Wat hebben jullie om je topper van de boxspring? Wij gaan een elektrische kopen, dus die topper heeft ook een deel wat apart van elkaar omhoog en omloog kan.
Nee, werkt perfect! Alleen slijt bij ons het stukje wat de verbinding tussen de twee kanten is zeg maar, heel snel. Dus hebben wel al een paar keer in relatief korte tijd nieuw moeten kopen helaas.
Dat is nog wel een idee, ga ik eens proberen! Het lijkt vooral te maken te hebben met de soort van spanning die er op staat, het scheurt uit op de naad. Misschien dat wat versteviging kan helpen! Bedankt!
Molton en hoeslaken voor splittop. Hebben wij destijds direct er bij besteld toen we ons bed bestelden.
Dit hadden wij ook meerdere malen bij een 100% katoenen splittopper hoeslaken. Hebben nu een Jersey hoeslaken en dat werkt (helaas) een stuk beter. Ik vind zelf echt glad katoen veeeel fijner slapen, maar na een aantal keren nieuwe hoeslakens a 50,- per stuk (wij hebben afwijkende maten, dus duur) te kopen was ik er wel klaar mee. De beddenzaak waar ik ze kocht had dit ook "nog nooit meegemaakt"...