Is dit misschien een innesteling geweest???

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by esther1975, May 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esther1975

Mar 3, 2006
    65
    0
    0
    Hoi Japke of Mirjam.

Ik hoop dat jullie mijn vraagjes kunnen beantwoorden.
    Ik ben vorige dinsdag ongi geworden,alleen zonder bruin bloed,en het zag er licht rose/rood uit en het leek echt op ongi maar dan veel lichter van kleur,maar er zaten heel weinig stolsels in.Minder dan de vorige keren in ieder geval.nu is mijn vraag of dit een innesteling zou kunnen zijn,en wanneer is het beste om dan een zwtest te doen?
    Ik heb vier dagen daar last van gehad,en zaterdag een test gedaan en die was negatief,misschien te vroeg getest,en voel me echt ook niet lekker.(temp 37.9,en een soort griepje)
    Mijn buikspieren doen ook pijn,en last van zeurend gevoel in hoofd.
    Ik hoop dat jullie een antwoord op mijn vraag hebben. :D
    Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraagjes.
    Veel liefs van esther1975

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Esther,

bij een innesteling verlies je meestal maar een heel klein beetje bloed, als je al bloed verliest, want bij de meeste vrouwen gebeurt het zonder bloedverlies. Als je 4 dagen bloedverlies hebt gehad is het denk ik toch een ongesteldheid geweest. Verder denk ik dat je klachten passen bij de temperatuurverhoging, een griepje inderdaad.

Mirjam

3. esther1975

Mar 3, 2006
    65
    0
    0
    Hoi Mirjam,bedankt voor uw snelle antwoord,ik vroeg het me inderdaad af,want mijn ongi zag er toch anders uit dan voorheen.Hoeveel verlies je dan bloed voor een innesteling?Ik had namelijk niet constant een bloeding achter elkaar,vandaar dat ik dit vroeg,en het duurde totaal 4 dagen.
    groetjes van Esther1975. :D

4. esther1975

Mar 3, 2006
    65
    0
    0
    Hoi Japke,bedankt voor uw antwoord,en mijn eisprong zou volgens calculator op 11 april geweest zijn maar ik heb altijd 5 weken tussen mijn ongi s inzitten,dus voor mij heel moeilijk uit te rekenen wanneer ik misschien vruchtbaar ben en hebben eigenlijk elke week wel geklust,dus is echt mogelijk,dat het raak zou kunnen zijn.heb wel bloed verloren met weinig stolsels erin.(een beetje maar)Andere ongi s had ik veel meer stolsels erin en donkerder bloed.Ben voor het laatst 23 maart ongi geweest.
    Ik hoop dat het raak is.
    Zou u me kunnen vertellen wanneer ik dan het beste een test zou kunnen doen?
    Alvast bedankt voor het lezen Japke. :D

5. Japke

Japke Bekend lid

Feb 1, 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Esther,

Hoe spijtig en jammer ik het ook voor je vind, ik denk toch dat je niet zwanger bent. Zeker met de antwoorden die je gaf bij mijn vragen. Ik pas me aan het antwoord aan bij Mirjam.
    Ik formuleer antwoorden anders dan Mirjam, ten slotte zijn wij twee verschillende verloskundigen.

Vier dagen is lang voor een innestelingsbloeding. Maar vrij gewoon door en hopelijk hoor je snel tot de dikke buiken.

Ondanks de situatie, hoop ik niet dat je teleurgesteld bent en vragen en onzekerheden bespreken mag altijd.

Sterkte,
    Japke

6. esther1975

Mar 3, 2006
    65
    0
    0
    Hoi Japke

Bedankt voor het lezen van mijn vraagjes.
    Toch vind ik het vreemd dat mijn ongi s anders is dan normaal.
    maar ik hoop dat ik een andere keer wel zwanger raak.
    Alvast bedankt Japke. :D

Share This Page