zwanger en kamer verven

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mano82, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hoi,
    aangezien we onlangs verhuisd zijn en de muren hier nog zo kaal zijn zou ik heel graag de muren schilderen. Nu weet ik dat dit niet gezond is als je zwanger bent maar is er geen manier om dit wel te kunnen doen? Zoiets als een maskertje of geurloze verf? Iemand tips?

2. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Als je de ruimte gewoon goed ventileert en je verft niet te lang achter elkaar dan is er niks aan de hand. Ik heb ook de babykamer geverft en mijn dochter is helemaal gezond.

3. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    ik zou het niet weten, misschien is een mondkapje wel beter.

ik heb zelf het verfwerk aan andere overgelaten, misschien kan het geen kwaad, maar zoek liever geen risico's op.

maar goed, als je niet in de mogelijkheid bent om het aan andere over te laten zou ik zeggen, ramen open, mobdkapje op, af en toe even weg uit de kamer en verven maar.

succes

4. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Als de verf op waterbasis is, is er niets aan de hand. Gewoon lekker ventileren voor de zekerheid!

Verfse...

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Een mondkapje helpt niet tegen gifitge stoffen. Overigens mag je gewoon verven als je maar goed ventileert en niet uren achter elkaar bezig bent.

6. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Owkee bedankt voor de antwoorden, dan ga ik morgen aan de slag met alle ruiten open ;)

7. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik hoorde in de bouwmarkt dat de meeste muurverven niet meer schadelijk zijn voor de zwangere vrouw. Je moet gewoon even aangeven dat je zwanger bent en je dan daar laten inlichten. Dan kun je zonder zorgen lekker je kamertje verven. Succes ermee.. en vooral veel plezier!

Deel Deze Pagina