Even niet zo`n fris praatje. Mijn dochter had vanochtend een hele zuur ruikende poepluier. Dit heeft ze nooit eerder gehad. Hebben jullie een idee waardoor kan dit komen ? Ik heb weleens gehoord dat dit kan komen door tandjes, maar ik zie er nog geen 1 doorkomen.
kan volgens mij ook als ze heeeel veel bv hebben gedronken..maar idd ook bij tandjes... wel nog vroeg hoor bij 3 maanden..dus zou eerder t eerste denken
Tandenpoep? Emiel had dit ook toen hij ca. 3 maanden was. Heeft een paar dagen geduurd. Toen was het over en nu zitten we er al ruim een week weer volop in. Het tandje is nu bijna doorgekomen.
Van de Bv kan het niet zijn want ze krijgt flesvoeding. En ze heeft juist vannacht voor de eerste keer geen fles gehad. puckje: kreeg emiel 2 maanden na die zure poepluiers pas tanden ? Dan kan ik nog even geduld hebben
Hier al heel lang en heel vaak zure luiers,nu zijn er ook al tijden tandjes in aantocht komen al door!
Het kan idd gewoon een virusje zijn. Mijn mannetje heeft dit ook wel eens en dan krijgt hij ook wat zuur ruikende luiers. Hier nog geen tandje maar al lang in aantocht!