Onze dochter bijt sinds een week graag overal op; op de fles tijdens het drinken, vingers, speeltjes (nog hard ook trouwens!). Kan ik haar een bijtring geven of is dit nog wat vroeg? Op de meeste bijtringen staat 5 of 6 mnd +. Ben het bij de Prenatal gaan vragen en heb er nu eentje waar geen leeftijd bij stond, maar aan die meiden daar kwamen niet verder als "er staat geen leeftijd bij dus moet kunnen". Kan ik heb geven of is het beter om het niet te doen??? Alvast bedankt!
Ja hoor kan helemaal geen kwaad. Weet ook niet waarom er op staat vanaf 5/6 mnd. Waarschijnlijk omdat ze er van uit gaan dat ze dan pas tandjes krijgen. Gewoon lekker geven hoor!
Dank je well! Ik ga t gewoon proberen! Ik dacht dat ze misschien haar tandvlees stuk kon gaan bijten ofzo en dat het daarom niet eerder kon.... haha
vaag dat dat erop staat. meneer hier had met 3,5 maand al tandjes die heeft op die dingen gekauwd alsof zn leven ervanaf hing. niks aan t handje
ik zat met precies het zelfde, ik had namelijk een bijtring gekocht en kwam er thuis pas achter dat er 6+ maanden op de verpakking stond. had ook al zoiets, van ?? kan dit nu wel of gaat het tandvlees nu kapot? maar hij sabbelt er lekker op! maar mijn vinger is toch wel favoriet!
Ah das mooi dan ga ik er ook 1 halen! Nina bijt soms al hard op mijn vinger Kunnen jullie kindjes al zelf de bijtring vasthouden? Hier gaat het nog niet zo makkelijk om zelf wat bewust aan te pakken..
Bij de Hema heb je er eentje die is echt alleen bijtring, die van Difrax zit vaak aan handvat oid aan aan het gedeelte waar ze op 'moeten' bijten, vond dit nie zo handig... Dusss, die van de Hema vind ik erg fijn!
Ja die van de Hema is geweldig. Heb inmiddels diverse soorten, maar die van de Hema houdt Thijs het makkelijkst vast en hij is het lichtste.
Jaaa hij is ook superlicht, Fay had er ook eentje met 4 mnd ofzo en al die andere waren te zwaar en onhandig voor haar, dussss Hema's goooooood
Goeie tip zeg. Is het die groene kikkerachtige of de bijtbeer?? Ik heb er nu 2 van het kruitvat en idd daar zit een soort handsvat aan en onze kleine man heeft nog niet echt de coordinatie om het bijtgedeelte in zn mondje te doen.
Wij hebben die groene bijtring van de Hema. Onze kleine man is al wel goed met oog/hand coƶrdinatie maar stopt dat ding niet in zijn mond Hij is wel gek op zijn vuistjes, die stopt hij zover in zijn mond dat hij er van moet kokhalzen maar ja, hij doet 't iedere keer weer
Hihi mijn zoontje doet dus ook zijn vuistje zover in zn mondje dat hij moet kokhalzen. Ik heb hem nu maar even die bijtring van het kruitvat gegeven en hij kauwt erop alsof zn leven ervan af hangt hahaha zo leuk om te zien. Ik heb die groene van de hema ook besteld want ik denk dat hij die beter kan vasthouden omdat die rond in en die van het kruitvat zit echt een handvat aan.
Hier de groene kikker van de Hema. Afgelopen zondag hele dan liggen kluiven en ja tweede tandje door!