Voor degenen hier met een Apple Watch, FitBit of andere stappenteller / activiteiten tracker. Op hoeveel stappen zitten jullie ongeveer per dag? Ik loop best veel vind ik zelf en zit meestal rond de 7000/8000. Soms wat meer soms wat minder. Ik vind dat zelf een prima score met een kantoorbaan. Maar volgens Google is 10.000 wel het minimale wat je 'moet' halen... Daar kom ik dus niet aan. Ik haal tegenwoordig wel dagelijks het bewegingsdoel van 30 min hardlopen of fietsen. Oké ben benieuwd naar jullie verhaal!
als ik een ochtenddienst werk pak ik in 2 uur tijd ongeveer 3000 stappen. ik haal op een werkdag met gemak de 10.000 maar op vrije dagen zijn het er maar weinig
Ow misschien ook handig om er bij te zetten met wat je het meet. Ik meet mijn stappen / beweging met een Apple Watch series 2.
Mijn stappen worden gewoon bijgehouden door Mn iPhone... Op schooldagen (van kinderen he ) zit ik rond de 10.000- 8/9 km per dag
Ik heb een fitbit en zet op werkdagen meestal toch wel 8000 stappen, daar staat die van mij ook op ingesteld. Wij lopen in de pauze een half uurtje. En 's ochtends en 's avonds thuis ben ik ook wel even in de weer dus ik haal het dan wel. Ik wandel doordeweeks en in het weekend vaak als de kinderen sporten, zit dan meestal aan de 14000-16000 stappen. Ik fiets over het algemeen een uurtje per dag dus beweeg sowieso genoeg.
Haha moet meteen aan mijn man denken, die heeft zn minimum ingesteld op 6000 en is heel blij als hij dat aan het einde van de dag gehaald heeft. Ik heb die vroeg in de ochtend al binnen Ik haal meestal 15.000 stappen op een gewone dag, soms wel meer. Daar zit hardlopen dan niet bij.
10.000 sowieso Maar we hebben een hond en daarom elke uitlaatbeurt al 2500 ( dat dus 3 keer) Dan nog 4 keer heen en weer school ( 4000 samen) En dan wandel ik om de dag eigenlijk wel en kom dan op ruim 20.000 ( 8 tot 10 km wandelen) Op een dag zonder wandelen dus 10.000+
Ehh zwanger raken moet echt snel weer lukken als ik jullie zo hoor Haha! Of ik moet een hond nemen.. Ik ben blij als ik 6000 stappen haal.
Nu tussen de 4 en 5000 per dag.. ik stapte eerst rustig tussen de 10-13 000 per dag maar dat is flink geminderd sinds ik een fiets heb. Op pieken deed ik zelfs rustig tussen de 20 en 25.000. Maarja dat fietsen is funest. Even snel met de fiets de kinderen brengen en halen. Even snel langs de supermarkt.. als je die kleine dingetjes allemaal te voet doet is het makkelijk om aan de 10.000 te komen.
Maar fietsen is toch ook heel gezond . Dus op zich maakt het niet uit. Mijn fitbit waarschuwt me wel eens dat ik mijn stappen van dat uur nog moet halen, ook als ik in de ochtend al 1 uur heb gefietst en 2 uur heb gewandeld. Dan denk ik ik dus ook ja doei
Mijn man doet op het werk mee met een challenge, stappentellen. Daar kun je kilometers gefietst en gezwommen ook omzetten in stappen. Dus meer fietsen en minder wandelen zou niet uit moeten maken Wij zijn laatst op een feestje geweest, lekker avondje gedanst en thuis stond de teller op 21000
Klopt zeker alleen het zijn die kleine afstandjes... naar de cresche en terug lopen was ik hooguit 20 minuten aan kwijt en met de fiets is het echt maar een paar minuten en dat scheelt echt een hele hoop.. ook naar de winkel met de fiets nog geen 5 minuten terwijl lopen toch 15-30 minuten er zoet mee zijn. Alleen het is toch praktischer om tijd te winnen dus ik denk ook vaak doei haha!
Zaterdag heb ik voor het eerst een stappenteller aangezet toen ik op het werk was. Ik werkte die dag wel meer dan normaal (langer) maar ik had aan het einde van m'n dienst 14.000 stappen. Ik was best moe..
Ik streef naar 10.000 per dag. Op een werk dag kom ik ongeveer aan 7000/8000 (met moeite) Meet met een fitbit charge 2
Ik zit meestal rond de 10.000 a 15.000 maar ook vaak erboven, tot 23.000. Op mijn 2 werkdagen soms ook wel eens maar 7000 of 8000. Ik heb een actieve hond en 2 kids dus loop wel veel!
Zowel op vrije dagen als werkdagen komt ik wel aan de +10000. Kids lopen naar school das al wat stappen inderdaad. Huishouden ook. Heb dan wel geen kantoorbaan moet ik zeggen.
Normaal rond de 7000. Pas geleden was onze (binnen)poes ontsnapt, toen waren het er 32.000. Dus ik kán het wel