Maagband / Maagverkleining

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Aisha010, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Hoi meiden!

Ik zou graag mee willen schrijven hier. Ik heb op 8 mei een maagverkleining (gbp) gekregen in Brugge door Dr Dillemans.
    Moest van hem voor de operatie ook al wat afvallen, woog toen 177.5 kg :$ er was toen met de operatie al 21 af, en nu in totaal 53.8 kg. Moet morgen weer wegen. Ik voel me goed, ook mn bloedwaardes zijn heel netjes allemaal en zit lekker in mn vel. Als ik een bmi onder de 30 heb gaat mn spiraaltje eruit en gaan we voor een 3e wondertje :D
    Liefs Miriam

2. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    hoi hoi,

bedankt voor jullie reacties :D Na bijna 1 week overgeven kan ik weer eten :D

Heel weinig weliswaar, maar het blijft binnen. Naar mijn idee ben ik ook echt al aardig wat afgevallen, maar de weegschaal ik kapot haha. Ik denk dat ik nog even wacht met een nieuwe kopen en dan over 2 weken mij pas weer gaan wegen.

Met 6cc komt mijn dagritme op:

's ochtends 1 klein broodje
    lunch 1 klein broodje
    avondeten 1 aardappel 1 schepje groente en ongeveer 15 gr vlees.

Tussendoor kan ik nog niet echt eten... zit gewoon heel vol.
    Drinken gaat wel heel goed. Thee/koffie en niet-koolzuurhoudende dranken blijven allemaal zitten.

Voordat ik bijgespoten was had ik de gewoonte gemaakt om weer cola te gaan drinken... stom stom stom ik weet het...
    Dit was dus ook het probleem samen met de buikgriep!

Geen koolzuurhoudende dranken meer voor Samantha :D

liefs,

Sam

p.s.welkom Mizzy :D

3. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Hallo

ik heb ook een Maagband die van mij heb ik sinds 2003 en ben er zeer tevreden mee ben nu in totaal 10 kilo kwijt maar daar zit ook 2 zwangerschappen bij.
    Ik ben nu weer druk bezig met afvallen want we gaan volgend jaar trouwen en dan wil ik graag dunner zijn......(ja wie niet met een band;))

ik heb 2 dochters van 4 en 9 maand en bij de eerste heb ik bij 3 maand mijn band leeg laten halen en bij de tweede met 20 weken op advies van de verloskundige. nu heb ik weer 4,5 er in maar moet weer een afspraak maken om bij te spuiten.

Deel Deze Pagina