maagkanker met overal uitzaaiingen in de lymfeklieren

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyciejj, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Pfff mn opa heeft maagkanker met overal uitzaaiingen!
    We hadden al zoiets verwacht aangezien hij niet meer kon eten.. :(
    Vorige week had ie een petscan, maar moest vandaag nog voor een maagonderzoek omhet allemaal 100% zker te weten!
    Maar 1.5 maand terug is hij gevallen, en kan dus al heel slecht lopen door fouten vd dokter, want hem sturen ze naar huis met een kneuzing terwijl ze nu op de petscan hebben gezien dat het gebroken was.. en na die val komt deze hele shit ziekte er dus uit....
    De dokter zei als je nog iets moet regelen, doe het nu! Hij wou geen levensverwachting geven maar het kan dus iedere dag gebeurd zijn...
    Gelukkig heeft hij "nog" geen pijn!
    Geen idee wat ik met dit verhaal wil bereiken maar kennen jullie iemand die zon diagnose heeft gehad en hoelang heeft ie nog geleefd?

Wat een shit jaar ook bah alleen maar slecht nieuws :'(

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Wat vreselijk joh!! Heel veel sterkte, voor hem en voor jullie.

3. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach wat vreselijk zeg. Mijn tante heeft na de diagnose maagkanker nog twee maanden geleefd.

Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie!

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Heel veel sterkte. Kan heel snel gaan idd, enkele maanden. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

5. mumija

mumija Niet meer actief

Oei..jeetje, sterkte zeg..
    Kan heel snel gaan. De vader van mijn man (schoonvader dus, heb hem alleen nooit gekend) had ook maagkanker en heeft nog 6 weken geleefd..

6. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Heel veel sterkte.

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Naar nieuws. Heel veel sterkte!
    Bij mijn moeder was 2 jaar geleden (januari) maagkanker vastgesteld met uitzaaiingen in eierstokken en mei dat jaar is ze helaas overleden.

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wat een rotnieuws zeg! Dit is afgelopen januari bij mij vastgesteld.
    Is je moeder niet behandeld?

Sterkte ts!

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

TS, sterkte!

10. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Jij ook sterkte!

11. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Mijn vader is 4 maanden naar de diagnose overleden, vlak voor zijn 59 verjaardag :(:(:(

12. maliro

maliro Niet meer actief

TS, heel erg veel sterkte!

13. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    heel veel sterkte!
    Begin maart kregen wij het nieuws van schoonvader dat hij een tumor in zijn endeldarm heeft, uitzaaiingen naar longen, lever en lymfeklieren.
    Inmiddels is hij 5 chemo's verder en heeft een stoma. Naar alle omstandigheden redelijk stabiel nu. (tumor was wat geslonken en uitzaaiingen in lever ook minder).
    Maar hij krijgt de chemo's alleen om te rekken. Levensverwachting is niet genoemd.
    Maar inmiddels wel zo'n kleine 3 mnd verder.
    Je weet het nooit bij zo'n ziekte hoor.

Zoiets is nooit leuk en het blijft altijd spannend hoe of wat.
    nogmaals sterkte!

14. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Wens je Heel veel sterkte!

Bijna 9 jaar geleden kregen we het nieuws dat mijn vader longkanker had.En dat hij nog een jaar te leven had. Een week later is hij overleden.
    Vreselijke zieke is het ook toch! :(

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Heel veel sterkte!

Mijn opa heeft ook vorig jaar de diagnose maagkanker gekregen. Hij heeft zowel chemo, operatie en bestraling gehad.

Bij de operatie hebben ze zijn hele maag weggehaald. Bij mijn opa zijn er geen verdere uitzaaiingen gevonden.

Helaas is mijn opa niet meer diegene die ik van vroeger kende. Hij is vaak lusteloos en voelt zich meestal niet goed. De dagen dat het gelukkig wel goed gaat, daar zijn we erg blij mee!

16. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Mijn opa heeft toen nog een week geleefd maar een paar dagen bijgeweest. Maar hij had al jaren gevochten tegen allerlei ziektes en was klaar. Pijn hebben ze met morfine bestreden waardoor hij dus steeds verder wegzakte.

17. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Mijn tante heeft ongeveer een jaar geleden te horen gekregen dat ze maagkanker heeft met uitzaaiingen, en wordt momenteel nog steeds behandeld. Ze heeft al meerdere chemo's en bestralingen achter de rug, en binnenkort zal ze een beenmergtransplantatie ondergaan. Dit is dan ook wel het laatste wat ze zullen doen, daarna is ze ook uitbehandeld :( Mijn schoonmoeder heeft darmkanker en een jaar later borstkanker gehad, en zij is ondertussen nu al meer dan 6 jaar schoon, dus je weet niet hoe het gaat lopen. Blijft een rotziekte en helaas krijgen steeds meer mensen het :(

Heel veel sterkte!!

18. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Inmiddels gaat het al behoorlijk slecht met opa! Zondag toen ik daar was ging het best goed, maar vandaag is ie flink achteruit gegaan :( hij kan niet meer lopen en zitten, eten kan niet meer, hij heeft geen ontlasting meer, praat erlangs en zn pols was zwakjes... pfff wat het dan ineens snel kan gaan!

19. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Vreselijke ziekte,
    Mijn moeder is nu bijna een jaar (13 Juni 2013) geleden overleden aan maagkanker met uitzaaing naar alvleesklier.
    diagnose gesteld in Oktober en in Juni overleden.
    Begonnen met chemo en enkele kuren gehad maar sloeg niet aan.
    stents waren geplaatst allerlei slangetjes in haar buik voor het vocht af te voeren want dat werkte ook niet meer, catheter en veel pijnstillers op het laatst.
    Op 13 Juni 2013 hebben we afscheid van onze moeder/oma genomen precies zoals hoe zij het wilde met ons allemaal om haar heen. (mijn moeder had voor euthenasie gekozen, wilde waardig sterven).

Heel veel sterkte!

20. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Oh wat erg zeg! Veel sterkte en vooral vrijdag!

Deel Deze Pagina