bloedden

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by rachel22, Apr 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rachel22

rachel22 Actief lid

Feb 16, 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    na het vrijen ben ik toch gaan bloedden.nu zei mijn verloskundige dat dit niets ernstigs was/is maar ik heb me er zoveel zorgen om gemaakt en ik ben echt een beetje overstuur geraakt.heeft dit veel invloed op de baby kunnen hebben?ben zo bang dat het straks niet meer goed is.het bloedden is wel opgehouden al gelijk na een half uurtje.ik hoop echt dat alles nog goed is. :cry:

2. Japke

Japke Bekend lid

Feb 1, 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Rachel,

Dit kan echt geen kwaad, met vrijen is waarschijnlijk een vaatje van de baarmoedermond geknapt en daardoor krijg je wat helder bloedverlies. Ik zou wel even het wondje laten genezen, dus vrij een dag of vijf niet en daarna mag je gewoon de hele zwangerschap vrijen. Het heeft geen effect op het kindje.

Groetjes,
    Japke

3. rachel22

rachel22 Actief lid

Feb 16, 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    maar kan het ook geen kwaad dat ik toch overstuur bent geraakt hierover.?ik heb gehoord dat teveel stress ook weer niet goed is.

4. Japke

Japke Bekend lid

Feb 1, 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Rachel,

Nee, te veel stress zou consequenties veroorzaken. Maar even druk maken, echt niet! Het belangrijkste is dat je luistert naar je lichaam, merk je dat je klachten krijgt zoals harde buiken, moe, snel geirriteerd, dan zou ik het rustigere aan doen. Maar in deze situatie bij jouw kan het geen kwaad.

Succes,
    groetjes,
    Japke

Share This Page