Maag/buikpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sugarblossom, Sep 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Sinds gisteren trekt m'n maag en merendeels meer daaronder heel strak en hard en lijk ik helemaal opgeblazen. Het doet ook best zeer. Heb al zitten Googlen maar kan er niks over vinden. Ik heb weinig last van maagzuur, geen last van vaak plassen of pijn hebben bij het plassen. Het enigste waar ik dan uit kom is op obstipatie. Wie herkent deze klacht?

Had het gisteren de hele middag en avond en nu zo'n half uur alweer last van. Het zeurt het is echt vervelend. Zouden jullie de verloskundige bellen hier voor? Ik ben nu trouwens 19 weken. Ben de hele dag al niet lekker voel waarschijnlijk dat ik weer een lage bloeddruk heb (sinds vanmorgen), koud, duizelig, hoofdpijn en ben heel bleek in m'n gezicht.

Alvast bedankt!

2. Ninge

Ninge Bekend lid

Jan 27, 2016
    900
    123
    43
    Female
    Is het niet een harde buik? Dat zal je wel herkennen van je dochter dan...
    Ik heb het ook wel, ik denk dat het bij mij komt door het groeien van mijn baarmoeder en ik heb ook prik gedronken. Ik heb het idee dat dat nu meer blijft hangen ofzo... Misschien omdat er minder plek is in mijn buik voor mijn darmen.
    Verder zou ik het ook niet echt weten. Sterkte!

3. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,377
    17,304
    113
    Gasvorming? Klinkt wel bekend, bij mij is het na flink ontluchten om het maar netjes te zeggen vaak over.
    Iets gegeten wat je al tijdje niet op had? Ik kan nu bijv niet tegen lactose, krijg ik een beetje binnen voelt het ook zo (bij voldoende lactose krijg ik diarree met heftige pijn)

Share This Page