Verloskunde student op zoek naar zwangere vrouw in Amsterdam!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door evdweerd, 24 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evdweerd

evdweerd Nieuw lid

24 sep 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben een 27 jaar oud eerste jaar student bij de Academie Verloskunde in Amsterdam. Ik ben op zoek naar een zwangere vrouw (tussen 8-17 weken) voor een "doorloopende stage" dat we moeten in ons eerste jaar doen. De bedoeling van deze stage is dat de student een zwangere volgt gedurende de hele periode van zwangerschap tot en met het kraambed om inzicht te krijgen in het perspectief van de client.

Wat dit houd in:
    -4x mee gaat naar het spreekuur
    -2x interviews/gesprekken tijdens de zwangerschap
    -1x bezoek na de geboorte van de baby
    -1x interview in de kraamweek
    -Het meegaan naar andere afspraken/activiteiten en het ervaren van een stuk/geheel van de bevalling is heel leerzaam voor mij, maar niet verplicht!

Goed om te weten:
    -Niets "moet," alles mag!
    -Liefst in omgeving Amsterdam, maar ik heb ook een auto om buiten de stad te gaan
    -Als studenten hebben we beroepsgeheim
    -De zwangere moet onder controle zijn bij een verloskundige
    -Ik verricht geen verloskundige handelingen, maar loop mee met de zwangere.
    -Idealiter zou de vrouw tussen 8 en 17 weken zwanger zijn op September 26.

Ik weet dat zwangerschap een bijzondere, intieme tijd is en dat het een beetje raar is om te vragen als je jouw ervaring wilt delen met een vreemde. Ik wil jouw zwangerschap echt niet verstoren! Het is gewoon een mooie kans om als student de perspectief van de client te leren kennen en na te denken over hoe ik als verloskundige de beste zorg zou kunnen verlenen.

Ik heb hierbij een gescande kopie van een folder toegevoegd die door de Academie Verloskunde gemaakt was en die de opdracht omschrijft.

Ik zou het heel fijn vinden als je iemand kent die zou willen deelnemen of als je dit zou kunnen doorsturen naar andere bekenden! Ze kunnen contact met mij opnemen met email
    emmavanderweerd@gmail.com of mobiel 0614570721. Ik spreek Nederlands en Engels (amerikaanse moeder, nederlandse vader, wereldwijd opvoeding).

Alvast bedankt!

Emma

Bijgevoegde bestanden:

2. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ik woon best een flink eind van Amsterdam af, maar ben nu 14 weken zwanger en als je niemand dichterbij kan vinden ben je welkom om je opdracht bij mij uit te voeren. Het is de 3e voor ons en ik ben 22 maart uitgerekend.

3. evdweerd

evdweerd Nieuw lid

24 sep 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Fortunae
    Wat leuk dat je voor de 3e keer zwanger bent, gefeliciteerd! Heel lief dat je me uitnodigt om mee te lopen. Hoe ver ongeveer woon je van Amsterdam/in welk gebied?

4. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Hoi hoi, je bent van harte welkom hoor. Ik woon in Alkmaar. Wel zwanger door IVF. Geen idee of dat bezwaarlijk is? Ben sinds vorige week vanuit het ziekenhuis overgedragen aan de verloskundige.

5. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Brabant, tegen zeeland aan. Dus ik gok een kleine 2 uur rijden vanuit Amsterdam. Niet echt ideaal voor je, maar goed. Als er niemand dichterbij is, dan weet je dat het kan ;)

Deel Deze Pagina