Wat ben jij al geweest met carnaval?

Discussie in 'De lounge' gestart door joyce86, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Probeer iets leuks te bedenken om met carnaval aan te doen.
    Maar kan niet echt iets ongineels verzinnen.
    Dus wat word/hoe ga jij dit jaar?

2. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik ben geweest:
    - oma
    - clown
    - lelijk
    - ijsbeer
    - boef

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik was:

-fee

Toen was ik 10 en vond/vind het verkleed-aspect van carnaval afschuwelijk...;) Daarna ging ik altijd als mezelf, ik was toch al punk dus dat viel niet op :D

4. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Oja, ik ben ook nog ei geweest en française. Dat laatste is heel makkelijk, een stokbrood onder je arm en een wijnglas mee. En een baret op je hoofd.

5. gon82

gon82 Lid

5 jan 2012
    36
    0
    0
    IC verpleegkundige
    Den Haag
    - Pierot
    - Clown
    - Piraat
    - Chirurg
    - Roze

En nu word het zo'n heeeeeele dramatische wijduistaande jurk a la renaissance stijl...

6. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ehhh clown, heks, barbie, schoolmeisje, roodkapje, piraat.. De rest ben ik vergeten :p
    Dit jaar ga ik geen carnaval vieren, aangezien ik dan zo'n 38 weken zwanger ben.. Waarsch wel even naar de optocht, maar dan doe ik wel iets met accessoires ofzo.

7. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Euhm, ik ben geweest:

Vroeger was ik altijd 'stoertje'. haha! Dan had ik zo'n boerenkilt aan met van die stickers erop:p

* 'Golddigger'
    * Clown
    * Piraat

Vast wel meer, maar kan er zo niet op komen;)
    Meestal 'flans' ik gewoon wat in elkaar en combineer dat met accessoires. 'Oude' kleren..of kleren die zooooooooooooo jaren 90 zijn, en die totaal niet bij elkaar passen...nou, dat trek ik dan dus aan, haha!

Weet trouwens ook nog niet wat ik dit jaar wordt. Misschien dat ik samen met m'n dochtertje iets wordt om zo samen naar de optocht te kijken:)

8. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ben nog niet zo lang "brabander" dus mijn hoeveelheid outfits is beperkt.:D
    -cowgirl
    -politieagente (deed het goed bij de mannen.. pf nog nooit zoveel sjans gehad! en het was niet eens een "sexy" pakje. wel kort rokje maar droeg 'm met ondoorzichtige legging. ik=preuts:cool:)
    -heks

en dat was het wel weer.
    Dit jaar voor mij ook geen carnaval, zie ik niet zitten met die dikke buik. Even de optocht kijken en dan weer naar huis. Saai eigenlijk....

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik vier nog maar sinds 4 jaar carnaval, maar mijn outfits zijn wel vooruit gegaan moet ik zeggen :D
    Het eerste jaar had ik een heel fout fluwelen pak aan met heel veel glitter make-up. Het tweede jaar ging ik als gansterlady, eigenlijk de minst leuke. Het derde jaar was ik Zeeuws Meisje, superveel leuke reacties op gehad. Ook echt met een hele grote jurk en zo'n hoedje... klompen liepen niet lekker dus die heb ik achterwege gelaten, al heb ik nog wel van die klomsloffen overwogen.
    Vorig jaar heb ik niet gevierd (zwanger dus toch niks aan) en dit jaar denk ik dat er ook alleen een optochtje in zit. Ik trek het echt niet om dochter uit logeren te doen, maar ooh... wat zou ik graag eens weer lekker de beest uithangen ;)

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hoe word je ei? Kan me er niet echt iets bij voorstellen:)

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.226
    1.298
    113
    Centrum België
    Ik heb steeds kostuums uit de winkel gehad: heks, hofdame, duivelin...

M'n vriend maakt er een erezaak van om zijn kostuums helemaal zelf te maken (met de nodige hulp van ondergetekende :) ) oa
    - Bassie de clown (vriend van hem was Adriaan)
    - Man in a Gorilla Cage Costume - Adult Gorilla Halloween Costumes
    - kostuum met dubbel hoofd (was een mal van zijn eigen gezicht, maar vind zometeen geen voorbeeld)

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow ik ben echt al vanalles geweest! Even denken hoor!

Politieagente, ballerina, bruid, hoer (oeps, toen was ik 16 ofzo hoor ;), cowgirl, indiaantje, lieveheersbeestje, bijtje, boef, bloem.

Dat is was ik me zo nog ff kan herinneren, niet echt originele dingen, maar wel originele pakken, altijd zelf gemaakt!

13. Rono

Rono Niet meer actief

dronken....

14. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Non
    Piraat
    Indiaan
    Duivel
    Politie-agente (Hihi,inderdaad veel sjans van mannen zoals Kawaii ook al zei)

Nu weet ik het eigenlijk nog niet.Wil graag als roze cowboy maar kan het nergens vinden :(

15. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ze hadden toen in de winkel zo'n pak, een witte overgooier met een gele vlek en daar hing dan nepbestek aan.

Je kan ook bloemetjesgordijn worden. Da's pas makkelijk!

16. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

:D
    Ik ook, van de kostuums die ik aan had, was iig nooit veel meer over.

Ik ben ooit geweest; vanallesennogwat bij elkaar gezocht, soldaat, engel, soort clown achtig iets, geisha. Ben nog wel wat vergeten volgens mij. :p

Wanneer is het trouwens caranaval?

Deel Deze Pagina