweersbui. Ik heb wel enorm last van mijn bekken na de lange reis terug. Vandaag hebben we weer een poos in de auto moeten zitten om de kinderwagen op te halen, dus voel het nu behoorlijk. Maar de kinderwagen is binnen! Echt super, hij moet nog wel in elkaar gezet worden, is voor de helft gebeurd nu, maar ben wel blij dat ie ook al binnen is. Verder begin ik al een aardig pensje te krijgen, door mijn bekken waggel ik wel een beetje zegt mijn man, maar ja, dat nemen we maar voor lief. Maandag weer naar de vk voor controle, en de week er op de pretecho al! ben zo benieuwd hoe ie eruit ziet nu. Eva, wat knap van ej dat je nog bv geeft, en dat met 2. super hoor. jammer dat 1 vand e meiden zoveel huilt, hopelijk wordt dat snel rustiger. timonneke, fijn dat noor goed gegroeid is al, en een tevreden baby, is een tevreden ouder toch? vruchtje, jeetje wat heftig met je moeder, ik hoop dat ze ondertussen geen pijn meer heeft na de operatie gisteren. Fijn dat je eerste werkdagen meevielen en dat je genoeg afleiding had. Volgens mij is het wel prettig dat de eerste dag dat je gaat werken je man op de kleine past, ipv een oppas of moeder. niet dat die het niet goed doen, maar de vader is toch wat dichterbij natuurlijk, en die kun je de hele dag door vervelen met telefoontjes hopefully, wat moest dat schrikken zijn geweest zeg bij de vk, jeetje, en zeker als ze het ook als een spoed doorgeven, pppff, dan word je toch helemaal gek! Gelukkig is het goed afgelopen, én je hebt er waarschijnlijk nog een leuke echo aan over gehouden! Je groeit dus behoorlijk goed volgens de vk, heb je al buikfoto's? fijne avond allemaal nog, en voor de degenen die al weekend hebben, een fijn weekend!!
Marisha: super dat Noa van zijn medicijnen af is. Hopelijk gaat het nog steeds goed. Lachen dat hij aan het kruipen is en probeert te kletsen met bla bla bla. Hopefully: jeetje meid wat hebben jullie in zenuwen moeten zitten zeg. Sowieso al als ze het hartje niet kan vinden natuurlijk, maar helemaal als je dan "spoed" hoort. Godzijdank is er niets aan de hand en heb je je beebje lekker zien spartelen . En probeer het leuke ervan te zien wat wies ook zegt een extra echo. Fijn dat je je broeken nog past. Geniet ervan straks gaat dat echt niet meer lukken hi hi. Ben wel benieuwd naar foto. Wies: alweer terug.......wat gaat de tijd toch snel. Fijn dat jullie het lekker hebben gehad en lekker uitgerust. Zou het van jou ook wel leuk vinden een buikfoto. Op naar de pretecho. all: met mijn moeder gaat het helaas nog niet zo goed. Begint nu echt aan ons allemaal te vreten. Ze is afgelopen woensdag voor de 2e keer geopereerd en ze hebben nog hernia weggehaald. Echter heeft ze nu nog steeds ondragelijke pijn. Krijgt maximale aan pijnstilling wil ook niet helpen. Het is zo erg dat ze s'nachts ook geen oog dicht doet. Ziekenhuis wil pas maandag mri-scan doen dus wordt echt even geduld hebben. Zijn wel boos op de chirurg die kwam vanavond nog even langs om te vragen hoe het ging. Dus mijn moeder verteld en ook dat ze last heeft van uitstralingen in haar hele benen en een soort van 'dood' gevoel in haar billen. Wat denk je wat die arts zei "DAT KAN HELEMAAL NIET" nou toen ik dat hoorde viel mijn mond open van verbazing. Zo ga je toch niet met je patienten om. Komt er dus op neer dat mijn moeder liegt.....zo zegt hij dat wel. Mijn vader en zus waren er ook zo boos over. Mijn vader is er ook nog niet klaar mee. Die man is nu eerst op vakantie en alles is overgedragen naar iemand anders. Misschien maar beter want veel vertrouwen hebben we toch niet in de ZAK. Ga er nu weer van tussen. Vandaag ook gewerkt en had het ook heel moeilijk met het missen van de kleine. Schoonouders paste de middag op. Ging wel goed, maar reed plankgas naar huis en lekker de hele avond met hem geknuffeld en gespeeld in bad gedaan en fles gegeven daarna is hij heerlijk gaan slapen. liefs vruchtje
Hoi meiden, Wat is het hier rustig.......hoe is het met jullie? Hier nog steeds in de weer met mijn moeder. Gisteravond is ze voor de 3e keer binnen 2 weken met spoed geopereerd. Gelukkig door een andere chirurg want die ene heeft er echt 2 keer een potje van gemaakt. Weten niet wat hij heeft gedaan maar in ieder geval niet zijn werk. Vandaag ging het redelijk met haar. Ze moest oefenen met fysio om te lopen en dat ging op zich wel. Ze heeft nog wel heel veel morfine en zodra dat is uitgewerkt wordt de pijn ook ondragelijk. Hopelijk wordt dat ook met de dag steeds wat beter want ze moet toch een keer van de morfine af. Hier dus behoorlijk druk met op en neer naar het ziekenhuis. Ze ligt in Amsterdam dus ook veel last van files . Verder natuurlijk druk met werk en wil verder al mijn tijd aan de kleine besteden natuurlijk. Hij heeft vandaag ook niet zo een lekkere dag gehad. Is vandaag wakker geweest van 8 uur in de ochtend tot 20.00 uur vanavond met 1 haze slaapje van 1 uur. Verder was hij huilerig en zeurderig. Nu ligt hij lekker te slapen . Ik ga ook bedtijds naar bed want ben ook gesloopt. Van de week trouwens gezwommen met hem was echt super leuk!
Hoi vruchtje wat jammer zeg dat het nog steeds niet beter gaat met je mama. Hopelijk heeft de nieuwe chirurg er wat beter voor gedaan... als die pijn die ze heeft de fout is van die andere kluns is het wel erg he! Finn voelt misschien de spanning van jullie waardoor hij zelf ook lastiger is? Hier alles goed! Noa is super zoet en is sinds 1,5 weken volledig van de medicijnen af en dat gaat (voorlopig) super goed! Vandaag ook terug contact opgenomen met de fertiliteit. 22/09 hebben we een afspraak genomen en enkele weken later zouden we dan in principe weer kunnen beginnen!
Marisha: wat goed dat Noa helemaal van zijn medicijnen af is . Spannend dat jullie een afspraak hebben staan voor 22/09 en jullie gelijk kunnen beginnen. Erg leuk. Begrijp ik het goed dat jullie dus niet eerst zelf hoefde te proberen, maar gelijk weer hulp krijgen? Wij moeten als we voor een 2e zouden willen gaan eerst zelf een half jaartje proberen voordat we weer de mmm ingaan. Ik denk dat Finn het ook wel van mij aanvoelde inderdaad. Ik was vandaag relaxter en hij ook gelukkig. Met mijn moeder gaat het nog steeds niet al te best helaas. De chirurg waardoor ze 3e keer is geopereerd heeft veel puin opgeruimd van de vorige 2 keren. Wat die vent in vredesnaam heeft gedaan........wij weten het niet. Zolang ze haar morfine krijgt gaat het wel, maar ze moet toch een keer afbouwen en tot nu toe gaat dat nog niet helaas . We hoopte dat ze van het weekend naar huis had gemogen maar dat zit er niet in of er moet in ene zo een vooruit gang komen. Morgen en vrijdag werken en dan lekker weekend. Ben natuurlijk wisselend vrij kijken per week. Kan nu alleen maar werken als manlief vrij is. Veel zien we elkaar nu ook niet, maar ja is even niet anders. Ik ben lekker dinsdag en vandaag vrij geweest. gr vruchtje
Vruchtje, gelukkig heeft de nieuwe chirurg toch een beetje kunnen goed maken. Hopelijk herstelt ze nu terug en kan ze snel van de morfine af! Wat de MMM betreft weet ik natuurlijk niet wat er gezegd gaat worden tijdens dat gesprek in september. Ik heb mijn situatie uitgelegd en ik kreeg toch onmiddelijk een afspraak... Ik ben ondertussen ook al wel weer een hele tijd van de pil af (heb in het begin een poging gedaan om de minipil te nemen ivm bv maar die vergat ik meer dan dat ik ze nam. Na de bv heb ik een maand geprobeert om de gewone pil te nemen maar die vergat ik ook steeds dus heb ik het maar zo gelaten ). Tegen dat we de afspraak hebben zijn we ook al weer meer dan 6 maanden pilloos. Ik ga ervan uit dat we een aantal nieuwe testen moeten doen (op verklevingen en zo door mijn keizersnede) en dat we dan erna weer mogen beginnen. Ik hoop zelf in november of december weer te mogen beginnen maar zeker ben ik daar natuurlijk niet van!
vruchtje, wat vervelend dat het met je moeder nog niet al te best gaat. Hopelijk mag ze wel snel naar huis, thuis voel je je ook altijd weer anders dan in het ziekenhuis. Maar als de pijn maar gauw minder is, dat is het belangrijkste. Wat een drukte op het moment voor je allemaal. marisha, wat leuk dat jullie al weer een vooruitzicht hebben om weer te beginnen. We zorgen gewoon dat er constant iemand zwanger is binnen ons clubje, hahaha. Fijn dat noa van de meds af is, en dat het goed gaat zo. geeft weer een stukje rust. hier alles zijn gangetje, ben lekker vrij vandaag, en morgen ook in verband met een bruiloft. eigenlijk zou ik zaterdag ook vrij zijn maar dat gaat niet meer op mijn werk helaas. gelukkig drink ik nu toch niets en zal ik niet al te suf zijn na de bruiloft. ik heb het wel gelijk druk gehad van de week op mijn werk, vooral gisteren. Gisterenavond nog naar de harmonie geweest en trombone gespeeld, maar ik kreeg er op een gegeven moment een hele harde gespannen buik van. Misschien toch allemaal te gek geweest in 1 keer. Ik ben halverwege gestopt en lekker naar huis gegaan. Het was alsof mijn buik uit mijn vel kon scheuren, en hij was ook megabeweeglijk de hele tijd. ik ben afgelopen maandag naar de vk geweest, dus het duurt nog 3 weekjes voordat ik weer ga. ik hoef ze daar \toch niet voor te bellen ofzo hè, dat hoort er toch gewoon bij? zometeen een afspraak met een kennis van me die ook nu zwanger is van ivf, even bijkletsen. en volgende week starten we samen ook aan de yoga, dat zal voor mijn bekken ook wel fijn zijn denk ik. Hoe is het verder met de meiden hier, het is rustig inderdaad. maar geen nieuws, is goed nieuws toch? tenminste, ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. fijne dag allemaal!
@vruchtje: dat jullie elkaar nu weinig zien is inderdaad niet leuk, hopelijk mag je moeder snel naar huis en komt alles bij jullie weer op zen pootjes terecht. @marisha: leuk dat jullie al een afspraak hebben. Hopelijk kunnen jullie snel starten en is er vlug een tweede spruit op komst. @wies: harde buiken horen er helaas bij, maar als je ongerust bent zou ik toch even bellen hoor, kan nooit kwaad. @hopefully: hoe gaat het met jou? Hier alles goed, Noor is echt een rustige baby. Vannacht heeft ze zelfs al van middernacht tot 6 u doorgeslapen, en daarna nog tot 10.45u. Hopelijk was dit niet éénmalig . Deze namiddag moeten we naar kind en gezin om haar gehoortest, en dan wordt ze ook nog eens gemeten en gewogen, ik ben benieuwd... Het is me eindelijk gelukt om foto's in men album te plaatsen, dus wie men dochtertje eens wil zien, foto's staan in mijn album. groetjes, Timonneke
Jee, eindelijk gaan mijn weken eens snel voorbij....maar merk meteen dat ik het forum wel verwaarloosd heb. Vruchtje, wat en verhaal over je moeder. Inmiddels al 3 operaties en dan nog steeds veel pijn. Het hoort na zo´n operatie toch altijd meteen stukken beter te gaan. Nou hopelijk is 3x scheepsrecht en knapt ze snel op. Marisha wat spannend zeg...een afspraak in september. Hopelijk kunnen jullie dan weer snel starten. Staat je mannetje er nu volledig achter? Ik hoop dat het deze keer niet zoveel tijd in beslag gaat nemen en dat snel weer zwanger mag zijn. Wies, pas je op met harde buiken. Ik snap het wel, je wilt altijd zoveel mogelijk dingen doen...maar merk dat dat met een zw af en toe toch wel anders moet. Hoe gaat het eigenlijk met jouw bekken ed. Ik heb een aantal weken terug constant last van mijn stuitje gehad, maar dat lijkt nu een heel stuk weg te trekken en heb gelukkig niet constant last. Timonneke, wat lekker dat Noor zo goed slaapt, hopelijk houden jullie dat zo en wordt het zelfs nog beter. SRB en Eva, hoe gaat het met jullie? Hier verder niets te klagen De ergste vermoeidheid hebben we gehad en ik heb meer energie. Gelukkig want heb het behoorlijk druk. Inmiddels onze eerste aankopen gedaan voor de kleine...een kinderwagen We zijn ook al wezen kijken voor een kamertje, maar hebben deze nog niet aangeschaft. Inmiddels druk bezig met voorbereidingen voor het nieuwe huis. Beetje in de stress, omdat ons huis nu nog steeds te koop staat. Zou zo graag willen dat we de zekerheid hebben dat deze voor de verhuizing etc verkocht is.
He moeders en zwangere dames, ben ik weer eens effe. Mijn dametjes zitten naast elkaar in wipstoeltjes in de box naar de nijntjes mobiel te lachen Het wordt hier al iets makkelijker, maar nog steeds erg druk, vooral omdat mijn vent nu tijdelijk 7 dagen in de week werkt en straks 10 dagen weg, bllleeeeehhhh! Maar daarna heeft hij een hele lange tijd weinig werk. Dus nog even afzien. Gister CB, 2e vaccinatie. Wegen nu 5500 en 5200 gram en 62cm en 59cm lang. De grootste is al kleinste geboren, en boven gemiddeld lang, zelfs al we die 6 weken prematuur er niet aftrekken. Het zijn nog altijd heerlijke wijffies! Vruchtje wat ontzettend naar van je moeder en die slechte operatie, wat een stress zeg! Onwijs veel sterkte. Marisha, spannend dat jullie weer gaan beginnen. Wij kregen van de gyn te horen dat we ons direct mogen melden voor IVF als we nog een nummertje 3 zouden wensen, maar dat is voorlopig niet aan de orde. Denk wel dat ik het over 2 jaar zou willen proberen Wiesje, rustig aan he! Hopefully, waarom gaan alle zwangere vrouwen verbouwen of verhuizen (including me... ha ha)? Succes met de verkoop! Timoneke, lekker zo'n rustig meidje, geniet ervan! SRB, how is life? Ben ik iemand vergeten, vast, maar ik ga weer gauw voeden hoor meiden. Kom regelmatig gauw effe kijken hoe het met jullie is. Hoop ooit weer eens meer tijd voor mezelf te hebben, ha ha. Doeg!