ik heb gisteren (2 dagen voor mij NOD) getest met kruidvat zwangerschaptest 2v5 en die was duidelijk positief direct na een min verscheen een tweede streepje ik voel ook alle symptomen die ik hoor te voelen bij een zwangerschap alleen is het zo dat ik vandaag in de middag een druppeltje licht roze bloed heb gevonden in mijn ondergoed en nu maak ik mij erg zorgen weet ni wat ik moet verwachten normaal gezien is morgen mijn nod dus vroeg me af of iemand dit ook heeft gehad en of die testjes van kruidvt wel betrouwbaar zijn want die was goed positief duidelijk 2 streepjes ik heb nog wel buikkrampen en pijn in mijn rug weet ni of dit ook normaal is hoop dat iemand mij kan helpen
Ik heb met die van kruidvat getest n dag voor mn Nod....check mn banner Dus ik denk dat je er echt wel vanuit mag gaan dat je zwanger bent! Ik heb in t begin van mn zwangerschap echt enorme buik en rugpijn gehad, ik ben er zelfs mee naar de huisarts geweest, maar ook daar testte ik toen positief, dit heeft wel n week of 3 geduurt.... Dus voor nu....Gefeliciteerd!
bedankt voor je antwoord alleen maak ik me erg zorgen om dat druppeltje bloed verlies heb dat niet gehad bij mijn eerste zwangerschap en omdat ik morgen mijn nod heb ben ik zo bang dat et mis gaat ookal weet ik dat mijn test positief was vraga ik me toch hele dag af of die betrouwbaar zijn
voor jouw ook gefeliciteerd natuurlijk lijkt me zo heerlijk om al zo ver in een zwangerschap te zijn als jij
Ik snap heel erg goed dat je je druk maakt, maar t kan ook van de innesteling zijn. Helaas kun je in deze termijn niet veel anders doen dan afwachten...het is en blijft spannend, maar er hoeft nog niks aan de hand te zijn! heel veel succes alvast!hoop dat je snel duidelijkheid hebt! X
4 dagen voor NOD getest met Kruidvat 2v5, en zit heeeeeel erg te wachten op ons kleine mannetje Dus voorzichtig gefeliciteerd meid!
Druppelje is niks om je zorgen over te maken pas bij echt bloed verlies moet jee zorgen maken !!! Dus voor nu gefeliciteerd mocht je twijfelen doe voor de zekerheid ook een clear bleu tekstje !!!!!